توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل هتزنر
ialeron
June 25th, 2016, 07:58
سلام ، وقت بخیر
من دیشب قصد خرید هاست اشتراکی هتزنر(پلن4) رو داشتم که اول یاد روند ثبت نام رو انجام می دادم،انیکارو کردم و فقط یه ایمیل برام ارسال شد که یه پیام خوش آمد گویی بود و لینکی واسه وریفای نداشت
بعد از تموم شدن ثبت نام هم یه ایدی بهم دااد که گفت اینو به عنوان یوزرت استفاده کن.اینم ایمیل اولی که برام بعد ثبت نام ارسال شد :
Welcome to Hetzner Online GmbH.
Our client area for the administration of your products and client data is available to you at https://konsoleh.your-server.de.
Please log in to your konsoleH administration interface with ********** This is also your client number. Would you please use the password you have created on registration.
If you have any questions or requests, please send us a support request via your konsoleH administration interface (https://konsoleh.your-server.de).
Please log in to konsoleH using your client number and the corresponding password. Then click on "Administration; Support request" and complete the form.
We shall reply to your support request as soon as we can.
Thank you for choosing Hetzner Online GmbH
بعد اینکه خواستم به اکانتم لاگین کنم، این ارور رو دریافت کردم:
https://konsoleh.your-server.de/templates/ui-default/en/images/trans.gif Data verification
Your client details have not been verified. Please try again later with the same login details. If you see this message for longer than 24 hours, please contact our support. Thank you for your understanding.
که هیچ فیلدی و آپلودباکسی هم وجود نداره واسه وریفای!
با اینکه بعضیا میگفتن اطلاعات ایرانی ندین ، چون دیدم تو لیست کشور هاش ایران هست اطلاعات خودمو دادم ، اشکال نداره؟
و اینکه من پاسپورت ندارم(سر همین قضیه تموم شدن زودِ اعتبارش نگرفتم)
یعنی برم بگیرم؟
تنها راه وریفایش همین هست؟
ممنون
mohsen1771
June 25th, 2016, 08:30
با اینکه بعضیا میگفتن اطلاعات ایرانی ندین ، چون دیدم تو لیست کشور هاش ایران هست اطلاعات خودمو دادم ، اشکال نداره؟
و اینکه من پاسپورت ندارم(سر همین قضیه تموم شدن زودِ اعتبارش نگرفتم)
یعنی برم بگیرم؟
تنها راه وریفایش همین هست؟
ممنون
نه عزیز با ایرانیا هیچ مشکلی ندارن.
و از یه نظر خوبه شامل مالیات نمیشه ایران. و قیمت هاشون پایین تر میاد
کارت ملی، قبض آب و برق اسکن کنید ارسال کنید.
فقط بگم این دیتاسنتر از نظر قیمت خوبه ولی سرورهاش زیادی خرابی داره..
قسمت هاستینگش باید خوب باشه امتحان نکردم
ialeron
June 25th, 2016, 08:32
نه عزیز با ایرانیا هیچ مشکلی ندارن.
و از یه نظر خوبه شامل مالیات نمیشه ایران. و قیمت هاشون پایین تر میاد
کارت ملی، قبض آب و برق اسکن کنید ارسال کنید.
فقط بگم این دیتاسنتر از نظر قیمت خوبه ولی سرورهاش زیادی خرابی داره..
قسمت هاستینگش باید خوب باشه امتحان نکردم
ممنونم از جواب دهیتون،کارت ملی با اینکه فارسیه قبول میکنن؟
و اینکه متاسفانه چون تو خونه سازمانی هستیم قبض ابو برق نداریم و اگر هم باشه به اسم خودمون نیست
mohsen1771
June 25th, 2016, 08:36
ممنونم از جواب دهیتون،کارت ملی با اینکه فارسیه قبول میکنن؟
و اینکه متاسفانه چون تو خونه سازمانی هستیم قبض ابو برق نداریم و اگر هم باشه به اسم خودمون نیست
والا در مورد خونه سازمانی اطلاعی ندارم.
ولی کارت ملی پشت و رو ارسال کنید مشکلی نداره.
