PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چرا بخش پشتیبانی در شرکتهای ایرانی جدی گرفته نمیشود



mri_6889
June 26th, 2016, 13:43
سلام.
حتما برای شما هم پیش آمده که با بخش پشتیبانی شرکت ارائه دهنده اینترنت، اپراتور موبایل و... خود تماس گرفته اید. یا حتّی با شماره تلفنها و سیستمهای ارتباطی ادارات مثل 137 شهرداری یا 195 سازمان تنظیم مقرّرات و ارتباطات رادیویی(سامانه سپاس) تماس گرفته اید. امّا پس از اینکه درخواست خود را مطرح کرده اید، آنها جوابی عجیب به شما میدهند که شما از کار خود پشیمان میشوید و این سوال برایتان پیش می آید که اصولا این سامانه ها چرا ایجاد میشوند؟ چرا اصلا به کارکنان بخشهای اینچنینی حقوق داده میشود و برای ایجاد آن هزینه میکنند؟ آیا اینها صرفا برای خالی نبودن عریضه است؟
این وضعیت خصوصا وقتی پیش می آید که شما یک درخواست یا انتقاد داشته باشید یا اشکالی در جایی را گزارش میدهید و خواهان برطرف شدن آن اشکال هستید. آیا یکی از وظایف این بخشها نباید انتقال درخواستهای مشترین/ارباب رجوع به مسئولان باشد؟

نمونه:
درخواست من از از سامانه 09990 همراه اول(ایمیل به mci.ir@9990):
.

احترما به استحضار میرساند که در محدوده بلوار ***، حدّ فاصل *** تا *** که به نام *** نیز شناخته میشود در شهر *** فاقد پوشش کامل تلفن ثابت میباشد. به همین علَّت بسیاری از ساکنین آپارتمانها و ساختمانهای این منطقه برای استفاده از اینترنت و حتّی مکالمه مجبور به استفاده از تلفن همراه هستند. همچنین در حال حاضر شرکت همراه اول در این منطقه پوشش 3G و بالاتر ندارد.

خوشبختانه در حال حاضر در بخشی از بلوار *** پوشش 3G برقرار است. امّا این موضوع نیز در آپارتمانهای واقع در *** با اختلال روبرو است. یعنی تقریبا امکان بیشتر اوقات گوشی روی حالت Edge باقی می ماند. اگر بر روی نقشه پوشش نوترینو که به پیوست ارسال شده دقت نمایید، محدوده مذکور فاقد پوشش به رنگ آبی پر رنگ است.
خواهشمندم ضمن بهبود و افزایش ثبات اینترنت 3G در این منطقه، نسبت به برقراری پوشش 4G نیز اقدام نمایید.


با تشکر.
***(نام)
شماره تماس: ***09

پاسخ سامانه همراه اول:
با سلام.
مشترک گرامی در خصوص مورد اعلام شده لطفا شماره همراه، آدرس دقیق( با ذکر خیابان- خیابان فرعی- کوچه- پلاک) و مدل گوشی را اعلام فرمائید تا به همکاران واحد مربوطه ارجاع گردد.
با تشکر از ارتباط شما
همراه اول
نظر شما چیست؟ آیا در درخواست من آدرس و شماره همراه ارائه نشده؟ آیا وقتی صحبت از مشکل پوشش در منطقه ای میشود که نقشه(اسکرین شات از سایت همراه اول) نیز به پیوست ارسال شده نیاز به آدرس دقیق میباشد؟
=============================
درخواست دیگر در تماس با سامانه پشتیبانی رایتل(شماره 200):
من: سلام. ببخشید عموی من در شهر *** خیابان *** یک سیمکارت رایتل تهیه کرده است، با وجود آنکه در محدوده پوشش رنگ داخلی 3G حضور دارد، امّا رایتل عملا در آنجا آنتن نمیدهد. الان در سیمکارت در حالت رومینگ ملی و استفاده از آنتن همراه اول است. این در حالی است که در سایر خیابانها مشکل حل میشود و گوشی روی آنتن رایتل میرود.

