ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوال در رابطه با DirectI



alisc
November 3rd, 2010, 17:35
با سلام وعرض خسته نباشید خدمت تمامی همکاران گرامی .

اگر به هر نحو پنل ریسلر بسته بشه ( به علت تحریم و . . . ) برای پنل مشتری مشکلی پیش میاد ؟

مثلا اگر مشخصات پنل ریسلر ایرانی باشه ، اگر پنل رو ببندند ! ( توجه کنید : عرض کردم اگر ) . در صورتی که مشخصات پنل مشتری غیر ایرانی باشد ، برای پنل مشتری ، مشکل پیش میاد ؟؟؟؟؟


کسانی که در این رابطه تجربه دارن و پنل اونها بسته شده لطفا توضیح بدن !
اگر پنل بسته بشه ، نمیشه دامین رو تمدید کرد ؟
چه مشکلات دیگه ای داره ؟

حالا فرقی نداره چه DirectI چه Resell.biz و . . .

Online24
November 3rd, 2010, 19:48
بستگی به شرایط داره .

اگر به دلیل تحریم باشه ، اصطلاحا شما رو deport میکنند و یا یک مدت زمان میدند تا خودتون اکانت ها رو منتقل کنید و اگر این کار رو نکنید ، تمامی اکانت ها و دسترسی ها قطع خواهد شد .

اگر به دلیل نقض قوانین سرویس دهنده باشه ( مثلا پرداخت های شما مشکل داشته یا ... ) کلیه دسترسی به پنل های شما رو قطع میکنند و شما تا بعد از حل شدن مشکلات بین خودتون و سرویس دهنده هیچ مدیریتی روی دامنه های خودتون نمیتونید داشته باشید .

برای مثال بنده این مشکل رو در Name و OnlineNIC تجربه کردم .

و اگر شما ریسلر باشید و بنا به هر دلیلی مقصر تنها خود شما باشید و در آخر اقدام به حل مشکل و رسیدگی نکنید ، در اکثر مواقع دسترسی شما قطع و سرویس دهنده مسئولیت مشتریان شما را به عهده خواهد گرفت و دسترسی مشتری به پنل خودش امکان پذیر خواهد ماند .

در کل بستگی به قوانین هر سرویس دهنده داره و بسته به شرایط برخورد های گوناگونی رو با شما انجام میدند .

kingoftehran
November 3rd, 2010, 23:37
توضیحات Online24 به حدی کامل بود که سایر دوستان هیچ کدوم نظری ندادند

alisc
November 4th, 2010, 11:33
ماشاالله جناب Online24 در همه کار استاد هستن ، دیگه چیزی برای گقتن باقی نمی زارند :)

ولی یکی سوال دیگه ! ( اگر ( هنگام تحریم ) مشتری ها رو انتقال ندیم ، چی میشه ؟ میتون وارد پنلشون بشن ؟
دامین اونها نمیپره ؟! مشکلی برای دامین پیش نمیاد ؟

اگر مشخصات پنل ریسلری غیر ایرانی باشه ، هنگام تحریم ، پنل بسته نمی شه ؟

Online24
November 4th, 2010, 13:29
تحریم زمانی شامل حال شما میشه که اکانت های شما به عنوان تحریم شونده توسط سرویس دهنده شناسایی شده باشند .

* اگر پنلی که مشخصات غیر ایرانی داشته باشه و شناسایی نشده باشه مشخصا شامل تحریم نمیشه .
ولی اگر این مشتری زیر مجموعه Resseller تحریم شده باشد ، شامل تحریم خواهد بود .

این پیامی هست که اخیرا توسط Resell.biz ارسال شده بود و شما میتونید عکس العمل سرویس دهنده در این شرایط را ببینید :



Hello,

To comply with the US Embargo regulations set by The Bureau of Industry and Security (BIS), we must kindly ask that you find a new domain registrar for the all of the domains you have through Resell.biz within the next 2 weeks. After transferring the domains in your account to the new provider, please reply to this ticket and let us know that it is safe to close your account. If we have not received a reply within two weeks, we will forcibly close your account and any associated data will be lost.



By asking you to find a new domain registrar, we will issue a refund of any unused balance on your account, which will need to be refunded to a PayPal account. Please let us know the email address of the account we will refund to. If you have any questions or concerns please let us know.

در این پیام محترمانه ذکر شده به علت قوانین تحریمی ایالات متحده شما باید به دنبال سرویس دهنده جدیدی باشید و برای این کار 2 هفته زمان به شما داده شده .

و اگر این کار رو نکنید تمامی اکانت های شما بسته خواهد شد و شما دسترسی به آن نخواهید داشت .

شدید ترین برخورد رو چند سال پیش Godaddy علیه دامنه های ایرانی انجام داده بود .

در آخر به شما توصیه میشه تا اطلاع ثانوی ( بر طرف شدن تحریم ها ) به هیچ عنوان از Registrar های آمریکایی خریدی نکنید و اگر چنین شرایطی برای شما پیش آمد ( شامل تحریم شدید ) در اولین فرصت دامنه خودتون رو انتقال بدید و اصلا ریسک نکنید ، چون مطمئنا به شما رحم نخواهند کرد . ( و اگر رحمی کنند قوانین آمریکا به آنها رحمی نخواهد کرد و به شدت جریمه خواهند شد . )

ا