با توجه به استقبال بسیار خوب از تاپیک فروش قبلی (http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=146203) و درخواست های پیاپی برخی مشتریان برای ارائه مجدد افر ، تخفیف ویژه 50 درصدی برای انواع نمایندگی های ارائه شده توسط گروه تیک وب در نظر گرفته ایم !
لیست سرویس هایی که شامل این تخفیف می شوند :
نمایندگی هاست لینوکس سی پنل SSD (http://tikweb.ir/cp/cart.php?gid=13)
مستر ریسلر سی پنل SSD (http://tikweb.ir/portal/master-reseller/)
آلفا ریسلر سی پنل SSD (http://tikweb.ir/portal/alpha-reseller/)
نکات دیگر :
- کد تخفیف : 50off برای تمامی پلن های نمایندگی ، اعم از ریسلر ، مستر ریسلر ، الفا ریسلر ، سوپر الفا ریسلر ، و ریسلر هاست دانلود معتبر و قابل استفاده می باشد
- امکان نصب بیش از 300 اسکریپت فارسی از داخل سی پنل و بصورت خودکار و با چند کلیک وجود دارد
- بر روی تمامی سرویس های نمایندگی نصب و کانفیگ اولیه آخرین نسخه whmcs (نرم افزار مدیریت هاستینگ) فارسی بصورت رایگان انجام می پذیرد
- سرور با هارد کاملا SSD پرسرعت بوده و بتازگی تهیه شده و بسیار خلوت و با سرعت لود کیفیت بسیار عالی می باشد
- این تخفیف شامل نمایندگان فعلی تیک وب نخواهد شد
- انتقال وب سایت های شما در نمایندگی قبلی رایگان صورت خواهد گرفت (برای اطلاعات بیشتر به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید)
- این تخفیف به مدت محدود می باشد
توجه :
این کد تخفیف تنها برای ماه اول و تنها برای دوره ماهانه معتبر بوده و هدف از این تخفیف ، چشاندن کیفیت و پشتیبانی سرویس های تیک وب به مشتریان خود می باشد
http://tikweb.ir/cp/1-offer.png چگونه اعتماد کنم؟
http://tikweb.ir/cp/100-offer.jpg 7 روز گارانتی بازگشت وجه
- اعتبار ما بیش از چهار سال خدمات دهی در زمینه هاستینگ و ثبت بیش از 6 هزار دامنه برای مشتریان خود و رضایت مشتریان می باشد ! (نظرات مشتریان تیک وب (http://tikweb.ir/portal/review/))
http://enamad.ir/images/namad1.png (http://tikweb.org/eNamadLogo.htm)
- دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد :
ارسال درخواست پشتیبانی (http://tikweb.ir/cp/submitticket.php)
تلفن : (66532804-021) - تماس : شنبه تا چهار شنبه از ساعت 10 تا 14 ، پنجشنبه از 10 تا 12
ایمیل :info(at)tikweb.ir
یاهو : tikwebhelp
- - - Updated - - -
امکان نصب بیش از 300 اسکریپت فارسی از داخل سی پنل و بصورت خودکار و با چند کلیک اضافه شد
NewConfig
January 2nd, 2016, 01:23
سلام
می تونید مشخصات سرور اصلی رو بزارید؟
tikweb.ir
January 2nd, 2016, 10:46
سلام
می تونید مشخصات سرور اصلی رو بزارید؟
خدمت شما ارسال شذ
iroo
February 8th, 2016, 20:36
سلام، من میخواستم نمایندگی فروش هاست لینوکس خارج رو بگیرم
میشه مشخصات دقیق سرور رو برای من ارسال نمائید؟
tikweb.ir
February 8th, 2016, 20:53
سلام، من میخواستم نمایندگی فروش هاست لینوکس خارج رو بگیرم
میشه مشخصات دقیق سرور رو برای من ارسال نمائید؟
ارسال شد
amir2647
February 9th, 2016, 02:37
سلام
ای پی و مشخصات سرور رو بی زحمت برامون ارسال میکنید
tikweb.ir
February 11th, 2016, 21:08
سلام
ای پی و مشخصات سرور رو بی زحمت برامون ارسال میکنید
پوزش به این تاپیک سر نمیزدیم
پیام خصوصی شما بسته شده
Mahdijafarzadeh
February 12th, 2016, 20:11
سلام
ای پی و مشخصات سرور رو خواهشا ارسال کنید.
tikweb.ir
February 12th, 2016, 20:18
سلام
ای پی و مشخصات سرور رو خواهشا ارسال کنید.
