PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برخی از فاکتورهای سئو



ajax2014
August 15th, 2016, 13:25
1- نام دامنه : اگر قرار است طراحی و سئو سایت با شما باشه دامنه ای مناسب برای اینکار ثبت کنید , نام دامنه مناسب باید کوتاه و در برگیرنده هدف سایت باشه . اگر قراره نام دامنه شما برند بشه اون موقع قضیه خیلی فرق میکنه.


2- عنوان سایت: سعی کنید عنوانی که انتخاب میکنید به جای توضیح شامل 3 4 واژه در مورد سایت باشه و کلمات رو با | از هم جدا کنید.


3- متاتگ description: توضیحی مختصر و مفید شامل هدف سایت که حداقل 1 یا 2 واژه کلیدی سایت داخل اون تکرار شده باشه.


4- تگ title: سعی کنید در تمامی صفحات یک titleمنحصر به فرد اختصاص بدید که داخل صفحه هم در تگ h1 و یا محتویات "دقیقا" به همان صورت عنوان داشته باشید. این مورد برای description صفحه و یا تگ ها ogهم هست یعنی هر صفحه دیتای منحصر به فرد داشته باشد.


5- تگ های h1,h2,h3 : در html شمامجاز به استفاده از یک h1 هستید اما در html5 محدودیتی برای این موضوع نیست. تگهای h2 و h3 رو هم سعی کنید در صفحات خودتون استفاده کنید مخصوصا صفحه اول .


6- کدهای css: تمامی کدهای Css همیشه در بالاترین قسمت سایت یعنی داخل تگ head قرار داشته باشند و تا جایی که میتونید اونهارو combine کنید و به جای استفاده از چند css باهم تلفیق شده و compress شده قرار بدید.


7- کدهای js: اکثر کدهای js رو میشه به انتهای سایت منتقل کرد بهتره بعد </body> بذارید تا سرعت سایتتون افزایش پیدا کنه. در مورد js هم همون موارد css رو رعایت کنید.


8- تگ a: بهتره برای این تگ حتما از title استفاده کنید چیزی که به محتوای اون لینک نزدیک باشه و یا دقیقا میتونید عنوان لینک رو بهش نسبت بدید.


9- تگ img: برای این تگ هم حتما از alt استفاده کنید و سعی کنید تا جایی که میتونید عکسهارو داخل css به صورت sprite قرار بدید.


10- عکسهاتون رو قبل از آپلود حتما optimize کنید و بعد روی سایت قرار بدید.


11- جاهایی که میشه فاصله هارو حذف کنید.نرم افزارهایی هم برای اینکار هست میتونید سرچ کنید پیدا کنید.


12- اگر میتونید cdn استفاده کنید در غیر اینصورت یه subdomain ایجاد کنید و به روت لینک بدید تمامی css ها به جز css اصلی و تمامی jsهارو میتونید از این طریق load کنید. اگر 2 تا دامنه دارید میتونید فایلهای استاتیک مثل عکسها و همین فایلهارو از روی دامنه دیگه لود کنید تا سرعت سایتتون بالاتر بره.


13- "پیشنهاد" میکنم به جای نمایش خطای 404 یا 403 و... به کاربر اونو به صفحه اصلی سایتتون هدایت کنید به جای اینکه گوگل صفحه 404 سایتتون رو index کنه برمیگرده رو صفحه اصلی و میتونید یه کد بنویسد و خطارو روی صفحه اصلی بهش نشون بدید.


14- خرید بک لینک
15. تبلیغ در صفحات اجتماعی و باز کردن pageتو google plus
16. ثبت شرکتی که براش سایت طراحی می کنیم در google map و گوگل بیزنس
17. قرار دادن لینک سایت های مشابه در سایت خودمون
18. فعالیت در انجمن ها و قرار دادن سایتمون در کامنتها
19. اسکن سایت در gtmetrix
20. تبلیغ در صفحات اجتماعی
21.قرار دادن مطلب در ساعت مشخص در روز
22.کپی نکردن مطالب. قرار دادن مطالب به روز حداقل500 کارکتر
23.قرار دادن فایل robotو سایت مپ
24.استفاده از متا تگ های description . Geo .keywords.
25.پس ضمینه روشن و واضح
26.لوگو سایت ترجیحا عکس نباشه
27.اسم دامنه مرتبط با موضوع سایت
28.هاست از سرور های ایران و پرسرعت و امنیت بالا
29.استفاده از کلمات انگلیسی برای صفحات وجدا کردن با -
30. اسم و تایتل و alt اگه چند حرفی بودن با - جدا شود
31.اولین حرف از اسم هر صفحه با حروف بزرگ نوشته شود
32.موبایل فرندلی بودن سایت تو سئو تاثیر داره
33.اگه تعداد لینک های خارجی زیاد شد rel=nofollow
34.لینک به شبکه های اجتماعی nofollow


سئو ناب منبعی نو در آموزش سئو (http://seonab.com)