با سلام خدمت کاربران محترم میزبان سرور ؛ با آفر سرور نیمه اختصاصی VDS FULL SSD از دیتا سنتر هتزنر آلمان در خدمت شما هستیم .
قیمت های ارائه شده در این صفحه همراه تخفیف بوده و قیمت تا پایان دوره ی سر رسید سرور و تمدید آن ثابت است .
مشخصات سرور اصلی :
Intel® Core™ i7-6700 Quad-Core Skylake
RAM 64 GB DDR4 RAM
Hard Drive 2 x 500 GB 6 Gb/s SSD
Guaranteed Bandwidth 1 Gbit/s
VDS-SSD1
Cpu : Intel® Core™ i7-6700 2 Core
RAM: 1 GB RAM ddr4
Disk Space: 20 GB SSD
Bandwidth : Unlimited
Network Port : 1 Gbps Guaranteed
99.9% Uptime Guarantee
Location Server : GERMANY
Data Center : HETZNER
مجازی سازی توسط Vmware ESXi V5.5
تحویل پس از پرداخت و با راه اندازی رایگان
+پشتیبانی 24 ساعته واقعی
+منابع کاملا اختصاصی
+تمامیه کانفیگ ها به مدت یک هفته رایگان میباشد
20,000 تومان ماهانه
سفارش (http://mizbanservers.com/clients/cart.php?gid=80)
کد تخفیف : WHT
VDS-SSD2
Cpu : Intel® Core™ i7-6700 2 Core
RAM: 2 GB RAM ddr4
Disk Space: 30 GB SSD
Bandwidth : Unlimited
Network Port : 1 Gbps Guaranteed
99.9% Uptime Guarantee
Location Server : GERMANY
Data Center : HETZNER
مجازی سازی توسط Vmware ESXi V5.5
تحویل پس از پرداخت و با راه اندازی رایگان
+پشتیبانی 24 ساعته واقعی
+منابع کاملا اختصاصی
+تمامیه کانفیگ ها به مدت یک هفته رایگان میباشد
30,000 تومان ماهانه
سفارش (http://mizbanservers.com/clients/cart.php?gid=80)
کد تخفیف : WHT
VDS-SSD3
Cpu : Intel® Core™ i7-6700 4 Core
RAM: 4 GB RAM ddr4
Disk Space: 40 GB SSD
Bandwidth : Unlimited
Network Port : 1 Gbps Guaranteed
99.9% Uptime Guarantee
Location Server : GERMANY
Data Center : HETZNER
مجازی سازی توسط Vmware ESXi V5.5
تحویل پس از پرداخت و با راه اندازی رایگان
+پشتیبانی 24 ساعته واقعی
+منابع کاملا اختصاصی
+تمامیه کانفیگ ها به مدت یک هفته رایگان میباشد
40,000 تومان ماهانه
سفارش (http://mizbanservers.com/clients/cart.php?gid=80)
کد تخفیف : WHT
VDS-SSD4
Cpu : Intel® Core™ i7-6700 4 Core
RAM: 6 GB RAM ddr4
Disk Space: 50 GB SSD
Bandwidth : Unlimited
Network Port : 1 Gbps Guaranteed
99.9% Uptime Guarantee
Location Server : GERMANY
Data Center : HETZNER
مجازی سازی توسط Vmware ESXi V5.5
تحویل پس از پرداخت و با راه اندازی رایگان
+پشتیبانی 24 ساعته واقعی
+منابع کاملا اختصاصی
+تمامیه کانفیگ ها به مدت یک هفته رایگان میباشد
60,000 تومان ماهانه
سفارش (http://mizbanservers.com/clients/cart.php?gid=80)
کد تخفیف : WHT
VDS-SSD5
Cpu : Intel® Core™ i7-6700 6 Core
RAM: 8 GB RAM ddr4
Disk Space: 60 GB SSD
Bandwidth : Unlimited
Network Port : 1 Gbps Guaranteed
99.9% Uptime Guarantee
Location Server : GERMANY
Data Center : HETZNER
مجازی سازی توسط Vmware ESXi V5.5
