ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تجربه کاری من با "آسیاتک" تو این چند روز!



Hi Data
December 20th, 2015, 19:24
سلام.

بنده حدود 2 سال اینترنت مخابرات رو استفاده کردم، که با سرویس 2 مگ چیزی حدود 600 کیلوبایت بر ثانیه سرعت دانلود داشتم.

طی این 3 ماه تصمیم گرفتم از آسیاتک سرویس بگیرم چون تعریفش رو شنیده بودم. بعلاوه اینکه محدودیت سرعت داخلی گفتن ندارن.


و اما اصل ماجرا:

ماه اول سرویس 512 رو خریدم که برامحدود 6 مگ پورت بستن. بعدش کردن 2 مگ که تماس گرفتم گذاشتن رو 4 مگ.

ماه بعد اینترانت 512 نامحدود گرفتم که الحمدلله 64 کیلوبایت برثانیه بیشتر سرعت نداشت و اینم میزاریم به حساب 1/8 که نامحدود هم هست.

اینهارو بزاریم کنار چون گذشته



این ماه سرویس 1 مگ حجمی خریدم که 6 مگ پورت بستن و با سرعت 600 کیلوبایت دانلود میکنم. تغییر سرعت دادم به 2 مگ که دیدم سرعت رفت رو 700 ! جالب اینجاست زنگ زدم پشتیبانی دیدم پورت شد 4 مگ و باسرعت 400 :-?

خیلی عجیب هست که بابت سرعت تماس گرفتم و کمتر شد. آخرش انقدر پشتیبانی تیکت زدم که باز پورت رو 6 کردن.

خیلی جالبه پول 2 مگ رو دادم ولی فرقی با 1 مگ نکرد. حتی با 512 هم زیادی فرق نداره.


از دوستانی که نمایندگی آسیاتک هستن یا دسترسی و ... دارن، اگر امکانش هست پیگیری کنید ممنون میشم.

kouroshDesigner
December 20th, 2015, 19:47
پیام خصوصی رو چک کن داش

xphost
December 20th, 2015, 19:59
اینو شما میگید ما که مشکلی نداریم
روی 3 خط مختلف سرعت 10 مگ آسیا تک داریم و با سرعت فول 1200 کیلو بایت در ثانیه دانلود میکنه
در مواقعی که اختلال بین سیستم ها و مودم ایجاد میشه نوسان سرعت داریم که ربط به نت و آسیا تک ندارد

Hi Data
December 20th, 2015, 20:02
اینو شما میگید ما که مشکلی نداریم
روی 3 خط مختلف سرعت 10 مگ آسیا تک داریم و با سرعت فول 1200 کیلو بایت در ثانیه دانلود میکنه
در مواقعی که اختلال بین سیستم ها و مودم ایجاد میشه نوسان سرعت داریم که ربط به نت و آسیا تک ندارد

دوست عزیز بنده خودم از تنظیمات مودم مقدار پورت رو نگاه میکنم. الان 6144 هست یا همون 6 مگ که 600 تا سرعت میده

اول حدود 7 مگ بسته بودن 7 مگ سرعت میداد بعد که با پشتیبانی تماس گرفتم دیدم شد 6 مگ.

rabis
December 20th, 2015, 20:06
سلام
دایی بنده برای مغازش اسیاتک داره
256 هست سرویسش 1 مگ دانلود میکنه

joomla2
December 20th, 2015, 20:08
سلام.
من سرعت 128 آسیا تک دارم با 2 مگ هیچ فرقی نداره.
2 ساله همه سرعتاشو چک کردم

اصلا کاراشون مشخص نیست

bmi
December 20th, 2015, 20:17
متاسفانه سرویس های آسیاتک بدتر شده ،
پیشنهاد میکنم از پارس آنلاین یا شاتل سرویس بگیرید.

ضریب اشتراک بالای سرویس هاشون باعث کم شدن سرعت دریافت و ارسال شده

Hi Data
December 20th, 2015, 20:18
جالب اینجاست سرعت شبانه من به حدود 300 میرسه...
چه سرور داخلی و چه خارجی

tikweb.ir
December 20th, 2015, 20:23
شما 128 هم بگیرید میبینید سرعتش چندان تفاوتی نداره...!!
کلا پلن بندی همه شرکت های اینترنت (تقریبا همه) خیلی داغونه و اصلا معلوم نیست چی به چیه

bmi
December 20th, 2015, 20:25
ما خودمون از آسیاتک سرویس داریم
پینگ تایم بین المللی 8.8.8.8 رو 550 الی 660 میلی ثانیه جواب میده ،

پشتیبانی هم میگه پینگ تایم به ما مربوط نیست!!

چه برسه سرعت دانلود ....

از سایت میهن دانلود با سرویس 10 مگ که خط روی 10 مگ اپ شده و cnr خط هم در وضعیت عالی هست سرعت 700 دانلود میکنیم در حالی که بالای یک مگ باید بره

کلا باید آسیاتک رو فراموش کنیم

البته همه شرکتا اینطور شده و جای بهتری نمیتونیم پیدا کنیم چون ایرانه و مجوریم استفاده کنیم

همه شرکتا رو تست کردیم هر کدومشون یک ایراد دارن

hostorder
December 20th, 2015, 20:29
بهترین شاتل هست و برای دانلود تو روز های وب

Hi Data
December 20th, 2015, 21:36
سرویس های 2 و 1 مگ های وب چقدر سرعت دانلود داره؟

مینا-صیفی
December 20th, 2015, 21:44
من 6سال هست اسیاتک دارم سرویس 128 دارم که 700 سرعت دانلودم هست رو خط من 10 مگابیت پهنا باز گذاشتند .
ولی توی اسیاتک سرعت ها زیاد فرق نداره همش 100 تا 200 کیلوبایت فرق داره .
ولی حدود 20روزه اسیاتک خیلی افت کرده کیفیت سرعت و پینگ تایم بالا .
دیروز نت من 8 ساعت قطع بود که گفتند مشکل مخابرات شهر شماست که البته راست گفتند ولی پینگ من 20 روزی میشه روی 500 400 450 همرا با تایم اوت میگن مازندران کمبود پهناباند این مسائل دوستم شیراز و اصفهان بود اونام پینگشون تایم اوتی پینگ بالا امروز ماله من روی 200 امد چون دیروز 8 ساعت قطع بود درست شد فکر کنم ولی اسیاتک کلا عالی نیست بدترین هم نیست خلاصه نت ایران همینه همه جا اشغاله بابا فوقش سرعت تا 1 مگابیت برسه بیشتر نیست که کلا تکنولوژی مخابراتی کشور و isp ها بزرگ ها مثله شاتل اسیاتک اینا اخرش 10مگابیت هست دیگه ولی خوب همیشه پایدار نیست پینگ و سرعت .