مرکز تماس رایتل: شما باید تنظیمات 3G را انجام بدهید.
من: انجام داده و تنظیمات درست است.
مرکز تماس رایتل: نه حتما تنظیمات نادرست است.
من: من خودم متخصص کامپیوتر هستم و تنظیمات رو چک کرده ام و درست است.
مرکز تماس رایتل: عموی شما باید خودش زنگ بزنه. امر دیگه ای ندارید؟!
من: :57:
============================
درخواست از سامانه 137 شهرداری شهر ***:
من: لطفا در خیابان *** ایستگاه *** با توجّه به اینکه مرکز شهر هست و رفت و آمد زیادی وجود دارد، خواهشمندم یک پل هوایی عابر پیاده نصب کنید.(همه شهر اونجا رو بلد هستند و میدانند کجا است بنابراین امکان نداره که شهرداری نفهمیده باشه من کجا رو میگم مردود است)
جواب 137: درخواست شما ثبت شد. شماره پیگیری *** هست و لطفا چند روز دیگه زنگ بزنید و پیگری کنید.
جواب 137 پس از یک هفته: در حال حاضر برنامه ای برای نصب پل هوایی در آن منطقه وجود ندارد.
من: :-o =))


خب منطقا خودم هم میدانم که ساخت پل هوایی در آنجا در برنامه شهرداری نیست. خوب علت زنگ زدن من به 137 همینه که شهرداری این کار رو در برنامه خودش قرار بده.

چرا واقعا اینطور است؟

modiranhosting
June 26th, 2016, 13:53
سلام.
حتما برای شما هم پیش آمده که با بخش پشتیبانی شرکت ارائه دهنده اینترنت، اپراتور موبایل و... خود تماس گرفته اید. یا حتّی با شماره تلفنها و سیستمهای ارتباطی ادارات مثل 137 شهرداری یا 195 سازمان تنظیم مقرّرات و ارتباطات رادیویی(سامانه سپاس) تماس گرفته اید. امّا پس از اینکه درخواست خود را مطرح کرده اید، آنها جوابی عجیب به شما میدهند که شما از کار خود پشیمان میشوید و این سوال برایتان پیش می آید که اصولا این سامانه ها چرا ایجاد میشوند؟ چرا اصلا به کارکنان بخشهای اینچنینی حقوق داده میشود و برای ایجاد آن هزینه میکنند؟ آیا اینها صرفا برای خالی نبودن عریضه است؟
این وضعیت خصوصا وقتی پیش می آید که شما یک درخواست یا انتقاد داشته باشید یا اشکالی در جایی را گزارش میدهید و خواهان برطرف شدن آن اشکال هستید. آیا یکی از وظایف این بخشها نباید انتقال درخواستهای مشترین/ارباب رجوع به مسئولان باشد؟

نمونه:
درخواست من از از سامانه 09990 همراه اول(ایمیل به mci.ir@9990):
.

احترما به استحضار میرساند که در محدوده بلوار ***، حدّ فاصل *** تا *** که به نام *** نیز شناخته میشود در شهر *** فاقد پوشش کامل تلفن ثابت میباشد. به همین علَّت بسیاری از ساکنین آپارتمانها و ساختمانهای این منطقه برای استفاده از اینترنت و حتّی مکالمه مجبور به استفاده از تلفن همراه هستند. همچنین در حال حاضر شرکت همراه اول در این منطقه پوشش 3G و بالاتر ندارد.

خوشبختانه در حال حاضر در بخشی از بلوار *** پوشش 3G برقرار است. امّا این موضوع نیز در آپارتمانهای واقع در *** با اختلال روبرو است. یعنی تقریبا امکان بیشتر اوقات گوشی روی حالت Edge باقی می ماند. اگر بر روی نقشه پوشش نوترینو که به پیوست ارسال شده دقت نمایید، محدوده مذکور فاقد پوشش به رنگ آبی پر رنگ است.
خواهشمندم ضمن بهبود و افزایش ثبات اینترنت 3G در این منطقه، نسبت به برقراری پوشش 4G نیز اقدام نمایید.


با تشکر.
***(نام)
شماره تماس: ***09

پاسخ سامانه همراه اول:
با سلام.
مشترک گرامی در خصوص مورد اعلام شده لطفا شماره همراه، آدرس دقیق( با ذکر خیابان- خیابان فرعی- کوچه- پلاک) و مدل گوشی را اعلام فرمائید تا به همکاران واحد مربوطه ارجاع گردد.
با تشکر از ارتباط شما
همراه اول
نظر شما چیست؟ آیا در درخواست من آدرس و شماره همراه ارائه نشده؟ آیا وقتی صحبت از مشکل پوشش در منطقه ای میشود که نقشه(اسکرین شات از سایت همراه اول) نیز به پیوست ارسال شده نیاز به آدرس دقیق میباشد؟
=============================
درخواست دیگر در تماس با سامانه پشتیبانی رایتل(شماره 200):
من: سلام. ببخشید عموی من در شهر *** خیابان *** یک سیمکارت رایتل تهیه کرده است، با وجود آنکه در محدوده پوشش رنگ داخلی 3G حضور دارد، امّا رایتل عملا در آنجا آنتن نمیدهد. الان در سیمکارت در حالت رومینگ ملی و استفاده از آنتن همراه اول است. این در حالی است که در سایر خیابانها مشکل حل میشود و گوشی روی آنتن رایتل میرود.