تحویل پس از پرداخت و با راه اندازی رایگان
+پشتیبانی 24 ساعته واقعی
+منابع کاملا اختصاصی
+تمامیه کانفیگ ها به مدت یک هفته رایگان میباشد
80,000 تومان ماهانه
سفارش (http://mizbanservers.com/clients/cart.php?gid=80)
کد تخفیف : WHT
VDS-SSD6
Cpu : Intel® Core™ i7-6700 8 Core
RAM: 16 GB RAM ddr4
Disk Space: 70 GB SSD
Bandwidth : Unlimited
Network Port : 1 Gbps Guaranteed
99.9% Uptime Guarantee
Location Server : GERMANY
Data Center : HETZNER
مجازی سازی توسط Vmware ESXi V5.5
تحویل پس از پرداخت و با راه اندازی رایگان
+پشتیبانی 24 ساعته واقعی
+منابع کاملا اختصاصی
+تمامیه کانفیگ ها به مدت یک هفته رایگان میباشد
149,000 تومان ماهانه
سفارش (http://mizbanservers.com/clients/cart.php?gid=80)
کد تخفیف : WHT
توجه: قیمت ها بدون احتساب تخفیف ماه اول درج شده اند.برای محاسبه تخفیف در هنگام سفارش کد تخفیف وارد کنید
http://www.speedtest.net/result/5319693340.png
عکس از تست سرعت :
http://8pic.ir/images/gb1lkvl2fld7d5r5i97m.png
دیگر امکانات ما :
[*=center]مدت زمان تحویل دادن سرویس بین ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت خواهد بود.
[*=center]هزینه هر آی پی اضافی 10000 تومان میباشد
[*=center]هزینه هر 100 گیگابایت هارد اضافی 10000 تومان میباشد
[*=center]نصب مجدد سیستم عامل 1بار در ماه رایگان میباشد
[*=center]تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند
[*=center]پشـتیبانی به صورت 24 ساعنه از طریق تیکت یا تماس تلفنی می باشد
[*=center]ارائه پنل تحت وب کنسول به کاربر
راه های ارتباطی ما:
پشتیبانی آنلاین یاهو:
info.aryaserver
سیستم تیکتینگ:
ارسال تیکت پشتیبانی (http://mizbanservers.com/clients/submitticket.php)
تلگرام :09039126726
چت آنلاین سایت فعال می باشد.
سوالی بود در خدمتتون هستیم.
ارادتمند شما
گروه فناوری اطلاعات میزبان سرور
درود
لایسنس دایرکت ادمین هم روی سرور ها ارائه میشه یا خیر؟
mornabo
September 30th, 2016, 14:49
به علت عدم پاسخگویی شفاف من محبور هستم اینجا فیدبکم رو قرار بدم
من چند وقت پیش از این شرکت سرویس گرفته بودم که اوایل تقریبا پشتیبانی خوبی داشتن (مخصوصا موقع خرید !)
برای آخرین باری که خواستم تمدید کنم بعلت مسافرت در پرداخت اینویس تاخیر ایجاد شد که ایشون هم هزینه دیرکرد رو به فاکتور اضافه کرده بودن بعد از پرداخت هزینه فاکتور وی پی اس قابل استفاده نبود و ایشون غیر قابل دسترس بودن
من درخواست لغو سرویس و بازگشت هزینه رو داشتم که جواب تیکت من در اتچ قابل مشاهده است. البته من منظور ایشون رو متوجه نشدم ولی به هر حال وقتی سرویسی خریداری میشه و هنوز استفاده نشده درخواست لغو داده میشه باید هزینه اون مقدار کاری که انجام شده مثل نصب و راه اندازی کسر و ما بقی عودت داده شود که فعلا از طرف ایشون این کار انجام نشده است.
