توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شرایط خرید مستقیم از ovh و زمان تحویل
shetab
September 1st, 2016, 15:16
سلام دوستان
ما قصد خرید مستقیم از ovh رو داریم. می خواستم ببینم علاوه بر تایید تلفنی آیا پروف آدرس هم میخواد یا خیر و اینکه آیا پی پال قبول میکنه یا خیر. ضمنا زمان تحویل سرورها به چه صورتی است. همچنین آیا درسته که امکان پرداخت هزینه آی پی ها به صورت setup و یکباره وجود داره؟
ممنون از راهنمایی شما
speednet
September 1st, 2016, 16:58
سلام دوستان
ما قصد خرید مستقیم از ovh رو داریم. می خواستم ببینم علاوه بر تایید تلفنی آیا پروف آدرس هم میخواد یا خیر و اینکه آیا پی پال قبول میکنه یا خیر. ضمنا زمان تحویل سرورها به چه صورتی است. همچنین آیا درسته که امکان پرداخت هزینه آی پی ها به صورت setup و یکباره وجود داره؟
ممنون از راهنمایی شما
سلام
بله می تونید خرید انجام بدید تا جایی که من میدونم نیاز به تایید تلفنی وجود نداره مدارک میخوان و براشون میفرستید تموم .
بله پی پال قبول میکنن
تحویل سرور تو خود سایت زده 120 ثانیه 24 ساعت 48 ساعت 72 ساعت
بله هزینه ای پی یکبار دو یورو پرداخت می کنید و ماهای بعدی هزینه ای پی ازتون اخذ نمیشه
shetab
September 1st, 2016, 17:17
مدارک چی میخوان؟
javadk
September 1st, 2016, 23:54
مدارک چی میخوان؟
مدرک شناسایی ( پاسپورت , کارت ملی , گواهینامه رانندگی)
مدرک تایید آدرس ( قبض برق و . . . , صورتحساب بانک که آدرس شما توش قید شده باشه)
دیگه نیاز به یادآوری هم نیست , سایه ایرانی ها رو با تیر میزنه. :d
a.e
September 2nd, 2016, 08:26
با سلام و عرض ادب
در تکمیل راهنمایی دوستمون؛
مطابق با قوانین جدید ovh در ابتدا و در فواصل های 2 الی 3 ماهه در صورت نیاز با شما تماس گرفته میشود و تأیید تلفنی نیز نیاز است.
javadk
September 2nd, 2016, 14:06
با سلام و عرض ادب
در تکمیل راهنمایی دوستمون؛
مطابق با قوانین جدید ovh در ابتدا و در فواصل های 2 الی 3 ماهه در صورت نیاز با شما تماس گرفته میشود و تأیید تلفنی نیز نیاز است.
این قوانین جدیدی که میگید رو میشه لینک بدید؟
والا ما که 6ماهه داریم سرویس میگیریم.تماسی نگرفتن
a.e
September 2nd, 2016, 14:21
این قوانین جدیدی که میگید رو میشه لینک بدید؟
والا ما که 6ماهه داریم سرویس میگیریم.تماسی نگرفتن
شما اگر قوانین دیتاسنتر را مطالعه فرمایید نوشته شده است که در هر زمانی باید امکان برقراری تماس و ارتباط با کاربر وجود داشته باشد و در هر زمانی نیز دیتاسنتر میتواند درخواست کند هر مدرکی را به صورت فکس یا ایمیل یا ... کاربر ارسال کند.
مواردی که خدمتتان عرض شد برای کاربران حقوقی است که در مدت 8 ماه اخیر چندین و چند بار از سوی دیتاسنتر با ما تماس گرفته شده است (نه به دلیل وریفای کردن بلکه به خاطر ارائه پشتیبانی و ...) که البته قابل ذکر است پنل مجموعه اُکسین سرور vip است و در پنل های vip امکانات پشتیبانی بیشتری مانند پشتیبانی تلفنی ، پاسخگویی سریعتر و ... نسبت به پنل های غیر vip (عادی) وجود دارد.
javadk
September 2nd, 2016, 16:18
شما اگر قوانین دیتاسنتر را مطالعه فرمایید نوشته شده است که در هر زمانی باید امکان برقراری تماس و ارتباط با کاربر وجود داشته باشد و در هر زمانی نیز دیتاسنتر میتواند درخواست کند هر مدرکی را به صورت فکس یا ایمیل یا ... کاربر ارسال کند.
مواردی که خدمتتان عرض شد برای کاربران حقوقی است که در مدت 8 ماه اخیر چندین و چند بار از سوی دیتاسنتر با ما تماس گرفته شده است (نه به دلیل وریفای کردن بلکه به خاطر ارائه پشتیبانی و ...) که البته قابل ذکر است پنل مجموعه اُکسین سرور vip است و در پنل های vip امکانات پشتیبانی بیشتری مانند پشتیبانی تلفنی ، پاسخگویی سریعتر و ... نسبت به پنل های غیر vip (عادی) وجود دارد.
باشه آقا.
