توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکلات عجیب من با آسیاتک
iHSG
May 12th, 2016, 13:22
سلام دوستان
من اینترنت آسیاتک حجمی 20 گیگ در ماه دارم که خیلی وقته مشکلات زیر منو اذیت میکنه و چندین بار هم تماس گرفتم با 1544 و به پشیبانی گفتم اما اونا هم هیچ اطلاعی نداشتن و بلد نبودن:
1.من در خونه دو تا خط با دو تا اینترنت دارم یکی مخابرات یکی آسیاتک متاسفانه تصاویر اپلیکیشن اینستاگرام فقط با نت مخابرات برام باز میشه و با آسیاتک هیچ تصویری در اینستاگرام برام باز نمیشه.این موضوع جدید نیست از اول که آسیاتک خریدم هیچ تصویری تو اینستاگرام موبایلم لود نمیشه.
2.هر چند دقیقه یک بار اینترنت آسیاتک بنده قطع میشه و هیچ سایتی نه تو کامپیوتر و نه تو گوشی باز نمیشه تا اینکه 5 - 10 دقیقه باید صبر کنم تا دوباره وصل بشه.خطم هم اصلاً نویز نداره و حتی خود آسیاتک میگه کیفیتش هم خوبه چون به تازگی کامل سیم کشی خونه رو عوض کردم البته این مشکل قبل از تعویض سیم کشی هم بود تعویض سیم کشی فقط باعث افزایش کیفیت خطم شد.
3.اکثر وقت ها سایت های دارای SSL و https با اخطار Secure Connection Failed رو به رو میشه در صورتی که با همین سایت ها در اینترنت مخابرات مشکلی ندارم.
حالا هر چی این سه تا مشکلم رو به پشتیبانی میگم قبول نمیکنه به نظرتون مشکل از چی می تونه باشه؟ قبلاً روی همین خط از پارس آنلاین هم داشتم و هیچ یک از این مشکلات نبود اما متاسفانه الان به دلیل محدودیت مرکز مخابراتی فقط از آسیاتک می تونم بگیرم.
vatan3da
May 12th, 2016, 13:40
سلام.منم همین مشکل رو با تلگرام درپارس انلاین دارم
چیز شکن استفاده کن فکر کنم حل بشه
iHSG
May 12th, 2016, 13:45
سلام.منم همین مشکل رو با تلگرام درپارس انلاین دارم
چیز شکن استفاده کن فکر کنم حل بشه
آخه مشکل اینجاست که من نمی خوام اصلاً از فـیلترشکن، پـراکسی یا کلاً از این چیزا استفاده کنم.
چون من اصلاً نیازی به استفاده از سایت های فـیلتر ندارم الکی هم استفاده کنیم سرعت نت رو پایین میارن.
Sajad
May 12th, 2016, 13:58
مودم را bridge کنید و روی کامپیوتر کانکشن بزنید ببینید اوکی میشه. اگه اوکی شد راهحلش اینه که اگر بلدید mtu مودم را عوض کنید. اگر هم بلدید مستقیم MTU را عوض کنید.
مینا-صیفی
May 12th, 2016, 14:03
مشکل 3 شما را منم روی اسیاتک دارم .
1 مشکل جدید هم دارم از عید تا الان روی اسیاتک بعضی مواقع سایت ها باز نمیشند این پیغام را میده
Service unavaible
به خودشون چندین بار گفتم گفتن نمیدونیم قبلا هم پستی در این مورد شد خیلی ها این مشکل را دارند .