3362133622
mizban97
October 1st, 2016, 21:26
به علت عدم پاسخگویی شفاف من محبور هستم اینجا فیدبکم رو قرار بدم
من چند وقت پیش از این شرکت سرویس گرفته بودم که اوایل تقریبا پشتیبانی خوبی داشتن (مخصوصا موقع خرید !)
برای آخرین باری که خواستم تمدید کنم بعلت مسافرت در پرداخت اینویس تاخیر ایجاد شد که ایشون هم هزینه دیرکرد رو به فاکتور اضافه کرده بودن بعد از پرداخت هزینه فاکتور وی پی اس قابل استفاده نبود و ایشون غیر قابل دسترس بودن
من درخواست لغو سرویس و بازگشت هزینه رو داشتم که جواب تیکت من در اتچ قابل مشاهده است. البته من منظور ایشون رو متوجه نشدم ولی به هر حال وقتی سرویسی خریداری میشه و هنوز استفاده نشده درخواست لغو داده میشه باید هزینه اون مقدار کاری که انجام شده مثل نصب و راه اندازی کسر و ما بقی عودت داده شود که فعلا از طرف ایشون این کار انجام نشده است.
3362133622
سلام و عرض ادب
بهتر هست نکاتی خدمت شما یادآوری کنم همانطور که اطلاع دارید شما پرداخت صورتحساب حدودا دو هفته طول کشید تا پرداخت کنید.
در صورتی که قوانین ما این نکته ذکر شده است :
در صورت عدم پرداخت بموقع هزينه ها ، سرویس شما مسدود خواهد گرديد و فقط تا 72 ساعت پس از تاریخ تمدید سرویس اطلاعات شما نگهداری می شود و پس از آن تمام اطلاعات حذف می گردد و میزبان سرور هیچگونه مسئولتی در قبال از دست رفتن اطلاعات سرور ندارد
ما اطلاعات سرور برای شما طی این مدت نگه داری کردیم و منتظر پرداخت شما بودیم و به کسب و کار شما اهمیت دادیم.
اگر صرفا اینکه نتونستید به سرور لاگین کنید یا مشکلی در این زمینه داشتید ما کاملا پیگیر مشکل شما بودیم ولی متاسفانه شما سریعا درخواست بازگشت وجه دادید که این برای ما قابل قبول نیست.
اگر همچنان مشکلی دارید میتونید تیکت بفرمایید ما کاملا در خدمت شما هستیم مشکل برطرف خواهیم کرد کافی هست تیکت بزنید.
باتشکر
mornabo
October 1st, 2016, 22:00
سلام و عرض ادب
بهتر هست نکاتی خدمت شما یادآوری کنم همانطور که اطلاع دارید شما پرداخت صورتحساب حدودا دو هفته طول کشید تا پرداخت کنید.
در صورتی که قوانین ما این نکته ذکر شده است :
در صورت عدم پرداخت بموقع هزينه ها ، سرویس شما مسدود خواهد گرديد و فقط تا 72 ساعت پس از تاریخ تمدید سرویس اطلاعات شما نگهداری می شود و پس از آن تمام اطلاعات حذف می گردد و میزبان سرور هیچگونه مسئولتی در قبال از دست رفتن اطلاعات سرور ندارد
ما اطلاعات سرور برای شما طی این مدت نگه داری کردیم و منتظر پرداخت شما بودیم و به کسب و کار شما اهمیت دادیم.
اگر صرفا اینکه نتونستید به سرور لاگین کنید یا مشکلی در این زمینه داشتید ما کاملا پیگیر مشکل شما بودیم ولی متاسفانه شما سریعا درخواست بازگشت وجه دادید که این برای ما قابل قبول نیست.
اگر همچنان مشکلی دارید میتونید تیکت بفرمایید ما کاملا در خدمت شما هستیم مشکل برطرف خواهیم کرد کافی هست تیکت بزنید.
باتشکر
مسئله دو هفته ی یک سال نیس
شما برای دیرکرد هزینه میگیرید و این هیچ گونه ربطی به اهمیت کسب و کار ما ندارد !
