PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در ارسال ایمیل توسط MailEnable



sara2716
September 5th, 2016, 07:41
سلام
من MailEnable رو نصب کردم و تنظیمات دی انس رو برای دامنه مورد نظرم به شکل زیر انجام دادم
33291
مشکل من اینه که میتونم از بیرون ایمیل دریافت کنم. حتی برای تبادل بین ایمیلهای ثبت شده در این دامنه هم مشکلی ندارم. اما نمیتونم ایمیلی به خارج از این دامنه ارسال کنم
خطایی که در mail Enable موقع diagnose مینویسه به شرح زیره
The socket connection to the remote host failed. The host was either not contactable or it rejected your connection.
It may be that this server is offline or that you are redirecting Spam to this server and you have been blacklisted. To determine who is redirecting mail to this domain, you should use the Redirection Query Utility

کسی میتونه راهنمایی کنه چه چیز دیگه ای باید تنظیم بشه؟
ممنون

TARIMEHR
September 5th, 2016, 10:51
به مسیر زیر برید:

MailEnable > Servers > locaclhost > Services and Connectors > right-click on SMTP > Properties
فیلد های زیر رو چک کنید با اطلاعات صحیح پر شده باشن
Local Domain Name
Host name (optional)
DNS Address
Specify the email address when sending notifications.
شرح مفصلی از توضیحات در خصوص موارد بالا رو میتونید جهت تکمیل فیلدها در مقاله زیر مشاهده کنید:
http://www.mailenable.com/documentation/archive/Enterprise_Guide.htm#_Toc120005557

بعد از اینکه تنظیمات رو انجام دادید از مسیر زیر یکبار ریستارت انجام بدید:
Tools & Settings > Services Management > check Mail Server > Restart