Hi Data
December 20th, 2015, 21:48
فکر کنم بهترین راه اینه که یه سرور ایران ویندوز داشته باشیم از داخل اون بریم اینترنت

دسترسی فیزیکی هم داشته باشیم فایل دانلود کنیم بریم برداریم، اونم اگه پهنای باند ته نکشه

:دی

Majiiid
December 20th, 2015, 21:50
های وب فقط برای دانلود خوبه برای وب گردی نمیدونم چرا ضعیفه,روزهای تعطیل سرعت و کیفیت به شدت افت میکنه طوریکه ک گاها نمیشه استفاده کرد
8 مگ دارم روزها 1 تا 1.5 مگ دانلود میده
به نظر شاتل بهتره

AlmaHost
December 20th, 2015, 22:18
سلام.

بنده حدود 2 سال اینترنت مخابرات رو استفاده کردم، که با سرویس 2 مگ چیزی حدود 600 کیلوبایت بر ثانیه سرعت دانلود داشتم.

طی این 3 ماه تصمیم گرفتم از آسیاتک سرویس بگیرم چون تعریفش رو شنیده بودم. بعلاوه اینکه محدودیت سرعت داخلی گفتن ندارن.


و اما اصل ماجرا:

ماه اول سرویس 512 رو خریدم که برامحدود 6 مگ پورت بستن. بعدش کردن 2 مگ که تماس گرفتم گذاشتن رو 4 مگ.

ماه بعد اینترانت 512 نامحدود گرفتم که الحمدلله 64 کیلوبایت برثانیه بیشتر سرعت نداشت و اینم میزاریم به حساب 1/8 که نامحدود هم هست.

اینهارو بزاریم کنار چون گذشته



این ماه سرویس 1 مگ حجمی خریدم که 6 مگ پورت بستن و با سرعت 600 کیلوبایت دانلود میکنم. تغییر سرعت دادم به 2 مگ که دیدم سرعت رفت رو 700 ! جالب اینجاست زنگ زدم پشتیبانی دیدم پورت شد 4 مگ و باسرعت 400 :-?

خیلی عجیب هست که بابت سرعت تماس گرفتم و کمتر شد. آخرش انقدر پشتیبانی تیکت زدم که باز پورت رو 6 کردن.

خیلی جالبه پول 2 مگ رو دادم ولی فرقی با 1 مگ نکرد. حتی با 512 هم زیادی فرق نداره.


از دوستانی که نمایندگی آسیاتک هستن یا دسترسی و ... دارن، اگر امکانش هست پیگیری کنید ممنون میشم.



سلام
یک راه ساده و حالب ۱۰۰٪ گارانتی شده
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
وارد این سامانه بشوید و فرم را پر کنید توضیحات مختصری در مورد مشکل خود و اتفاقاتی که افتاده با بیان ساده قرار دهید و اصلا نگران نباشید که با ادبیات عادی نوشته اید
چند ساعت بعد به ناگهان یکی از مدیران آسیاتک با شما تماس میگیردو تا رضایت شما را جلب نکند ول کن نخواهد بود حتی دیده شده سرویس رایگان داده اند و سرعت را در بالاترین حد
سپس زمانی که رضایت شما جلب شد منتظر تماس از سوی سامانه شوید و رضایت خود را اعلام کنید در صورتی که نکنید همچنان آسیاتک به دنبال شما خواهد بود
دلیل این پیگیری شرکت ها از شکایات این سامانه این است که در امتیاز و گرید آنها تاثیر بالایی دارد و در پایان سال حتی با کاهش میزان پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات روبرو میشوند لذا این بار واقعا حق با مشتری میشود
موفق وپیروز

tikweb.ir
December 20th, 2015, 22:27
سلام
یک راه ساده و حالب ۱۰۰٪ گارانتی شده
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
وارد این سامانه بشوید و فرم را پر کنید توضیحات مختصری در مورد مشکل خود و اتفاقاتی که افتاده با بیان ساده قرار دهید و اصلا نگران نباشید که با ادبیات عادی نوشته اید
چند ساعت بعد به ناگهان یکی از مدیران آسیاتک با شما تماس میگیردو تا رضایت شما را جلب نکند ول کن نخواهد بود حتی دیده شده سرویس رایگان داده اند و سرعت را در بالاترین حد
سپس زمانی که رضایت شما جلب شد منتظر تماس از سوی سامانه شوید و رضایت خود را اعلام کنید در صورتی که نکنید همچنان آسیاتک به دنبال شما خواهد بود
دلیل این پیگیری شرکت ها از شکایات این سامانه این است که در امتیاز و گرید آنها تاثیر بالایی دارد و در پایان سال حتی با کاهش میزان پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات روبرو میشوند لذا این بار واقعا حق با مشتری میشود
موفق وپیروز