اما برسیم به مشکلات شما که از اول داشتید من جای شما باشم حتما نت خود را از شاتل میگرفتم چون شما روی خط دیگه نت دارید کارتون لنگ نمیمونه منم که تالا عوض نکردم نتم رو چون چندین روز بدونه نت میشم عوض نکردم و تنبلی میکنم وگرنه 100% از شاتل میگرفتم .
firmware مودم شما اخرین نسخه هست ؟ اگر نیست مدل و مارک مودم خود را بدید و ورژن قبلی فریم ور زا از قسمت Status مودم عکس بگیرید بدید من اخرین ورزن فریم ور مودم شما را بدم اپگرید کنید هم بهتره برای مودم شما هم شاید یکی از ان مشکلات حل بشه .
iHSG
May 12th, 2016, 14:15
مودم را bridge کنید و روی کامپیوتر کانکشن بزنید ببینید اوکی میشه. اگه اوکی شد راهحلش اینه که اگر بلدید mtu مودم را عوض کنید. اگر هم بلدید مستقیم MTU را عوض کنید.
MTU رو قبلاً روی پارس آنلاین بودم کارشناسش یه عدد گفت زدم همه چیز درست شد اما الان به کارشناس آسیاتک (مرد هم بود) میگم ممکنه مشکل از MTU باشه میگه اولین باره می شنوم بعد من میگم اصلاً MTU برای چیه میگه احتمالاً برای موقعیت های جغرافیایی مختلف است.
یعنی اصلاً کارشناس هاش دقیق نمی دونن MTU برای چی هست خودم هم بلد نیستم MTU باید روی چند باشه.
الان در مودم روی Auto است.
مشکل 3 شما را منم روی اسیاتک دارم .
1 مشکل جدید هم دارم از عید تا الان روی اسیاتک بعضی مواقع سایت ها باز نمیشند این پیغام را میده
Service unavaible
به خودشون چندین بار گفتم گفتن نمیدونیم قبلا هم پستی در این مورد شد خیلی ها این مشکل را دارند .
اما برسیم به مشکلات شما که از اول داشتید من جای شما باشم حتما نت خود را از شاتل میگرفتم چون شما روی خط دیگه نت دارید کارتون لنگ نمیمونه منم که تالا عوض نکردم نتم رو چون چندین روز بدونه نت میشم عوض نکردم و تنبلی میکنم وگرنه 100% از شاتل میگرفتم .
firmware مودم شما اخرین نسخه هست ؟ اگر نیست مدل و مارک مودم خود را بدید و ورژن قبلی فریم ور زا از قسمت Status مودم عکس بگیرید بدید من اخرین ورزن فریم ور مودم شما را بدم اپگرید کنید هم بهتره برای مودم شما هم شاید یکی از ان مشکلات حل بشه .
پست رو کامل نخونید آخر پست گفتم که به دلیل محدودیت مرکز مخابراتی مجبورم از آسیاتک بگیرم وگرنه از خدام هم هست که بیام از شاتل یا پارس آنلاین بگیرم اصلاً هم مشکلش پولش نیست.
فریمور مودم هم آخرین نسخه است البته خود مودم یه پیام داده نوشته به زودی فریمور جدید با امکانات جدید ارائه میشه که هنوز ارائه نشده.
slashflash
May 12th, 2016, 14:23
سلام ،
برای بنده هم بعضی اوقات یه 5 تا 10 دقیقه ای کلاً پینگ به سرور های خارجی قطع میشه ( در اصل اینترانت میشه ) هیچ سایتی رو باز نمیکنه بجز سایت هایی که داخل ایران میزبانی شده باشند ...
مشکل از خود آسیاتک هستش ( البته فکر میکنم با این مشکلات یه 1 ماهی هستش پینگ 4.2.2.4 از 300 شده 100 که خیلی خوب شده از این لحاظ ... )
iHSG
May 12th, 2016, 14:31
سلام ،
برای بنده هم بعضی اوقات یه 5 تا 10 دقیقه ای کلاً پینگ به سرور های خارجی قطع میشه ( در اصل اینترانت میشه ) هیچ سایتی رو باز نمیکنه بجز سایت هایی که داخل ایران میزبانی شده باشند ...