خدمت شما ارسال شد
gharibion
February 15th, 2016, 20:50
عرض سلام
آی پی و مشخصات سرور رو لطفا ارسال بفرمائید .
tikweb.ir
February 15th, 2016, 21:00
عرض سلام
آی پی و مشخصات سرور رو لطفا ارسال بفرمائید .
ارسال شد
بله ولی کاهش حجم چندان تفاوتی در قیمت نمیکنه !
چه تعداد اکانت دارید؟
amir2647
February 18th, 2016, 20:54
بله ولی کاهش حجم چندان تفاوتی در قیمت نمیکنه !
چه تعداد اکانت دارید؟
ممنون از پاسخ گوی شما
13 اکانت
برا این گفتم کاهش هزینه باشه
tikweb.ir
February 18th, 2016, 20:58
ممنون از پاسخ گوی شما
13 اکانت
برا این گفتم کاهش هزینه باشه
نهایتا چقدر میتونید هزینه کنید؟
نیاز به امکان ریستور بکاپ و یا ارائه نمایندگی دارید؟
amir2647
February 18th, 2016, 21:08
نهایتا چقدر میتونید هزینه کنید؟
نیاز به امکان ریستور بکاپ و یا ارائه نمایندگی دارید؟
حداکثر تقریب 10
بله برا همین گفتم پلن مستر
tikweb.ir
February 18th, 2016, 21:22
حداکثر تقریب 10
بله برا همین گفتم پلن مستر
با این هزینه شما میتونید پلن Reseller E-1 رو تهیه کنید
http://tikweb.ir/cp/cart.php?gid=13
باکد تخفیف : 50off ماه اول 6 هزار تومان از ماه های بعد 12 هزار تومان
parham1394
March 1st, 2016, 14:33
کیفیت پشتیبانی تیک وب افتتضاع هست یعنی تیکت بزنی به پشتیبانی بیچاره میشی تا جواب بدن قبل از خرید خیلی خوب جواب سوالتو میدن بعد از خرید........
tikweb.ir
March 1st, 2016, 14:55
کیفیت پشتیبانی تیک وب افتتضاع هست یعنی تیکت بزنی به پشتیبانی بیچاره میشی تا جواب بدن قبل از خرید خیلی خوب جواب سوالتو میدن بعد از خرید........
شما با صفر پست مشتری ما هستید؟
اگر بله نام دامنه ای که باهاش سرویس گرفتید رو ارسال کنید ببینیم مشکل از کجاست !!!
navid2zp
March 1st, 2016, 15:03
شما با صفر پست مشتری ما هستید؟
اگر بله نام دامنه ای که باهاش سرویس گرفتید رو ارسال کنید ببینیم مشکل از کجاست !!!
متاسفانه از نظر پشتیبانی همونطور که دوستمون گفتند اونطور که باید خوب عمل نمی کنید
نمونه:
تیکت MffRrKlm که بعد از ساعت ها پاسخی ارسال نشد و یکی از دوستان در انجمن برای حل مشکل راهنمایی کردند.
تیکت VR1hNpN2 که مشکلی در رابطه با عدم اتصال سرور های کلودفلیر با سرور های شما که پاسختون این بود : "مودم خاموش روشن کنید"
تیکت nVBzYoc1 که درخواست دسترسی MX records شده بود که بعد از ساعت ها این پاسخ رو دادید : "بفرمایید دستی اضافه کنیم"
این تیکت ها مربوط به اولین روز و روز بعد سفارش بنده بود که به طور کل باعث شد بنده بیش از ساعت ها به سایت دسترسی نداشته باشم و منتظر شما باشم.
خودتون میتونید قضاوت کنید
tikweb.ir
March 1st, 2016, 15:18
متاسفانه از نظر پشتیبانی همونطور که دوستمون گفتند اونطور که باید خوب عمل نمی کنید
نمونه:
تیکت MffRrKlm که بعد از ساعت ها پاسخی ارسال نشد و یکی از دوستان در انجمن برای حل مشکل راهنمایی کردند.