صددرصد تایید میشه و ما هم قبلا تست کردیم روی شرکت دیگه

hostorder
December 20th, 2015, 22:48
سرویس های 2 و 1 مگ های وب چقدر سرعت دانلود داره؟
من 512 داشتم 400تا 500 میزذ داتلود

mnajafi33
December 20th, 2015, 22:51
سلام
یک راه ساده و حالب ۱۰۰٪ گارانتی شده
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
وارد این سامانه بشوید و فرم را پر کنید توضیحات مختصری در مورد مشکل خود و اتفاقاتی که افتاده با بیان ساده قرار دهید و اصلا نگران نباشید که با ادبیات عادی نوشته اید
چند ساعت بعد به ناگهان یکی از مدیران آسیاتک با شما تماس میگیردو تا رضایت شما را جلب نکند ول کن نخواهد بود حتی دیده شده سرویس رایگان داده اند و سرعت را در بالاترین حد
سپس زمانی که رضایت شما جلب شد منتظر تماس از سوی سامانه شوید و رضایت خود را اعلام کنید در صورتی که نکنید همچنان آسیاتک به دنبال شما خواهد بود
دلیل این پیگیری شرکت ها از شکایات این سامانه این است که در امتیاز و گرید آنها تاثیر بالایی دارد و در پایان سال حتی با کاهش میزان پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات روبرو میشوند لذا این بار واقعا حق با مشتری میشود
موفق وپیروز
با این موافقم
یکبار با مخابرات اینکار رو کردم اساسی جواب داد ول کن نبودن

hostorder
December 20th, 2015, 22:52
صددرصد تایید میشه و ما هم قبلا تست کردیم روی شرکت دیگه
بلی واقغا پیگیری میکنن مجوز ها رو تنظیم مقررات تمدید میکنه و امتیازات منفی لحاظ میکنن اینترنت من رو مخابرات جمع اوری نمیکرد از این وب سایت اقدام کردم 10 بار بهم زنگ زدند!!!صبحش جمع آوری کردند

007007
December 20th, 2015, 23:05
چه مخابرات خوبی :d
اصولا مخابرات حتی از یک کیلوبایتشم نمیگذره حالا موندم چطوری شما با سرویس 2 مگ چیزی حدود 600 کیلوبایت بر ثانیه دانلود داشتید.

Hi Data
December 20th, 2015, 23:08
اگه شکایت کنم فکر نکنم بشه

چون یوقت دیدی قانون 1 به 8 رو وسط کشیدن و اونموقع حرفی نمیتونم بزنم

قزوین هاست
December 20th, 2015, 23:23
سلام.

از دوستانی که نمایندگی آسیاتک هستن یا دسترسی و ... دارن، اگر امکانش هست پیگیری کنید ممنون میشم.

سلام
تنها کسی دسترسی به اکانت شما دارد که شما را ثبت نام کرده است+واحد اصلی شرکت اسیاتک

SaeedFazlollahzadeh
December 21st, 2015, 00:20
پس من چی بگم که با 128 محدود شاتل در ساری، تا 700 دانلود میکردم!
اوایل سرعت ثابتم 423 بود که بعد از یک سال، خود به خود سرعت دانلودم تا 700 و 800 هم بالا میرفت
آپلود ها هم که قربونش برم، کلا رایگان بود، با سرعت تقریبا 500

hoka
December 21st, 2015, 01:08
ده مگ آسیاتک دارم با فول سرعت دانلود 1.2 مگابایت دانلود میکنم . در چند روز تعطیلی اخیر سرعت افت کرد و رسید به 300 به دلیل حجم بالای استفاده ی مردم ولی الان درست شده

شما سرعت اینترنتت رو باید تقسیم بر 64 کنی که درست در بیاد چون یک به هشت هست

کلا راضیم از سرعت . فکر نکنم هیچ جا این سرعت رو بده به من شما هم از همون سرعتت راضی باش عزیز . با 1 مگ 700 تا دان میکنی دیگه

takpar7
December 21st, 2015, 02:52
های وب فقط برای دانلود خوبه برای وب گردی نمیدونم چرا ضعیفه,روزهای تعطیل سرعت و کیفیت به شدت افت میکنه طوریکه ک گاها نمیشه استفاده کرد
8 مگ دارم روزها 1 تا 1.5 مگ دانلود میده
به نظر شاتل بهتره

دقیقا!
آخر هفته های پینگی سایتی که متوسط هفتش 200 باشه میره رو 600! و اصلا قابل استفاده نیست و اینا همش بخاطر اورسله هنوزم دارن تبلیغ میکنن جالبه!

kool
December 21st, 2015, 03:51
اگه شکایت کنم فکر نکنم بشه

چون یوقت دیدی قانون 1 به 8 رو وسط کشیدن و اونموقع حرفی نمیتونم بزنم

هرکدام یک ایرادی دارن باید کنار بیایم. اینجا ایران هست شکایت و ... به جایی نمیرسه. اصلا برخی نمیدونن اصلا اینترنت و ADSL و پینگ چی هست که حالا بیاد اون رو ...
مال ما مخابرات هست بعد از ساعت 12 شب پینگ عالی میشه ولی قبلش برخی روزا پدر آدم رو درمیاره چه اتصال ترمینال چه ریموت دسکتاپ چه vsphere

Iranicaserver
December 21st, 2015, 10:51
اگر به بری پیش وزیر هم کاری نمی توانی کنی اینا کلا ملت رو خر فرض کردن و هر جوری دوست دارن با ملت بر خورد می کنند

به خدا آدم تو سرش میاد یه دیش بزاره و خلاص کنه خودشو از این چرندیات

AlmaHost
December 21st, 2015, 11:06
اگر به بری پیش وزیر هم کاری نمی توانی کنی اینا کلا ملت رو خر فرض کردن و هر جوری دوست دارن با ملت بر خورد می کنند

به خدا آدم تو سرش میاد یه دیش بزاره و خلاص کنه خودشو از این چرندیات

من حاظرم سر یک سرور اختصاصی شرط ببندم با شما اگر از ادرسی که دادم اقدام کنید معجزه را میبینی - لازم به پیش وزیر رفتن نیست فقط ۵ دقیقه فرم را پر کنید سپس منتظر نتیجه باشید در کمتر از یک روز

nginxweb
December 21st, 2015, 11:22
های وب فقط برای دانلود خوبه برای وب گردی نمیدونم چرا ضعیفه,روزهای تعطیل سرعت و کیفیت به شدت افت میکنه طوریکه ک گاها نمیشه استفاده کرد
8 مگ دارم روزها 1 تا 1.5 مگ دانلود میده
به نظر شاتل بهتره

دیقا دذست میفرمایید های وب کلا زیر ساخت شبکش پینگ بالایی دارد و برای وب گردی اصلا وضعیت مناسبی ندارد و فقط بدرد دانلود میخورد.. اکثرا مشکل dns server نیز دارد..