اگه مشکلی باشه خودشون اعلام میکنن
melismspanel
June 25th, 2016, 10:00
ایمیل رو وریفای کنید و همچنین اسکن کارت مفرستین ببینین تایید میکنن. تایید نکردن احتمالا باید اسکن پاسپورت بفرستین
آرکانت
June 25th, 2016, 11:18
سلام ، وقت بخیر
من دیشب قصد خرید هاست اشتراکی هتزنر(پلن4) رو داشتم که اول یاد روند ثبت نام رو انجام می دادم،انیکارو کردم و فقط یه ایمیل برام ارسال شد که یه پیام خوش آمد گویی بود و لینکی واسه وریفای نداشت
بعد از تموم شدن ثبت نام هم یه ایدی بهم دااد که گفت اینو به عنوان یوزرت استفاده کن.اینم ایمیل اولی که برام بعد ثبت نام ارسال شد :
Welcome to Hetzner Online GmbH.
Our client area for the administration of your products and client data is available to you at https://konsoleh.your-server.de.
Please log in to your konsoleH administration interface with ********** This is also your client number. Would you please use the password you have created on registration.
If you have any questions or requests, please send us a support request via your konsoleH administration interface (https://konsoleh.your-server.de).
Please log in to konsoleH using your client number and the corresponding password. Then click on "Administration; Support request" and complete the form.
We shall reply to your support request as soon as we can.
Thank you for choosing Hetzner Online GmbH
بعد اینکه خواستم به اکانتم لاگین کنم، این ارور رو دریافت کردم:
https://konsoleh.your-server.de/templates/ui-default/en/images/trans.gif Data verification
Your client details have not been verified. Please try again later with the same login details. If you see this message for longer than 24 hours, please contact our support. Thank you for your understanding.
که هیچ فیلدی و آپلودباکسی هم وجود نداره واسه وریفای!
مشکل چیه؟
باید چیکار کرد؟
ممنون از راهنماییتون
زمان میبره همونطور که بقیه گفتند، مشکلی با ایران ندارند، از شما درخواست مدارک میکنند، براشون ارسال ی کنید و به اینصورت وریفای میشید نه اینکه لینک داشته باشه
sssoheil
June 25th, 2016, 12:12
درود
با ایران مشکلی ندارند در حال حاضر ولی آینده قابل پیش بینی نیست سعی کنید از خارج از ایران وریفای کنید.معمولا بین 2 تا 5 روز ایمیل میزنند و درخواست مدارک میکنند.مدارک نیز پاسپورت و قبض آّب یا برق و کارت شناسایی درخواست میکنند و بغیر از این مدارک باشه تایید و وریفای نمیکنند.
iranpersian
June 25th, 2016, 12:18
با سلام خدمت دوست عزیزم
بهتره اگر کسی از اقوامتون در کشور دیگه ای هستند مجددا با نام اونا ثبت نام کنید و از اون طریق اقدام کنید.
ialeron
June 25th, 2016, 12:21
درود
با ایران مشکلی ندارند در حال حاضر ولی آینده قابل پیش بینی نیست سعی کنید از خارج از ایران وریفای کنید.معمولا بین 2 تا 5 روز ایمیل میزنند و درخواست مدارک میکنند.مدارک نیز پاسپورت و قبض آّب یا برق و کارت شناسایی درخواست میکنند و بغیر از این مدارک باشه تایید و وریفای نمیکنند.
با سلام خدمت دوست عزیزم
بهتره اگر کسی از اقوامتون در کشور دیگه ای هستند مجددا با نام اونا ثبت نام کنید و از اون طریق اقدام کنید.
سلام، ممنونم بابت پاسخ دهیتون
اما متاسفانه کسیو تو خارج از کشور ندارم برای وریفای کردن
میشه بفرمائید چرا انقدر دیر ایمیل میفرسته؟
حتی من دیشب ازشون دلیل این ارور رو پرسیدم هنوز جوابی ندادن!
iranpersian
June 25th, 2016, 12:24
سلام، ممنونم بابت پاسخ دهیتون
اما متاسفانه کسیو تو خارج از کشور ندارم برای وریفای کردن
میشه بفرمائید چرا انقدر دیر ایمیل میفرسته؟
حتی من دیشب ازشون دلیل این ارور رو پرسیدم هنوز جوابی ندادن!