مرکز تماس رایتل: شما باید تنظیمات 3G را انجام بدهید.
من: انجام داده و تنظیمات درست است.
مرکز تماس رایتل: نه حتما تنظیمات نادرست است.
من: من خودم متخصص کامپیوتر هستم و تنظیمات رو چک کرده ام و درست است.
مرکز تماس رایتل: عموی شما باید خودش زنگ بزنه. امر دیگه ای ندارید؟!
من: :57:
============================
درخواست از سامانه 137 شهرداری شهر ***:
من: لطفا در خیابان *** ایستگاه *** با توجّه به اینکه مرکز شهر هست و رفت و آمد زیادی وجود دارد، خواهشمندم یک پل هوایی عابر پیاده نصب کنید.(همه شهر اونجا رو بلد هستند و میدانند کجا است بنابراین امکان نداره که شهرداری نفهمیده باشه من کجا رو میگم مردود است)
جواب 137: درخواست شما ثبت شد. شماره پیگیری *** هست و لطفا چند روز دیگه زنگ بزنید و پیگری کنید.
جواب 137 پس از یک هفته: در حال حاضر برنامه ای برای نصب پل هوایی در آن منطقه وجود ندارد.
من: :-o =))


خب منطقا خودم هم میدانم که ساخت پل هوایی در آنجا در برنامه شهرداری نیست. خوب علت زنگ زدن من به 137 همینه که شهرداری این کار رو در برنامه خودش قرار بده.

چرا واقعا اینطور است؟


درود

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

البته ما این جمله شما را اینطوری تعمیم میدهیم : شرکت ها و مجموعه های دولتی و یا شبه دولتی !

به طور کلی مجموعه های خصوصی خیلی کمتر برخورد این نوعی دارند یکی از دلایل واضح و مبرهن هم ورودی این مجموعه ها باعث حفظ بقاشون هست.

company_hosting
June 26th, 2016, 14:17
سلام.
حتما برای شما هم پیش آمده که با بخش پشتیبانی شرکت ارائه دهنده اینترنت، اپراتور موبایل و... خود تماس گرفته اید. یا حتّی با شماره تلفنها و سیستمهای ارتباطی ادارات مثل 137 شهرداری یا 195 سازمان تنظیم مقرّرات و ارتباطات رادیویی(سامانه سپاس) تماس گرفته اید. امّا پس از اینکه درخواست خود را مطرح کرده اید، آنها جوابی عجیب به شما میدهند که شما از کار خود پشیمان میشوید و این سوال برایتان پیش می آید که اصولا این سامانه ها چرا ایجاد میشوند؟ چرا اصلا به کارکنان بخشهای اینچنینی حقوق داده میشود و برای ایجاد آن هزینه میکنند؟ آیا اینها صرفا برای خالی نبودن عریضه است؟
این وضعیت خصوصا وقتی پیش می آید که شما یک درخواست یا انتقاد داشته باشید یا اشکالی در جایی را گزارش میدهید و خواهان برطرف شدن آن اشکال هستید. آیا یکی از وظایف این بخشها نباید انتقال درخواستهای مشترین/ارباب رجوع به مسئولان باشد؟

نمونه:
درخواست من از از سامانه 09990 همراه اول(ایمیل به mci.ir@9990):
.

احترما به استحضار میرساند که در محدوده بلوار ***، حدّ فاصل *** تا *** که به نام *** نیز شناخته میشود در شهر *** فاقد پوشش کامل تلفن ثابت میباشد. به همین علَّت بسیاری از ساکنین آپارتمانها و ساختمانهای این منطقه برای استفاده از اینترنت و حتّی مکالمه مجبور به استفاده از تلفن همراه هستند. همچنین در حال حاضر شرکت همراه اول در این منطقه پوشش 3G و بالاتر ندارد.

خوشبختانه در حال حاضر در بخشی از بلوار *** پوشش 3G برقرار است. امّا این موضوع نیز در آپارتمانهای واقع در *** با اختلال روبرو است. یعنی تقریبا امکان بیشتر اوقات گوشی روی حالت Edge باقی می ماند. اگر بر روی نقشه پوشش نوترینو که به پیوست ارسال شده دقت نمایید، محدوده مذکور فاقد پوشش به رنگ آبی پر رنگ است.
خواهشمندم ضمن بهبود و افزایش ثبات اینترنت 3G در این منطقه، نسبت به برقراری پوشش 4G نیز اقدام نمایید.