SaeedFazlollahzadeh
December 21st, 2015, 19:06
من حاظرم سر یک سرور اختصاصی شرط ببندم با شما اگر از ادرسی که دادم اقدام کنید معجزه را میبینی - لازم به پیش وزیر رفتن نیست فقط ۵ دقیقه فرم را پر کنید سپس منتظر نتیجه باشید در کمتر از یک روز
بیا شرط رو برعکس کنید
شما شرط ببندید سر اینکه اگه از اون آدرس اقدام کنیم، معجزه نمیشه؛ من میگم میشه
اینجوری مشتری پسند تره:103:

- - - Updated - - -


من حاظرم سر یک سرور اختصاصی شرط ببندم با شما اگر از ادرسی که دادم اقدام کنید معجزه را میبینی - لازم به پیش وزیر رفتن نیست فقط ۵ دقیقه فرم را پر کنید سپس منتظر نتیجه باشید در کمتر از یک روز
شرط رو برعکس کنید
شما شرط ببندید سر اینکه اگه از اون آدرس اقدام کنیم، معجزه نمیشه؛ من میگم میشه
اینجوری مشتری پسند تره:103:

Hi Data
December 21st, 2015, 19:24
من حاظرم سر یک سرور اختصاصی شرط ببندم با شما اگر از ادرسی که دادم اقدام کنید معجزه را میبینی - لازم به پیش وزیر رفتن نیست فقط ۵ دقیقه فرم را پر کنید سپس منتظر نتیجه باشید در کمتر از یک روز

دیشب فرم رو پر کردم ولی هنوز خبری نشده

jox
December 21st, 2015, 21:21
همه شرکت ها تقریبا شرایط یکسانی
آسیاتک پشتیبانیش جالب نیست مخوصا وقتی درخواست جمع آوری بدی اگه پیگیر نشی کارت رو عقب میندازن و تا 3 هفته کار جمع آوری طول میکشه
های وب بد نیست البته چون تازه کاه داره مشتری جمع میکنه و ممکنه بعدا از آسیاتک هم بدتر بشه
شاتل هم خوبه

در کل شرکت هایی مثل های وب و شاتل که مشتریان کمتری دارن کیفیتشون بهتره ولی قیمتشون کمی بالاتره که زیاد مهم نیست.

hoka
December 21st, 2015, 21:33
همه شرکت ها تقریبا شرایط یکسانی
آسیاتک پشتیبانیش جالب نیست مخوصا وقتی درخواست جمع آوری بدی اگه پیگیر نشی کارت رو عقب میندازن و تا 3 هفته کار جمع آوری طول میکشه
های وب بد نیست البته چون تازه کاه داره مشتری جمع میکنه و ممکنه بعدا از آسیاتک هم بدتر بشه
شاتل هم خوبه

در کل شرکت هایی مثل های وب و شاتل که مشتریان کمتری دارن کیفیتشون بهتره ولی قیمتشون کمی بالاتره که زیاد مهم نیست.

شاتل مشتری کمی داره ؟!؟! عجیبا که بزرگترین isp خصوصی ایران هست و شما با های وب مقایسه میفرمایید

jox
December 21st, 2015, 21:37
شاتل مشتری کمی داره ؟!؟! عجیبا که بزرگترین isp خصوصی ایران هست و شما با های وب مقایسه میفرمایید
شاتل مشتریاش کم نیست منظورم اینه که از شرکت هاییه که کیفیت براش از کمیت مهم تره
ولی تو یکی دوسال اخیر آسیاتک و پارس آنلاین و مخابرات خیلی از مشتریاش رو کم کردن و ربودن

Saati
December 21st, 2015, 22:28
همه شرکت ها تقریبا شرایط یکسانی
آسیاتک پشتیبانیش جالب نیست مخوصا وقتی درخواست جمع آوری بدی اگه پیگیر نشی کارت رو عقب میندازن و تا 3 هفته کار جمع آوری طول میکشه
های وب بد نیست البته چون تازه کاه داره مشتری جمع میکنه و ممکنه بعدا از آسیاتک هم بدتر بشه
شاتل هم خوبه

در کل شرکت هایی مثل های وب و شاتل که مشتریان کمتری دارن کیفیتشون بهتره ولی قیمتشون کمی بالاتره که زیاد مهم نیست.
های وب همچین هم تازه کار نیست. 7 سالی هست که مشتریشون هستیم. قبلا با نام نوین نت (داده گستر عصر نوین) بودند.

mohsen1771
December 21st, 2015, 23:04
هرکدام یک ایرادی دارن باید کنار بیایم. اینجا ایران هست شکایت و ... به جایی نمیرسه. اصلا برخی نمیدونن اصلا اینترنت و ADSL و پینگ چی هست که حالا بیاد اون رو ...
مال ما مخابرات هست بعد از ساعت 12 شب پینگ عالی میشه ولی قبلش برخی روزا پدر آدم رو درمیاره چه اتصال ترمینال چه ریموت دسکتاپ چه vsphere

بنده مخابرات دارم نامحدود - تهران
اصلا از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پینگ خراب میشه..
12 شب به بعد پینگ عالی میشه.
مجبوریم کارامونو شبا انجام بدیم. (Remote Desktop)
واقعا دیگه ملت خر فرض کردن!!

kool
December 22nd, 2015, 00:02
بنده مخابرات دارم نامحدود - تهران
اصلا از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پینگ خراب میشه..
12 شب به بعد پینگ عالی میشه.
مجبوریم کارامونو شبا انجام بدیم. (Remote Desktop)


البته همه روزها نه برخی مواقع 24 ساعته مشکلی نداریم ولی روزهای مشکل دار واقعا حال ادم رو به هم میزنه.
من نمیدونم چه چیزی دقیقا در راس ساعت 12 شب رخ میده که پینگ از این رو به اون رو میشه!

