PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل مبلغ در فاکتورهای ارتقای سرویس



mihanservice
April 3rd, 2016, 16:05
سلام
از whmcs نسخه 6.1.1 استفاده می کنم.
زمانی که کاربر از پنل خودش ارتقای سرویس هاست رو انجام میده ، whmcs مبلغ رو به صورت خیلی ریز حساب می کنه. مثلا 16721.25
که این توی پرداخت آنلاین بعدش مشکل پیدا می کنه چون مبلغ ممیز میخوره.
چطوری به whmcs بفهمونم که اینو رند کنه ؟ :دی

مرسی

gharibion
April 3rd, 2016, 16:25
میتونید به صورت دستی مبلغ تمدید سرویس رو بر روی فاکتور تغییر بدید .

sadecohost
April 3rd, 2016, 16:30
درود.
قسمت Setup > Payment settings > Currencies برید, واحد پول ایران رو که انتخاب کردید ادیت کنید و Format رو بزارید رو 1,234
ورژن 6.1.2 هست . اگر باز هم باگ داشت پچ 6.1.2 رو بریزید. مشکلی هم با لایسنس ایجاد نمیکنه. خود من که مشکلی ندارم
https://www.whmcs.com/members/dl.php?type=d&id=802
موفق باشید

mihanservice
July 5th, 2016, 16:58
با آپدیت به 6.3.1 هم مشکل حل نشد!

planday
July 6th, 2016, 23:30
توصیه من دو مورد هستش
قسمت Setup > Payment settings > Currencies برید, واحد پول ایران رو که انتخاب کردید ادیت کنید و Format رو بزارید رو 1,234
اگر شما مبالغ خودتون رو رند بزارین چنین خطایی ایجاد نمی شود
مورد دوم اینکه گزینه ارتقاء توسط کاربر را بردارید و از طریق تیکت بصورت دستی خودتون انجام بدید.
موفق باشید

negarnovin
July 6th, 2016, 23:59
نکته ای که هست بخاطره اینکه تعداد روزهارو حساب می کنه مبلغ رو فاکتور می کنه مثلا اگه از سرویس 20 روز مونده 10 روز کم می کنه و عدد اینجوری میشه

mihanservice
July 7th, 2016, 10:43
توصیه من دو مورد هستش
قسمت Setup > Payment settings > Currencies برید, واحد پول ایران رو که انتخاب کردید ادیت کنید و Format رو بزارید رو 1,234
اگر شما مبالغ خودتون رو رند بزارین چنین خطایی ایجاد نمی شود
مورد دوم اینکه گزینه ارتقاء توسط کاربر را بردارید و از طریق تیکت بصورت دستی خودتون انجام بدید.
موفق باشید

این کارهایی که فرمودید رو انجام دادم ولی حل نشده.

- - - Updated - - -


نکته ای که هست بخاطره اینکه تعداد روزهارو حساب می کنه مبلغ رو فاکتور می کنه مثلا اگه از سرویس 20 روز مونده 10 روز کم می کنه و عدد اینجوری میشه

بله دقیقا همینطوره.

negarnovin
July 7th, 2016, 11:34
بهترین کار این می باشد که فایل هارو به حالت قبلی برگردونید اگر کسی ارتقا پین خواست شما فاکتور invoice دستی صادر کنید بعد از پرداخت بزنید سرویسش upgraide بشه ارتقا پیدا کنه و فاکتور صادر شده ارتقا پلن رو دستی اکتیو کنید
ماام این کارو می کنیم دستی می کنیم

OmidX
July 7th, 2016, 12:10
این مشکل رو ما هم داریم متاسفانه ... کسی راه حلی داره ؟ (ب جز کپی / پیست های بالا)