توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هیچ ایمیلی از سرور ارسال نمیشه !
dertgtr
March 10th, 2016, 11:04
سلام بر دوستان و اساتید گرانقدر و علامه ساکن وب هاست تالک :d
آقا من یه سروری از همین دوستان ساکن همین فروم خریدم فقط چون تست کنم کیفیت سرویس دهی این عزیز رو
روزهای اول خوب کار می کرد ولی خوب کیفیت می دونید که بعد مدتی مشخص میشه !
الان هیچ ایمیلی از سرور اراسل نمیشه - ای پی بلوکه نیست - پورت ها بازند -
به نظر اساتید مشکل از کجا ست
دسترسی هم میدم تا استاید چک کنن
منتظر یاری شما دوستان هستم
:53:
Faraz4u
March 10th, 2016, 11:06
با سلام
سرویس ایمیل start هست؟
service exim restart
yourhosting
March 10th, 2016, 11:08
سلام بر دوستان و اساتید گرانقدر و علامه ساکن وب هاست تالک :d
آقا من یه سروری از همین دوستان ساکن همین فروم خریدم فقط چون تست کنم کیفیت سرویس دهی این عزیز رو
روزهای اول خوب کار می کرد ولی خوب کیفیت می دونید که بعد مدتی مشخص میشه !
الان هیچ ایمیلی از سرور اراسل نمیشه - ای پی بلوکه نیست - پورت ها بازند -
به نظر اساتید مشکل از کجا ست
دسترسی هم میدم تا استاید چک کنن
منتظر یاری شما دوستان هستم
:53:
از کنترل پنل استفاده میکنید؟ اگر بله چه کنترل پنلی؟
از smtp استفاده میکنید یا php mail() ؟
dertgtr
March 10th, 2016, 11:09
با سلام
سرویس ایمیل start هست؟
service exim restart
]# service exim restart
Redirecting to /bin/systemctl restart exim.service
hadiroohi
March 10th, 2016, 11:13
اگر از کنترل پنل استفاده میکنید یکی از Queue ها رو بزنید دوباره سند بشه، یک ارور اونجا میده متن ارور رو کپی کنید
dertgtr
March 10th, 2016, 11:20
اگر از کنترل پنل استفاده میکنید یکی از Queue ها رو بزنید دوباره سند بشه، یک ارور اونجا میده متن ارور رو کپی کنید
از وستاپنل ( http://vestacp.com/ ) استفاده می کنم از کجای این پنل انجام بدم ؟
hadiroohi
March 10th, 2016, 11:24
از وستاپنل ( http://vestacp.com/ ) استفاده می کنم از کجای این پنل انجام بدم ؟
از این کنترل پنل استفاده نکردم و نمیدونم که Queue مینجر داره یا نه
تو سایتش نوشته لاگ Exim تو مسیر های زیر ذخیره شده
/var/log/exim/main.log
/var/log/exim/reject.log
/var/log/exim/panic.log
لاگ رو از مسیرای بالا چک کنید
hamid53214
March 10th, 2016, 11:33
سلام بر دوستان و اساتید گرانقدر و علامه ساکن وب هاست تالک :d
آقا من یه سروری از همین دوستان ساکن همین فروم خریدم فقط چون تست کنم کیفیت سرویس دهی این عزیز رو
روزهای اول خوب کار می کرد ولی خوب کیفیت می دونید که بعد مدتی مشخص میشه !
الان هیچ ایمیلی از سرور اراسل نمیشه - ای پی بلوکه نیست - پورت ها بازند -
به نظر اساتید مشکل از کجا ست
دسترسی هم میدم تا استاید چک کنن
منتظر یاری شما دوستان هستم
:53:
این که ایمیل ارسال نمیشه چه ربطی به کیفیت داره؟
خوب لوگ ها رو چک کنید
dertgtr
March 10th, 2016, 12:07
این که ایمیل ارسال نمیشه چه ربطی به کیفیت داره؟
خوب لوگ ها رو چک کنید
خود سرویس دهنده توی تیکت وجود مشکل در شبکه رو تایید میکنه دوست من . سرور حتی از ssh هم ریستارت نمیشه . این نشانه وجود مشکل در سرور نیست ؟
hamid53214
March 10th, 2016, 12:29
خود سرویس دهنده توی تیکت وجود مشکل در شبکه رو تایید میکنه دوست من . سرور حتی از ssh هم ریستارت نمیشه . این نشانه وجود مشکل در سرور نیست ؟
خوب اگه مشکل توی شبکه هست که باید منتظر بشید تا حل بشه
ولی در کل لوگ رو چک کنید