بهتره ریسک نکنید و از طریق یکی از شرکت ها با واسطه خرید کنید.
در خصوص دیر جواب دادن هم بخاطر این هست که شما سوال غیر متعارف پرسیدید و در ساعات کاری سریع جواب میدن.
sssoheil
June 25th, 2016, 12:33
درود
Customer Service و Sales فقط در ساعات اداری به وقت آلمان پاسخگوی ایمیل هستند ضمن اینکه روند رسیدگی به وریفای اکانت شما بستگی به حجم کاربران در صف داره و اگر سرشون شلوغ باشه و تعداد وریفای بالا باشه تا 5 روز هم ممکنه طول بکشه تا درخواست مدارک کنند.
iranpersian
June 25th, 2016, 12:34
وریفای یک روزه معمولا انجام میشه.
mohsen1771
June 25th, 2016, 13:14
عزیز عجله نکن جواب میدن.
امروز فکر کنم اونجا باید تعطیل باشه بخاطر همینه..
ولی من وریفای چندین اکانت کردم در ساعت اداری زیر 3 ساعت انجام دادن..
نگران نباشید
iranpersian
June 25th, 2016, 19:21
عزیز عجله نکن جواب میدن.
امروز فکر کنم اونجا باید تعطیل باشه بخاطر همینه..
ولی من وریفای چندین اکانت کردم در ساعت اداری زیر 3 ساعت انجام دادن..
نگران نباشید
بله درسته تعطیل هستند که جواب نمیدند
ialeron
June 26th, 2016, 13:03
بله درسته تعطیل هستند که جواب نمیدند
خب یعنی حتی من اجازه لاگین به اکانتم رو هم ندارم؟
اول باید منتظر ایمیل باشم و از طریق ایمیل کارای وریفای رو انجام بدم؟
من دیروز رفتم درخواست پاسپورت کردم و حداکثر تا 4 روز دیگه میاد
اما قبض آبو برق به اسم خودم نیست که بخوام بدم برای وریفای
من نمیدونم، الان یعنی =شتیبانی هتزنر انقدر ضعیفه که هنوز به من هیچ جوابی داده نشده!!!؟؟؟؟
mohsen1771
June 26th, 2016, 13:06
خب یعنی حتی من اجازه لاگین به اکانتم رو هم ندارم؟
اول باید منتظر ایمیل باشم و از طریق ایمیل کارای وریفای رو انجام بدم؟
من دیروز رفتم درخواست پاسپورت کردم و حداکثر تا 4 روز دیگه میاد
اما قبض آبو برق به اسم خودم نیست که بخوام بدم برای وریفای
من نمیدونم، الان یعنی =شتیبانی هتزنر انقدر ضعیفه که هنوز به من هیچ جوابی داده نشده!!!؟؟؟؟
عزیزم تعطیلند
هتزنر تنها چیزی که خیلی خوبه پشتیبانیشه
نگران نباش
ialeron
June 26th, 2016, 13:10
عزیزم تعطیلند
هتزنر تنها چیزی که خیلی خوبه پشتیبانیشه
نگران نباش
یعنی چی تعطیلن؟چندروز تعطیلی؟
منظورتون اختلاف ساعت هامونه؟
بالاخره ایمیل هارو میبینین دیگه!
sarvar
June 26th, 2016, 13:22
یعنی چی تعطیلن؟چندروز تعطیلی؟
منظورتون اختلاف ساعت هامونه؟
بالاخره ایمیل هارو میبینین دیگه!
سلام
شنبه و یک شنبه تعطیل هستن و اینجور موارد رو جواب نمیدن
اما روزهای دیگه خیلی زود جواب میدن
mohsen1771
June 26th, 2016, 13:31
یعنی چی تعطیلن؟چندروز تعطیلی؟
منظورتون اختلاف ساعت هامونه؟
بالاخره ایمیل هارو میبینین دیگه!