تیکت VR1hNpN2 که مشکلی در رابطه با عدم اتصال سرور های کلودفلیر با سرور های شما که پاسختون این بود : "مودم خاموش روشن کنید"
تیکت nVBzYoc1 که درخواست دسترسی MX records شده بود که بعد از ساعت ها این پاسخ رو دادید : "بفرمایید دستی اضافه کنیم"
این تیکت ها مربوط به اولین روز و روز بعد سفارش بنده بود که به طور کل باعث شد بنده بیش از ساعت ها به سایت دسترسی نداشته باشم و منتظر شما باشم.
خودتون میتونید قضاوت کنید
این کد هایی که دادید نمیشه تیکت رو بررسی کرد ، id تیکت که یک عدد هست رو ارسال کنید
در مورد اینکه سرور های کلود فلیر نمیتونن به سرور وصل بشن اصلا ربطی به سرور ما نداره شما خودتون باید درست متصل میکردید ما اصلا محدودیتی از این بابت نزاشتیم
در مورد MX records هم خب وقتی نتونستید اضافه کنید گفتن که بگید تا دستی اضافه کنیم ، کجاش مشکل داره
البته بنده نمیدونم شما کدام تیکت ها رو میگید ، بهتره id تیکت رو پ.خ کنید بررسی کنم ، تا اگر حق با شما بود و قانع نشدید داخل تاپیک اعلام کنید
تشکر از شما نماینده گرامی
navid2zp
March 1st, 2016, 15:24
این کد هایی که دادید نمیشه تیکت رو بررسی کرد ، id تیکت که یک عدد هست رو ارسال کنید
در مورد اینکه سرور های کلود فلیر نمیتونن به سرور وصل بشن اصلا ربطی به سرور ما نداره شما خودتون باید درست متصل میکردید ما اصلا محدودیتی از این بابت نزاشتیم
در مورد MX records هم خب وقتی نتونستید اضافه کنید گفتن که بگید تا دستی اضافه کنیم ، کجاش مشکل داره
البته بنده نمیدونم شما کدام تیکت ها رو میگید ، بهتره id تیکت رو پ.خ کنید بررسی کنم ، تا اگر حق با شما بود و قانع نشدید داخل تاپیک اعلام کنید
تشکر از شما نماینده گرامی
488221
417927
730803
اتصال به کلودفلیر؟ کلا یک ای پی ست می کنید جناب. چطور ممکن هست اشتباه انجام بشه؟ همینطور اگر تیکت رو بررسی کنید اعلام شده بود که طی یک مدت مشخص این اتفاق افتاد که خوب بنده بعید میدونم مشکل از طرف سرور های کلوفلیر بوده باشه. (دیشب هم مجدد این مشکل بود که طبق گزارش کلودفلیر سرور تایم اوت میداده - ارور 522 )
MX هم دسترسی داخل پنل موجود نیست که بنده بتونم یا نتونم انجام بدم
به هر حال ای دی تیکت ها هم اعلام شد میتونید خودتون بررسی کنید
لطفا به مدت زمانی که طول کشیده تا پاسخ بدید هم دقت کنید
کوتاه ترین زمان بیش از 1.5 ساعت بوده که برای دسترسی mx و جوابی کمتر از یک خط که یک مقدار زیاد به نظر میرسه. اینطور فکر نمی کنید؟
تصحیح :
منظور از mx records همون dns managment بود که در ابتدا فعال نبود روی پنل.