مشکل از خود آسیاتک هستش ( البته فکر میکنم با این مشکلات یه 1 ماهی هستش پینگ 4.2.2.4 از 300 شده 100 که خیلی خوب شده از این لحاظ ... )
آره پینگم خیلی خوبه وب گردیم افتضاحه.
مثلاً پینگم به گوگل همین الان 115 است.
tar.gz
May 12th, 2016, 16:07
تو پی سی ورلد خیلی در این مورد بحث شده. مشکل service unava... موردی هست که از عید به این طرف شروع شده و روز به روز بدتر هم میشه. درسته پینگ اومده پایین ولی وبگردی تقریبا نابود شده و چاره ش هم فعلا وی پی داخلی هست
در مورد قطعی و پریدن لینک اگه جدیدا پیش اومده مشکل از طرف مرکز مخابراتی میتونه باشه. اگه از 2مگ میتونین بزنین مود adsl رو در حالت g.dmt قرار بدین مشکل قطعی بایستی حل بشه!
iHSG
May 12th, 2016, 16:18
تو پی سی ورلد خیلی در این مورد بحث شده. مشکل service unava... موردی هست که از عید به این طرف شروع شده و روز به روز بدتر هم میشه. درسته پینگ اومده پایین ولی وبگردی تقریبا نابود شده و چاره ش هم فعلا وی پی داخلی هست
در مورد قطعی و پریدن لینک اگه جدیدا پیش اومده مشکل از طرف مرکز مخابراتی میتونه باشه. اگه از 2مگ میتونین بزنین مود adsl رو در حالت g.dmt قرار بدین مشکل قطعی بایستی حل بشه!
نه لینک قطع نمیشه چراغ ADSL روی مودم همیشه فعاله فقط با اینکه لینک فعاله هر چند دقیقه یک بار این اتفاق میفته که 5 الی 10 دقیقه Send دارم Receive ندارم.همه سایت ها هم معمولاً در بخش Waiting for مرورگر گیر میکنن و آخرش اخطار The Connection Was Reset میدن.فقط برای یه سایت هم نیست وقتی اینطوری میشه همه سایت ها همین اخطار رو میدن.
دیشب از ساعت 11 تا 1 کلاً اینطوری بود یعنی همش قطع در صورتی که چراغ لینک فعال بود امروز صبح هم از ساعت 10 تا 11 باز اینطور بود اما الان خدا رو شکر از 1 تا حالا مشکل خاصی نبوده.
اما معمولاً این مشکل قطعی حداقل روزی یک بار برام پیش میاد.
به کارشناس آسیاتک هم گفتم میگه در Log های ما قطعی از طرف مودم شما ثبت نشده که احتمالاً منظورش قطع شدن لینک هست در صورتی که من میگم لینکم 24 ساعته وصله با وصل بودن لینک قطعی داره عجیبه !
tar.gz
May 12th, 2016, 16:40
پس کانکشن قطع نمیشه؛ و اشکال در ارسال یا دریافت دیتا هست که اونم همون مشکل بعد عید آسیاتکه و طبیعتا چون اتصالتون قطع نشده چیزی در سیستم آسیاتک هم ثبت نمیشه
و تقریبا برای همه کاربرا این مورد پیش میاد
IrIsT
May 12th, 2016, 16:55
سلام و درود.
ما اومدیم از صبانت دوری کنیم,با اون سرعت افتضاح صبانت و پشتیبانی در پیتیش اومدیم از آسیاتک گرفتیم.یک خطی گذاشتم که دیروز کلا رو مستقیم وصل کردم از کنتور بدون هیچ نویزی.
اما توی باز کردن صفحات خیلی بعضی وقتها کند میشه.سرعتش اصلا با 6 مگ نمیرسه.با 150 کیلو دانلود دارم.
قطع و وصلشم که دیگه بماند.
جالش اینجاست از شیلرشکن استفاده میکنم سرعتش بالاتر میره و قطی نداره.
