PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بهترین و بدترین فعالیت ها برای داشتن وبسایتی با ترافیک بالا و مناسب برای موتور های جستجو



Zagrio.com
December 25th, 2015, 12:36
در اینجا فهرستی از فاکتورهایی را داریم که برای رتبه بندی سایت شما توسط Google، Yahoo، Bing و دیگر موتور های جستجو موثر می باشد. این لیست شامل فاکتورهای مثبت ، منفی و خنثی می باشد. اکثر فاکتورهای موجود در این لیست برای Google و تا حدی توسط Bing و Yahoo استفاده می شوند و دیگر موتورهای جستجو کمتر به آنها اهمیت می دهند.
کلمات کلیدی

1. کلمات کلیدی داخل تگ <title>
این گزینه یکی از مهمترین مکانهایی است که یک کلمه دارد زیرا هر چیزی که در تگ عنوان نوشته می شود در نتایج جستجو عنوان صفحه شما می باشد. تگ عنوان باید کوتاه باشد ( حداکثر 6 یا 7 کلمه) و این کلمات باید در نزدیک به شروع متن و محتوای شما باشند. 3+

2. کلمات در URL
کلمات داخل URL کمک زیادی می کنند. بعنوان مثال در http://www.zagrio.com/windows-hosting.html که در آن “Windows Hosting” یک عبارت کلمه کلیدی است که شما تلاش می کنید رتبه بهتری برای آن داشته باشید. اما اگر کلمه کلیدی در دیگر قسمت های محتوا ندارید، در URL از آنها استفاده نکنید. 3+

3. نسبت وجود کلمات کلیدی در متن سند
یکی دیگر از عوامل بسیار مهم نسبت وجود کلمات کلیدی است. برای کلمات کلیدی نسبت 3 تا 7 درصد و برای دیگر کلمات 1 تا 2 درصد برای کلمات جزئی خوب است. نسبت کلمات بالای ده درصد مشکوک است و بیشتر شبیه چاشنی کلمه به نظر می رسد تا اینکه یک متن طبیعی نوشته شده باشد. 3+

4. کلمات کلیدی در آدرس لینک
این گزینه خیلی مهم است مخصوصا برای آدرس قابل لینک در لینک های ورودی. اگر شما کلمات کلیدی در آدرس قابل لینک در سایتهای دیگر داشته باشید، بعنوان یک رای مثبت از این سایت در نظر گرفته می شود. اما نه تنها در مورد سایت شما بلکه بطور خاص در مورد کلمه کلیدی خاص. 3+

5. کلمات کلیدی در عنوان های سایت - تگ های <H1> ، <H2> و غیره
کلمات کلیدی در این مکانها زیاد شمارش می شوند اما مراقب باشید که صفحه شما در مورد کلمه کلیدی خاص دارای متن خاص نیز باشد. 3+

6. کلمات کلیدی در ابتدای یک متن
این گزینه هم مهم می باشد اما نه به اندازه آدرس قابل لینک یا تگ عنوان یا سر صفحه ها. بااین حال در نظر داشته باشید که منظور از شروع متن پاراگراف اول نمی باشد بعنوان مثال اگر از جدول استفاده می کنید پاراگراف اول متن ممکن است در نیمه دوم جدول باشد. 2+

7. کلمات کلیدی در تگ های <alt>
ربات های عنکبوتی تصاویر را نمی خوانند اما توصیفات متنی داخل تگ ها را می خوانند. بنابراین اگر در صفحه عکسی دارید آنرا همراه با کلمات کلیدی درموردشان داخل تگ <alt> قرار دهید. 2+

8. کلمات کلیدی در ابربرچسب ها
این گزینه اهمیت کمتری دارد مخصوصا برای Google. اما Yahoo و Bing هنوز بر روی آنها تاکید دارند. پس شما اگر در حال بهینه سازی برای Yahoo و Bing هستید این تگ ها را به درستی پر کنید.در هر صورت پر کردن صحیح این تگ ها هیچ ضرری ندارد بنابراین این کار را انجام دهید. 1+

9. کلمات کلیدی مجاور
بهترین کار این است که این کلمات یکی پس از دیگری قرار بگیرند بدون هیچ کلمه ای بین آنها مانند "dog food". بعنوان مثال اگر شما "dog" را در پاراگراف اول و "food" را در پاراگراف سوم دارید، این در نظر گرفته می شود اما نه به اندازه عبارت "dog food" بدون هیچ کلمه ای بین آنها. کلمات کلیدی مجاور برای عبارت کلمه کلیدی که شامل 2 یا چند کلمه هستند قابل استفاده است. 1+

10. عبارتهای کلیدی
علاوه بر کلمات کلیدی شما می توانید عبارت کلیدی که شامل چند کلمه می باشد را بهینه سازی کنید بعنوان مثال "Windows Hosting"
بهتر است وقتی عبارت کلیدی را بهینه سازی می کنید برای همه مورد پسند باشد. به همین دلیل شما دقیقا ورودی هایی را مطابق این کلمات خواهید داشت اما برخی موارد بهتر است برای یک یا دو کلمه این موارد را بهینه سازی کنید مثل Windows یا Hosting و نه یک جمله خاص که ممکن است کمتر جستجو شود. 1+

