ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سئو سایت و محتوا گذاری



misaghlearn
August 24th, 2016, 14:27
سئو سایت و محتوا گذاری
محتواگذاری و انتشار محتوا و مطالب در درون سایت با رعایت متریک های سئو می باشد. این جمله که محتوا پادشاه است در مطالب آموزش سئو دیده می شود. اما در حقیقت باید گفت که هر محتوایی پادشاه نیست و به عبارتی محتواهای تولید شده در سایت های مختلف بسته به میزانی که اصول سئو سایت را رعایت نموده اند با اثرگذاری متفاوتی همراه هستند. سئو سایت و مبحث بهینه سازی محتوای سایت در خود المان های متعددی را شامل می گردد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.


سئو محتوای سایت


اگر بخواهیم سئو محتوای سایت را بیان نماییم باید لیستی از موارد را عنوان کنیم که با رعایت این متریک ها شما اثرگذاری بسیار مثبت را در روند سئو سایت خود مشاهده می کنید. لینک های خارجی و بک لینک ها هرچقدر هم معتبر و با کیفیت باشد تا زمانی که شما داخل سایت و محتوای براساس اصول بهینه سازی سایت نداشته باشید نمی توانید در رنکینگ مناسبی قرار بگیرید و یا حتی ممکن است در نتایج هم قرار نگیرید. در ادامه اصول سئو محتوای سایت را خواهیم گفت.
http://upseo.ir/wp-content/uploads/2016/08/f-1-e1471078556370-300x158.jpg
سئو محتوای سایت و هدینگ ها


تگ هدینگ که از h1 تا h10 است عنوان های سایت یا همان تیترها را شامل می شود. H1 تیتر و هدینگ اصلی می باشد. در واقع باید گفت که هر صفجه از سایت شما یک هدینگ داد که باید یونیک باشد و تکرار هدینگ در تمامی صفحات اثرگذاری منفی خواهد داشت. هر صفحه از سایت شما یک هدف برای ایجاد دارد و هدینگ یا همان h1 تیتر اصلی هر صفحه را شامل می شود. سعی کنید تیتر و هدینگ اصلی هر صفحه را متناسب با کلمه کلیدی اصلی سایت خود تنظیم کنید. یعنی اگر کلمه کلیدی اصلی سایت شما سئو سایت است پس هدینگ مناسب برای دیگر صفحات سایت می تواند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت پیشرفته ، سئو سایت شخصی و غیره باشد که مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت یعنی سئو سایت است.
سئو (http://upseo.ir/) ٫ سئو (http://upseo.ir/) سایت (http://upseo.ir/) ٫ بهینه (http://upseo.ir/) سازی سایت (http://upseo.ir/) ٫ سئو (http://upseo.ir/) وب سایت (http://upseo.ir/) ٫ طراحی (http://upwebdesign.ir/) سایت (http://upwebdesign.ir/) ٫ طراحی (http://upwebdesign.ir/) وب سایت (http://upwebdesign.ir/) ٫ طراحی وب (http://upwebdesign.ir/) ٫ تور (http://uptour.ir/) ٫ تور لحظه آخری (http://uptour.ir/) ٫ تور ارزان (http://uptour.ir/)


سئو سایت و چگالی کلمه کلیدی


یکی دیگر از متریک های اثرگذار در سئو محتوای سایت چگالی کلمه کلیدی می باشد. به این معنا که اگر کلمه کلیدی سایت شما سئو سایت است پس این کلمه را در محتوای خود تکرار کنید. در واقع گوگل محتوای سایت شما را می خواند و هر چه تکرار بیشتری از کلمه کلیدی کنید می توانید ارتباط خود را به آن موضوع و کلمه کلیدی بیشتر نشان دهید. البته معنی و بار محتوایی محتوا را نیز در نظر بگیرید زیرا در در غیر اینصورت محتوای شما کاربرپسند نخواهد بود و این اثرگذاری منفی در سئو سایت شما خواهد داشت.

kishisland_1365
September 13th, 2016, 12:48
چگالی کلمه کلیدی تا چه مقدار قابل قبول هستش. ایا میشه حدی رو براش قائل شد؟ چه چیزی در تغییر و منعطف بودن این پارامتر موثر هستش؟

parsalab
September 13th, 2016, 13:09
مرسی مفید بود

شیشه آلات آزمایشگاهی (http://parsalab.com/products/laboratory-glassware/)
مواد شیمیایی آزمایشگاهی (http://parsalab.com/products/consumable-products/chemicals/)

زیرساخت
November 22nd, 2016, 23:09
سئو سایت و محتوا گذاری
محتواگذاری و انتشار محتوا و مطالب در درون سایت با رعایت متریک های سئو می باشد. این جمله که محتوا پادشاه است در مطالب آموزش سئو دیده می شود. اما در حقیقت باید گفت که هر محتوایی پادشاه نیست و به عبارتی محتواهای تولید شده در سایت های مختلف بسته به میزانی که اصول سئو سایت را رعایت نموده اند با اثرگذاری متفاوتی همراه هستند. سئو سایت و مبحث بهینه سازی محتوای سایت در خود المان های متعددی را شامل می گردد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.