حالا باز گفتین شاتل و .... اصلا دورو بر شاتل نرو.
صبانت قبلا تک بود.اما الان خراب شده.خراب به منای واقعی
آسیاتک خیلی تعریف شنیدم اما الان میبینم شعار بود.
های وب هم خوب تعریف میکنن.
بقیه مثل مخابرات و شاتل تست کردم.اصلا فکرشو نکنی بهتره.دورو بر این دوتا نرو.چون تست کردم.یعنی الان صبانت که افتضاح شده,باز از شاتل و مخابرات بهتره
رفیقم با سرعت 30 کیلو دانلود میکنه :d از مخابرات
emperatoor73
May 12th, 2016, 18:10
مشکل 3 شما را منم روی اسیاتک دارم .
1 مشکل جدید هم دارم از عید تا الان روی اسیاتک بعضی مواقع سایت ها باز نمیشند این پیغام را میده
Service unavaible
به خودشون چندین بار گفتم گفتن نمیدونیم قبلا هم پستی در این مورد شد خیلی ها این مشکل را دارند .
اما برسیم به مشکلات شما که از اول داشتید من جای شما باشم حتما نت خود را از شاتل میگرفتم چون شما روی خط دیگه نت دارید کارتون لنگ نمیمونه منم که تالا عوض نکردم نتم رو چون چندین روز بدونه نت میشم عوض نکردم و تنبلی میکنم وگرنه 100% از شاتل میگرفتم .
firmware مودم شما اخرین نسخه هست ؟ اگر نیست مدل و مارک مودم خود را بدید و ورژن قبلی فریم ور زا از قسمت Status مودم عکس بگیرید بدید من اخرین ورزن فریم ور مودم شما را بدم اپگرید کنید هم بهتره برای مودم شما هم شاید یکی از ان مشکلات حل بشه .
من قبلا روی مخابرات بودم و اصلا مشکلی نداشتم
ده روزه اومدم رو آسیاتک
به قول دوستمون هر چند دقیقه یک بار اینترنت قطع میشه
سایت ها با مشکل باز میشن و
اکثرا ارور Service unavaiable میدن
12 گیگ ترافیک داشتم امروز چک کردم شده 2 گیگ
زیر مصرف این 10 روز را بررسی کردم کلا به اندازه یک گیگ مصرف داشتم طبق نمودارهای ریز مصرف
و مشکلات دیگه ...
مینا-صیفی
May 12th, 2016, 19:21
من قبلا روی مخابرات بودم و اصلا مشکلی نداشتم
ده روزه اومدم رو آسیاتک
به قول دوستمون هر چند دقیقه یک بار اینترنت قطع میشه
سایت ها با مشکل باز میشن و
اکثرا ارور Service unavaiable میدن
12 گیگ ترافیک داشتم امروز چک کردم شده 2 گیگ
زیر مصرف این 10 روز را بررسی کردم کلا به اندازه یک گیگ مصرف داشتم طبق نمودارهای ریز مصرف
و مشکلات دیگه ...
این مشکل را کاملا تائید میکنم Service unavaiable
اما مشکل قطعی من اصلا ندارم مشکل افت سرعت در غروب تا شب را دارم .
emperor3508
May 12th, 2016, 20:58
بنده هم های وب دارم
کندی سرعت دارم از غروب به بعد
مجدد صبح سرعت اوکی میشه
با وضع من اینترنت 3g ایرانسل رو به های وب ترجیح میدم !
AM.ARIYAYI
May 14th, 2016, 15:34
ما مشترک مخابرات بودیم اما بعد از مدتی بنا به دلایلی به آسیاتک منتقل شدیم.در واقع مخابرات دیگه سرویس ارائه نمیکرد در منطقه ما.نه تنها مشکلات حل نشد بلکه قطعی و افت کیفیت به حدی بود که مجبور شدیم از ایرانسل اشتراک بگیریم
IrIsT
May 14th, 2016, 18:48
سلام و درود
ما از چاه میخواستبم در بیایم،افتادین تو چاله
صبانت تا 8 مگ داشتم،واسه لاز کردن سایت اصلا مشکل نداشتم.ففط بخاطر کارام،سرعت دانلودم 400 کیلو بایت بود.
