ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل اسپم شدن ایمیل - ptr - dkim همه رو تعریف کردم + نتیجه میل تستر



acc1374
July 28th, 2016, 17:29
سلام ما هنوز مشکل ایمیل رو داریم ptr و dkim هم تعریف شده اما یا ارسال نمیشه یا میره اسپم و اینکه توی بلک لیست نیستیم !
حالا صجبتش شد با یه سری از دوستان ادرس زیر رو دادن
چیزی که به من گفتن اینه : """
"""


ببین ایمیلت توسط پایزور اسپم شده




یعنی اینکه ایمیلت به چندین میل سرور مختلف از جمله جیمیل رفته




بعد هر کردوم از اون کاربرا ایمیل تو رو بعنوان اسپم لیست کردن




راه حلش هم اینه که اسپم نفرستی




و از اینجا درخواست وایت لیست بدی


http://public.pyzor.org/whitelist/
"""""""

گفتن توی پیور ما مسدود شدیم باید درخواست وایت لیست بدیم
توی این فرم
Pyzor digest*
Raw Message
email
detailes
چی باید زد جاش


یکی از ارور هامون توی میل تستر اینه :
You do not have a DMARC record
چطوری باید dmarc توی سی ئنل تعریف کنم ؟

ارور بعدیش :
Your message does not contain a List-Unsubscribe header
The List-Unsubscribe header is required if you send mass emails, it enables the user to easily unsubscribe from your mailing list.
Your message does not contain a List-Unsubscribe header




-0.1 DKIM_SIGNED Message has a DKIM or DK signature, not necessarily valid
This negative score will become positive if the signature is validated. See immediately below.


-1.985 PYZOR_CHECK Similar message reported on Pyzor (http://pyzor.org)
Please test a real content, test Newsletters will always be flagged by Pyzor
Adjust your message or request whitelisting (http://public.pyzor.org/whitelist/)

acc1374
July 30th, 2016, 16:19
اروری که پیدا کردم مربوط به dmarc record هست چطوری باید dmarc رو بسازم یا تعریف کنم ؟

m_dg_farari
July 30th, 2016, 22:40
اگر برای یک دامین خاص مد نظرتون هست ، به این مسیر برید:
cPanel - Advanced DNS Zone Editor (یا اگر دسترسی به روت سرور دارید ، در WHM به قسمت Edit DNS Zone برید و Zone مربوط به دامنه رو ویرایش کنید)
سپس یک ریکورد با مقادیر زیر اضافه کنید:
Name: _dmarc
Type: TXT
TTL: 14400 (Default)
Value: v=DMARC1; p=none; sp=none; rua=mailto:spam-reports@domain.com
که طبیعتا domain.com آدرس دامنتون هست
همچنین توجه داشته باشید که Email Account مربوطه یعنی spam-reports@domain رو حتما بسازید

- - - Updated - - -

توجه کنید که در قسمت Value ، اگر دیگر رکورد های شما داخل " " قرار داشتند ، این رکورد رو هم داخل همین مارک قرار بدید.
یعنی به این صورت: Value: "v=DMARC1; p=none; sp=none; rua=mailto:spam-reports@domain.com"

acc1374
July 31st, 2016, 02:29
اگر برای یک دامین خاص مد نظرتون هست ، به این مسیر برید:
cPanel - Advanced DNS Zone Editor (یا اگر دسترسی به روت سرور دارید ، در WHM به قسمت Edit DNS Zone برید و Zone مربوط به دامنه رو ویرایش کنید)
سپس یک ریکورد با مقادیر زیر اضافه کنید:
Name: _dmarc
Type: TXT
TTL: 14400 (Default)
Value: v=DMARC1; p=none; sp=none; rua=mailto:spam-reports@domain.com
که طبیعتا domain.com آدرس دامنتون هست
همچنین توجه داشته باشید که Email Account مربوطه یعنی spam-reports@domain رو حتما بسازید

- - - Updated - - -

توجه کنید که در قسمت Value ، اگر دیگر رکورد های شما داخل " " قرار داشتند ، این رکورد رو هم داخل همین مارک قرار بدید.
یعنی به این صورت: Value: "v=DMARC1; p=none; sp=none; rua=mailto:spam-reports@domain.com"