با تشکر.
***(نام)
شماره تماس: ***09

پاسخ سامانه همراه اول:
با سلام.
مشترک گرامی در خصوص مورد اعلام شده لطفا شماره همراه، آدرس دقیق( با ذکر خیابان- خیابان فرعی- کوچه- پلاک) و مدل گوشی را اعلام فرمائید تا به همکاران واحد مربوطه ارجاع گردد.
با تشکر از ارتباط شما
همراه اول
نظر شما چیست؟ آیا در درخواست من آدرس و شماره همراه ارائه نشده؟ آیا وقتی صحبت از مشکل پوشش در منطقه ای میشود که نقشه(اسکرین شات از سایت همراه اول) نیز به پیوست ارسال شده نیاز به آدرس دقیق میباشد؟
=============================
درخواست دیگر در تماس با سامانه پشتیبانی رایتل(شماره 200):
من: سلام. ببخشید عموی من در شهر *** خیابان *** یک سیمکارت رایتل تهیه کرده است، با وجود آنکه در محدوده پوشش رنگ داخلی 3G حضور دارد، امّا رایتل عملا در آنجا آنتن نمیدهد. الان در سیمکارت در حالت رومینگ ملی و استفاده از آنتن همراه اول است. این در حالی است که در سایر خیابانها مشکل حل میشود و گوشی روی آنتن رایتل میرود.

مرکز تماس رایتل: شما باید تنظیمات 3G را انجام بدهید.
من: انجام داده و تنظیمات درست است.
مرکز تماس رایتل: نه حتما تنظیمات نادرست است.
من: من خودم متخصص کامپیوتر هستم و تنظیمات رو چک کرده ام و درست است.
مرکز تماس رایتل: عموی شما باید خودش زنگ بزنه. امر دیگه ای ندارید؟!
من: :57:
============================
درخواست از سامانه 137 شهرداری شهر ***:
من: لطفا در خیابان *** ایستگاه *** با توجّه به اینکه مرکز شهر هست و رفت و آمد زیادی وجود دارد، خواهشمندم یک پل هوایی عابر پیاده نصب کنید.(همه شهر اونجا رو بلد هستند و میدانند کجا است بنابراین امکان نداره که شهرداری نفهمیده باشه من کجا رو میگم مردود است)
جواب 137: درخواست شما ثبت شد. شماره پیگیری *** هست و لطفا چند روز دیگه زنگ بزنید و پیگری کنید.
جواب 137 پس از یک هفته: در حال حاضر برنامه ای برای نصب پل هوایی در آن منطقه وجود ندارد.
من: :-o =))


خب منطقا خودم هم میدانم که ساخت پل هوایی در آنجا در برنامه شهرداری نیست. خوب علت زنگ زدن من به 137 همینه که شهرداری این کار رو در برنامه خودش قرار بده.

چرا واقعا اینطور است؟

سلام

خدا صبرتون بده برادر
خدا قوت

iHSG
June 26th, 2016, 14:24
سلام
خارج از کشور رو نمی دونم چون اصلا تا حالا قسمت نشده برم و فامیلی هم خارج ندارم اما تو ایران این چیزا کاملا طبیعیه.
نمونه بزرگش همین شماره 2020 پشتیبانی ADSL مخابرات هر وقت قطع میشه زنگ میزنیم یا میگه قطع نیستش و مشکل از طرف شماست و 10 بار باید مودم رو Restart کنیم یا میگه مشکل سراسری و کل کشور این مشکل رو دارن :)
به نظر من حداقل وقتی نمی تونن مشکلی رو رفع کنن شهامت داشته باشن و بیان بگن آٰره آقا حق با شماست ما فعلا این مشکل رو داریم و نتونستیم حلش کنیم انشاءالله به امید خدا حل میشه اما متاسفانه تو ایران شرکت ها طورین که هر وقت احساس کنن حق با مشتریه انگار به شعور خودشون بر خورده یه جوری قضیه رو می پیچونن که بالاخره مشتری توجیه بشه که اشتباه میکنه.

mhd24
June 26th, 2016, 14:27
من خودم قبلا برای یک شرکت بزرگ کار می کردم که اونجا خیلی مهم بود که حرف که به کرسی بشینه . و گاهی از ارائه ابزار و لوازم به پرسنل خودداری می کردیم تا گریه طرف دربیاد و پررو بازی در نیاره .

این کارها در مورد افراد تازه وارد انجام می گرفت .

البته گاهی از وقت استراحت خود کم می کردیم تا به اوضاع پرسنل برسیم.