گفتیم بریم یک سرویس خوب بگیریم.اومدین آشیاتک،از هر دهوتا سایت،6 تا سایت باز نمیکنه پیغام خطا میده.سرعت دانلود 200 کیلوبایت توی اوج سرعت
یعنی آسیا تک 6 گیگ،انقدر افتضاح.
حالا درستهویک ساله گرفتم،اما ادامهودار باشه،های وب رو تست میکنم.شاتل و مخابرات که کلا درش خطوقرمز
صبانت افت شدید داشته نسبت به قدیم،آسیاتک توزورودر اومد.فقط های وب میمونه.
Mr.Pouria
May 15th, 2016, 21:20
دوستانی که مشکلات با سرویس دهنده خودشون دارن به این لینک برین :
در سریع ترین زمان ممکن مشکلات شما رفع میشه و هم چنین شرکت مورد نظر باید به شما خسارت پرداخت کنه
این لینک رو قبلاً فکر کنم جناب Ramin در تاپیک دیگه ای معرفی کرده بودن و از وجودش خبر داشتم اما راستش روم نمیشه این کار رو کنم.
آخه می ترسم این کار رو کنم اینترنتم رو خوب کنن اما بعد به من به عنوان مشتری بد نگاه کنن.
مثلاً دیدید تو مدرسه ها معلم یه کار بد میکنه اگه بری به اداره آموزش و پرورش شکایت کنی درسته معلم از طرف اداره تنبیه میشه اما بعدش حتی اگه علنی نگه ولی غیر مستقیم با اون دانش آموز بد میشه و مثلاً بهش محل نمیذاره.
به همین دلیل از این کار می ترسم و می خوام یه جوری مسالمت آمیز مشکلم حل بشه نه که آسیاتک رو از طرف مافوقش زیر فشار بذارم.
برای من مهم نیست دقیقاً کی این مشکلاتم حل میشه به صورت عمومی و کلی نسبت به قیمتی که میدم از سرویسم راضیم این تاپیک هم زدم فقط بدونم اگه سایر مشترکان آسیاتک چنین مشکلاتی دارن منو راهنمایی کنن که مثلاً درباره مشکل اول یعنی اینستاگرام فهمیدم حتماً باید فـیلترشکن نصب کنم تا تصاویرش بیاد و با فـیلترشکن هم تو گوشی امتحان کردم تصاویر اینستاگرام آمد.
مشکل من اینه که خود آسیاتک کارشناس هاش اطلاعی از این مشکلات و نحوه حلش ندارن و ظاهراً دسترسی حلش هم ندارن.
چند بار هم برام سرعت رو که از اول 1 مگ بود رایگان افزایش دادن که الان روی 4 مگ هستم و از این بابت راضیم فقط اینکه چرا اپراتور ها نباید اطلاعات کافی برای این موارد داشته باشن به نظرم خیلی بده.
Mr.Pouria
May 15th, 2016, 21:42
این لینک رو قبلاً فکر کنم جناب Ramin در تاپیک دیگه ای معرفی کرده بودن و از وجودش خبر داشتم اما راستش روم نمیشه این کار رو کنم.
آخه می ترسم این کار رو کنم اینترنتم رو خوب کنن اما بعد به من به عنوان مشتری بد نگاه کنن.
مثلاً دیدید تو مدرسه ها معلم یه کار بد میکنه اگه بری به اداره آموزش و پرورش شکایت کنی درسته معلم از طرف اداره تنبیه میشه اما بعدش حتی اگه علنی نگه ولی غیر مستقیم با اون دانش آموز بد میشه و مثلاً بهش محل نمیذاره.