خوب چرا هزینه رو بازگشت نمیزنید ؟
mizban97
October 1st, 2016, 22:05
مسئله دو هفته ی یک سال نیس
شما برای دیرکرد هزینه میگیرید و این هیچ گونه ربطی به اهمیت کسب و کار ما ندارد !
خوب چرا هزینه رو بازگشت نمیزنید ؟
دیر کرد توسط سیستم بصورت خودکار هست دست ما نیست.
ما مدارا کردیم و به شما اهمیت دادیم میتونستیم همان لحظه سرور حذف کنیم.
شما بفرمایید تیکت بزنید تا مشکل شما حل بشه.
mornabo
October 2nd, 2016, 02:09
گفتن در این مورد دیگه تیکت نزنم
شما چه راهی پیشنهاد میکنی؟
iHSG
October 2nd, 2016, 09:04
به علت عدم پاسخگویی شفاف من محبور هستم اینجا فیدبکم رو قرار بدم
من چند وقت پیش از این شرکت سرویس گرفته بودم که اوایل تقریبا پشتیبانی خوبی داشتن (مخصوصا موقع خرید !)
برای آخرین باری که خواستم تمدید کنم بعلت مسافرت در پرداخت اینویس تاخیر ایجاد شد که ایشون هم هزینه دیرکرد رو به فاکتور اضافه کرده بودن بعد از پرداخت هزینه فاکتور وی پی اس قابل استفاده نبود و ایشون غیر قابل دسترس بودن
من درخواست لغو سرویس و بازگشت هزینه رو داشتم که جواب تیکت من در اتچ قابل مشاهده است. البته من منظور ایشون رو متوجه نشدم ولی به هر حال وقتی سرویسی خریداری میشه و هنوز استفاده نشده درخواست لغو داده میشه باید هزینه اون مقدار کاری که انجام شده مثل نصب و راه اندازی کسر و ما بقی عودت داده شود که فعلا از طرف ایشون این کار انجام نشده است.
3362133622
جسارته ولی حرفتون شفاف نیست، ظاهراً حدود 2 هفته پس از انقضای سرویس آمدید حتی هزینه دیرکرد خودکار سیستم هم پرداخت کردید اما دیدید سرویس غیر قابل استفاده است و درخواست برگشت وجه دادید؟
خب اینجا سوالی که پیش میاد اینه که منظور شما از غیر قابل استفاده بودن دقیقاً چیه؟ اگر مشکلی در سرور هست که این دوستمون گفتن که مشکل رو تیکت کنید براتون حل میکنن دیگه چرا خودتون رو اذیت میکنید؟
اما اگر از جای دیگه سرور خریدید و به دلایلی پشیمون هستید که اینو تمدید کردید خب یک کلام راستش رو بگید مثلاً بگید آقا من از فلان هاست سرورم رو خریدم و الان نیازی به این سرور ندارم و خیلی خیلی هم ممنون که شما 2 هفته اطلاعات منو در صورتی که از لحاظ قانونی وظیفه ای هم نداشتی نگه داشتی حالا چون می دونم تقصیر از جانب بنده است و سرویس به با اینکه مشکلی نداره اما دیگه نیازش ندارم ازتون می خوام هزینه روز های باقی مانده سرویس را حساب کرده و برای من برگشت بزنید.این وسط ممکنه بعضی ها طبق قانون خودشون یه هزینه کنسلی هم که معمولاً 10 تا 30 درصد هست بگیرن.
