misaghlearn
September 18th, 2016, 11:49
سئو سایت: چگونه محتوا را مورد پسند کاربر و گوگل قرار دهیم؟
در پروسه سئو سایت همواره به محتوا و تولید محتوا تاکید می شود. اما تولید محتوا با تکنیک های متعددی همراه است تا اثرگذاری بالا را در روند سئو سایت داشته باشد. در واقع در زمان تولید محتوا باید از دو منظر به محتوا نگاه کنیم . یکی موتورهای جستجو و سئو و دیگری کاربر. که این دو منظر رابطه مستقیم با هم دارند.
محتوا از منظر سئو سایت
محتوا از منظر سئو سایت در واقع لیستی از آیتم های می باشد که با پیاده سازی و اجرای آن گوگل محتوای خود را با کیفیت قلمداد می کند. این احتمال وجود دارد که شما محتوایی بسیار مفید تهیه نموده باشید که کارایی و سودمندی بالا برای کاربران شما داشته باشد اما موارد سئو را رعایت ننموده اید و در نتیجه در رنکینگ بالا محتوای شما قرار نمی گیرد. موارد زیر لیستی از آیتم های سئو محتوا می باشد.
* وجود h1 متناسب با تیتر صفحه و کلمه کلیدی
* انتخاب نمودن تیترهای داخلی در هدینگ و h2
* در نظر گرفتن چگلی کلمه کلیدی
* استفاده از ترکیب های کلمه کلیدی در محتوا و تیترها
* عدم کپی برداری از دیگر سایت ها
* تولید محتوای یکتا با انتخاب تیترهای مناسب
* تهیه محتوا متناسب با لیست کلمات کلیدی
http://upseo.ir/wp-content/uploads/2016/08/google-and-seo-e1472854684823-300x249.jpg
محتوا از منظر کاربرپسندی
در موارد ذکر شده در پاراگراف بالا محتوا از منظر گوگل و آیتم های سئو آنالیز می شود . اما در نتیجه امر باید کاربر محتوای شما را مطالعه کند و اگر به واسط متریک های سئو در رنکینگ بالا قرار گیرد وکاربران را به سمت صفحه سایت شما کشاند اما کاربران نتوانند محتوای مورد نظر خود را بیابند در واقع شما روند مثبت را در سئو سایت خود نخواهید داشت. زیرا که کاربران سایت شما را رها می کنند و این bounce rate که نرخ خروجی از سایت شما است توسط گوگل انالیز می گردد. در واقع عکس العمل کاربران در سایت شما بررسی می شود و در روند سئو سایت شما اثرگذاری بالا دارد. برای محتوای کاربرپسند موارد زیر را رعایت نمایید.
سئو (http://upseo.ir/) ٫ سئو سایت (http://upseo.ir/) ٫ بهینه سازی سایت (http://upseo.ir/) ٫ طراحی سایت (http://upwebdesign.ir/) ٫ طراحی وب سایت (http://upwebdesign.ir/) ٫ طراحی (http://upwebdesign.ir/) وب (http://upwebdesign.ir/)
در پروسه سئو سایت همواره به محتوا و تولید محتوا تاکید می شود. اما تولید محتوا با تکنیک های متعددی همراه است تا اثرگذاری بالا را در روند سئو سایت داشته باشد. در واقع در زمان تولید محتوا باید از دو منظر به محتوا نگاه کنیم . یکی موتورهای جستجو و سئو و دیگری کاربر. که این دو منظر رابطه مستقیم با هم دارند.
محتوا از منظر سئو سایت
محتوا از منظر سئو سایت در واقع لیستی از آیتم های می باشد که با پیاده سازی و اجرای آن گوگل محتوای خود را با کیفیت قلمداد می کند. این احتمال وجود دارد که شما محتوایی بسیار مفید تهیه نموده باشید که کارایی و سودمندی بالا برای کاربران شما داشته باشد اما موارد سئو را رعایت ننموده اید و در نتیجه در رنکینگ بالا محتوای شما قرار نمی گیرد. موارد زیر لیستی از آیتم های سئو محتوا می باشد.
* وجود h1 متناسب با تیتر صفحه و کلمه کلیدی
* انتخاب نمودن تیترهای داخلی در هدینگ و h2
* در نظر گرفتن چگلی کلمه کلیدی
* استفاده از ترکیب های کلمه کلیدی در محتوا و تیترها
* عدم کپی برداری از دیگر سایت ها
* تولید محتوای یکتا با انتخاب تیترهای مناسب
* تهیه محتوا متناسب با لیست کلمات کلیدی
http://upseo.ir/wp-content/uploads/2016/08/google-and-seo-e1472854684823-300x249.jpg
محتوا از منظر کاربرپسندی
در موارد ذکر شده در پاراگراف بالا محتوا از منظر گوگل و آیتم های سئو آنالیز می شود . اما در نتیجه امر باید کاربر محتوای شما را مطالعه کند و اگر به واسط متریک های سئو در رنکینگ بالا قرار گیرد وکاربران را به سمت صفحه سایت شما کشاند اما کاربران نتوانند محتوای مورد نظر خود را بیابند در واقع شما روند مثبت را در سئو سایت خود نخواهید داشت. زیرا که کاربران سایت شما را رها می کنند و این bounce rate که نرخ خروجی از سایت شما است توسط گوگل انالیز می گردد. در واقع عکس العمل کاربران در سایت شما بررسی می شود و در روند سئو سایت شما اثرگذاری بالا دارد. برای محتوای کاربرپسند موارد زیر را رعایت نمایید.
سئو (http://upseo.ir/) ٫ سئو سایت (http://upseo.ir/) ٫ بهینه سازی سایت (http://upseo.ir/) ٫ طراحی سایت (http://upwebdesign.ir/) ٫ طراحی وب سایت (http://upwebdesign.ir/) ٫ طراحی (http://upwebdesign.ir/) وب (http://upwebdesign.ir/)