به همین دلیل از این کار می ترسم و می خوام یه جوری مسالمت آمیز مشکلم حل بشه نه که آسیاتک رو از طرف مافوقش زیر فشار بذارم.
برای من مهم نیست دقیقاً کی این مشکلاتم حل میشه به صورت عمومی و کلی نسبت به قیمتی که میدم از سرویسم راضیم این تاپیک هم زدم فقط بدونم اگه سایر مشترکان آسیاتک چنین مشکلاتی دارن منو راهنمایی کنن که مثلاً درباره مشکل اول یعنی اینستاگرام فهمیدم حتماً باید فـیلترشکن نصب کنم تا تصاویرش بیاد و با فـیلترشکن هم تو گوشی امتحان کردم تصاویر اینستاگرام آمد.
مشکل من اینه که خود آسیاتک کارشناس هاش اطلاعی از این مشکلات و نحوه حلش ندارن و ظاهراً دسترسی حلش هم ندارن.
چند بار هم برام سرعت رو که از اول 1 مگ بود رایگان افزایش دادن که الان روی 4 مگ هستم و از این بابت راضیم فقط اینکه چرا اپراتور ها نباید اطلاعات کافی برای این موارد داشته باشن به نظرم خیلی بده.
منم در استان مازندران با نماینده شرکت شاتل چنین مشکلی رو داشتم در دو نقطه کاملا متفاوت با تماس های مکرر همش میگفتن مشکل از سمت شماست و از ما نیست ...
بعد مدتی یک شکایت نامه کتبی در شرکت مرکزی تهران از نمایندشون کردم ! در کمتر از 10 روز سرویس های من در هر دو نقطه به بهترین حالت ممکن رسید و تا کنون پس از گذشت 1 سال و خورده ای (15-16 ماه) هیچ گونه مشکلی با شرکت ندارم ...
اما اگه خود دفتر مرکزی کم کاری میکنه پیشنهاد میکنم از این سامانه پیگیری کنید ... بلخره هر شرکتی در زمان ارائه سرویس یک سری شرایط رو برای خودش نگر میداره و یک سری شرایط مطقابل برای استفاده کننده وجود داره ...
farmanrava
May 15th, 2016, 23:07
این لینک رو قبلاً فکر کنم جناب Ramin در تاپیک دیگه ای معرفی کرده بودن و از وجودش خبر داشتم اما راستش روم نمیشه این کار رو کنم.
آخه می ترسم این کار رو کنم اینترنتم رو خوب کنن اما بعد به من به عنوان مشتری بد نگاه کنن.
مثلاً دیدید تو مدرسه ها معلم یه کار بد میکنه اگه بری به اداره آموزش و پرورش شکایت کنی درسته معلم از طرف اداره تنبیه میشه اما بعدش حتی اگه علنی نگه ولی غیر مستقیم با اون دانش آموز بد میشه و مثلاً بهش محل نمیذاره.
به همین دلیل از این کار می ترسم و می خوام یه جوری مسالمت آمیز مشکلم حل بشه نه که آسیاتک رو از طرف مافوقش زیر فشار بذارم.
برای من مهم نیست دقیقاً کی این مشکلاتم حل میشه به صورت عمومی و کلی نسبت به قیمتی که میدم از سرویسم راضیم این تاپیک هم زدم فقط بدونم اگه سایر مشترکان آسیاتک چنین مشکلاتی دارن منو راهنمایی کنن که مثلاً درباره مشکل اول یعنی اینستاگرام فهمیدم حتماً باید فـیلترشکن نصب کنم تا تصاویرش بیاد و با فـیلترشکن هم تو گوشی امتحان کردم تصاویر اینستاگرام آمد.
مشکل من اینه که خود آسیاتک کارشناس هاش اطلاعی از این مشکلات و نحوه حلش ندارن و ظاهراً دسترسی حلش هم ندارن.
