PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فروش سایت فروشگاهی با دامین زیبا



delta
August 13th, 2016, 01:33
سلام.یک ساله با نام زیبای تک موبایل دارم تو شهرمون فعالیت میکنم.براش یک سایت فروشگاهی زدم.با دامین زیبا و کوتاه www.tkmob.com ..فروشگاه اماده هست و پرستاشاپ.براش یک قالب زیبای پرستاشاپ خریدم حدود 100 هزار تومان..چند تا جنس با فروشگاه فروختم منتهی دیگه به خاطر مشکلاتی که با شریکم برام پیش امد بروز نکردم سایت رو و فقط از رو ادرس و تلفن سایت بهم زنگ میزدند..شریکم رفت و تنها موندم و چون نوع فعالیتم و مجوزم رو عوض کردم تصمیم گزفتم نام مغازه و مجوزم رو عوض کنم و دامنه دیگری رو فعال کنم..برای همین تک موبایل رو واگذار میکنم.اسمش واقعا قشنگه و دامینش 5 حرفی و پرارزش که میتونید برای کارهای دیگر مثل خودرو یا سایت دانلود موبایل یا .. نیز استفاده بشه..یا میتونید همینو به صورت فروشگاه ادامه بدید.
این دامینو 500 یک سایت دانلود موبایل خواست ندادمش...خواهشن تو سرش نزنید واقعا اسمش کوتاه و زیباست.قیمت رو بالا نمیزارم به بالاترین پیشنهاد میدم بره..

قیمت پایه 100 هزار تومان..دوستانی که میخوان اعلام کنند. با تشکر

سایت فعال هست میتونید ببینید.کسانی که سایت اماده فروشگاهی با قالب پولی رایگان میخواهند بهترین موقعیت هست..

www.tkmob.com