PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه موضوع محتوا ی خوبی بنویسیم؟



aliseo
August 25th, 2016, 11:39
آیا شما فکر می کنید باید به طور کامل روی کلمات کلیدی تمرکز کرد؟ ایده های مختلفی وجود دارد که بتوان با تمرکز روی

موضوع محتوا



، کاربر را راضی نگه داشت. این کار یک گام بزرگ است و می تواند رنکینگ سایت شما را به شدت تغییر دهد. ما در این مقاله در مورد کلمات کلیدی هدف و محتوا صحبت می کنیم.ما فکر می کنیم از موقعی که الگوریتم
مرغ مگس خوار بیرون آمد، کمی بحث و ایده با خودش به همراه داشت. اغلب افراد می گفتند:" شاید ما نباید دیگر کلمات کلیدی و عبارت ها و جستجوها را بهینه سازی کنیم! در واقع ما باید به سمت موضوع محتوا و ایده ها و محتواهای با کیفیت حرکت کنیم!"در واقع ما باید دو راهکار یکی برای آموخته های قدیمی و دیگری برای مفهوم و محتوا و هدف قراردادن موضوع محتوا توصیف کنیم. سپس یک راهکار سومی که ترکیبی از این دو روش باشد و آن دو را بهبود دهد، توصیف کنیم.

کلمات کلیدی تحقیقی کلاسیک و هدف قرار دادن on-page ها


http://amaziran.com/wp-content/uploads/2016/06/Topics-2.jpeg

اینجا این سوال پیش می آید که از بین کلمات کلیدی تحقیقی کلاسیک مان و مدل هدف گذاری on-page (http://amaziran.com/%DA%86%DA%A9-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-on-page-seo-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%A7/) ها کدام را هدف قرار دهم؟مثلا شما در مورد بهترین زمان ها برای پرواز فکر می کنید. و در حال نوشتن یک وب سایت مسافرتی هستید. "بهترین زمان ها برای پرواز" و یک دسته کلمات کلیدی وجود دارد. شما حجم جستجو و مطالب و شاید معیار های دیگر را بررسی می کنید. "بهترین زمان ها برای پرواز"، " بهترین روزها برای پرواز"، " ارزان ترین روزها برای پرواز" ، " تاریخ های پرواز مناسب" ، "پرواز ها باکمترین میزان شلوغی" ، " شلوغ ترین روزها برای پرواز". این ها دسته ای از کلمات کلیدی مختلف هستند.بنابراین شما فکر می کنید که شاید کاربری برای هریک از این کلمات کلیدی به صفحه ای از صفحات تان برود . او می خواهد به صفحه ای مانند " روزهای ترافیک کم فرودگاه " و " ارزان ترین روزها برای پرواز" برود. شما صفحاتی با محتوایی مشابه ساخته اید. این کار یعنی در خدمت گرفتن هدف مشابه! اما این اهمیتی ندارد. شما باید بهترین کلمات کلیدی تان را برای افراد مختلف هدف قرار بدهید.اگر شما نمی توانید محتوای زیادی بنویسید و در این خصوص سرمایه گذاری کنید ، می توانید تنها این سه صفحه را بنویسید در آینده کلمات کلیدی بیشتری در آن ها اضافه و تکرار کنید.

موضوع محتوا جدید و هدف قرار دادن مفهوم


http://amaziran.com/wp-content/uploads/2016/06/Topics-3.jpeg
بنابراین شما باید بعضی از کلمات کلیدی را درنظر نگیرید. نیازی نیست نگران آن ها باشید و به آن ها فکر کنید. و هرچقدر محتوا باشد، آن ها هم هستند. اگر شما هدف کاربران و جستجوگرها و مفاهیم را هدف قرار دهید، گوگل محتوای شما را به رسمیت می شناسد و کلمات کلیدی هدف شما را پیدا می کند. در عوض ، شما باید فکر کنید که چگونه می توانید به کاربران کمک کنید که روز های مناسب برای خرید پروازها را انتخاب کنند.هم چنین شما باید در مورد روز های هفته فکر کنید و در باره ی سرچ های کاربران تحقیق کنید. مواردی که شما می توانید بررسی کنید: روز های هفته، ماه های خوب، تفاوت های شرکت های هواپیمایی، تفاوت فرودگاه ها باهم، بهترین هفته ها و ده ها فاکتور دیگر.حال شما یک محتوای عالی در اختیار دارید، "راهنما نهایی برای برنامه ریزی هوشمند پرواز". شما نموداری در اختیار دارید که به شما می گوید کدامیک از کشورها و یا هواپیماهای مختلف را انتخاب کنید و یا ارزان ترین پرواز ها برای کدام روزها یا هفته ها یا ماه ها است. این تنهای نمونه ی ساده ای قسمت های جذاب یک محتوای عالی بود که به سادگی بسیاری از نیاز ها را در نظر گرفته بود.بنابراین اگر تعداد زیادی از کاربران در حال جستجوی " بهترین روزهای هفته برای پرواز " هستند، شما باید "یک راهنمای نهایی برای برنامه ریزی هوشمند پرواز" داشته باشید. . به این ترتیب شما می توانید که کار فوق العاده ای برای کاربران هدف خود انجام دهید. ممکن است گوگل از لحاظ رنک برای عبارت شما کار زیادی انجام ندهد. البته بسیاری از این ها با توجه به شرایط وب و صحبت هایی است که در مورد این محتوا می شود.شما یک قسمت بزرگ از این محتوا را بیرون می دهید. و باعث می شود که تعداد زیادی از وبلاگ ها آن را انتخاب کنند و سایت های خبری برای پاسخگویی مردم به شما لینک کنند. هم چنین ممکن بقیه سایت ها، محتوای به همین خوبی تولید کنند و در آن از کلمات کلیدی به صورت هوشمندانه استفاده کنند.

