soroosh25
December 28th, 2015, 10:30
http://sorooshpardaz.com/images/blogimages/relnofollow-jpg-1394-08-30.jpg
راهنمای ساخت لینک برای بهینه سازی وب سایت (قسمت سوم)
هر آنچه باید در مورد لینک های نوفالوو بدانید
زمانی که برند تجاری شما در شروع به جذب لینک میکند مطمئن میشوید که در مسیر مفیدی در جهت محبوبیت برند خود قرار دارید.، اما همواره چهره ی سئو (http://sorooshpardaz.com/seo-search-engine-optimization-website)و لینک ها در حال تغییر است. اگر شما میخواهید به طور آنلاین رشد و ارتقا چیدا کنید و با رقبای خود به قابت بپردازید باید درک درستی از کمپین ها داشته باشید که این موضوع در زمان کوتاه بدست نمی آید.
http://cdn.persiangig.com/preview/Rr7rscl9hl/Nofollow-Links.jpg
ما در این مقاله قصد داریم تا سرعت درک شما را از این موضوع بالا ببریم در این بلاگ سعی شده است تا موضوعات را شکسته و امکان درک موضوع را قوت ببخشیم.امیدواریم که از خواندن این بلاگ نهایت استفاده را ببرید. با ما همراه باشید.
خصوصیتی وجود دارد در زمینه ی لینک سازی به خصوصیت نوفالوو (nofollow) معروف میباشد.که اگر این ویژگی قرار گرفته باشد دیگر نباید توجهی به آن کرد.اگر در کد ها به مورد زیر برخورد کردید بدانید که این لینک نوفالوو (nofollow) میباشد.
http://cdn.persiangig.com/preview/DuVpSFQBFC/seo2.jpg
زمانی که rel=”nofollow” در لینکی پدیدار میشود .بدین معنا است که گوگل هیچ مزیتی برای این لینک حساب نمیکند و تاثیری در پیج رنک سایت از دیدگاه گوگل ندارد.زیرا گوگل به این لینک و این مسیر اعتمادی ندارد.
اما چرا باید یک سایت از این ویژگی (لینک های rel="nofollow") استفاده کند؟ ممکن است یک سایت به وبسایتی که لینک آن را میگذارد اطمینانی ندارد و ممکن است سایت مقصد حاوی لینک های غیر قابل کنترل باشد به عبارت دیگر نمیخواهد رای اعتماد به آن سایت بدهند و شناختی از آن ندارند. در تصویر زیر نمونه ای از استفاده کاربردی و مفید rel=nofollow را مشاهده میکنید.
http://cdn.persiangig.com/preview/nvRBKX8Bvr/seo1.jpg
همانطور که میبینید لزومی ندارد در همه جا بخواهید از طرفداران خود حمایت کنید بعنوان مثال میتوانید از rel="nofollow"در نظرات بینندگان خود استفاده کنید. یکی دیگر از کاربرد های این ویژگی میتواند در لینک های تبلیغاتی وجود داشته باشد.که گوگل عنوان کرده است اگر شما بنری در یک سایت تبلیغاتی برای سایت خود ایجاد کرده اید باید از خاصیت "rel="nofollow استفاده کنید و هیچ تاثیری در رتبه ی سایت خود یا همان پیج رنک نخواهد داشت.
منبع: sorooshpardaz.com | راهنمای ساخت لینک برای سئو (http://sorooshpardaz.com/blog/1394/08/guide-link-building-for-seo-part-three)
آیا در مورد این مطلب نظر یا سوالی دارید؟
راهنمای ساخت لینک برای بهینه سازی وب سایت (قسمت سوم)
هر آنچه باید در مورد لینک های نوفالوو بدانید
زمانی که برند تجاری شما در شروع به جذب لینک میکند مطمئن میشوید که در مسیر مفیدی در جهت محبوبیت برند خود قرار دارید.، اما همواره چهره ی سئو (http://sorooshpardaz.com/seo-search-engine-optimization-website)و لینک ها در حال تغییر است. اگر شما میخواهید به طور آنلاین رشد و ارتقا چیدا کنید و با رقبای خود به قابت بپردازید باید درک درستی از کمپین ها داشته باشید که این موضوع در زمان کوتاه بدست نمی آید.
http://cdn.persiangig.com/preview/Rr7rscl9hl/Nofollow-Links.jpg
ما در این مقاله قصد داریم تا سرعت درک شما را از این موضوع بالا ببریم در این بلاگ سعی شده است تا موضوعات را شکسته و امکان درک موضوع را قوت ببخشیم.امیدواریم که از خواندن این بلاگ نهایت استفاده را ببرید. با ما همراه باشید.
خصوصیتی وجود دارد در زمینه ی لینک سازی به خصوصیت نوفالوو (nofollow) معروف میباشد.که اگر این ویژگی قرار گرفته باشد دیگر نباید توجهی به آن کرد.اگر در کد ها به مورد زیر برخورد کردید بدانید که این لینک نوفالوو (nofollow) میباشد.
http://cdn.persiangig.com/preview/DuVpSFQBFC/seo2.jpg
زمانی که rel=”nofollow” در لینکی پدیدار میشود .بدین معنا است که گوگل هیچ مزیتی برای این لینک حساب نمیکند و تاثیری در پیج رنک سایت از دیدگاه گوگل ندارد.زیرا گوگل به این لینک و این مسیر اعتمادی ندارد.
اما چرا باید یک سایت از این ویژگی (لینک های rel="nofollow") استفاده کند؟ ممکن است یک سایت به وبسایتی که لینک آن را میگذارد اطمینانی ندارد و ممکن است سایت مقصد حاوی لینک های غیر قابل کنترل باشد به عبارت دیگر نمیخواهد رای اعتماد به آن سایت بدهند و شناختی از آن ندارند. در تصویر زیر نمونه ای از استفاده کاربردی و مفید rel=nofollow را مشاهده میکنید.
http://cdn.persiangig.com/preview/nvRBKX8Bvr/seo1.jpg
همانطور که میبینید لزومی ندارد در همه جا بخواهید از طرفداران خود حمایت کنید بعنوان مثال میتوانید از rel="nofollow"در نظرات بینندگان خود استفاده کنید. یکی دیگر از کاربرد های این ویژگی میتواند در لینک های تبلیغاتی وجود داشته باشد.که گوگل عنوان کرده است اگر شما بنری در یک سایت تبلیغاتی برای سایت خود ایجاد کرده اید باید از خاصیت "rel="nofollow استفاده کنید و هیچ تاثیری در رتبه ی سایت خود یا همان پیج رنک نخواهد داشت.
منبع: sorooshpardaz.com | راهنمای ساخت لینک برای سئو (http://sorooshpardaz.com/blog/1394/08/guide-link-building-for-seo-part-three)
آیا در مورد این مطلب نظر یا سوالی دارید؟