شما vip
tak--host
September 2nd, 2016, 16:31
شما اگر قوانین دیتاسنتر را مطالعه فرمایید نوشته شده است که در هر زمانی باید امکان برقراری تماس و ارتباط با کاربر وجود داشته باشد و در هر زمانی نیز دیتاسنتر میتواند درخواست کند هر مدرکی را به صورت فکس یا ایمیل یا ... کاربر ارسال کند.
مواردی که خدمتتان عرض شد برای کاربران حقوقی است که در مدت 8 ماه اخیر چندین و چند بار از سوی دیتاسنتر با ما تماس گرفته شده است (نه به دلیل وریفای کردن بلکه به خاطر ارائه پشتیبانی و ...) که البته قابل ذکر است پنل مجموعه اُکسین سرور vip است و در پنل های vip امکانات پشتیبانی بیشتری مانند پشتیبانی تلفنی ، پاسخگویی سریعتر و ... نسبت به پنل های غیر vip (عادی) وجود دارد.
الان خواستین اعلام کنید پنل ما vip هست؟
تماس تلفنی فقط برای موارد ضروری هستش
ولی احتمال تماس گرفتن هم هست
a.e
September 2nd, 2016, 20:06
باشه آقا.
شما vip
الان خواستین اعلام کنید پنل ما vip هست؟
تماس تلفنی فقط برای موارد ضروری هستش
ولی احتمال تماس گرفتن هم هست
در جواب شما عزیزان؛
اگر راهنمایی انجام میشود به صورت کامل انجام میشود تا جای سؤالی باقی نماند، توجه بفرمایید بنده عرض کردم حساب ما حقوقی است و همچنین امکان VIP فعال است و هر آنچه به صورت کمک عرض میشود براساس استفاده و تجربه با این نوع پنل می باشد و در صورتی که حساب شما حقیقی است ممکن است با تجربه بنده مغایرت داشته باشد.
اگر پنل OVH داشته باشید یک بخش به عنوان phone support وجود دارد که در صورت ثبت درخواست حداکثر تا 10 دقیقه پس از ثبت درخواست با شما تماس گرفته میشود و میتوانید درخواست خود را عنوان نمایید.
امیدوارم مواردی که عرض میشود علاوه بر کمک به شما عزیزان به دیگر دوستان و همکارانی که با جست و جو به این تاپیک هدایت میشوند نیز کمک کند.
همچنین به تمامی عزیزان پیشنهاد میشود حتماً بخش Terms (قوانین) مربوط به دیتاسنترها را مطالعه فرمایند چرا که بهترین کمک را میتوانند از این بخش دریافت کنند و به 99% سؤالات در این بخش پاسخ داده شده است.
Yas-Host
September 2nd, 2016, 20:26
در جواب شما عزیزان؛
اگر راهنمایی انجام میشود به صورت کامل انجام میشود تا جای سؤالی باقی نماند، توجه بفرمایید بنده عرض کردم حساب ما حقوقی است و همچنین امکان VIP فعال است و هر آنچه به صورت کمک عرض میشود براساس استفاده و تجربه با این نوع پنل می باشد و در صورتی که حساب شما حقیقی است ممکن است با تجربه بنده مغایرت داشته باشد.
اگر پنل OVH داشته باشید یک بخش به عنوان phone support وجود دارد که در صورت ثبت درخواست حداکثر تا 10 دقیقه پس از ثبت درخواست با شما تماس گرفته میشود و میتوانید درخواست خود را عنوان نمایید.
امیدوارم مواردی که عرض میشود علاوه بر کمک به شما عزیزان به دیگر دوستان و همکارانی که با جست و جو به این تاپیک هدایت میشوند نیز کمک کند.
همچنین به تمامی عزیزان پیشنهاد میشود حتماً بخش Terms (قوانین) مربوط به دیتاسنترها را مطالعه فرمایند چرا که بهترین کمک را میتوانند از این بخش دریافت کنند و به 99% سؤالات در این بخش پاسخ داده شده است.
با سلام.
در مورد تماس تلفنی بله گفته های شما صحیح است(قسمت پشتیبانی و ...) اما اینکه حساب حقوقی باشد و برای ورفای تماس بگیرند فقط در ابتدای ساخت پنل ممکن است این مورد نیاز باشد در غیر این صورت حساب ما نیز دو سال بصورت حقوقی و Company در کشور بلژیک بود که یکبار هم تماس نگرفتند و برای حساب های حقیقی نیز این مورد اصلا وجود ندارد.
همچنین دریافت مدارک مجدد فقط و فقط هنگام ثبت سفارش و پرداخت توسط PayPal توسط حساب مشکوک و غیرمعتبر برای OVH ممکن است رخ دهد.
شما می توانید با دیتاسنتر ovh دوسال کار کنید و با یک حساب همیشه پرداخت داشته باشید و هیچوقت مدارک درخواست نکنند یا مانند ما که حساب کاملا با مدارک صحیح و درست باز شده اما حدود سه ماه پیش برای هر خرید و ثبت سفارش مدارک درخواست می کردند که با هر بار نیز همان مدارک سری پیشین ارسال میشد ...
