ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چند سوال دیتاسنتر برای پیدا کردن مشکل سرور



fariborz007
June 3rd, 2016, 19:11
با سلام و عرض خسته نباشید
بنا به مشکلاتی که پورت سرور داشت ، یک تیکت به پشتیبانی دیتاسنتر فرانسه فرستادم و یک سری چیزا از ما خواسته که هیچی ازشون متوجه زیاد نشدیم ، غیر از مورد اول پینگ سرور بقیه موارد رو عزیزان اگه میشه لطف بکنند راهنمایی بکنند چی جوریه و چی به چیه
-Results of a ping on your server.
-Results of a traceroute (preferably done with MTR) from your local host to your server.
-Results of a traceroute (preferably done with MTR) from your server to your local host.
-Results of the following command: iperf -c proof.ovh.net -P 5 -r
Send us all the results (or screenshots of the results) and we'll be able to investigate the matter.
با تشکر

Z.eus
June 3rd, 2016, 19:20
ازتون خواسته که چنتا اسکرین شات از traceroute از سرور به سیستم خانگی و از سیستم خانگی به server بگیرید و بفرستید براشون.

دقت کنید که localhost رو اگر بخوایید سیستم خانگیتون در ایران فرض کنید؛ این کار را نکنید چراکه اگر متوجه بشوند شما از ایران هستید سرورتان را غیر فعال میکنند.

به هر حال دوستان شاید نظر بهتری داشته باشند.

با تشکر.

alirezakaj
June 3rd, 2016, 21:14
تو cmd بزن tracert ip
اون اخریه رو نمیدونم

Z.eus
June 3rd, 2016, 21:18
تو cmd بزن tracert ip
اون اخریه رو نمیدونم
در آخر هم گفتند که خروجی این دستور را برایشان بفرستند :

iperf -c proof.ovh.net -P 5 -r

و در نهایت تمام اسکرین شات ها را برایشان ارسال نمایند تا ovh بتواند مورد را بررسی کند.

مجدد یاد‌آور می‌شوم از سیستم داخل ایرانتان این کار را نکنید؛ اگر ovh فرانسه هست با سرور های آمریکا و کانادا تست بگیرید.
ولی در هر صورت چیزی که به شما پاسخ میدهند این است که «شبکه ما مشکل ندارد»

بدرود.