توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دلایل suspend و بسته شدن هاست ؟!!!
sajjads24
December 11th, 2015, 02:43
سلام دوستان دلایل بسته شدن هاست چیه ؟
http://8pic.ir/images/zqxjcjf8051mhc4nzaoa.jpg (http://8pic.ir/)
و آیا وظیفه ی شخص سرویس دهنده هاست هست که قبل از بستن هاست بهم دلیل بستن هاست رو خبر بده یا نه ؟
irank1
December 11th, 2015, 03:00
سلام دوستان دلایل بسته شدن هاست چیه ؟
http://8pic.ir/images/zqxjcjf8051mhc4nzaoa.jpg (http://8pic.ir/)
و آیا وظیفه ی شخص سرویس دهنده هاست هست که قبل از بستن هاست بهم دلیل بستن هاست رو خبر بده یا نه ؟
درود
دلیل بسسته شدن باید از هاستینگتون بپرسید
برای اینکه اطلاع بدند باید توی قوانین سایتشون ببینید که موردی در این بابت دارند یا خیر! ولی درکل روال کار به اینصورت است که اطلاع دهند
peym@n
December 11th, 2015, 03:05
درود
بسته شدن هاست چند دلیل بیشتر ندارد
1 وقت تمدید گذشته باشد
2 از منابع سرور بیش از حد استفاده میکنید
3 در حال تعمیری یا تغیری در سرور میباشند
4 مطالب سایت شما غیر قانونی بوده
موفق باشید
irank1
December 11th, 2015, 03:06
درود
بسته شدن هاست چند دلیل بیشتر ندارد
1 وقت تمدید گذشته باشد
2 از منابع سرور بیش از حد استفاده میکنید
3 در حال تعمیری یا تغیری در سرور میباشند
4 مطالب سایت شما غیر قانونی بوده
موفق باشید
اسپم و شل را نگفتید
peym@n
December 11th, 2015, 03:08
اسپم و شل را نگفتید
درود
فراموش گردم بزرگوار معذرت میخوام
یاحق
sajjads24
December 11th, 2015, 03:09
والا من که 4 ماه پیش هاست رو گرفتم و هفته ی پیش وردپرس نصب کردم و یه چند تا افزونه و یک قالب هم دیروز نصب کردم و هیچ پستی هم نزاشته بودم خخدلم خوش بود که از فردا شروع کنم به گذاشتن مطلب ....
باشه پس من از سرویس دهنده میپرسم ببینم چرا بسته شده و این اعتراض رو هم حتما میکنم که چرا بهم خبر نداده ...
از همه مهمتر این اطلاع رسانی و خبر دادن مشکل برام مهم هست .
peym@n
December 11th, 2015, 03:13
درود
باید یک اطلاع رسانی میگردند
همچنین اگر وقت تمدید سرویستون بود چند اطلاعیه بهتون ایمیل میشد
موفق باشید
sajjads24
December 11th, 2015, 08:09
اگه دوباره هاست رو فعال کنه فایل ها و محتوای هاست سر جاش هست یا همشون پاک شده ؟
hostorder
December 11th, 2015, 09:32
والا من که 4 ماه پیش هاست رو گرفتم و هفته ی پیش وردپرس نصب کردم و یه چند تا افزونه و یک قالب هم دیروز نصب کردم و هیچ پستی هم نزاشته بودم خخدلم خوش بود که از فردا شروع کنم به گذاشتن مطلب ....
باشه پس من از سرویس دهنده میپرسم ببینم چرا بسته شده و این اعتراض رو هم حتما میکنم که چرا بهم خبر نداده ...
از همه مهمتر این اطلاع رسانی و خبر دادن مشکل برام مهم هست .
مصرف منابع سرور ربطی به پست گذاشتن یا داشتن نداره!!!بیشتر مواقع از ماژول های نامناسب مصرف بالا میره اطلاع دادن ساسپند کردن یک سایت فقط به سیاست کاری اون هاستینگ مربوط میشه
sajjads24
December 11th, 2015, 13:01
خوب بازم هرچی که باشه باید حداقل یک بار بهم اطلاع بدن بعد ببندنش!
از کجا این مورد رو بفهمم که کدام ماژول نامناسب هست و مصرف منابع رو بالا میبره ؟
لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
peym@n
December 11th, 2015, 13:03
درود
برای این موارد بهترین راه ارسال تیکت به میزبان خودتون هست هی کی سیاست کاری خودشو داره
موفق باشید
Shc
December 14th, 2015, 11:28
ماده 6 و بند یکم و دوم این ماده در صفحه "قوانین و تعهدات (http://www.persiva.net/terms)" ما به صراحت گفته شده اگر وب سایتی باعث اختلال در سرور گردد متخلف شناخته شده و بدون اطلاع قبلی سایتش بسته خواهد شد.چون سرور اشتراکی هست و حفظ حقوق دیگران کاربران سرور لازم.