سئو محتوای سایت


اگر بخواهیم سئو محتوای سایت را بیان نماییم باید لیستی از موارد را عنوان کنیم که با رعایت این متریک ها شما اثرگذاری بسیار مثبت را در روند سئو سایت خود مشاهده می کنید. لینک های خارجی و بک لینک ها هرچقدر هم معتبر و با کیفیت باشد تا زمانی که شما داخل سایت و محتوای براساس اصول بهینه سازی سایت نداشته باشید نمی توانید در رنکینگ مناسبی قرار بگیرید و یا حتی ممکن است در نتایج هم قرار نگیرید. در ادامه اصول سئو محتوای سایت را خواهیم گفت.
http://upseo.ir/wp-content/uploads/2016/08/f-1-e1471078556370-300x158.jpg
سئو محتوای سایت و هدینگ ها


تگ هدینگ که از h1 تا h10 است عنوان های سایت یا همان تیترها را شامل می شود. H1 تیتر و هدینگ اصلی می باشد. در واقع باید گفت که هر صفجه از سایت شما یک هدینگ داد که باید یونیک باشد و تکرار هدینگ در تمامی صفحات اثرگذاری منفی خواهد داشت. هر صفحه از سایت شما یک هدف برای ایجاد دارد و هدینگ یا همان h1 تیتر اصلی هر صفحه را شامل می شود. سعی کنید تیتر و هدینگ اصلی هر صفحه را متناسب با کلمه کلیدی اصلی سایت خود تنظیم کنید. یعنی اگر کلمه کلیدی اصلی سایت شما سئو سایت است پس هدینگ مناسب برای دیگر صفحات سایت می تواند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت پیشرفته ، سئو سایت شخصی و غیره باشد که مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت یعنی سئو سایت است.
سئو (http://upseo.ir/) ٫ سئو (http://upseo.ir/) سایت (http://upseo.ir/) ٫ بهینه (http://upseo.ir/) سازی سایت (http://upseo.ir/) ٫ سئو (http://upseo.ir/) وب سایت (http://upseo.ir/) ٫ طراحی (http://upwebdesign.ir/) سایت (http://upwebdesign.ir/) ٫ طراحی (http://upwebdesign.ir/) وب سایت (http://upwebdesign.ir/) ٫ طراحی وب (http://upwebdesign.ir/) ٫ تور (http://uptour.ir/) ٫ تور لحظه آخری (http://uptour.ir/) ٫ تور ارزان (http://uptour.ir/)


سئو سایت و چگالی کلمه کلیدی


یکی دیگر از متریک های اثرگذار در سئو محتوای سایت چگالی کلمه کلیدی می باشد. به این معنا که اگر کلمه کلیدی سایت شما سئو سایت است پس این کلمه را در محتوای خود تکرار کنید. در واقع گوگل محتوای سایت شما را می خواند و هر چه تکرار بیشتری از کلمه کلیدی کنید می توانید ارتباط خود را به آن موضوع و کلمه کلیدی بیشتر نشان دهید. البته معنی و بار محتوایی محتوا را نیز در نظر بگیرید زیرا در در غیر اینصورت محتوای شما کاربرپسند نخواهد بود و این اثرگذاری منفی در سئو سایت شما خواهد داشت.

مگه Heading ها از 1 تا 6 نیستند؟ شما گفتید از 1 تا 10
http://www.w3schools.com/html/html_headings.asp

(https://zirsakht.net/host/wordpress)

yazdserver.ir
November 23rd, 2016, 15:54
سلام خدمت همه دوستان
یک نکته هم بنده اضافه کنم:
تو این تاپیک دو نفر از دوستان که لینک خودشون رو برای بک لینک قرار دادن متن رو کمرنگ کردن تا همرنگ پس زمینه بشه
اگه برای بک لینک گرفتن اقدام میکنید هرگز لینک رو تغییری ندین که کاربر نتونه ببینه و همچنین موارد خطرناکی مثل موارد زیر رو انجام ندین:



کمرنگ کردن متن و همرنگی ان با پس زمینه
همرنگ کردن پس زمینه با متن
ریز کردن متن بطوری که خواندنش سخت بشه
حذف متن پس از لود بوسیله اسکریپت که فقط موتور های جستجو که اسکریپت اجرا نمیکنند بتونند ببینند
کپی کردن متن با لینک ها و محتوای مشابه در سایتهای مختلف ( همینطور که میبینید اگه بخشی (مثلا یک جمله)از متن پست اول رو سرچ کنید تو سایتهای مختلف با همین لینکها کپی شده )
->>> و کلیه تکنیکهای مشابه


اگه فکر میکنید که چون من چهار پنج تا تکنیک گفتم همش همینه سخت در اشتباهین کسانی که الگوریتم موتور جستجو رو مینویسند بر خلاف منه کم تجربه(که فقط دسترسی کاربر معمولی به دیتابیس موتور جستجو دارم) دسترسی به میلیونها صفحه با قابلیت جستجو های پیشرفته دارن

همین متنی رو که الان تو این صفحه داریم حتی یک جمله هم کپی نشده و حاصل تجربه سالیان اینجانبه(شک داری جمله به جمله انتخاب کن و بگرد)

پس وقتی قراره اسپم مشخص کنند هم روی این حجم سایت تست میکنند و بعد اعلام میکنند که شما که میای ده تا مقاله برای موتور جستجو با ریز ترین فونت ممکن مینویسی

بله خود شما :
---صبر کن موقع رتبه بندی بشه هستیم خدمتتون....!!!

و به همین خاطره که بدلیل نبود دانش روز و کمبود مطالعه سایتهایی به لیست اسپم و لیست سیاه اضافه میشوند

نکته اموزشی نهایی جایزه کسانی که تا اینجا مطالعه کردند و با ما بودند:
یکی از مهمترین راه های موفقیت عدم نوشتن و بهینه سازی برای موتور جستجو و نوشتن متن برای کاربر است(این قانون سالهاست عوض نشده)(بسیاری قانون های دیگر برای دستیابی به این قانون نوشته شد)

market4.ir
December 15th, 2016, 01:15
سلام خدمت همه دوستان
یک نکته هم بنده اضافه کنم:
تو این تاپیک دو نفر از دوستان که لینک خودشون رو برای بک لینک قرار دادن متن رو کمرنگ کردن تا همرنگ پس زمینه بشه
اگه برای بک لینک گرفتن اقدام میکنید هرگز لینک رو تغییری ندین که کاربر نتونه ببینه و همچنین موارد خطرناکی مثل موارد زیر رو انجام ندین:



کمرنگ کردن متن و همرنگی ان با پس زمینه
همرنگ کردن پس زمینه با متن
ریز کردن متن بطوری که خواندنش سخت بشه
حذف متن پس از لود بوسیله اسکریپت که فقط موتور های جستجو که اسکریپت اجرا نمیکنند بتونند ببینند
کپی کردن متن با لینک ها و محتوای مشابه در سایتهای مختلف ( همینطور که میبینید اگه بخشی (مثلا یک جمله)از متن پست اول رو سرچ کنید تو سایتهای مختلف با همین لینکها کپی شده )
->>> و کلیه تکنیکهای مشابه


اگه فکر میکنید که چون من چهار پنج تا تکنیک گفتم همش همینه سخت در اشتباهین کسانی که الگوریتم موتور جستجو رو مینویسند بر خلاف منه کم تجربه(که فقط دسترسی کاربر معمولی به دیتابیس موتور جستجو دارم) دسترسی به میلیونها صفحه با قابلیت جستجو های پیشرفته دارن

همین متنی رو که الان تو این صفحه داریم حتی یک جمله هم کپی نشده و حاصل تجربه سالیان اینجانبه(شک داری جمله به جمله انتخاب کن و بگرد)

پس وقتی قراره اسپم مشخص کنند هم روی این حجم سایت تست میکنند و بعد اعلام میکنند که شما که میای ده تا مقاله برای موتور جستجو با ریز ترین فونت ممکن مینویسی

بله خود شما :
---صبر کن موقع رتبه بندی بشه هستیم خدمتتون....!!!

و به همین خاطره که بدلیل نبود دانش روز و کمبود مطالعه سایتهایی به لیست اسپم و لیست سیاه اضافه میشوند

نکته اموزشی نهایی جایزه کسانی که تا اینجا مطالعه کردند و با ما بودند:
یکی از مهمترین راه های موفقیت عدم نوشتن و بهینه سازی برای موتور جستجو و نوشتن متن برای کاربر است(این قانون سالهاست عوض نشده)(بسیاری قانون های دیگر برای دستیابی به این قانون نوشته شد)


این قسمت آخر برای کاربر تایید میکنم

دو خط بنویسید از خودتون بعد 1 سال ارزشش 1000 برابر یک متن طولانی که در خیلی سایت ها کپی شده است