PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تغییر ایمیل ارسال کننده تیکت ها



navid
August 10th, 2016, 13:06
سلام
دوستان ایمیل های یکه برای کاربر میره با ایمیلی هست که باهاش کا رم یکنم.
می خوام این ایمیل را تغییر بدم
چون کاربر ایمیل تیکیت یکه دریافت م یکنه را همونو برخی وقتا ریپلای می کنه به جای اینکه توی تیکت بره و جواب بده
چکار باید کرد؟
مثلا تغییر بدم به noreply@mydomain.com
همچنین ایا این ایمیل باید واقعی باشه یا آدرسی مجازی م یتونه باشه؟

سپاس

a.e
August 10th, 2016, 18:20
با سلام و عرض ادب

در ابتدا وارد بخش تنظیمات اصلی whmcs شوید و سپس ایمیل را که به عنوان ایمیل اصلی وارد کرده اید تغییر دهید، سپس به سربرگ "فروش" در تنظیمات اصلی whmcs رفته و ایمیل بخش فروش را نیز تغییر دهید.

اگر مشکل مربوط به دپارتمان خاصی است به عنوان مثال دپارتمان پشتیبانی، کافیست وارد بخش "تعریف کردن دپارتمان" که در زیرمجموعه های تنظیمات whmcs است رفته و دپارتمان مورد نظر را ویرایش کنید و ایمیل مربوط به آن را تغییر دهید.