PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دریافت ایمیل عجیب از ovh در مورد یه سرورم!!



Mrbean
January 26th, 2016, 10:07
سلام٬ من همین الان یه ایمیل از ovh دریافت کردم:

Dear Customer,


We have detected that the IPMI module of ns347***.ip-***-***-***.eu is
defective and it must be replaced and reconfigured
by our team. To carry out this intervention,
it will be necessary to shutdown your server.


This module is necessary for restarting your server hardware
as well as the KVM over IP option.
Until this is repaired, you will not be able to reinstall your server.


If you do not respond, the intervention will be
performed within 10 days of sending this
mail.


If you require more details on the intervention report,
please contact our technical support.

این یعنی چی؟ من این سرور رو یه ماه نمیشه خریداری کردم. لطفا دوستانی که تجربه دارن رهنمایی کنن باید چیکار کنم؟

company_hosting
January 26th, 2016, 10:14
سلام

تو پنل اختصاصی خودتون هست ؟

Mrbean
January 26th, 2016, 10:16
سلام

تو پنل اختصاصی خودتون هست ؟

بلی٬ بعد از چند دقیقه این ایمیل رو دریافت کردم:

Dear Customer,


We previously found a fault on the IPMI module of your server ns34***.ip-***-***-***.eu and had programmed an intervention in order to rectify it.


However, our monitoring system is no longer detecting any fault on the IPMI module on your server.


As a result, we have not intervened on your machine and we do not know the origin of the defect.


The planned intervention has been cancelled.

company_hosting
January 26th, 2016, 10:19
بلی٬ بعد از چند دقیقه این ایمیل رو دریافت کردم:

Dear customer,


we previously found a fault on the ipmi module of your server ns34***.ip-***-***-***.eu and had programmed an intervention in order to rectify it.


However, our monitoring system is no longer detecting any fault on the ipmi module on your server.


As a result, we have not intervened on your machine and we do not know the origin of the defect.


The planned intervention has been cancelled.


اکی

معنی ایمیل اول

سرور شما دارای ipmi هست که معنی کلیش دچار مشکل شده و باید جایگزین کنند

اما در ایمیل دوم اعلام شده که اون ایمیل اول مشکل فنی و نرمافزاری بوده و جای نگرانی نیست و نیاز به جایگزینی ipmi نیست و مشکل برطف شده


و عامل این مشکل بصورت کامل مشخص نشده/ نبوده ....
موفق باشید

TukaNet
January 26th, 2016, 10:20
سلام

ماژول ipmi سرور دچار مشکل شده و اطلاع داده اند که این ماژول باید تعویض گردد

پروسه تعویض ماژول IPMI چیزی نیست که دیتای روی سرور را تحدید کند، از این رو هماهنگ کنید تا ماژول زودتر تعویض گردد

Mrbean
January 26th, 2016, 10:23
اکی

معنی ایمیل اول

سرور شما دارای ipmi هست که معنی کلیش دچار مشکل شده و باید جایگزین کنند

اما در ایمیل دوم اعلام شده که اون ایمیل اول مشکل فنی و نرمافزاری بوده و جای نگرانی نیست و نیاز به جایگزینی ipmi نیست و مشکل برطف شده


و عامل این مشکل بصورت کامل مشخص نشده/ نبوده ....
موفق باشید
خیلی ممنونم از اطلاعاتتون٬ این مشکلات از طرف خود دیتاسنتر رخ میده یا از طرف ما؟ دوباره اگر چنین اتفاقی بیوفته اطلاعات مون چی میشه؟

company_hosting
January 26th, 2016, 10:27
خیلی ممنونم از اطلاعاتتون٬ این مشکلات از طرف خود دیتاسنتر رخ میده یا از طرف ما؟ دوباره اگر چنین اتفاقی بیوفته اطلاعات مون چی میشه؟

خواهش میکنم

نه از سمت شما نه دیتاسنت

از سمت سرور هست

مشکل سخت افزاری هست دیگه پیش میاد

اگر مجدد پیش امد درخواست تعویض ipmi بدهید

حدود 10 دقیقه - 3 ساعت میشه

a.e
January 26th, 2016, 10:35
به هیچ عنوان مشکل خاصی نمی باشد؛ ایمیلی که دریافت نموده اید یک ایمیل سیستمی است که در زمان های بررسی سرور پس از چک کردن سرور از طریق سیستم مانیتورینگ دیتاسنتر برای شما ارسال میشود و به صورت کلی دلیل این ایمیل به دلیل اتصال پیدا نکردن ipmi سرور شما در زمان بررسی بوده است که به صورت خودکار یک درخواست تعویض ثبت شده است و پس از 10 دقیقه که سرور شما مجدد چک شده است ipmi سرور شما بدون مشکل شناسایی شده است و ایمیل دوم که به معنی رفع مشکل بوده است برای شما ارسال شده است.

Mrbean
January 26th, 2016, 10:42
سپاس از رهنمایی همه ی شما اساتید بزرگوار

kool
January 26th, 2016, 14:42
بله همانطور که دوستان اشاره کردن سیستم نتونسته ماژول رو بررسی کنه و بعد در بررسی مجدد شناسایی کرده و دیده مشکلی نیست و پروسه تعویض کنسل شده و نیازی نیست کاری کنید. و مشکل خاصی هم نیست.


However, our monitoring system is no longer detecting any fault on the IPMI module on your server

The planned intervention has been cancelled