mornabo
October 2nd, 2016, 09:16
جسارته ولی حرفتون شفاف نیست، ظاهراً حدود 2 هفته پس از انقضای سرویس آمدید حتی هزینه دیرکرد خودکار سیستم هم پرداخت کردید اما دیدید سرویس غیر قابل استفاده است و درخواست برگشت وجه دادید؟
خب اینجا سوالی که پیش میاد اینه که منظور شما از غیر قابل استفاده بودن دقیقاً چیه؟ اگر مشکلی در سرور هست که این دوستمون گفتن که مشکل رو تیکت کنید براتون حل میکنن دیگه چرا خودتون رو اذیت میکنید؟
اما اگر از جای دیگه سرور خریدید و به دلایلی پشیمون هستید که اینو تمدید کردید خب یک کلام راستش رو بگید مثلاً بگید آقا من از فلان هاست سرورم رو خریدم و الان نیازی به این سرور ندارم و خیلی خیلی هم ممنون که شما 2 هفته اطلاعات منو در صورتی که از لحاظ قانونی وظیفه ای هم نداشتی نگه داشتی حالا چون می دونم تقصیر از جانب بنده است و سرویس به با اینکه مشکلی نداره اما دیگه نیازش ندارم ازتون می خوام هزینه روز های باقی مانده سرویس را حساب کرده و برای من برگشت بزنید.این وسط ممکنه بعضی ها طبق قانون خودشون یه هزینه کنسلی هم که معمولاً 10 تا 30 درصد هست بگیرن.
من بیشتر توضیح میدم که شفاف باشه :)
من سرویس مورد نظر رو صبح تمدید کردم و به علت عدم کارایی فکر میکنم چند ساعت بعد بهشون اطلاع دادم که سرویس مشکل داره
ایشون بعد از چند ساعت دوباره گفتن که مشکل نداره و من گفتم که همون مشکل پا برجاست ولی با توضیحاتی همچون اینکه الان زمان کاری نیس موضوع رو موکول کردن به روز بعد
منم به دلیل عجله کاری همون شب حدود ساعت ۱۲ یه سرویس از همکارای دیگتون خریداری کردم و به ایشون گفتم که هزینه مورد نظر حالا هر چی که هست هزینه کانفیگ و این مسائل رو کسر و مابقی رو برام واریز کنید
که ایشون یه توضیح کاملا بی معنی (عدم دیرکرد در پرداخت !) برای بنده ارسال کردند که نمیتونن پول رو برگشت بزنن احتمالا معنی جملشون این هست چون من دیرکرد داشتم در پرداخت هزینه نمیتونه برگشت داده بشه
به هر حال یه قسمت لغو سرویس دارن ایشون در پنل که نمیدونم فایدش چیه و منم فرستادم که لغو بشه
به هر حال به خاطر اینکه ایشون ۲ هفته یا یک سال سرویس من رو نگه داشتن و پاک نکردن هزینه دیرکرد گرفتن و هیچ گونه لطف و محبتی در کار نیست ! :)
به هر حال به هر دلیلی سرویس مورد نظر استفاده نشده و همون روز درخواست لغو و بازگشت هزینه داده شده که متاسفانه هیچ جوابی در این زمینه داده نمیشه
iHSG
October 2nd, 2016, 09:50
من بیشتر توضیح میدم که شفاف باشه :)
من سرویس مورد نظر رو صبح تمدید کردم و به علت عدم کارایی فکر میکنم چند ساعت بعد بهشون اطلاع دادم که سرویس مشکل داره
ایشون بعد از چند ساعت دوباره گفتن که مشکل نداره و من گفتم که همون مشکل پا برجاست ولی با توضیحاتی همچون اینکه الان زمان کاری نیس موضوع رو موکول کردن به روز بعد
منم به دلیل عجله کاری همون شب حدود ساعت ۱۲ یه سرویس از همکارای دیگتون خریداری کردم و به ایشون گفتم که هزینه مورد نظر حالا هر چی که هست هزینه کانفیگ و این مسائل رو کسر و مابقی رو برام واریز کنید
که ایشون یه توضیح کاملا بی معنی (عدم دیرکرد در پرداخت !) برای بنده ارسال کردند که نمیتونن پول رو برگشت بزنن احتمالا معنی جملشون این هست چون من دیرکرد داشتم در پرداخت هزینه نمیتونه برگشت داده بشه
به هر حال یه قسمت لغو سرویس دارن ایشون در پنل که نمیدونم فایدش چیه و منم فرستادم که لغو بشه
به هر حال به خاطر اینکه ایشون ۲ هفته یا یک سال سرویس من رو نگه داشتن و پاک نکردن هزینه دیرکرد گرفتن و هیچ گونه لطف و محبتی در کار نیست ! :)