چند بار هم برام سرعت رو که از اول 1 مگ بود رایگان افزایش دادن که الان روی 4 مگ هستم و از این بابت راضیم فقط اینکه چرا اپراتور ها نباید اطلاعات کافی برای این موارد داشته باشن به نظرم خیلی بده.
اصلا این فکر رو نکنید اصلا به هیچ وجه !
بنده خودم از آسیاتک چندین بار شکایت کردم و هر دفعه هم مشکلم حل شده . دقیقا مشکل Service unavaiable رو هم من داشتم که از این طریق پیگیری و رفع کردند .
پیشنهاد میکنم قبل از شکایت موارد زیر رو انجام بدید :
1- محیط CMD ویندوز رو باز کرده و دستور زیر رو بزنید :
ipconfig/flushdns
2- وارد کنترل پنل ویندوز شده و از طریق قسمت Network and Sharing Center اقدام به ست کردن dns شرکت آسیاتک رو بکنید . dns ها به شرح زیر است :
10.201.32.162
217.218.12.127
مینا-صیفی
May 16th, 2016, 10:00
اصلا این فکر رو نکنید اصلا به هیچ وجه !
بنده خودم از آسیاتک چندین بار شکایت کردم و هر دفعه هم مشکلم حل شده . دقیقا مشکل Service unavaiable رو هم من داشتم که از این طریق پیگیری و رفع کردند .
پیشنهاد میکنم قبل از شکایت موارد زیر رو انجام بدید :
1- محیط CMD ویندوز رو باز کرده و دستور زیر رو بزنید :
2- وارد کنترل پنل ویندوز شده و از طریق قسمت Network and Sharing Center اقدام به ست کردن dns شرکت آسیاتک رو بکنید . dns ها به شرح زیر است :
ارمین چرا من 5 بار برای این مشکل Service unavaiable زنگ زدم اصلا نمیدونستند و حل نشده 2.3 ماهه dns فقط دادن فرقی نکرده !!! چیکار کردی که حل شده
novinvps.com
May 16th, 2016, 12:00
سلام
وضعیت سرعت های اسیاتک به چه صورت هست
برای تمامی پکیج های حجمیشون سرعت ازاد هست؟
iHSG
May 16th, 2016, 12:46
سلام
وضعیت سرعت های اسیاتک به چه صورت هست
برای تمامی پکیج های حجمیشون سرعت ازاد هست؟
من هر پلنی رو که میخرم سرعتش برام فرقی نداره یکیه فقط حجم تغییر میکنه.
بعد ظاهراً شما رو هر پلن حجمی که باشید رایگان سرعتتون رو اگر خططون بکشه تا 12 مگ اضافه میکنن (طبق گفته کارشناس آسیاتک).
برای من میگن رو 4 مگ گذاشتن اما سرعتش به نظرم با 512 مخابرات که دارم فرقی نمیکنه.
الانم ظاهراً دوباره رفته رو حالت قطعی و اکثر سایت ها برام باز نمیشه خواستم یه speedtest.net رو باز کنم عکسش رو بذارم باز نشد هر وقت باز شد عکسش رو میذارم.
farmanrava
May 16th, 2016, 14:01
ارمین چرا من 5 بار برای این مشکل Service unavaiable زنگ زدم اصلا نمیدونستند و حل نشده 2.3 ماهه dns فقط دادن فرقی نکرده !!! چیکار کردی که حل شده
مینا جان شما dns ست کردی ؟
مینا-صیفی
May 16th, 2016, 14:23
مینا جان شما dns ست کردی ؟
اره بابا گفتم زنگ زدم چند بار اصلا اطلاع نداشتن و فقط دی ان اس دادن .
