PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : باز کردن دفتر خدمات تحت وب



takpar7
June 13th, 2016, 22:42
سلام و عرض ادب
من یک دفتر خوب برای محل کارم پیدا کردم و میخوام کارهام رو گسترش بدم
مشکلی که باهاش مواجهم پروانه کسبه و باز کردن و نکردن دفتر کار به این موضوع منوط شده
با توجه به اینکه من تصمیم دارم خدمات آنلاینی که در منزل انجام میدم رو تو دفتر کار انجام بدم و عملا تو محل کارم هیچ خرید و فروش مستقیمی وجود نخواهد داشت

داشتن پروانه کسب برای من الزامی هستش یا نه؟

kavoshco
June 13th, 2016, 23:01
تاجایی که من میدونم حتی اگه خدمات هم بدید اصناف بهتون گیر مبده ...

takpar7
June 13th, 2016, 23:07
تاجایی که من میدونم حتی اگه خدمات هم بدید اصناف بهتون گیر مبده ...

خدماتی هم به صورت عموم ارائه نمیشه
صرفا کارهای سایت هام رو توی اون دفتر انجام میدم

takpar7
June 14th, 2016, 02:34
دوستان دیگه تجربه ای نداشتن؟

mohebali
June 14th, 2016, 02:56
خب یه مسکونی بگیرید و خودتون و خودتون. نگید هم دفتر اداریه

persiancoder
June 14th, 2016, 03:53
یه راه حل هایی واسه دور زدنش هست.
مثلا میتونید از یکی از شرکت های ارائه خدمات اینترنت نمایندگی بگیرید و یا جدیدا شرکت های بیمه که دارن نمایندگی بدون سرمایه پذیرش میکنن.
( هرچند که هیچ فعالیتی در زمینه این نمایندگی ها نداشته باشید همینقدر که یک تعهدنامه بعنوان نماینده داشته باشید کافی هست و همه امور صنفی و مالیاتیتون به عهده شرکت اصلی خواهد بود )

rezaonline.net
June 14th, 2016, 05:05
میتونین یه شرکت مسئولیت محدود ثبت کنید و بعنوان دفتر شرکت ازش استفاده کنید
هزینه زیادی نداره
فقط یخورده اسیر دردسرهای مالیاتی و پرونده های مالیاتی و کد اقتصادی و هر سال اظهار نامه و اینا میشید
ولی در کل بهرحال یک روزی باید یک شرکت بزنید
پس به نظرم زودتر بهتر

takpar7
June 14th, 2016, 16:21
یه راه حل هایی واسه دور زدنش هست.
مثلا میتونید از یکی از شرکت های ارائه خدمات اینترنت نمایندگی بگیرید و یا جدیدا شرکت های بیمه که دارن نمایندگی بدون سرمایه پذیرش میکنن.
( هرچند که هیچ فعالیتی در زمینه این نمایندگی ها نداشته باشید همینقدر که یک تعهدنامه بعنوان نماینده داشته باشید کافی هست و همه امور صنفی و مالیاتیتون به عهده شرکت اصلی خواهد بود )

مشکل من بخاطر مالیات و هزینه ها نیست

- - - Updated - - -

دوستان ببینید من هدفم اینه که کارهارو از منزل به بیرون و مرکز شهر منتقل کنم
میخوام یه محیط استارت آپی راه بندازم و اونجا چند نفره شروع به مدیریت سایت ها و ایجاد فروشگاه آنلاین و بسته بندی و ارسال اون محصولات از اونجا بکنیم و همه خرید و فروش ها به صورت مجازی هستش
و اصلا مراجعه حضوری نخواهد بود!
به نوعی مرکز مدیریت سایت های شخصی خواهد بود حالا میخوام بدونم این نیاز به پروانه کسب یا جواز خاصی به غیر از جواز های آنلاین مثل نماد و غیره داره یا نه

illusive_man
June 14th, 2016, 16:57
یه شرکت ثبت کنید، اینقدر هم دنگ و فنگ نداره که... بدید وکیل هم ثبت کنه 440 تومن هزینه امور ثبتی و دفاتر و روزنامه رسمی میشه، 300 تومن هم هزینه تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی. با توجه به اینکه دفتر هم از قبل تهیه کردید، مشکلی برای ثبت نخواهید داشت. 2 سال نخست هم بطور کلی معاف هستید از مالیات ولی می بایست یا دفاتر رو ارسال کنید و یا اظهار نامه عدم فعالیت از قبل بفرستید. از سال های بعد هم چند درصد روی سود خالص پایان سال تون می بایست مالیات بدید و در این بین میتونید حتی هزینه های شخصی تون رو هم جزء هزینه های شرکت رد کنید بره. موضوع فعالیت شرکت رو هم همان کاری که انجام می دهید بزنید و خلاص، کسی دیگه کاری به کار شما نداره. مجوزی هم نیاز ندارید و عضویت در اصناف و اخذ نماد اعتماد و امثالهم کاملا دلخواه هست چنانچه نیاز باشه از اعتباری که ایشان به شما می بخشند و خدماتی که ارایه می کنند، استفاده کنید.

- - - Updated - - -

بابت سوالی هم که در پیغام خصوصی فرمودید، خیر ارتباطی به آن بحث ندارد و نگران نباشید. سه سال پیش میخواستن ربطش بدن که تصویب نشد. (پ.خ. من غیر فعال هست)

Iranicaserver
June 14th, 2016, 17:46
شما یک دفتر اداری در ساختمان های که به این منظور هستند بگیرید و شروع کنید در این مدت هم اگر دوست داشتید شرکت ثبت کنید چه بهتر اگر هم خواستید بروید صنف یه پروانه بگیرید برای خدمات کامپیوتی که دست از سرتون بردارند اگر مشکلی شد و کار خودتو انجام بده

besthosti.com
June 14th, 2016, 18:19
فکر نمیکنم که مشکلی به وجود بیاد اگر در زمانی که تو خونه کار می کردین مشکلی پیش نیومده ولی شما بهتر هست که پروانه و مجوز های مربوطه رو دریافت کنید تا خدای ناکرده براتون مشکلی پیش نیاد در آینده.

Armis
June 14th, 2016, 18:40
دوست عزیز اگر شرکت ثبت شده هم داشته باشی زمانی که دفترت بصورت تجاری هست باید جواز کسب هم داشته باشی اما اگر شرکت ثبت شده داشته باشی اگر دفتر کاری که میگیری مغازه تجاری نباشه مشکلی پیش نمیاد و با همون شرکت ثبت شده میتونی کارهاتو انجام بدی.
بدون هیچ چی هم که نمیشه حتما بهت گیر میدن.

BazPardakht.Com
June 14th, 2016, 21:14
لزومی به ثبت شرکت نیست
برای شروع به کار شما باید تشریف ببرید به سازمان نظام صنفی استانتون
مدارک خاصی هم نیاز نداره
با همین مجوز فعالیت به راحتی می تونید کار کنید و مشکلی هم پیش نمی یاد