به هر حال به هر دلیلی سرویس مورد نظر استفاده نشده و همون روز درخواست لغو و بازگشت هزینه داده شده که متاسفانه هیچ جوابی در این زمینه داده نمیشه
درسته عزیز شما جریمه پرداخت کردی اما از این نظر میگن لطف و محبت چون خیلی از هاستینگ های این انجمن یا حتی بعضی هاستینگ های معروف یادشون میره با توجه به قانون 48 یا 72 ساعت بعد انقضاء حذف شدن سرویسی که تو بخش قوانین خودشون گذاشتن ویژگی افزایش جریمه دیرکرد رو در سیستم مدیریت هاستینگ whmcs خودشون غیرفعال کنن برای همین این دوستمون میگه جریمه مال سیستم بوده و احتمالاً خودشون هم از اضافه شدن اون جریمه خبر نداشتن.برای همین طبق قوانین سایت خودشون عمل میکنن که میگن طبق قانون خودشون باید پس از 72 ساعت که سرویس منقضی شد تمامی فایل هاش حذف میشد برای همین میگن لطف کردن 2 هفته نگه داشتن که البته خب این مشکل شما هم نیست شما به عنوان یه خریدار اصلاً بهتون ربطی نداره که مدیر فلان هاستینگ از تنظیمات کامل سیستمش خبر داره یا نه اما حداقل این حق رو داشتید که قبل از تمدید درباره جریمه سوال کنید چون دیگه برای لطف کردن که جریمه نمیگیرن و اگه ایشون نگه داشتن اطلاعات رو لطف و محبتی که به شما داشتن می دونه وقتی شما درباره جریمه قبل از تمدید تیکت میدادی احتمالاً جریمه فاکتور رو حذف میکردن.
حالا جریمه به کنار اگر هزینه ای که دادید زیاده و نمیشه ازش گذشت که سعی کنید مدارا کنید و یه جوری مشکل رو حل کنید اما اگه هزینه آنچنانی نیست با عنایت به اینکه در اینترنت بی در و پیکر ما به احتمال زیاد بار های دیگه ای هم وجود داره که پولتون هدر میره پس بهتره سر 20 تومان 30 تومان اعصاب خودتون رو خورد نکنید و بذارید فروشنده (صرفاً منظورم با ایشون نیست کلاً هر فروشنده ای) تو همون خیال قوانین خودش بمونه فقط هم هاستینگ های این انجمن نیستن برای من بار ها حتی هاستینگ های معروف مثل آبتین وب هم پولم رو خوردن و ولشون کردم چون نه هزینه زیاد بوده که بشه شکایت کرد و نه دوست دارم از سمت یه کسایی که اصلاً نمی دونم کی هستن و چی هستن به طرف خودم انرژی منفی وارد کنم و اعصاب و روان خودم رو سر 20 تومان داغون کنم.برای همین هم همیشه کسایی که تو تاکسی سوار شدن سر 300 - 400 تک تومن هم دعوا میکنن رو اصلاً نمی فهمم مگه با این 300 تک تومان چه کاری میشه انجام داد که احتمال بروز مشکلات اعصاب و روان رو برای خودمون افزایش بدیم؟
mornabo
October 2nd, 2016, 09:55
درسته عزیز شما جریمه پرداخت کردی اما از این نظر میگن لطف و محبت چون خیلی از هاستینگ های این انجمن یا حتی بعضی هاستینگ های معروف یادشون میره با توجه به قانون 48 یا 72 ساعت بعد انقضاء حذف شدن سرویسی که تو بخش قوانین خودشون گذاشتن ویژگی افزایش جریمه دیرکرد رو در سیستم مدیریت هاستینگ whmcs خودشون غیرفعال کنن برای همین این دوستمون میگه جریمه مال سیستم بوده و احتمالاً خودشون هم از اضافه شدن اون جریمه خبر نداشتن.برای همین طبق قوانین سایت خودشون عمل میکنن که میگن طبق قانون خودشون باید پس از 72 ساعت که سرویس منقضی شد تمامی فایل هاش حذف میشد برای همین میگن لطف کردن 2 هفته نگه داشتن که البته خب این مشکل شما هم نیست شما به عنوان یه خریدار اصلاً بهتون ربطی نداره که مدیر فلان هاستینگ از تنظیمات کامل سیستمش خبر داره یا نه اما حداقل این حق رو داشتید که قبل از تمدید درباره جریمه سوال کنید چون دیگه برای لطف کردن که جریمه نمیگیرن و اگه ایشون نگه داشتن اطلاعات رو لطف و محبتی که به شما داشتن می دونه وقتی شما درباره جریمه قبل از تمدید تیکت میدادی احتمالاً جریمه فاکتور رو حذف میکردن.