اما دستوری که دادی زدم این دستور چی بود ایا با این دستور درست میشه ؟
dns هم ست هست .
slashflash
May 16th, 2016, 15:39
این مشکل Service unavaiable رو خود پشتیبانی که زنگ میزنیم هم نمیدونند چی هستش ! اما هرچی که هستش فقط میدونم از وقتی این مورد اضافه شده پینگ خیلی اومده پایین که میترسم پیگیری کنم مورد Service unavaiable رفع بشه باز پینگ بره بالا ...
شانس نداریم که ... :|
farmanrava
May 18th, 2016, 01:24
اره بابا گفتم زنگ زدم چند بار اصلا اطلاع نداشتن و فقط دی ان اس دادن .
اما دستوری که دادی زدم این دستور چی بود ایا با این دستور درست میشه ؟
dns هم ست هست .
بهترین راه همون شکایت هستش
مینا-صیفی
May 18th, 2016, 10:42
بهترین راه همون شکایت هستش
شما انجا شکایت کردی ؟ اگر اره چی شد چند روز بعد کی زنگ زد چی شد راجب چه مشکلی بود !!!
گوگل سرچ کنی مشکل اسیاتک میاره چندین سایت اما پشتیبانی میگی میگه که اولین باره میشنوم نمیدونم به هر حال ارمین من از این اسیاتک خسته شدم برای شهر ما میگن مخابرات شما مشکل داره اینا انتقال میدم 2 ماه دیگه به شاتل راحت میشم .
iHSG
May 18th, 2016, 10:44
دوستان یه سوال:
با توجه به اینکه من متوجه شدم خطوط کوچه مون کلاً اشکال داره و نویز میندازه و خیلی قدیمیه.
آیا این سه مشکلی که در پست اول قید کردم ممکنه مشکل از نویز خطوط کوچه باشه.
می خوام همین جا از شما بپرسم چون وقتی رفتم اون جا آسیاتک دوباره همه مشکلات رو نندازه گردن نویز کوچه و منم چیزی در این مورد سرم نمیشه بگم باشه ممنون :)
farmanrava
May 18th, 2016, 12:12
شما انجا شکایت کردی ؟ اگر اره چی شد چند روز بعد کی زنگ زد چی شد راجب چه مشکلی بود !!!
گوگل سرچ کنی مشکل اسیاتک میاره چندین سایت اما پشتیبانی میگی میگه که اولین باره میشنوم نمیدونم به هر حال ارمین من از این اسیاتک خسته شدم برای شهر ما میگن مخابرات شما مشکل داره اینا انتقال میدم 2 ماه دیگه به شاتل راحت میشم .
از طریق این سایت شکایت کن :
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
بعدش میبینی که خودشون زنگ میزنن بهت و با احترام تمام باهات صحبت میکنن
- - - Updated - - -
دوستان یه سوال:
با توجه به اینکه من متوجه شدم خطوط کوچه مون کلاً اشکال داره و نویز میندازه و خیلی قدیمیه.
آیا این سه مشکلی که در پست اول قید کردم ممکنه مشکل از نویز خطوط کوچه باشه.
می خوام همین جا از شما بپرسم چون وقتی رفتم اون جا آسیاتک دوباره همه مشکلات رو نندازه گردن نویز کوچه و منم چیزی در این مورد سرم نمیشه بگم باشه ممنون :)
شما بهترین کار اینه برات که زنگ بزنی پشتیبانی و درخواست کارشناس کنی . از کارشناس درخواست کن که کیفیت خط رو از جعبه تقسیم بررسی کنه اگه اونجا خوب بود که مشخصه مشکل از سیم کشی جعبه تقسیم تا منزل شما هستش ، اما اگه اونجا هم مشکل داشت که برمیگرده به قبل از جعبه تقسیم یعنی از مخابرات تا جعبه تقسیم . که این وظیفه مخابرات هستش که رفع کنه مشکل رو .
اون فیوزی هم که گفتم فراموش نشه ، اگه دیدن کیفیت خط از جعبه تقسیم هم خوب نیست درخواست کنید اول فیوز رو تعویض کنند