PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل تیکت نشدن ایمیل ها



mersad-mr
July 18th, 2016, 17:57
سلام دوستان

توی کانفیگ WHMCS هر کاری می کنم ایمیل هایی که برایم میاد تیکت نمیشه !

تمامی از اطلاعات POP3 Importing Configuration
دقیقا چیزی هست که توی موبایل زدم ( توی موبایل هم ایمیلی که برام میاد نوتفیکیشن میشه )
و می خوام ایمیل میاد برایم تیکت بشه . ایمیل هم مال سایتم هست.
کرون جاب تیکت هم فعال کردم روی هر ۱ دقیقه

اما ایمیلی که برام میاد متنش اینه :

/usr/local/cpanel/bin/jailshell: -c: line 0: syntax error near unexpected token `|'
/usr/local/cpanel/bin/jailshell: -c: line 0: `| php -q /home/mer58sad/public_html/panel/crons/pipe.php'

mersad-mr
July 18th, 2016, 18:44
سلام
برای POP3 Importing اصلا نیاز به کرون جاب نیست بلکه کدی که WHMCS برای این کار میده رو باید در بخش Email Forwards هاست سی پنل اضافه کنید.
در بخش Email Forward یه گزینه داره Advanced اونو بزنید بعدش یه گزینه داره Piping کد رو اون جا باید بذارید.
بعدش حرف | هم نیاز نیست در سی پنل اول دستور بذاریدش.

کدی که WHMCS میده همین ایناست ؟
*/5 * * * * php -q /home/mer58sad/public_html/panel/crons/pop.php
| php -q /home/mer58sad/public_html/panel/crons/pipe.php
یا چیز دیگری هست ؟

توی هاست سی پنل هم توی قسمت Forwardersگزینه advanced رو پیدا نکردم که

mersad-mr
July 18th, 2016, 20:19
شما باید از کد دوم که به فایل pipe.php ختم میشه در بخش Add Forwards سی پنل استفاده کنید مثل عکس زیر:

http://pictik.ir/om6.png

ممنونم از پاسخگو بودنتون .
فقط در آخر یه سوال داشتم
گزینه Address to Forward: رو میگه حتما پر کنم خالی بزارم خطا میده .
ایمیلی که می خوام به WHMCS وصل بشه رو میزنم اوکی میشه اما هر ایمیلی که به اون ایمیل میزنم ارسال نمیشه و دیلیوری فیلد میده !

mersad-mr
July 18th, 2016, 21:31
علاوه بر اینکه address to forward رو باید ایمیل درست پشتیبانی رو بزنید بعدش فکر کنم باید در پنل whmcs در بخش دپارتمان های پشتیبانی برای اون دپارتمان خاص این ویژگی رو فعال کنید.
الان whmcs ندارم دقیق نمی دونم کجا میشد یا تو صفحه دپارتمان ها بود یا تو تنظیمات اصلی بگردید یادمه یه جا باید فعالش میکردیم.

توی بخش تیکت همه و توی تنظیمات اصلی توی جفتش اطلاعات ایمیل رو زدم توی whmcs
اما باز خطا میده و ایمیل دلیوری .... میزنه ! اما ایمیل ارسال میشه و به اکانت ایمیل میرسه اما تیکت نمیشه !
شاید بیخیالش بشم

Reza G
July 18th, 2016, 22:36
شما توی قسمت تنظیمات دپارتمانهای پشتیبانی، باید اون کد مربوطه (مثل زیر) رو در قسمت ایمیل فورواردر وارد کنید


| php -q /home/***/crons/pipe.php

اگه نشد با من در تماس باشید تا براتون انجام بدم