اقا دمت گرم ولی بازم ایمیل ها میرن اسپم
برای یاهو هم اصلا ارسال نمیشه

m_dg_farari
July 31st, 2016, 02:36
دوست عزیز ، تنظیم صحیح کلیه موارد مورد نیاز برای یک میل سرور ، در صورتی که آی پی تون مشکلی نداشته باشه ، باعث میشه که ایمیل ها "Deliver" بشن
اما اینکه به اینباکس برن تقریبا 90% ربطی به تنظیمات سرور نداره...
اینکه میفرمایید ایمیل ها به یاهو ارسال نمیشن کلا یاهو برای پذیرفتن ایمیل 4 تا چیز رو در نظر میگیره:
1- rDNS
2- SPF
3- DKIM
4- IP Blacklisting/Reputation
عمدتا هم حتی اگر 3 مورد اول هم درست تنظیم نشده باشه ، یاهو تا یه تعدادی ایمیل ها رو از سرور قبول میکنه (اسپم میشن) ولی چهارمی نه..

تنها راهش هم بررسی دقیق تر لاگهای MTA اتون هست
در صورت تمایل ، مشخصات سرور رو برای بنده ارسال کنید (پیام خصوصی) تا مورد رو بررسی کنم...

acc1374
July 31st, 2016, 03:02
دوست عزیز ، تنظیم صحیح کلیه موارد مورد نیاز برای یک میل سرور ، در صورتی که آی پی تون مشکلی نداشته باشه ، باعث میشه که ایمیل ها "Deliver" بشن
اما اینکه به اینباکس برن تقریبا 90% ربطی به تنظیمات سرور نداره...
اینکه میفرمایید ایمیل ها به یاهو ارسال نمیشن کلا یاهو برای پذیرفتن ایمیل 4 تا چیز رو در نظر میگیره:
1- rDNS
2- SPF
3- DKIM
4- IP Blacklisting/Reputation
عمدتا هم حتی اگر 3 مورد اول هم درست تنظیم نشده باشه ، یاهو تا یه تعدادی ایمیل ها رو از سرور قبول میکنه (اسپم میشن) ولی چهارمی نه..

تنها راهش هم بررسی دقیق تر لاگهای MTA اتون هست
در صورت تمایل ، مشخصات سرور رو برای بنده ارسال کنید (پیام خصوصی) تا مورد رو بررسی کنم...

رورز دی ان اس
spf
dkim
تعریف شده والا ! توی بلک لیست هم نیستیم

ای دی تلگرام ندارید براتون ارسال کنم ؟

mrnull
January 10th, 2017, 22:14
من هم همین مشکلو دارم! spf, dkim, dmarc تعریف شده!! و گوگل هم میگه پس میکنه، ولی بازم میره تو اسپم :| تو یاهو درسته. جدا مشکل چیه؟ بلک‌لیست هم نبودم!

mhiizadi
January 11th, 2017, 03:56
من هم همین مشکلو دارم! spf, dkim, dmarc تعریف شده!! و گوگل هم میگه پس میکنه، ولی بازم میره تو اسپم :| تو یاهو درسته. جدا مشکل چیه؟ بلک‌لیست هم نبودم!
سلام.
لینک نتیجه میل تستر را در اینجا قرار دهید .

mrnull
January 11th, 2017, 10:05
یه تاپیک جدا زدم! http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=180293&p=1625666#post1625666

https://www.mail-tester.com/web-e3q3d این هم لینک تستش! هدر ها رو هم اگه بخواین خصوصی میفرستم.

Yas-Host
January 11th, 2017, 19:30
با سلام

راه حلی دائمی برای حل مشکل شما وجود دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

mrnull
January 11th, 2017, 21:07
با سلام

راه حلی دائمی برای حل مشکل شما وجود دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اگر واقعا می‌خواستم کسی بیاد همه چیزاشو خودش درست کنه، با عرض پوزش یه تاپیک دیگه بودم! اینجا اومدم که یکی مشکل کارمو بگه!