حالا جریمه به کنار اگر هزینه ای که دادید زیاده و نمیشه ازش گذشت که سعی کنید مدارا کنید و یه جوری مشکل رو حل کنید اما اگه هزینه آنچنانی نیست با عنایت به اینکه در اینترنت بی در و پیکر ما به احتمال زیاد بار های دیگه ای هم وجود داره که پولتون هدر میره پس بهتره سر 20 تومان 30 تومان اعصاب خودتون رو خورد نکنید و بذارید فروشنده (صرفاً منظورم با ایشون نیست کلاً هر فروشنده ای) تو همون خیال قوانین خودش بمونه فقط هم هاستینگ های این انجمن نیستن برای من بار ها حتی هاستینگ های معروف مثل آبتین وب هم پولم رو خوردن و ولشون کردم چون نه هزینه زیاد بوده که بشه شکایت کرد و نه دوست دارم از سمت یه کسایی که اصلاً نمی دونم کی هستن و چی هستن به طرف خودم انرژی منفی وارد کنم و اعصاب و روان خودم رو سر 20 تومان داغون کنم.برای همین هم همیشه کسایی که تو تاکسی سوار شدن سر 300 - 400 تک تومن هم دعوا میکنن رو اصلاً نمی فهمم مگه با این 300 تک تومان چه کاری میشه انجام داد که احتمال بروز مشکلات اعصاب و روان رو برای خودمون افزایش بدیم؟
کاملا با صحبت های شما موافقم کاملا منطقی و متین
موفق باشید
mizban97
October 4th, 2016, 22:26
درود
لایسنس دایرکت ادمین هم روی سرور ها ارائه میشه یا خیر؟
سلام
بله لایسنس دایرکت ادمین هم در صورت نیاز ارائه میشه.
هزینه دایرکت ادمین با تخفیف ماهانه 15 هزار تومان هست.
باتشکر
DaNiaL.RiCaRoS
November 14th, 2016, 23:59
سلام سرور برای سایت فیلم و سریال کره ایی موجود دارید؟ هارد بالا
mizban97
November 15th, 2016, 09:49
سلام سرور برای سایت فیلم و سریال کره ایی موجود دارید؟ هارد بالا
سلام
بله موجود هست
چند ترا هارد نیاز دارید؟؟
mizban97
November 15th, 2016, 18:21
اینم تست پورت برای دوستانی که نیاز به تست سرور داشتند :
شرمنده تو پست اول امکان ویرایش نبود.
دوستان پشتیبانی عالی ، قیمت بسیار مناسب، سرور های عالی تنها چیزی هست که می تونم توی 3 کلمه در رابطه با میزبان سرور توصیف کنم توصیه میشه از این شرکت سرور تهیه کنید
saeidz
November 28th, 2016, 12:29
بنده از دوستمون سرویس گرفتم
کیفیتش عالیه + پشتیبانی سریع و خوب
nevergotme
December 15th, 2016, 18:00
اینم نظره من ، چون درخواست داده بودین تو کانال تون که بیان از شما تعریف بکنن ( بعد پاک کردید پست رو تو کانال)