هموطنور که ایشون فرمودند 1 شنبه و شنبه تعطیله اونجا مثله
پنج شنبه و جمعه ایران
ialeron
June 27th, 2016, 13:20
نگران نباشید فردا حتما جواب میدند انشاالله
Sent from my HTC_D626q using Tapatalk
مرسی از همگی جواب دادن:
Dear Mr
As a new customer, we would be grateful if you could send us a scan/photo of your passport or ID card for authentication purposes. This is only necessary for your first order with Hetzner Online.
Please send the scan/photo via fax or reply to this email and send it as an attachment.
Please do not hesitate to contact us if you have any further questions.
Kind regards
Benjamin Bell
و فقط اسکنی از پاسپورتم خواستن، اما من هنوز پاسپورتم نیومده
پریروز یعنی شنبه براش اقدام کردم و فکر میکنم شنبه آینده به دستم برسه
تا اون موقع مشکلی پیش نمیاد اگه نفرستم؟
تشکر
sssoheil
June 27th, 2016, 13:23
درود
تا زمانی که اسکن پاسپورت و مدارک خواسته شدرو نفرستید اکانتتون فعال نمیشه و اطلاعات پنل روبوت براتون ارسال نمیکنند.هر زمان که بفرستید براشون مشکلی نیست همون موقع براتون فعال میکنند.
ialeron
June 27th, 2016, 13:24
درود
تا زمانی که اسکن پاسپورت و مدارک خواسته شدرو نفرستید اکانتتون فعال نمیشه و اطلاعات پنل روبوت براتون ارسال نمیکنند.هر زمان که بفرستید براشون مشکلی نیست همون موقع براتون فعال میکنند.
ممنونم
hegza
June 27th, 2016, 16:45
بهتره شناسنامه رو ببرید دارالترجمه و اسکن اون رو بفرستید سریع تر میشه + احیانا گیر دادن قبض هم بدین با همین ترجمه شناسنامه مشکلتون حل میشه.
ialeron
July 2nd, 2016, 12:36
سلام
پاسپورتم امروز به دستم رسید.
و براشون ارسال کردم و منتظر فعال شدن اکانتم هستم
منتها یه مشکلی هست
کلاینت نامبرمو فراموش کردم:|
همونی که برای لاگین لازمه و با c16 شروع میشه
چاره چیست؟
mohsen1771
July 2nd, 2016, 12:54
سلام
پاسپورتم امروز به دستم رسید.
و براشون ارسال کردم و منتظر فعال شدن اکانتم هستم
منتها یه مشکلی هست
کلاینت نامبرمو فراموش کردم:|
همونی که برای لاگین لازمه و با c16 شروع میشه
چاره چیست؟
بهشون ایمیل بزنید : ایمیلتونو بدید براتون ارسال میکنن نامبر رو
برای بنده هم این مشکل پیش اومد ایمیل زدم برام ارسال کردن
hegza
July 2nd, 2016, 13:44
سلام
پاسپورتم امروز به دستم رسید.
و براشون ارسال کردم و منتظر فعال شدن اکانتم هستم
منتها یه مشکلی هست
کلاینت نامبرمو فراموش کردم:|
همونی که برای لاگین لازمه و با c16 شروع میشه
چاره چیست؟
فعال که بشه خودشون میفرستن + نفرستادن بعد از تائیدیه اقدام کنید. شما احتمالا از کنسول اچ استفاده میکنید.
sssoheil
July 2nd, 2016, 19:50
درود
خودشون بعد از تایید اطلاعات پنل روبوت ارسال میکنند و بعد میتونید درخواست کنید اطلاعات پنل کنسول و کلاینت نامبر بهتون بدند.
ialeron
July 3rd, 2016, 12:09
درود
خودشون بعد از تایید اطلاعات پنل روبوت ارسال میکنند و بعد میتونید درخواست کنید اطلاعات پنل کنسول و کلاینت نامبر بهتون بدند.
سلام
خیلی ممنونم...
میشه فرق بین پنل روبوت و کنسولی که یعد از عضویت کلاینت نامرش رو بهم دادن چیه؟
در اصل باید به کدوم لاگین کرد؟ و چرا میفرمایین که بعد از تائید اطلاعات پنل روبوت رو میدن؟