mask-online
December 22nd, 2015, 01:03
با سلام خدمت شما
بنده از سال 1389 نماینده مستقیم آسیاتک هستم
پهنای باند کلیه کاربران اینترنت در شرایط عادی با توجه به نبود نویز روی خط و مشکلات دیگر رو 10 و برخی مراکز 12 بسته می شود
اما چرا کاربران ناراضی هستند بار ها و بارها ناراضی از این وضعیت میگن آسیاتک افتضاحه اصلا چنین نیست
دلیل این امر تنها کیفیت و نویز خط هست که متاسفانه دوستان اهیمتی بهش نمیدهند و شرکت را مقصر میدانند
در شرایط خوب باید snr شما بالای 14 باشد تا بدون مشکل بتونید از بیشترین ظرفیت خط استفاده کنید
برای مشاهده این مورد هم میتوانید وارد تنظیمات مودم شده و سرعت برقرار شده فعلی و snr را چک کنید
خوشبختانه دو سال پیاپی رتبه اول کشور هستیم و حتی شاتل که اینقدر کاربرانش تعریف میکنند در جایگاه دوم و سوم بوده است
همچنین پارس آنلاین که به قول خودش 16 مگ میده باز هم رتبه دوم و سوم بوده
پس سعی داشته باشید موارد داخلی تلفن رو چک کنید همچنین از داخل پنل نیز امکان چک کردن نویز و شرایط خط وجود دارد

farmanrava
December 22nd, 2015, 02:37
با سلام خدمت شما
بنده از سال 1389 نماینده مستقیم آسیاتک هستم
پهنای باند کلیه کاربران اینترنت در شرایط عادی با توجه به نبود نویز روی خط و مشکلات دیگر رو 10 و برخی مراکز 12 بسته می شود
اما چرا کاربران ناراضی هستند بار ها و بارها ناراضی از این وضعیت میگن آسیاتک افتضاحه اصلا چنین نیست
دلیل این امر تنها کیفیت و نویز خط هست که متاسفانه دوستان اهیمتی بهش نمیدهند و شرکت را مقصر میدانند
در شرایط خوب باید snr شما بالای 14 باشد تا بدون مشکل بتونید از بیشترین ظرفیت خط استفاده کنید
برای مشاهده این مورد هم میتوانید وارد تنظیمات مودم شده و سرعت برقرار شده فعلی و snr را چک کنید
خوشبختانه دو سال پیاپی رتبه اول کشور هستیم و حتی شاتل که اینقدر کاربرانش تعریف میکنند در جایگاه دوم و سوم بوده است
همچنین پارس آنلاین که به قول خودش 16 مگ میده باز هم رتبه دوم و سوم بوده
پس سعی داشته باشید موارد داخلی تلفن رو چک کنید همچنین از داخل پنل نیز امکان چک کردن نویز و شرایط خط وجود دارد

آسیاتک 512 محدود ( چلچله 10 گیگ )

شرایط snr :
http://www.uplooder.net/img/image/7/1bd9385ef3df037bd27bcf7eba620d4d/01.jpg

سرعت دانلود از سرور دانلود ها در همین تایم :
http://www.uplooder.net/img/image/2/baa963723ed71a1add9da684a758fc30/02.jpg

از نظر شما خوبه این سرعت ؟ شرایط snr هم که خوبه !

تا سرویس 10 مگ آسیاتک هم تمدید کردیم نهایت سرعتی که گرفتیم 250 تا 300 کیلوبایت با دانلود منیجر بوده ! به اجبار این ماه 512 تمدید کردیم
به گفته پشتیبانی اکانت ما روی 2 مگ آپ هستش ...

و این ها هم سرعت دانلود از سایت تهران موزیک :
http://www.uplooder.net/img/image/29/de6e2e69e197135da3f76dca076277d2/03.jpg
http://www.uplooder.net/img/image/94/3160eb4510e6385923f34eec17f9efef/04.jpg
http://www.uplooder.net/img/image/84/08ee95b3c6cf55ac490a7a8deb5dc10b/05.jpg

سرور جفت این سایت ها داخلی هستش

Irwebhost
December 22nd, 2015, 03:17
ممنون که این هارو گفتی چون من اول می خواستم برم آسیاتک بگیر چه شانسی آوردم که رفتم پارس آنلاین گرفتم

mask-online
December 22nd, 2015, 11:15
آسیاتک 512 محدود ( چلچله 10 گیگ )
شرایط snr :
http://www.uplooder.net/img/image/7/1bd9385ef3df037bd27bcf7eba620d4d/01.jpg
سرعت دانلود از سرور دانلود ها در همین تایم :
http://www.uplooder.net/img/image/2/baa963723ed71a1add9da684a758fc30/02.jpg
از نظر شما خوبه این سرعت ؟ شرایط snr هم که خوبه !
تا سرویس 10 مگ آسیاتک هم تمدید کردیم نهایت سرعتی که گرفتیم 250 تا 300 کیلوبایت با دانلود منیجر بوده ! به اجبار این ماه 512 تمدید کردیم
به گفته پشتیبانی اکانت ما روی 2 مگ آپ هستش ...
و این ها هم سرعت دانلود از سایت تهران موزیک :
http://www.uplooder.net/img/image/29/de6e2e69e197135da3f76dca076277d2/03.jpg
http://www.uplooder.net/img/image/94/3160eb4510e6385923f34eec17f9efef/04.jpg
http://www.uplooder.net/img/image/84/08ee95b3c6cf55ac490a7a8deb5dc10b/05.jpg
سرور جفت این سایت ها داخلی هستش

شاید شما کیفیت خط خوبی داشته باشی اما رو پهنای باند پایین
همون عکس رو واستون ویرایش کردم و فرستادم ببینید و مقایسه کنید
29340
29341

- - - Updated - - -

سرعت دانلود اینترنت
http://www.aparat.com/v/Dc7LT
تست سرعت اینترنت
http://www.aparat.com/v/2g3RI

bmi
December 22nd, 2015, 11:24
دوستان آسیاتک رو باید بیخیال بشیم با این وضعیتی که دوستان هم تایید کردند
سرعت و پهناشون خیلی افت کرده

دوستان اگر از پارس آنلاین و شاتل یا هماراسیستم سرویس دارند نمونه تست بزارن
هم چنین کسایی که نامحدود استفاده میکنند نیز قرار بدند

