PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کلمه کلیدی را حدس نزنید!



aliseo
August 25th, 2016, 11:41
برای انتخاب کلمه کلیدی ، ما ابتدا لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را که فکر می کنیم مهم هست، انتخاب می کنیم و نتایج آن را بررسی می کنیم و میزان موفقیت خود را اندازه می گیریم. شاید اغراق آمیز به نظر برسد ولی کشف کلمات کلیدی یک فرآیند حیاتی است. این کلمات را می توان از حجم جهانی کلماتی که سرچ شده اند، نیز پیدا کرد. حال آیا راه بهتری وجود دارد؟


http://amaziran.com/wp-content/uploads/2016/06/keyword-research-1950313.png (http://amaziran.com/wp-content/uploads/2016/06/keyword-research-1950313.png)

این سوال در ابتدا پیش می آید که چگونه می توان انتخاب کلمه کلیدی مناسب را با توجه به جستجو های پیچیده ی گوگل انجام داد و به رقابت پرداخت. چهار معیار در اینجا وجود دارد:



Keyword Difficulty
Keyword Opportunity
Importance (user-defined)
Keyword Potential



در این مقاله می خواهیم فلسفه ای که پشت کلمات کلیدی وجود دارد و توجیه ریاضی که ممکن است برای بعضی از آن ها استفاده شود، توضح دهیم و اینکه چگونه با استفاده از ایده ها می توانیم رویکردی جدید برای تحقیق در کلمات کلیدی اختراع کنیم.





رتبه بندی برای انتخاب کلمه کلیدی چقدر سخت است؟





ما می خواهیم با انتخاب کلمه کلیدی به رتبه یک برسیم که حجم زیادی از ترافیک به سمت سایت ما بیاید. کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارند، اغلب رقابتی هستند یعنی برای رقابت به زمان یا پول بیشتری نیاز دارند. PA) Page Authority)فقط اعتبار یک صفحه (URL) را نشان می دهد. این مشخصه، مانند پیج رنک گوگل، برای صفحه نخست سایت، مقدار بیشتری دارد و عددی بین صفر تا صد است که هرچه بالاتر باشد، بهتر است و نشان دهنده ی اعتبار و قدرت بیشتر در موتورهای جستجو از جمله گوگل است. ارتقای این عدد به صورت تصاعدی سخت می شود. (Domain Authority(DA قدرت دامین یک مقدار متریک است که الگوریتم محاسبش را سایت moz.com تعیین کرده است و عملکرد این فاکتور شبیه به پیج رنک سایت گوگل در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر است. این فاکتور براساس داده‌هایی از Mozscape ایندکس و از داده‌هایی مثل تعداد بک لینک ، MozRank، MozTrustو ده‌ها فاکتور دیگر تعیین می‌شود.Keyword Difficulty برای رقابتی بودن کلمه کلیدی است که می توان از ابزار SEOmoz Keyword Difficulty Tools به این منظور استفاده کرد. این ابزار کلیدواژه هارا تحلیل کرده و سختی آن ها را برای رتبه گیری در موتورهای جستجو بر اساس قدرت صفحات وب سایت های لیست شده در نتایج جستجو مورد بررسی قرار می دهد.


http://amaziran.com/wp-content/uploads/2016/06/Keyword-Difficulty-2950313.png (http://amaziran.com/wp-content/uploads/2016/06/Keyword-Difficulty-2950313.png)






چه فرصتی مناسب است؟






Keyword Opportunity امکان بهبود رتبه بندی در جستجو را با مقایسه رتبه فعلی تجزیه و تحلیل می کند برای اینکه حجم ترافیک جستجو را برآورد کنیم. با استفاده از ****ن گر ترافیک کلمات کلیدی گوگل، شما می توانید فرصت هارا شناسایی کنید و تلاش کنید رتبه بندی کلمات داده شده را ارزیابی کنید و چشم اندازی برای کلمه کلیدی فعلی خود به دست می آورید.





کلمه کلیدی برای شما چقدر مهم است؟






در این مورد تجربه خیلی مهم است و برخی کلمات کلیدی بیشتر از بقیه با کسب و کار در ارتباط هستند. به هر کدام از کلمات کلیدی یک مقدار بدهید. اهمیت کلمه کلیدی در اصل چند برابر است ولی ما به آن اعدادی می دهیم که بین1 تا 10 متغیر است. فرض ما این است که بیشتر مردم تمایل دارند روی اهمیت کلمات کلیدی مهم تمرکز کنند زیرا برای کسب و کار شان ضروری است. فراموش نکنید این میزان اهمیت را کاربران تعیین می کنند.





کدام کلمات کلیدی پتانسیل بیشتری دارند؟





شما می توانید پتانسیل کلمه کلیدی را با استفاده از فرمول زیر محاسبه کنید:KP = sqrt(V) * (1 - KD / 100) * (KO / 100) * ISqrt: جذر گرفتن(Volume (V(Keyword Difficulty (KD(Keyword Opportunity (KO(Importance (I(Keyword Potential (KPکاربران وقتی چیزی را جستجو می کنند یا نیاز و مشکلی دارند که می خواهند آن را برطرف سازند و یا به دنبال اطلاعات خاصی هستند. کار شما حدس زدن کلمات کلیدی نیست! بلکه شناخت نیازها و مشکلات آن ها و تلاش برای رفع آن هاست. هم چنین شما باید طبق اصول و قواعد ذکر شده کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناخته وفرآیند انتخاب کلمه کلیدی مناسب را دهید و سپس به تولید محتوا بپردازید.

منبع: پاساژ اینترنتی آمازایران (http://amaziran.com/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%84%D9%85%D9%87-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C/)