ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در cron job



MOJTABA005
April 16th, 2016, 00:29
با سلام خدمت کاربران و اساتید
یه مشکل داریم داخل whmcs وقتی cron job اجرا میشه با تایم اوت مواجه میشیم

ایمیل هم بدین صورت میاد

<html><head><title>500 Internal Server Error</title></head><body>
<h2>Request Timeout</h2>
<p>This request takes too long to process, it is timed out by the server. If it should not be timed out, please contact administrator of this web site to increase 'Connection Timeout'.
</p>
</body></html>

avatco
April 16th, 2016, 03:02
سلام
لطف کنید مشخصات نسخه ای که استفاده میکنید رو بفرمایید ، نال شده یا لایسنس رسمی ؟
و اینکه این ارروری که فرستادید هنگام اجرای کران جاب در کدام بخش ها اتفاق میوفته ؟
لطف کنید از بخش تنظیمات تیک نمایش خطا رو در بخش متفرقه فعال کنید و کران رو به صورت دستی اجرا کنید و اررور رو اینجا قرار بدید.


جهت رفع ارور 500 ، صفحه سفید و مشکلات کران جابز موارد زیر رو مطالعه و بررسی کنید .

اگر از نسخه نال شده استفاده میکنید مطمعن شوید ، نسخه نصب شده سالم و تست شده باشد و از منبع معتبر دریافت شده باشد ! اکثر مشکلات بدلیل استفاده از نسخه نال و ویرایش شده هست
آخرین تغییرات اعمال شده را به یاد بیاورید ( نصب ماژول ، آپلود فایل ، تنظیمات و ... ) و با برگشت پله پله به سمت عقب و با توجه به لاگ سیستم اقدام به بررسی مشکل نمایید
WHMCS خود را بروز کنید ... بیشتر باگ و مشکلات در نسخه های جدید حل و رفع شده اند

در مورد خطای 500 یا Internal Server Error
1- ممکنه مشکل از یکی از فایل های PHP شما باشد ، جهت بررسی گزینه Display Error را در تنظیمات با زدن تیک در بخش مربوطه ( Setup > General Settings > Other - تنظیمات > تنظیمات کلی > آخرین تب در بخش متفرقه ) فعال کنید.
2- فایل ها باید دسترسی 644 و فولدرها 755 داشته باشند ( پرمیشن ها را از کنترل پنل هاست بررسی کنید )
3- میزان رم و منابع رو بررسی کنید و PHP مموری رو به 128 مگ افزایش بدید
4- مطمعن شوید ماژول ها با نسخه PHP و WHMCS و همچنین تنظیمات و کانفیگ سرور همخوانی داشته باشد
5- لاگ سیستم و آخرین تغییرات یا ماژول های نصب شده رو بررسی نمایید و همچنین یا غیرفعال کردن ماژول های نصب شده توسط شما ( مانند ماژول های پیامک ، درگاه پرداخت ، ریجسترار دامنه ) بررسی کنید که آیا مشکل برطرف میگردد یا خیر.

کران جابر
1- اگر کران فایل شما کامل اجرا نمیشود و در انتها عبارت را در لاگ سیستم یا ایمیل ارسالی نمابش نمیدهد بررسی کنید در چه مرحله ای گیر میکنید و عیب یابی را از انجا شروع کنید ( برای مثال اگر در مرحله صدور فاکتور متوقف میشود با بررسی تنظیمات سرور ، ماژول های مربوطه و ... شروع نمایید )
2- تیک بخش ساخت فاکتور PDF را از بخش فاکتور در تنظیمات غیرفعال نمایید
3- بررسی کنید سرورها به درستی تعریف شده باشند و دکمه لاگین به سرور بدرستی عمل کند.
4- بروزرسانی میزان منابع مصرفی را در بخش اتوماسیون غیر فعال کنید.
5- گزینه Display Error را در تنظیمات با زدن تیک در بخش مربوطه ( Setup > General Settings > Other - تنظیمات > تنظیمات کلی > آخرین تب در بخش متفرقه ) فعال کنید و سپس به صورت دستی کران رو اجرا کنید و متن خطا را بررسی نمایید
6- میزان رم و مدت زمان اجرای درخواست در PHP را افزایش دهید
7- اگر جهت امنیت فولدر کران را جابجا کرده اید مطمعن شوید تنظیمات مرتبط با انتقال و مسیر دهی پوشه نصب WHMCS را بدرستی انجام داده اید


صفحه سفید یا خالی
نکته مهم
اگر به تازگی ماژولی نصب کردید و احتمال میدید مشکل از ماژول باشد ، توجه داشته باشید که با غیرفعال کردن ماژول مشکل رفع نمیگردد و حتما حتما باید فایل های ماژول از مسیر نصب پاک گردد ! ( وجود فایل ماژول حتی در حالت غیرفعال باعث مشکل و بروز صفحه سفید میگردد ! )
مسیر های مهم و اصلی جهت بررسی فایل های اضافی و ماژول های خراب در WHMCS :



/configuration.php
/includes/hooks/
/modules/admin/
/modules/addons/
/modules/registrars/
/modules/servers/
/modules/widgets/
/lang/
/lang/overrides/
/admin/lang/
/admin/lang/overrides/


دلایل اصلی بروز صفحه سفید

آپلود ناقص فایل ها و گم شدن یک فایل در قالب یا ماژول
کمبود منابع سرور یا ناسازگاری نیازمندی های WHMCS مثل ورژن PHP , SQL و ....
مشکلات مرتبط با PHP یا Ioncube
ماژول یا هوک ناسازگار با ورژن شما

MOJTABA005
April 16th, 2016, 19:39
سلام
لطف کنید مشخصات نسخه ای که استفاده میکنید رو بفرمایید ، نال شده یا لایسنس رسمی ؟
و اینکه این ارروری که فرستادید هنگام اجرای کران جاب در کدام بخش ها اتفاق میوفته ؟
لطف کنید از بخش تنظیمات تیک نمایش خطا رو در بخش متفرقه فعال کنید و کران رو به صورت دستی اجرا کنید و اررور رو اینجا قرار بدید.


