PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازیابی اطلاعات پارتیشن هارد فرمت شده



houman_2h
January 12th, 2016, 01:18
دیتای هارد دیسک فرمت شده (http://www.novinhdd.com/index.php/hard-bug/partitions-removed-delete) را داخل خودش برمی گردانیم هیچ مرکزی چنین دانش و توانمندی در بازیابی اطلاعات درایو فرمت شده ندارد و نمی تواند این روش ریکاوری اطلاعات را انجام دهد و هنوز هیچ مرکزی نتوانسته است
ادعای این مدل بازیابی اطلاعات را داشته باشد بخاطر اینکه باید هارد فرمت شده مشتری در همان لحظه بازیابی اطلاعات و تحویل مشتری گردد.
زمان ریکاوری اطلاعات در مراکز دیگر چند روز طول می کشد و مشتری باید هارد کپی برای ریختن اطلاعات بیاورد ولی زمان بازیابی اطلاعات در مرکز ما چند دقیقه است.
هنوز هیچ نرم افزاری در دنیا برای انجام این روش ریکاوری اطلاعات طراحی نشده است.علت توانایی مرکز نوین شناخت کامل از ساختار پارتیشن های هارد می باشد و فایل سیستم های درایو هارد را بصورت فوق تخصصی بصورت HEX تعمیر و اطلاعات درایو پارتیشن فرمت شده داخل خودش بازیابی اطلاعات می گردد.
رسیدن به این تخصص حدود دو سال طول کشیده و این تکنیک منحصر بفرد نتیجه تحقیقات آقای مهندس نورمحمدی در بازیابی اطلاعات بوده است.

منبع مرکز بازیابی اطلاعات هارد http://www.novinhdd.com (http://www.novinhdd.com/)