tikweb.ir
March 1st, 2016, 15:29
488221
417927
730803
اتصال به کلودفلیر؟ کلا یک ای پی ست می کنید جناب. چطور ممکن هست اشتباه انجام بشه؟ همینطور اگر تیکت رو بررسی کنید اعلام شده بود که طی یک مدت مشخص این اتفاق افتاد که خوب بنده بعید میدونم مشکل از طرف سرور های کلوفلیر بوده باشه. (دیشب هم مجدد این مشکل بود که طبق گزارش کلودفلیر سرور تایم اوت میداده - ارور 522 )
MX هم دسترسی داخل پنل موجود نیست که بنده بتونم یا نتونم انجام بدم
به هر حال ای دی تیکت ها هم اعلام شد میتونید خودتون بررسی کنید
لطفا به مدت زمانی که طول کشیده تا پاسخ بدید هم دقت کنید
کوتاه ترین زمان بیش از 1.5 ساعت بوده که برای دسترسی mx و جوابی کمتر از یک خط که یک مقدار زیاد به نظر میرسه. اینطور فکر نمی کنید؟
شما نمایندگی تهیه نکردید ، بنده به دلیل اینکه داخل این تاپیک تجربتون رو ارسال کردید گمان کردم سرویس نمایندگی از ما دارید
با این حال
تیکت
488221 که کلا بدون هیچ پاسخی به حالت بسته/حل شده در اومده حالا یا اختلال سیستمی بوده یا اینکه خودتون تیکت رو بستید ، اگر نیاز به پاسخ دارید تیکت رو بروزرسانی کنید
تیکت 417927 :
شما فرمودید سایت بالا نمیاد
همکارم بررسی کردن و پاسخ دادن که سایت بالا میاد مودم خاموش روشن کنید
الان هم بنده تست کردم سایتتون بالا میاد
تیکت 730803 :
شما درخواست فعال کردن قابلیت dns control رو داشتید که ما مثل خیلی از هاستینگ های دیگه این قابلیت رو داخل دایرکت ادمین برای کاربر باز نمیزاریم و اگر کاربر درخواستی داشته باشه در این مورد دستی اضافه میکنیم
با این حال الان براتون فعال شد تا خودتون دسترسی تغییرات داشته باشید
باز هم مشکل بود در خدمتیم
navid2zp
March 1st, 2016, 15:37
شما نمایندگی تهیه نکردید ، بنده به دلیل اینکه داخل این تاپیک تجربتون رو ارسال کردید گمان کردم سرویس نمایندگی از ما دارید
با این حال
تیکت
488221 که کلا بدون هیچ پاسخی به حالت بسته/حل شده در اومده حالا یا اختلال سیستمی بوده یا اینکه خودتون تیکت رو بستید ، اگر نیاز به پاسخ دارید تیکت رو بروزرسانی کنید
تیکت 417927 :
شما فرمودید سایت بالا نمیاد
همکارم بررسی کردن و پاسخ دادن که سایت بالا میاد مودم خاموش روشن کنید
الان هم بنده تست کردم سایتتون بالا میاد
تیکت 730803 :
شما درخواست فعال کردن قابلیت dns control رو داشتید که ما مثل خیلی از هاستینگ های دیگه این قابلیت رو داخل دایرکت ادمین برای کاربر باز نمیزاریم و اگر کاربر درخواستی داشته باشه در این مورد دستی اضافه میکنیم
با این حال الان براتون فعال شد تا خودتون دسترسی تغییرات داشته باشید
باز هم مشکل بود در خدمتیم
تیکت اول متاسفانه تا فرداش ساعت 3 اگر اشتباه نکنم پاسخی ندادید که یکی از دوستان انجمن راهنمایی کردن و حل شد که تیکت رو بستم
مورد بعدی هم توی پست قبل تصحیح کردم که درخواست فعال سازی داده بودم و اگر دقت کنید گفتم بیش از 1.5 ساعت طول کشید که خوب برای زمان پشتیبانی چندان جالب به نظر نمیرسه
در مورد بالا نیامدن هاست این متن کامل :
متاسفانه 1 ساعتی هست که دسترسی به سایت موجود نیست.
پنل مشکلی نداره و ای پی هاست پینگ هم داره ولی سایت خیر
از کلودفلیر استفاده می کنیم و ظاهرا نمیتونن با سرور های شما ارتباط برقرار کنه در نتیجه صفحه ارور ظاهر میشه.
ممنون میشم بررسی کنید این مورد رو
همونطور که میبینید بنده گفتم مشکلی با ای پی هاست و پنل نیست و کلود فلیر هست که مشکل داره که درخواست بررسی دادم
همونطور که بالاترم گفتم سرور های کلودفلیر از سرور شما تایم اوت می گیرند که خوب بدون شک تمایل دارید بدونید تا یک بررسی انجام بشه
ولی به هر حال اگر فکر می کنید پاسختون منطقی بوده مشکلی نیست . این مشکلی که از نظر بنده در زمان پاسخ گویی و بررسی شما نیاز بوده که به نظر بنده میتونه خیلی بهتر بشه و این شرایط چندان جالب نیست.