آسیاتک خیلی افتضاح شده ، ممنون از همتون

farmanrava
December 22nd, 2015, 11:40
شاید شما کیفیت خط خوبی داشته باشی اما رو پهنای باند پایین
همون عکس رو واستون ویرایش کردم و فرستادم ببینید و مقایسه کنید
29340
29341

- - - Updated - - -

سرعت دانلود اینترنت
http://www.aparat.com/v/Dc7LT
تست سرعت اینترنت
http://www.aparat.com/v/2g3RI

خوب پهنای باند پایین مشکل از کجاست ؟

mask-online
December 22nd, 2015, 11:48
خوب پهنای باند پایین مشکل از کجاست ؟

دوست عزیز شما انگار اصلا پست منو نخوندید
http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=156797&page=4&p=1450162&viewfull=1#post1450162
شما از سر خط ورودی مخابرات چک کن اگه شرایط همین شکل بود شرکت رو مقصر بدون و شکایت هم ثبت کن بدون شک پیگیری میکنن
اما متاسفانه همه به نحوی میگن این بده این خوبه اصلا نمیدونن مشکل کجاست و توقع سرویس خوب دارن
شما باید روی پهنای باند 10 یا 12 کیفیت خط 14 به بالا داشته باشی اگر چنین بود سرعت دانلود قطعا باید بالای 1 مگ بگیری
البته تمامی این موارد برای سرویس های حجمی هست نامحدود کلا سرویس خوبی نیست و اصلا پیشنهاد نمیشه
امیدارم با رفع این موارد نتیجه رو اعلام کنین و بقیه اساتید که اظهار نظر میکنن هم به نتیجه درست برسن
موفق باشید

Hi Data
December 22nd, 2015, 12:04
به نظر من snr نباید کمتر از 6 باشه نه 14. نمیدونم 14 رو از کجا آوردید

دوستان تیکت زدم به آسیاتک گفتن خط شما تا 6 مگ میکشه
گفتم مخابرات برا من 8 مگ هم بسته شما وصل کنید قطع شد با من
گفتن (خلاصه): با توجه به اینکه سرویس فعلی شما 512 است (!که 2مگ است!) رنج سرعت سرویس از 32 تا 256 است بنابر این سرعت شما چندین برابر سرعت خریداری شده است...


عجب ... :|

mask-online
December 22nd, 2015, 12:09
به نظر من snr نباید کمتر از 6 باشه نه 14. نمیدونم 14 رو از کجا آوردید
دوستان تیکت زدم به آسیاتک گفتن خط شما تا 6 مگ میکشه
گفتم مخابرات برا من 8 مگ هم بسته شما وصل کنید قطع شد با من
گفتن (خلاصه): با توجه به اینکه سرویس فعلی شما 512 است (!که 2مگ است!) رنج سرعت سرویس از 32 تا 256 است بنابر این سرعت شما چندین برابر سرعت خریداری شده است...
عجب ... :|

قانونا باید بالای 15 باشه من گفتم 14
شما میگین 6 !!!؟؟؟
کیفیت خط زیر 8 لینک میشکنه و قطع و وصلی مداوم دارین
حالا شما 6 رو از کجا آوردی !!!؟؟؟

farmanrava
December 22nd, 2015, 12:21
دوست عزیز شما انگار اصلا پست منو نخوندید
http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=156797&page=4&p=1450162&viewfull=1#post1450162
شما از سر خط ورودی مخابرات چک کن اگه شرایط همین شکل بود شرکت رو مقصر بدون و شکایت هم ثبت کن بدون شک پیگیری میکنن
اما متاسفانه همه به نحوی میگن این بده این خوبه اصلا نمیدونن مشکل کجاست و توقع سرویس خوب دارن
شما باید روی پهنای باند 10 یا 12 کیفیت خط 14 به بالا داشته باشی اگر چنین بود سرعت دانلود قطعا باید بالای 1 مگ بگیری
البته تمامی این موارد برای سرویس های حجمی هست نامحدود کلا سرویس خوبی نیست و اصلا پیشنهاد نمیشه
امیدارم با رفع این موارد نتیجه رو اعلام کنین و بقیه اساتید که اظهار نظر میکنن هم به نتیجه درست برسن
موفق باشید


دوست عزیز بنده که تازه کار نیستم ! فکر میکنید این کار رو انجام ندادیم ؟؟
مودم رو سر خط وصل کردیم تماس گرفتیم تا چک کنند ، میگن خط شما نویز داره هنوز ! ارسال کردن برای مرکز مخابرات ، بعد از چند روز تماس گرفتم میگن مرکز مخابرات پاسخ داده مشکلی نیست .... ! دوباره مودم رو ببرید سر خط تا دوباره بدیم بررسی کنند ! اینه جواب پشتیبانی
تمام راه رو تست کردیم و جواب نداده !

قبلا این مشکل رو توی شاتل در محل شرکت داشتیم که بعد از پیگیری و چک کردن پشتیبان های شاتل فهمیدیم مشکل از داخل هستش و رفع کردیم

متاسفانه پشتیبانی آسیاتک تا این لحظه برای من 0 بوده

- - - Updated - - -

ضمنا ما از 512 حجمی 10 گیگ تا سرویس 10 مگ حجمی 10 گیگ تمدید کردیم

نهایت سرعت دانلود من 300 کیلوبایت بوده با دانلود منیجر ....