البته سایت ایشون به دلایل هک و مسائل امنیتی به صورت خودکار بسته شده.پس از بررسی کامل نتیجه به اطلاعش خواهد رسید.
Reza68
December 27th, 2015, 04:03
بسته شدن هاست دلایل زیادی داره :
1- مصرف منابع بالای سیستم
2- اتمام پهنای باند
3-شارژ نکردن
4-استفاده از بد افزار
5-احتمال اجرا شدن دستورات مخرب بر روی وب سایت شما
اما اگه سیستم شما وردپرس باشه و یا هر سیستم آماده دیگه ای نصب پلاگین های زیاد می تونه منابع سیستمی رو زیاد درگیر کنه پس از نصب پلاگین های بی مورد حتما خودداری کنید.
صد درصد هاستینگتون علت رو قبل از مسدود کردن اطلاع داده و اخطار داده که اگه فلان مشکل بر طرف نشه مسدود می کنیم نه اینکه یکباره مسدود کنه و یکباره مسدود کردن حتی بخاطر مصرف منابع بالای سیستمی هم کار درستی نیست چون کاربر اطلاع نداره و باید حتما بهش اطلاع داده بشه
sajjads24
December 27th, 2015, 23:42
بدون اطلاع ساسپند کرد و از همین ناراحت شدم البته بیخیالش من نباید .... همیشه ادم باید توی کارهاش فکر کنه که من توی این مورد با عجله پیش رفتم الان هم از یک جای دیگه هاست گرفتم و طرف گفت هر مشکلی را قبلش اطلاع میدیم و در صورت بر طرف نکردن مشکل ساسپند میکنیم که این دقیقا همون چیزیه که من میخوام.
Majiiid
December 28th, 2015, 00:27
یه همچین کاری بی احترامی نسبت به کاربر هست مشکلی که وجود داره اول باید مطرح بشه قابل حل نبود نوبت این کارا میرسه , وب مستر از کجا میدونه که رو سرور فشار میاره یا نه ,باید اطلاع داده بشه تا راه چاره ای اندیشیده بشه
shivahost
December 28th, 2015, 01:02
یه همچین کاری بی احترامی نسبت به کاربر هست مشکلی که وجود داره اول باید مطرح بشه قابل حل نبود نوبت این کارا میرسه , وب مستر از کجا میدونه که رو سرور فشار میاره یا نه ,باید اطلاع داده بشه تا راه چاره ای اندیشیده بشه
بعد بخاطر احترام به یک مشتری بگذاریم سرور بخوابه و سایت همه مشتریان مشکل دار باشه؟ مثلا نصف شب مشکل پیش بیاد زنگ بزنیم به مشتری بگیم سایتش مشکل داره با اجازتون می بندیمش؟
yasserhost
December 28th, 2015, 01:21
بعد بخاطر احترام به یک مشتری بگذاریم سرور بخوابه و سایت همه مشتریان مشکل دار باشه؟ مثلا نصف شب مشکل پیش بیاد زنگ بزنیم به مشتری بگیم سایتش مشکل داره با اجازتون می بندیمش؟
حرفتون درسته دوست عزیز ...
بدون اطلاع ساسپند کرد و از همین ناراحت شدم البته بیخیالش من نباید ....
خب اگه سایت شما ساس باند نمیشد سرور داغون میشد...
باید مدیریت سرور رو درک کنید
Netfollower
December 28th, 2015, 01:32
متاسفانه
به دلیل ازدیاد سرویس دهنده
بعضی مشتریان توقعشان خیلی بالا رفته
تا چیزی بشود
ما می رویم فلان و ما .....!!!!
یعنی عملا حق با مشتری و سرویس دهنده هیچ حقی ندارد
خیر دوستان
لطف بفرمایید برای چندهزارتومان بیشتر
بازار را خراب نکنید
این چاهی که برای بقیه میکنید
اولین قربانی اش خود شما هستید !!!!!!!
farmanrava
December 28th, 2015, 01:58
متاسفانه
به دلیل ازدیاد سرویس دهنده
بعضی مشتریان توقعشان خیلی بالا رفته
تا چیزی بشود
ما می رویم فلان و ما .....!!!!
