توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پشتیبانی در Hetzner (تیکت ها)
OmidX
January 24th, 2016, 12:15
دوستان من دیروز درخواست فعالسازی مجدد پنلم رو ارسال کردم ، تا الان پاسخی از جانب دیتاسنتر نیومده ، این طبیعیه ؟
کلا پاسخگویی این دیتاسنتر (Hetzner) در تعطیلات آخر هفته ب چه صورتیه ؟ :-|
company_hosting
January 24th, 2016, 15:22
دوستان من دیروز درخواست فعالسازی مجدد پنلم رو ارسال کردم ، تا الان پاسخی از جانب دیتاسنتر نیومده ، این طبیعیه ؟
کلا پاسخگویی این دیتاسنتر (Hetzner) در تعطیلات آخر هفته ب چه صورتیه ؟ :-|
سلاک
بله تعطیل هست
شنبه و یکشنبه
برای این مورد 1-2 روز زمان نیاز هست
موفق باشید
Yas-Host
January 24th, 2016, 15:25
دوستان من دیروز درخواست فعالسازی مجدد پنلم رو ارسال کردم ، تا الان پاسخی از جانب دیتاسنتر نیومده ، این طبیعیه ؟
کلا پاسخگویی این دیتاسنتر (Hetzner) در تعطیلات آخر هفته ب چه صورتیه ؟ :-|
برای حل مشکلات سرور ها پاسخگویی اینگونه نیست و بسیار سریع عمل می کنند.
حتی شده پاسخ یک تیکت را در کمتر از 1 دقیقه ارسال کردند!
بعضی از مواقع درخواست کنسول لارا 30 دقیقه و حداکثر 2 ساعت تحویل می دادند.
اما در مورد باز شدن پنل یا ثبت نام چند روزی ممکن است دیرتر پاسخ بگیرید.
همچنین تحویل آی پی ها چه بصورت single چه بصورت subnet در روز های شنبه و یکشنبه به ندرت انجام می شود.
موفق و پیروز
kool
January 24th, 2016, 15:25
سلام
بستگی داره... برخی مواقع سریع پاسخ میدن.
اکانت قبلی شما موردی که نداشته مسدود شده؟ اگه موردی داشته باشه مثل صحیح نبودن شماره و یا آدرس و ... ممکنه اصلا دیگه پاسخ ندن/
در هر حال حداقل 2 روز منتظر پاسخ بمونید و مجدد ایمیل ندید بهشون!
OmidX
January 25th, 2016, 18:30
سلام
بستگی داره... برخی مواقع سریع پاسخ میدن.
اکانت قبلی شما موردی که نداشته مسدود شده؟ اگه موردی داشته باشه مثل صحیح نبودن شماره و یا آدرس و ... ممکنه اصلا دیگه پاسخ ندن/
در هر حال حداقل 2 روز منتظر پاسخ بمونید و مجدد ایمیل ندید بهشون!
والا یک سرور داشتیم زمان EX4s اگر اشتباه نکنم ، ک هاردش سوخت و بعدش دیگه هیچ سفارشی ب Hetzner ندادیم تا الان...
کلا ب دلیل اینکه تو این مدت هیچ سفارش فعالی تو پنل نداشتم مسدود شده :
As you no longer have any products in the Robot administration interface, we have
deactivated your customer account "xxx". Access to the Robot is therefore now
blocked and you will also no longer receive further customer information via email.
- - - Updated - - -
در هر صورت امروز صبح پنل رو فعال کردن مجدد و خیلی برخورد خوبی هم داشتن ، برعکس ovh ک همیشه طلبکارن .
kool
January 25th, 2016, 18:41
در هر صورت امروز صبح پنل رو فعال کردن مجدد و خیلی برخورد خوبی هم داشتن ، برعکس ovh ک همیشه طلبکارن .
اوکی. بله برخوردشون خوب هست معمولا.
برای فعال سازی مجدد مدارک و ... درخواست نکردن؟
OmidX
January 25th, 2016, 19:06
اوکی. بله برخوردشون خوب هست معمولا.
برای فعال سازی مجدد مدارک و ... درخواست نکردن؟
نه مدارک نخواستن ، فقط گفتن ک :
Please note, that if you do not use any services within the next 30 days, the account will be automatically deactivated again.