mask-online
December 22nd, 2015, 12:27
بنده از این شرکت تعریف و تمجید میکنم نه خرابش میکنم
خودم با شاتل و پارس آنلاین و مخابرات و آسیاتک کار کردم بقیه هم از دیگر ارائه دهندگان
شاتل بیشتر از 10 مگ پهنای باند نمیداد و فقط بخاطر کاربر زیادش رتبه اول دومی رو کسب میکنه
پارس آنلاین با ادعای سرعت 16 مگ باز هم سرعتش پلکانی بود و آخر ماه به کمتر از حرفشون میرسید
مخابرات که اصلا حرفی در موردش نیست و فقط بدرد کسایی که دانلود میکنن میخوره چون از شرکتا ارزونتر میده که با سرعت افتضاهش به نظرم ارزش هم نداره
آسیاتک هم با توجه به این همه سالی که هستم 2-3 سال اول افتضاه بوده رتبه هشتم کشور اما 2 سال اخیر رتبه اول کشور داشته و وجدانا هم سرعتش پایدار بوده
نمیگیم خوبه قطع و وصلی داره جدیدا هم داره خودشو با اورسل میکشه اما باز سرعت دانلود کمتر از 1 نداشتم تا حالا
اگر سر خط چک کردین و سلامت مودم و اسپلیتر مطمئن هستید و اونجا هم کیفیت و سرعت پایین بوده با توجه به اینکه داخلیا باید کلا قطع باشن فقط مودم به خط باشه
تماس بگیرین واحد شکایات موارد رو اعلام کنین پیگیری میکنن یک مشتری چنین مشکلی رو داشتیم که اسپلیتر مرکز برای خط مشکل دار بوده که مخابرات پیگیری نمیکرد و رد میداد
اما با 2-3 بار پیگیری مداوم اسپیلیتر مرکز عوض شد و سرعت عالی رو گرفت اینجا ایرانه دوست عزیز و مسئولین کمی سهل انگار

farmanrava
December 22nd, 2015, 12:43
بنده از این شرکت تعریف و تمجید میکنم نه خرابش میکنم
خودم با شاتل و پارس آنلاین و مخابرات و آسیاتک کار کردم بقیه هم از دیگر ارائه دهندگان
شاتل بیشتر از 10 مگ پهنای باند نمیداد و فقط بخاطر کاربر زیادش رتبه اول دومی رو کسب میکنه
پارس آنلاین با ادعای سرعت 16 مگ باز هم سرعتش پلکانی بود و آخر ماه به کمتر از حرفشون میرسید
مخابرات که اصلا حرفی در موردش نیست و فقط بدرد کسایی که دانلود میکنن میخوره چون از شرکتا ارزونتر میده که با سرعت افتضاهش به نظرم ارزش هم نداره
آسیاتک هم با توجه به این همه سالی که هستم 2-3 سال اول افتضاه بوده رتبه هشتم کشور اما 2 سال اخیر رتبه اول کشور داشته و وجدانا هم سرعتش پایدار بوده
نمیگیم خوبه قطع و وصلی داره جدیدا هم داره خودشو با اورسل میکشه اما باز سرعت دانلود کمتر از 1 نداشتم تا حالا
اگر سر خط چک کردین و سلامت مودم و اسپلیتر مطمئن هستید و اونجا هم کیفیت و سرعت پایین بوده با توجه به اینکه داخلیا باید کلا قطع باشن فقط مودم به خط باشه
تماس بگیرین واحد شکایات موارد رو اعلام کنین پیگیری میکنن یک مشتری چنین مشکلی رو داشتیم که اسپلیتر مرکز برای خط مشکل دار بوده که مخابرات پیگیری نمیکرد و رد میداد
اما با 2-3 بار پیگیری مداوم اسپیلیتر مرکز عوض شد و سرعت عالی رو گرفت اینجا ایرانه دوست عزیز و مسئولین کمی سهل انگار

نظر خودمون هم همینه ، اما این پیگیری ها باید از سمت سرویس دهنده صورت بگیره . بنده که کاربر هستم نهایت دسترسیم یک پنل کاربری هستش
اما متاسفانه پشتیبان های آسیاتک جواب درستی به آدم نمیدن . برای رفع همین مشکل یکبار یکی از ساپورتر ها کلا وضعیت نت من رو داغون تر کرد ، سرعت دانلود شد 8 کیلوبایت !

ما سرویس رو 512 کاهش دادیم با ثبات بیشتری رو به رو شدیم ! در سرویس 10 مگ مدام چراغ adsl ما برای دقایقی خاموش میشد و برمیگشت ، که این برای کار ما یعنی نابودی ... یعنی روی سرعت های بالاتر نویز بیشتری داریم

mask-online
December 22nd, 2015, 12:50
ما سرویس رو 512 کاهش دادیم با ثبات بیشتری رو به رو شدیم ! در سرویس 10 مگ مدام چراغ adsl ما برای دقایقی خاموش میشد و برمیگشت ، که این برای کار ما یعنی نابودی ... یعنی روی سرعت های بالاتر نویز بیشتری داریم

شما پاسخ خودتون رو دادید و امیدوارم به حرف من برسید
بدون شک دارم بهتون میگم مشکل داخلی دارید حتی سر خط هم شاید دارای اشکال باشید
این مشکل نه به مخابرات و نه به شرکت ارتباطی داره
اگر مخابرات یا شرکت دارای اختلال باشند شما سرعت پهنای باند پایین دارید نه اینکه لینک شما بشکنه و قطع و وصل بشه
شما یکبار دیگه با مودم دیگه بدون اسپلیتر با توجه به قطع کردن کل داخلی ها فقط مودم رو به خط بزنید حتی اگر لازم شد سیم ها رو بچینید و نو کنید و بعد از داخل مودم کیفیت رو ببینید
باید کیفیت بالا دریافت کنید چون با این حرف شما اطمینان کامل دارم که مشکل از نقطه شماست باز هم اگر سوالی بود در تماس باشید بنده در خدمت هستم

farmanrava
December 22nd, 2015, 12:58
شما پاسخ خودتون رو دادید و امیدوارم به حرف من برسید
بدون شک دارم بهتون میگم مشکل داخلی دارید حتی سر خط هم شاید دارای اشکال باشید
این مشکل نه به مخابرات و نه به شرکت ارتباطی داره
اگر مخابرات یا شرکت دارای اختلال باشند شما سرعت پهنای باند پایین دارید نه اینکه لینک شما بشکنه و قطع و وصل بشه
شما یکبار دیگه با مودم دیگه بدون اسپلیتر با توجه به قطع کردن کل داخلی ها فقط مودم رو به خط بزنید حتی اگر لازم شد سیم ها رو بچینید و نو کنید و بعد از داخل مودم کیفیت رو ببینید
باید کیفیت بالا دریافت کنید چون با این حرف شما اطمینان کامل دارم که مشکل از نقطه شماست باز هم اگر سوالی بود در تماس باشید بنده در خدمت هستم

قبلا هم خدمتتون عرض کردم ، تمام دستگاه ها جدا شد و مودم سر خط رفته و باز هم مشکل بوده ...
صحبت پشتیبان هم این بوده که مشکل از سمت ما هستش ، وقتی مودم سرخط رفت و و دیدن که باز هم مشکل داره فهمیدن مورد به داخل مربوط نمیشه

حالا الان که پهنای باند 2 مگ داریم باز سرعت دانلود پایینی داریم ...