یعنی عملا حق با مشتری و سرویس دهنده هیچ حقی ندارد
خیر دوستان
لطف بفرمایید برای چندهزارتومان بیشتر
بازار را خراب نکنید
این چاهی که برای بقیه میکنید
اولین قربانی اش خود شما هستید !!!!!!!
حرف حق جواب نداره ....
delta
December 28th, 2015, 01:59
بدون اطلاع ساسپند کرد و از همین ناراحت شدم البته بیخیالش من نباید .... همیشه ادم باید توی کارهاش فکر کنه که من توی این مورد با عجله پیش رفتم الان هم از یک جای دیگه هاست گرفتم و طرف گفت هر مشکلی را قبلش اطلاع میدیم و در صورت بر طرف نکردن مشکل ساسپند میکنیم که این دقیقا همون چیزیه که من میخوام.
یه همچین کاری بی احترامی نسبت به کاربر هست مشکلی که وجود داره اول باید مطرح بشه قابل حل نبود نوبت این کارا میرسه , وب مستر از کجا میدونه که رو سرور فشار میاره یا نه ,باید اطلاع داده بشه تا راه چاره ای اندیشیده بشه
جفتتون یک هاست بهم بدید کمتر از 5 دقیقه کاری میکنم کل سرورتون دان بشه و قطع..اگر تونستید قبل قطع شدن سرور بهم اطلاع بدید هر چی خواستید بهتون میدم..:-| اطلاع ندارید حداقل بپرسید و ان بدبخت هاستینگو زیر سوال نبرید.شما هر دیتاسنتری تو دنیا هم برید فشار بیاد سرور سایتتون رو ساپ میکنند و بعد ایمیل میدند علتشو..
takpar7
December 28th, 2015, 02:11
چرا مشکلات ریز رو میشه اطلاع داد ولی بعضی موارد شوخی نداره مثل افزایش مصرف یک سایت تو سرور شیرینگ
مواردی که تو کار حرفه ای باید باشه اینه که تو موارد خاص درست لحظه ساس کردن اطلاع رسانی بشه به کاربر چه پنل چه ایمیل و....
و مورد بعدی اینکه وقتی سرویس دهنده ای به هر دلیل یکطرفه سایتی رو میبنده باید باقی مونده هزینه کاربر رو پرداخت بکنه
Majiiid
December 28th, 2015, 15:40
بعد بخاطر احترام به یک مشتری بگذاریم سرور بخوابه و سایت همه مشتریان مشکل دار باشه؟ مثلا نصف شب مشکل پیش بیاد زنگ بزنیم به مشتری بگیم سایتش مشکل داره با اجازتون می بندیمش؟
اولا اگر با دقت به گفته های استارتر نگا میکردین مشکل اصلا زیاد جدی نبوده و یکهو اتفاق نیفتاده که وقت برای اطلاع دادن نباشه , دوما وظیفه هاستیگه که باید در هر شرایطی حتی 10 دقیقه قبل ساسپند شدن اطلاع بده در شرایط اضطراری,شاید همون نصف شب ساعت کاربر نخوابیده وپشت سیستم داره از اسکریپتی استفاده میکنه که فشار به سرور میاره و در صورتی که تیکت تذکر رو ببینه استفاده از اون اسکریپت رو متوقف کنه و نیاز به ساسپند نباشه
این حقم به شما میدم که میگین سرور با استفاده بیش از حد یک کاربر میخوابه چون معمولا هاستینگ های ضعیف از سرورهای ضعیفی استفاده میکنن که کشش کمی استفاده زیاد رو نداره
shivahost
December 28th, 2015, 15:56
اولا اگر با دقت به گفته های استارتر نگا میکردین مشکل اصلا زیاد جدی نبوده و یکهو اتفاق نیفتاده که وقت برای اطلاع دادن نباشه , دوما وظیفه هاستیگه که باید در هر شرایطی حتی 10 دقیقه قبل ساسپند شدن اطلاع بده در شرایط اضطراری,شاید همون نصف شب ساعت کاربر نخوابیده وپشت سیستم داره از اسکریپتی استفاده میکنه که فشار به سرور میاره و در صورتی که تیکت تذکر رو ببینه استفاده از اون اسکریپت رو متوقف کنه و نیاز به ساسپند نباشه
این حقم به شما میدم که میگین سرور با استفاده بیش از حد یک کاربر میخوابه چون معمولا هاستینگ های ضعیف از سرورهای ضعیفی استفاده میکنن که کشش کمی استفاده زیاد رو نداره
ممنون، بله باید اینجا تایید کنم که ما هاستیگ ضعیفی هستیم!