ترکیبی هوشمندانه

بنابراین توصیه ما این است که این دومورد را باهم ترکیب کنید.در واقع در ترکیبی هوشمندانه، از این تکنیک ها، شما می توانید به نتایج بزرگی از هردو سمت برسید. برای انتخاب موضوع محتوا می توان از نیازهای جستجوگران استفاده کرد و کلمات کلیدی مختلف را که منظورکاربران هست، هدف قرار داد. شما می توانید با این کار، کلمات کلیدی هدف را به صورت هوشمندانه در عنوان ها (http://amaziran.com/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%D9%88%D8%B1%D B%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7/) ، سرفصل ها(headlines)،زیر سرفصل ها و محتوای صفحه قرار دهید به طوری که رتبه کلمات کلیدی تان افزایش یابد و ترافیک و حجم کاربران به صورت مداوم به شما ارسال شود.شما ممکن است عناوین و مفاهیمی به ذهن تان برسید که بخواهید بعدا در مورد آن ها مطلب بنویسید یا می توانید برای این کار از عنوان ها و محتواهایی که کاربران سرچ می کنند، استفاده کنید. سپس لیستی از این مطالبی که نیاز هست، به همراه کلمات کلیدی هدف آن ها، برای استفاده در آینده، جمع آوری کنید.هم چنین ممکن است گروهی از کلمات کلیدی شما پیرامون " بهترین روزهای هفته " باشد و گروهی دیگر در مورد " بهترین زمان های سال". بله هم پوشانی بین این دو موضوع وجود دارد. ممکن است مردم به دنبال هردونوع زمان بروند. اما آن ها در واقع منظورشان فرق می کند. " بهترین روز های هفته" برای کسانی است که می خواهند بدانند چه روزهایی را برای سفر انتخاب کنند: "سه شنبه، چهارشنبه ، پنج شنبه یا یکشنبه یا دوشنبه؟ "درمقابل، کسی که " بهترین زمان از سال" را جستجو می کند، برای برنامه ریزی اش منعطف تر است و می خواهد بداند در یک سال پیش رو، " آیا باید برای فصل بهار بلیط هواپیما خرید کند یا فصل تابستان و پاییز؟"بنابراین شما دیگر می دانید هدف ما چیست! ما قصد داریم شما تمام عبارات کلیدی که در اینجا کشف کرده ایم استفاده کنید. درواقع " بهترین روزهای هفته" شامل کلمات کلیدی" بهترین روز های هفته برای پرواز" ، " روزهای مناسب هفته برای پرواز" ، " روزهفته در مقابل بهترین آخر هفته ها برای پرواز" ، " ارزان ترین روز هفته برای پرواز" است."


http://amaziran.com/wp-content/uploads/2016/06/Topics-4.jpeg (http://amaziran.com/wp-content/uploads/2016/06/Topics-4.jpeg)

بهترین زمان از سال" که گروهی از کلمات کلیدی را دارد و می تواند شامل کلمات و عبارات " بهترین هفته های سال برای پرواز" ، هفته های ارزان سفر" ، "ارزان ترین ماه ها برای سفر" باشد.این ها تنها بازی با کلمات کلیدی نیست بلکه آن ها مفهوم و موضوع محتوا را مشخص می کنند. با گروهی از کلمات کلیدی ما در واقع حجم جستجو و مشکل کاربران و موضوعاتی را که برای آن ها اهمیت دارد، متوجه می شویم. هم چنین می توانیم بفهمیم برای کدام عنوان جستجوی بیشتری وجود دارد.حالا استفاده از زیرعنوان های " مرتب سازی بر اساس ارزان ترین"، " خلوت ترین" ، انعطاف پذیر ترین"، " توسط شرکت هواپیمایی"، " مکان" " عالی است. به این ترتیب تمام نواحی موضوع محتوا و کلمات کلیدی در یک قطعه از محتوا ضربه ی خود را خواهد زد!این نوع مدل ، که در آن ترکیبی از بهترین های دو دنیا را استفاده کردیم، راه آینده ماست. ما فکر نمی کنیم این مدل تنها به استفاده از کلمات کلیدی بپردازد یا از کلمات کلیدی به طور کامل چشم بپوشد. ما فکر می کنیم باید هردو روش را باهم ادغام کنیم تا مدلی هوشمند به دست آید.

منبع: پاساژ اینترنتی آمازایران (http://amaziran.com/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D 9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7/)