11. کلمات کلیدی ثانویه
بهینه سازی برای کلمات کلیدی ثانویه می تواند مانند معدن طلا باشد زیرا وقتی همه در حال بهینه سازی کلمات کلیدی محبوب هستند رقابت کمتری برای بهینه سازی کلمات ثانویه وجود دارد.
برای مثال "نمایشگاه ماشین در شمال" ممکن است چندین هزار بار کمتر از "نمایشگاه ماشین" دارای نتیجه جستجو باشد اما اگر شما فقط در "شمال" این تجارت را راه اندازی نموده اید شما نتیجه کمتری در موتورهای جستجو خواهید داشت اما مخاطب هدف شما دقیق تر و صحیح تر خواهد بود. 1+

12. کلمات کلیدی ریشه دار
برای زبان انگلیسی این گزینه خیلی مهم نیست زیرا کلمات بدست آمده از یک کلمه ریشه ای مانند (dog ، dogs ،doggy و غیره ) در یک ریشه در نظر گرفته می شوند و اگر شما کلمه dog را در صفحه خود دارید، می توانید از "dogs" و "doggy" هم استفاده نمائید. اما برای دیگر زبانها کلمات ریشه دار می تواند یک موضوع مهم باشد زیرا کلمات متفاوت که ناشی ازهمان ریشه در نظر گرفته می شوند ارتباطی به یکدیگر ندارند و ممکن است شما نیاز داشته باشید که آنها را نیز بهینه سازی کنید. 1+

13. کلمات مترادف
علاوه بر کلمات کلیدی اصلی، بهینه سازی برای کلمات مترادف کلمات کلیدی نیز باید انجام شود. برای سایتهایی که به زبان انگلیسی هستند خوب است که موتورهای جستجو که هوشمند هستند از کلمات مترادف استفاده کنند. در بسیاری از زبانها هنگام رتبه بندی سایتها مترادفها برای رتبه بندی و ارتباطات در نظر گرفته نمی شود. 1+

14. کلمات کلیدی اشتباه تایپ شده
اشتباهات املایی بسیار رایج می باشد و اگر شما بدانید کلمات کلیدی مورد نظرتان غلط های املایی یا املای جایگزین دارند مانند (Chirismas و Xmax)، ممکن است شما برای بهینه سازی آنها وسوسه شوید. شما ممکن است ترافیک بهتری داشته باشید اما داشتن غلط های املایی در سایت شما، احساس خوبی ندارد بنابراین بهتر است این کار را انجام ندهید یا اینکه آنها را در برچسب ها قرار دهید. 0

15. کلیدواژه های نامربوط
هنگامی که در حال بهینه سازی برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی هستید بویژه کلمات نامربوط، این کار عملکرد تمامی کلمات کلیدی را تحت تاثیر قرار می دهد حتی مهمترین آنها در متن از بین خواهد رفت. 2-

16. سرهم بندی کلید واژه
نسبت هر کلمه کلیدی مصنوعی و بیش از حد استفاده شده (بیش از ده درصد) یا نامربوط به عنوان سرهم بندی و کمله کلیدی الکی است و در خطر ریسک ممنوع شدن توسط موتورهای جستجو می باشد. 3-
ادامه آموزش را در لینکهای زیر بخوانید:
بهترین و بدترین فعالیت ها برای داشتن وبسایتی با ترافیک بالا و مناسب برای موتور های جستجو (http://www.zagrio.com/announcements.php?id=21)


بهترین و بدترین فعالیت ها برای داشتن وبسایتی با ترافیک بالا و مناسب برای موتور های جستجو - کلمات کلیدی (http://www.zagrio.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=70)
بهترین و بدترین فعالیت ها برای داشتن وبسایتی با ترافیک بالا و مناسب برای موتور های جستجو - لینک های داخلی، ورودی و خروجی (http://www.zagrio.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=71)
بهترین و بدترین فعالیت ها برای داشتن وبسایتی با ترافیک بالا و مناسب برای موتور های جستجو - Metatags (http://www.zagrio.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=72)
بهترین و بدترین فعالیت ها برای داشتن وبسایتی با ترافیک بالا و مناسب برای موتور های جستجو - محتوا (http://www.zagrio.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=73)
بهترین و بدترین فعالیت ها برای داشتن وبسایتی با ترافیک بالا و مناسب برای موتور های جستجو - افزودنیهای بصری و SEO (http://www.zagrio.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=74)
بهترین و بدترین فعالیت ها برای داشتن وبسایتی با ترافیک بالا و مناسب برای موتور های جستجو - دامنه، آدرس ها، Webmaster بودن (http://www.zagrio.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=75)

GREAT
December 25th, 2015, 12:47
تشکر.مطلب فوق العاده مفید و کار امد.

fadak
December 26th, 2015, 10:47
سلام
حیفم اومد که فقط با دکمه تشکر کنم