زمانی که مودم سر خط میره و مشکل هنوز وجود داره دیگه مشکل داخلی نمیتونه باشه دوست من ...

mask-online
December 22nd, 2015, 13:02
قبلا هم خدمتتون عرض کردم ، تمام دستگاه ها جدا شد و مودم سر خط رفته و باز هم مشکل بوده ...
صحبت پشتیبان هم این بوده که مشکل از سمت ما هستش ، وقتی مودم سرخط رفت و و دیدن که باز هم مشکل داره فهمیدن مورد به داخل مربوط نمیشه
حالا الان که پهنای باند 2 مگ داریم باز سرعت دانلود پایینی داریم ...
زمانی که مودم سر خط میره و مشکل هنوز وجود داره دیگه مشکل داخلی نمیتونه باشه دوست من ...

اگر تهران بودید شخصا براتون پیگیری میکردم
اما با توجه به اینایی که میگین باید همه چی رو بررسی کرد

Hi Data
December 22nd, 2015, 13:16
نمیدونم اگه دوباره درخواست رانژه خط بدم پورت بالا وصل میکنن یا نه

تو این موضوع فهمیدم هر وقت سرعتی خریداری کردی و پورت برات بستن دیگه نباید با پشتیبانی درباره سرعت حرف بزنی :دی

farmanrava
December 22nd, 2015, 13:22
اگر تهران بودید شخصا براتون پیگیری میکردم
اما با توجه به اینایی که میگین باید همه چی رو بررسی کرد

ممنونم ازتون ...
از طریق لینکی که جناب AlmaHost (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=29195) دادن فعلا شرایط رو توضیح دادیم و ثبت شکایت کردیم
انشالله که رسیدگی کنند

حین کار وقتی نت قطع میشه برای چند ثانیه و آی پی تغییر میکنه باید همه چی رو از اول انجام داد ! این مسئله واقعا زجر آوره ...
از اون ور هم سرعت دانلود پایین که خودش یک مسئله ناجوره ... بالاترین سرویس رو تمدید میکنی و هیچ تاثیری نداره ...

در هر صورت بابت راهنمایی هایی که فرمودین سپاس گذارم :53:

مینا-صیفی
December 22nd, 2015, 15:14
قطع شدن اینترنت ایا متوجه بشیم مشکل از ما هست یا شرکت یا مخابرات مربوطه به این نکات توجه کنید :
1 : اگر چراغ ADSL چشمک بزنه و نت قطع میشه یعنی کابل تلفن ساختمان مشکل داره نویز داره که 100% مشکل از خودتون هست
2 : اگر پینگ بگیرید همان لحطه اکر Time oute بده یعنی مشکل از شما نیست و مشکل از مخابرات مرکز یا شرکت هست 100 %
3 : اگر SNR شما زیر 15 بیاد Downstreem ان موقع هم چراغ ADSL چشمک کیزنه و قطع میشه که اینم 100% مشکل خوذتون هست .
__________________________________________________ _________________________________________________
راجبه مشکلات اخیر اسیاتک که خودش هم در جریان هست من هم 6سال نت از اسیاتک دارم این هست که کلا استان فارس و مازندران مشکل افت پهنا باند و مشکلات فنی داشتند از سمت مخابرات . و این مشکل در استان مازندران برای من که چالوس هستم 2.3روز هست درست شده که خود اسیاتک هم تایید کرد مشکل دارند .
و در کل الام مشکلی قطعی و افت سرعت نیست . تو این 20 روز در مازندران مرکز مخابرات چالوس ما بیش از 5 بار Down Time داشتیم 8 ساعت و 20 دقیقه و 40 دقیقه و غیره که بیشترینش همون 8 ساعت بود که 3 روز پیش اتفاق افتاد . که الان پینگ ما 20 روزی بود 500 400 بود الان زیر 300 امده بهتر شده .
__________________________________________________ _________________________________________________

Hi Data
December 23rd, 2015, 01:40
از دوستان کسی های وب داشته؟

چقدر پورت میبندن؟ سرعتاش چجوریه؟

قصد دارم 1 مگ های وب بگیرم ...

ArkaPayamak
December 23rd, 2015, 03:25
از hiweb سرویس 1Mbps دارم سرعت دانلودم 850KB تا 900KB هست ( البته خطم کمی مشکل داره و مشکل از سمت خودم هست از سر خط سرعت دانلود به 1200KB هم میرسه ) ساعت 4 تا 7 صبح هم رایگانه که سرعت دانلود تو این 3 ساعت 250KB تا 300KB هست

radar
December 24th, 2015, 23:20
adsl نمیخواد از این کشور دور ریخته بشه :))))

Hi Data
December 24th, 2015, 23:43
امیدوارم برای سال آینده، برداشته شدن حجم از سرویس ها توی دستور کار قرار بگیره

مدیران لطفا تاپیک رو ببندن فکر میکنم دیگه نیازی به ادامه نباشه

takpar7
December 26th, 2015, 12:32
دوستان معذرت میخوام بری آپ دوباره تاپیک

امروز شما هم مشکل پینگ دارید؟پینگ چه برا سرورهای داخلی چه خارجی بین 1000 تا 3000 متغیره!تایم اوت هم فوق العاده بالا!

اینترنت من های وب-اردبیل

مینا-صیفی
December 26th, 2015, 13:21
دوستان معذرت میخوام بری آپ دوباره تاپیک

امروز شما هم مشکل پینگ دارید؟پینگ چه برا سرورهای داخلی چه خارجی بین 1000 تا 3000 متغیره!تایم اوت هم فوق العاده بالا!

اینترنت من های وب-اردبیل

برای من امروز اتفاقا عالی هست روی 140 هست برای اولین بار :d
ولی دیشب قطعی داشتم و پینگ 400 بود