اما شما خیلی قوی هستید که از گفته های استارتر پی بردید مشکل اصلا جدی نبود، ممکنه راهنمایی کنید از کدام گفته استارتر چنین چیزی رو کشف کردید:
سلام دوستان دلایل بسته شدن هاست چیه ؟
http://8pic.ir/images/zqxjcjf8051mhc4nzaoa.jpg (http://8pic.ir/)
و آیا وظیفه ی شخص سرویس دهنده هاست هست که قبل از بستن هاست بهم دلیل بستن هاست رو خبر بده یا نه ؟
والا من که 4 ماه پیش هاست رو گرفتم و هفته ی پیش وردپرس نصب کردم و یه چند تا افزونه و یک قالب هم دیروز نصب کردم و هیچ پستی هم نزاشته بودم خخدلم خوش بود که از فردا شروع کنم به گذاشتن مطلب ....
باشه پس من از سرویس دهنده میپرسم ببینم چرا بسته شده و این اعتراض رو هم حتما میکنم که چرا بهم خبر نداده ...
از همه مهمتر این اطلاع رسانی و خبر دادن مشکل برام مهم هست .
اگه دوباره هاست رو فعال کنه فایل ها و محتوای هاست سر جاش هست یا همشون پاک شده ؟
خوب بازم هرچی که باشه باید حداقل یک بار بهم اطلاع بدن بعد ببندنش!
از کجا این مورد رو بفهمم که کدام ماژول نامناسب هست و مصرف منابع رو بالا میبره ؟
لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
بدون اطلاع ساسپند کرد و از همین ناراحت شدم البته بیخیالش من نباید .... همیشه ادم باید توی کارهاش فکر کنه که من توی این مورد با عجله پیش رفتم الان هم از یک جای دیگه هاست گرفتم و طرف گفت هر مشکلی را قبلش اطلاع میدیم و در صورت بر طرف نکردن مشکل ساسپند میکنیم که این دقیقا همون چیزیه که من میخوام.
اولا اگر با دقت به گفته های استارتر نگا میکردین مشکل اصلا زیاد جدی نبوده و یکهو اتفاق نیفتاده که وقت برای اطلاع دادن نباشه , دوما وظیفه هاستیگه که باید در هر شرایطی حتی 10 دقیقه قبل ساسپند شدن اطلاع بده در شرایط اضطراری,شاید همون نصف شب ساعت کاربر نخوابیده وپشت سیستم داره از اسکریپتی استفاده میکنه که فشار به سرور میاره و در صورتی که تیکت تذکر رو ببینه استفاده از اون اسکریپت رو متوقف کنه و نیاز به ساسپند نباشه
این حقم به شما میدم که میگین سرور با استفاده بیش از حد یک کاربر میخوابه چون معمولا هاستینگ های ضعیف از سرورهای ضعیفی استفاده میکنن که کشش کمی استفاده زیاد رو نداره
1online.ir
December 29th, 2015, 22:15
بعضی موارد هستن که باید سریعا مسدودسازی انجام بشه
salar123
December 30th, 2015, 00:23
گاهی اوقات مقصر ادمین نیست بنده سرور دومم cpanel بود گاهی اوقات خودکار supend میکرد. و اکانش هست مشکل خاصی برخورد کرده باشه مثالا یه بار یکی از سایتای ما مواردی تو سایتش خرید فروش میکرند که حالا بماند از پلیس فتا با ما تماس گرفتن و ما مجبور به مصدود کردن سایت شدیم .
البته از لینک سایت شما داخل عکس مشخصه که *****ه http://loot.ir
Shc
December 31st, 2015, 11:53
بنده به عنوان میزبان واسط ایشون و صدها سایت دیگر هستم.اگر حق به ایشون داده بشه،طبیعیه که دارم حق بقیه رو پایمال میکنم.اگر به ایشون احترام بذارم به بقیه دارم بی احترامی میکنم.
برخی از دوستان هیچگونه تجربه ای ندارند و اظهار نظر غیر منصفانه میکنند.
سایت ایشون به دلیل آپلود فایل مخرب وحملات برات فورس به صورت اتوماتیک بسته شده.
اگر هم فکر کنید دستی بسته شده،حتما انتظار نداشتید زنگ بزنم بهشون بگم لطفا آقای x هک و ... نکنید.اجازه میدید هاستتون رو ببندم؟!!!!!
سایت ایشون در مرحله راه اندازی بود(نصب قالب های مختلف و تست).
ماده 9 هم در خصوص فعالیت ایشون هست که متاسفانه 80 درصد مشتریان صفحه قوانین و تعهدات (http://www.persiva.net/terms) مطالعه نمیکنند