PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سرویس های وی پی اس شرکت وب گستران بندر



WGB
October 8th, 2010, 15:03
سرور مجازی (Virtual Private Server) یا با نام اختصاری VPS سروری می‌باشد که بیشتر امکانات یک سرور واقعی را داراست اما حدود سخت افزاری آن بوسیله نرم افزارهای مخصوص به صورت مجازی تعیین شده است.
سرورهای مجازی مناسب برای کسانی می‌باشد که به یک سرور اختصاصی (Dedicated Server) جهت وب سایت یا وب سایت های خود نیازمند می‌باشند، اما توان یا توجیه اقتصادی اجاره یک سرور اختصاصی کامل را ندارند.
همچنین یک سرور مجازی نسبت به یک سرور اختصاصی معادل خود در منابع سخت افزاری، به علت استفاده از سخت افزار بهتر در سرور اصلی و دسترسی به منابع اضافی در سخت افزار اشتراکی دارای کارایی بهتر و بالاتری است.

ما از نرم افزار OpenVZ برای مجازی سازی سرورهای مجازی لینوکس همراه با پنل مدیریتی HyperVM استفاده می کنیم. و شما قادر خواهید بود که به صورت آنلاین و از طریق کنترل پنل اقدام به راه اندازی مجدد سرور،نصب سیستم عامل، پشتیبان گیری و نصب برنامه های مورد نیاز خود اقدام نمایید.
و در سرور های مجازی ویندوز از نرم افزار VMware استفاده می شود که سرورهای ایجاد شده توسط این نرم افزار دقیقا همانند یک سرور واقعی عمل میکنند ، امکان ارائه کنسول هم در این نرم افزار وجود دارد و همچنین امکان نصب سیستم عامل دلخواه شما.
چنانچه هرگونه سوالی در این زمینه دارید می توانید از طریق فرم ارتباط با ما اقدام نمایید.

سرورهای مجازی شرکت وب گستران بندر (http://www.wgb.ir/VPS.html)

reza115
October 8th, 2010, 15:06
شما برای کنترل پنل هم هزینه میگیرید ؟

WGB
October 8th, 2010, 15:08
سلام

برای لینوکس خیر ولی برای ویندوز بله

Warez-Host.IR
October 8th, 2010, 17:46
billing.ground (http://www.webhostingtalk.ir/member/397/) ، عزیزی خسته نباشید
شما صاحب امتیاز شرکت وب گستران بندر (http://www.wgb.ir/VPS.html) هستید ؟؟
سوالی داشتم از خدمتتون
اگر بله که مطرح کنم .