PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارور کانکت به vps



vidl
December 21st, 2015, 21:38
دوستان فک کنم همتون از مشکل vps که خریدم در تاپیک :http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=156870 خبر دارید
الانم چنین اروری هنگام کانکت شدن میاد برام :|
http://up.skinak.ir/view/1069728/Capture.PNG_669326.png
فک کنم پولمو ریختم دور با این سرور خریدنم
صاحبش هم پول رو برگشت نمیزنه و مجبورم از همین استفاده کنم
میشه بگید دلیل این ارور چیه و باید چیکا کنم ک کانکت بشه؟

sinaking123456
December 21st, 2015, 21:43
از ادرس ای پی سرورت پینگ بگیر اگه پینگ داد به پشتیبانی بگو پینگ میده وصل نمیشه
مودم خودتم خاموش روشن کن
بگو سرورم یه ریستارت بکنه پشتیبانی
ایشالا حل میشه

vidl
December 21st, 2015, 21:51
از ادرس ای پی سرورت پینگ بگیر اگه پینگ داد به پشتیبانی بگو پینگ میده وصل نمیشه
مودم خودتم خاموش روشن کن
بگو سرورم یه ریستارت بکنه پشتیبانی
ایشالا حل میشه
پینگ نمیده
مودمم 10 بار ریست کردم :)

data20
December 21st, 2015, 21:58
قاعدتا باید تو پنلتون دست رسی ریست و خاموش ... داشته باشید (تو سایت سرویس دهنده)
سرویس یه ریست بدید
البته اگر کل سرور پایین نیومده باشه یا شما تنظیمات دست کاری نکرده باشید

vidl
December 21st, 2015, 22:07
قاعدتا باید تو پنلتون دست رسی ریست و خاموش ... داشته باشید (تو سایت سرویس دهنده)
سرویس یه ریست بدید
البته اگر کل سرور پایین نیومده باشه یا شما تنظیمات دست کاری نکرده باشید
پنل نداره این vps :))
دستکاری هم نکردم والا
سرم کلاهرفت از ایشون vps خریدم پولم پس نمیدن :|

data20
December 21st, 2015, 22:30
به سلامتی
اگر کاری نکردید الکی سرویس پایین نمیاد مگه این که خود ارائه دهنده مشکل پیدا کرده باشه
پنل خیلی چیز ساده ای دیگه اگر پنل هم نداده باشه دیگه هیج .
اینحا تجربه میشه که سرویس تا حد ممکن با دسترسی کنسول vmware یا kvm بگیرید که حداقل بدونید وضعیت چطوری

هر شکستی خوبه حتی شکست های بزرگ چون تجربتون زیاد میشه

+ به سرویس دهنده تیکت بدید که مشکل دارید تا رسیدگی کنن حداقل ریموت دسکتاب بالا بیارن

sinaking123456
December 21st, 2015, 22:35
تیکت بزن درخواست ریستارت بکن

vidl
December 21st, 2015, 22:37
به سلامتی
اگر کاری نکردید الکی سرویس پایین نمیاد مگه این که خود ارائه دهنده مشکل پیدا کرده باشه
پنل خیلی چیز ساده ای دیگه اگر پنل هم نداده باشه دیگه هیج .
اینحا تجربه میشه که سرویس تا حد ممکن با دسترسی کنسول vmware یا kvm بگیرید که حداقل بدونید وضعیت چطوری

هر شکستی خوبه حتی شکست های بزرگ چون تجربتون زیاد میشه

+ به سرویس دهنده تیکت بدید که مشکل دارید تا رسیدگی کنن حداقل ریموت دسکتاب بالا بیارن

ممنو از راهنماییتون
درسته تجربه شد

kool
December 21st, 2015, 23:31
نبود پنل مشکل شاخی نیست حالا...
پینگ هم سرور ویندوز معمولا نمیده ...

یا سرور مجازی ویندوز شما خاموش هست! (حال ممکنه خودتون به اشتباه زمان خروج سرور رو شات دان کرده باشید.)
یا سرور ارائه دهنده داون یا از دسترس خارج هست!
یا وضعیت پینگ اینترنت شما خیلی داغون هست در این لحظه.
یا اگه فایروال نصب کردن ممکنه مشکل از طرف اون باشه.
همچنین کامپیوتر خودتون رو هم یکبار ریستارت کنید اوکی نشد سریع تیکت بدید براتون رفع کنن.
برای این مشکلات بود که براتون هاست دانلود پیشنهاد میدادم در تاپیک درخواستتون، ولی خوب تجربه شخصی هم یک چیز خوب است.

irank1
December 21st, 2015, 23:37
بهشون بگو ریموت دسکتاپ رو فعال کنن

MVGroup
December 22nd, 2015, 09:38
سلام.
از کدوم سرویس دهنده خرید کردید؟ اگه تو عمومی نمی تونید/ نمی خواهید بگید، لطفاً تو خصوصی بگید.
بنده از سرویس دهنده ای از همین فروم سرور داشتم و همین مشکل شما رو پیدا کرده بودم.

vidl
December 22nd, 2015, 09:40
سلام.
از کدوم سرویس دهنده خرید کردید؟ اگه تو عمومی نمی تونید/ نمی خواهید بگید، لطفاً تو خصوصی بگید.
بنده از سرویس دهنده ای از همین فروم سرور داشتم و همین مشکل شما رو پیدا کرده بودم.
سلام
اینجا نمیشه بگم برای اون کسی که خریدم بد میشه آخه اونم از این انجمن نون درمیاره و این کار درست نیست
پیام خصوصی هم برای بنده فعال نیست و نمیتونم پیام خصوصی بدم(فقط میتونم بخونم) اگه ایدی یاهو یا یه راه ارتباطی دارید پ.خ کنید تا بگم از چه کسی خریدم شاید مشکلمون مشترک بود!

MVGroup
December 22nd, 2015, 13:12
سلام
اینجا نمیشه بگم برای اون کسی که خریدم بد میشه آخه اونم از این انجمن نون درمیاره و این کار درست نیست
پیام خصوصی هم برای بنده فعال نیست و نمیتونم پیام خصوصی بدم(فقط میتونم بخونم) اگه ایدی یاهو یا یه راه ارتباطی دارید پ.خ کنید تا بگم از چه کسی خریدم شاید مشکلمون مشترک بود!

برای من هم پیغام خصوصی بسته هست. ایمیل من: mvgroup.blog.ir@gmail.com

vidl
December 22nd, 2015, 14:51
برای من هم پیغام خصوصی بسته هست. ایمیل من: mvgroup.blog.ir@gmail.com
بهتون ایمیل دادم
در ضمن بزودی نام کسی که ازش خریدم رو تاپیک میزنم توی انجمن تا کسی مثل من از ایشون سرویس بی کیفیت نخرن
حتی پول رو هم به بنده پس ندادن در حالی که همه سایت ها 7 روز بازگشت وجه دارن!

viasky
December 22nd, 2015, 15:01
باسلام
درخواست ری استارت را برای سرویس دهنده خود ارسال بفرمایید
در تیکتی جداگانه اقدام به درخواست بررسی کیفی سرویس خود نمایید
پس از راه اندازی مجدد با ابزار های موجود سرعت هارد و پورت خود را بررسی کنید
از Taskmanagerمیزان مصرف سرویس خود را در ساعات مختفت چک و ثبت بفرمایید
شاد باشید