جهت رفع ارور 500 ، صفحه سفید و مشکلات کران جابز موارد زیر رو مطالعه و بررسی کنید .

اگر از نسخه نال شده استفاده میکنید مطمعن شوید ، نسخه نصب شده سالم و تست شده باشد و از منبع معتبر دریافت شده باشد ! اکثر مشکلات بدلیل استفاده از نسخه نال و ویرایش شده هست
آخرین تغییرات اعمال شده را به یاد بیاورید ( نصب ماژول ، آپلود فایل ، تنظیمات و ... ) و با برگشت پله پله به سمت عقب و با توجه به لاگ سیستم اقدام به بررسی مشکل نمایید
WHMCS خود را بروز کنید ... بیشتر باگ و مشکلات در نسخه های جدید حل و رفع شده اند

در مورد خطای 500 یا Internal Server Error
1- ممکنه مشکل از یکی از فایل های PHP شما باشد ، جهت بررسی گزینه Display Error را در تنظیمات با زدن تیک در بخش مربوطه ( Setup > General Settings > Other - تنظیمات > تنظیمات کلی > آخرین تب در بخش متفرقه ) فعال کنید.
2- فایل ها باید دسترسی 644 و فولدرها 755 داشته باشند ( پرمیشن ها را از کنترل پنل هاست بررسی کنید )
3- میزان رم و منابع رو بررسی کنید و PHP مموری رو به 128 مگ افزایش بدید
4- مطمعن شوید ماژول ها با نسخه PHP و WHMCS و همچنین تنظیمات و کانفیگ سرور همخوانی داشته باشد
5- لاگ سیستم و آخرین تغییرات یا ماژول های نصب شده رو بررسی نمایید و همچنین یا غیرفعال کردن ماژول های نصب شده توسط شما ( مانند ماژول های پیامک ، درگاه پرداخت ، ریجسترار دامنه ) بررسی کنید که آیا مشکل برطرف میگردد یا خیر.

کران جابر
1- اگر کران فایل شما کامل اجرا نمیشود و در انتها عبارت را در لاگ سیستم یا ایمیل ارسالی نمابش نمیدهد بررسی کنید در چه مرحله ای گیر میکنید و عیب یابی را از انجا شروع کنید ( برای مثال اگر در مرحله صدور فاکتور متوقف میشود با بررسی تنظیمات سرور ، ماژول های مربوطه و ... شروع نمایید )
2- تیک بخش ساخت فاکتور PDF را از بخش فاکتور در تنظیمات غیرفعال نمایید
3- بررسی کنید سرورها به درستی تعریف شده باشند و دکمه لاگین به سرور بدرستی عمل کند.
4- بروزرسانی میزان منابع مصرفی را در بخش اتوماسیون غیر فعال کنید.
5- گزینه Display Error را در تنظیمات با زدن تیک در بخش مربوطه ( Setup > General Settings > Other - تنظیمات > تنظیمات کلی > آخرین تب در بخش متفرقه ) فعال کنید و سپس به صورت دستی کران رو اجرا کنید و متن خطا را بررسی نمایید
6- میزان رم و مدت زمان اجرای درخواست در PHP را افزایش دهید
7- اگر جهت امنیت فولدر کران را جابجا کرده اید مطمعن شوید تنظیمات مرتبط با انتقال و مسیر دهی پوشه نصب WHMCS را بدرستی انجام داده اید


صفحه سفید یا خالی
نکته مهم
اگر به تازگی ماژولی نصب کردید و احتمال میدید مشکل از ماژول باشد ، توجه داشته باشید که با غیرفعال کردن ماژول مشکل رفع نمیگردد و حتما حتما باید فایل های ماژول از مسیر نصب پاک گردد ! ( وجود فایل ماژول حتی در حالت غیرفعال باعث مشکل و بروز صفحه سفید میگردد ! )
مسیر های مهم و اصلی جهت بررسی فایل های اضافی و ماژول های خراب در WHMCS :



/configuration.php
/includes/hooks/
/modules/admin/
/modules/addons/
/modules/registrars/
/modules/servers/
/modules/widgets/
/lang/
/lang/overrides/
/admin/lang/
/admin/lang/overrides/


دلایل اصلی بروز صفحه سفید

آپلود ناقص فایل ها و گم شدن یک فایل در قالب یا ماژول
کمبود منابع سرور یا ناسازگاری نیازمندی های WHMCS مثل ورژن PHP , SQL و ....
مشکلات مرتبط با PHP یا Ioncube
ماژول یا هوک ناسازگار با ورژن شما

درود
آخرین ورژن هست ( 6.3.1 )
اسکریپت رو از سایت خوده Whmcs دانلود کردیم

- - - Updated - - -

مشکل حل شد

avatco
April 16th, 2016, 23:04
مشکل از چی بود دوست عزیز ؟

T.Toosi
April 16th, 2016, 23:07
مشکل از چی بود دوست عزیز ؟

php execution times سرور کم بود و اجرای اسکریپت بیشتر از زمان تایین شده انجام گرفته است.