PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رفع خطا Check for CloudLinux در csf



netaram
February 5th, 2016, 11:39
در این مقاله قصد داریم تا در مورد علت خطا Check for CloudLinux در فایروال csf و نحوه رفع آن به شما توضیح دهیم ، اگر شما از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنید که روی آن کنترل پنل هاست سی پنل یا دایرکت ادمین یا نصب کرده اید و برایکانفیگ امنیتی سرور خود از CSF استفاده می کنید به احتمال زیاد با خطا Check for CloudLinux در قسمت بررسی امنیت سرور این پلاگین مواجه شده اید. معمولا CSF برای هر خطا یک راه حل نیز برای آن توصیه می کند که راه حل این مشکل در CSF اینطور نوشته شده است : You should consider upgrading to CloudLinux which provides advanced security features, especially for web servers ، منظور از این راه حل این است که شما باید سیستم عامل خود را به cloudlinux ارتقا دهید. مخصوصا اگر از سرور هاستینگ استفاده می کنید ، این نرم افزار ویژگی های امنیتی زیادی دارد.





http://www.netaram.com/wp-content/uploads/2015/11/Check-for-CloudLinux-error-in-csf.png



چگونگی رفع خطا خطا Check for CloudLinux :

همانطور که در بالا توضیح دادیم این خطا به دلیل عدم استفاده سرور شما از کرنل cloudlinux (http://cloudlinux.com) می باشد ، csf برای امنیت بیشتر به شما توصیه می کند کرنل خود را به کلود لینوکس ارتقا دهید. توجه داشته باشید این سیستم عامل غیر رایگان است و برای دریافت آن باید ماهیانه حدود 14 دلار برای آن پرداخت کنید در صورت تمایل می توانید از خدمت لایسنس cloudlinux نت آرام استفاده نمایید.
منتظر نظرات شما هستیم.
منبع : مرکز آموزش نت آرام (http://www.netaram.com/%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%AE%D8%B7%D8%A7-check-for-cloudlinux-%D8%AF%D8%B1-csf/)

tikweb.ir
February 5th, 2016, 11:43
بیشتر تبلیغات بود تا آموزش !

jamal
February 20th, 2016, 23:34
خوب اینکه کاملاً مشخصه که باید به Cloud Linux ارتقاء داده بشه تا این خطا بر طرف بشه

به نظر میاد گروه CSF به دلیل اینکه اندکی از هزینه های خودش رو جبران کنه مجبور شد که این طوری اندکی هم برای یک سیستم عامل تبلیغ کنه.