OVH ثبات کافی در این موارد ندارد و بصورت دل به خواهی در هر زمان ممکن است هر عکس العملی را نشان دهد.
حال از دیتاسنتر OVH موارد خاص و عکس العمل های خاص نیز بعید نیست.
در اخر (طبق نوشته درج شده توسط خود شما) سه سال است با این دیتاسنتر کار می کنید . خیلی از همکاران بودند که نزدیک به 5 یا 6 سال است(همچنین خود ما) با این دیتاسنتر در حال همکاری هستند و تعداد سرور های زیادی دارند اما باز نمیتونند در رابطه با این دیتاسنتر نظر قطعی و صدرصدی دهند .(البته ما در ovh به دلیل مسائل تحریم در حال حاضر تعداد سرور بالایی نداریم).
و جمله پایانی همکار گرامی,
سعی کنید هر زمان قصد راهنمایی یا شرکت در بحثی را داشتید از خودتان تعریف و تجمید نکنید! بنده دوستانه خدمت شما عرض میکنم در پست های زیادی این جمله شما را شنیده ام که شما دارای پشتیبانی VIP و .. هستید) مطمئنا خیلی از همکاران این مورد را دارند و 50 یورو برایشان پولی نیست.
موفق باشید.
a.e
September 2nd, 2016, 20:40
با سلام.
در مورد تماس تلفنی بله گفته های شما صحیح است(قسمت پشتیبانی و ...) اما اینکه حساب حقوقی باشد و برای ورفای تماس بگیرند فقط در ابتدای ساخت پنل ممکن است این مورد نیاز باشد در غیر این صورت حساب ما نیز دو سال بصورت حقوقی و company در کشور بلژیک بود که یکبار هم تماس نگرفتند و برای حساب های حقیقی نیز این مورد اصلا وجود ندارد.
همچنین دریافت مدارک مجدد فقط و فقط هنگام ثبت سفارش و پرداخت توسط paypal توسط حساب مشکوک و غیرمعتبر برای ovh ممکن است رخ دهد.
شما می توانید با دیتاسنتر ovh دوسال کار کنید و با یک حساب همیشه پرداخت داشته باشید و هیچوقت مدارک درخواست نکنند یا مانند ما که حساب کاملا با مدارک صحیح و درست باز شده اما حدود سه ماه پیش برای هر خرید و ثبت سفارش مدارک درخواست می کردند که با هر بار نیز همان مدارک سری پیشین ارسال میشد ...
Ovh ثبات کافی در این موارد ندارد و بصورت دل به خواهی در هر زمان ممکن است هر عکس العملی را نشان دهد.
حال از دیتاسنتر ovh موارد خاص و عکس العمل های خاص نیز بعید نیست.
در اخر (طبق نوشته درج شده توسط خود شما) سه سال است با این دیتاسنتر کار می کنید . خیلی از همکاران بودند که نزدیک به 5 یا 6 سال است(همچنین خود ما) با این دیتاسنتر در حال همکاری هستند و تعداد سرور های زیادی دارند اما باز نمیتونند در رابطه با این دیتاسنتر نظر قطعی و صدرصدی دهند .(البته ما در ovh به دلیل مسائل تحریم در حال حاضر تعداد سرور بالایی نداریم).
و جمله پایانی همکار گرامی,
سعی کنید هر زمان قصد راهنمایی یا شرکت در بحثی را داشتید از خودتان تعریف و تجمید نکنید! بنده دوستانه خدمت شما عرض میکنم در پست های زیادی این جمله شما را شنیده ام که شما دارای پشتیبانی vip و .. هستید) مطمئنا خیلی از همکاران این مورد را دارند و 50 یورو برایشان پولی نیست.
موفق باشید.
در ابتدا تشکر میکنم از حسن نیت شما؛
لطفاً توجه فرمایید اگر اعلام میشود که پنل vip است یا پنل حقوقی است یا ... به منظور تعریف از خود نیست، لطفاً متن پاسخ قبلی را مطالعه فرمایید تا دقیقاً متوجه منظور بنده شوید.
اگر موارد بالا در پاسخ ها ذکر میشود فقط به این دلیل است که ذکر شود بنده با این نوع پنل تجربه کار دارم و هیچگونه تجربه ای با پنل های عادی تا به حال در این دیتاسنتر نداشته ام و مطلبی اگر عرض میشود بر این اساس است و اگر در آینده برای شما مغایرت داشت مبنی بر صحیح نبودن حرف بنده نباشد.
به تمامی عزیزان پیشنهاد میشود هر مطلبی را که مطالعه می فرمایند بر حسب کسب و کار نگاه نکنند.
در آخر با توجه به فرمایش صحیح شما دیتاسنتر ovh در هر زمانی چه با دلیل و چه بی دلیل ممکن است از هر کاربری با هر نوع حساب کاربری مدارک خواسته یا درخواست انجام فرآیندهای وریفای جدید کند.
پ.ن: قابل ذکر است تماس های تلفنی که عرض شد برای وریفای نبوده است و برای پشتیبانی و ... است که مسلماً نیاز به درج شماره صحیح در پنل می باشد.