tikweb.ir
March 1st, 2016, 16:06
تیکت اول متاسفانه تا فرداش ساعت 3 اگر اشتباه نکنم پاسخی ندادید که یکی از دوستان انجمن راهنمایی کردن و حل شد که تیکت رو بستم
مورد بعدی هم توی پست قبل تصحیح کردم که درخواست فعال سازی داده بودم و اگر دقت کنید گفتم بیش از 1.5 ساعت طول کشید که خوب برای زمان پشتیبانی چندان جالب به نظر نمیرسه
در مورد بالا نیامدن هاست این متن کامل :
همونطور که میبینید بنده گفتم مشکلی با ای پی هاست و پنل نیست و کلود فلیر هست که مشکل داره که درخواست بررسی دادم
همونطور که بالاترم گفتم سرور های کلودفلیر از سرور شما تایم اوت می گیرند که خوب بدون شک تمایل دارید بدونید تا یک بررسی انجام بشه
ولی به هر حال اگر فکر می کنید پاسختون منطقی بوده مشکلی نیست . این مشکلی که از نظر بنده در زمان پاسخ گویی و بررسی شما نیاز بوده که به نظر بنده میتونه خیلی بهتر بشه و این شرایط چندان جالب نیست.
الان سایت شما تایم اوت داره؟
از سایت هایی مثل gtmetrix.com هم چک میکنید؟
پاسخ رو داخل همون تیکت ها بگید بنده پاسختون رو میدم که تاپیک منحرف نشه
mo_mohit1
March 1st, 2016, 23:25
سلام
دوستمون درست میگن. واقعا پشتیبانی خیلی دیر جواب میده یا اصلا جواب نمیده. نمونش تیکت بنده با ای دی 104885 که هنوزم بعد از چند روز جواب ندادین تا بسته شده.
tikweb.ir
March 2nd, 2016, 04:13
سلام
دوستمون درست میگن. واقعا پشتیبانی خیلی دیر جواب میده یا اصلا جواب نمیده. نمونش تیکت بنده با ای دی 104885 که هنوزم بعد از چند روز جواب ندادین تا بسته شده.
تیکت شما زیر یک ساعت پاسخ داده شده
بعد اون هم بسته شده چون دلیلی برای ادامه تیکت نبوده ، لطفا تاپیک رو منحرف نکنید
یوزر شما ایمیل اسپم چند هزار تایی ارسال میکنه سه بار باز کردیم و مشکل حل نشده ، طبیعیه که دیگه یوزر باز نشه اگر هم بکاپ از یوزر میخواید تیکت بزنید
عجیبه که بعضی مشتریان کافیه یک یا دو تیکتشون کمی با تاخیر یا جوابی خلاف میلشون داده بشه ، تمام خدمات و پشتیبانی که بهشون دادیم رو زیر سوال میبرن...!
mo_mohit1
March 2nd, 2016, 09:43
تیکت شما زیر یک ساعت پاسخ داده شده
بعد اون هم بسته شده چون دلیلی برای ادامه تیکت نبوده ، لطفا تاپیک رو منحرف نکنید
یوزر شما ایمیل اسپم چند هزار تایی ارسال میکنه سه بار باز کردیم و مشکل حل نشده ، طبیعیه که دیگه یوزر باز نشه اگر هم بکاپ از یوزر میخواید تیکت بزنید
عجیبه که بعضی مشتریان کافیه یک یا دو تیکتشون کمی با تاخیر یا جوابی خلاف میلشون داده بشه ، تمام خدمات و پشتیبانی که بهشون دادیم رو زیر سوال میبرن...!
من کل هاست رو پاک کردم. شما زحمت به خودتون هم ندادین که حداقل نگاه کنید که از کجا ارسال شده. هاست خالیه ولی یکی داره بهش نفوذ میکنه. بهتره امنیتتون رو بالا ببرین و کاری کنید کسی نتونه شل آپلود کنه. من از پشتوار سرور دارم هیچ شلی داخل هاست آپلود نمیشه و هیچ وقت اینجور مشکلی برام پیش نیومده.
tikweb.ir
April 11th, 2016, 00:12
من کل هاست رو پاک کردم. شما زحمت به خودتون هم ندادین که حداقل نگاه کنید که از کجا ارسال شده. هاست خالیه ولی یکی داره بهش نفوذ میکنه. بهتره امنیتتون رو بالا ببرین و کاری کنید کسی نتونه شل آپلود کنه. من از پشتوار سرور دارم هیچ شلی داخل هاست آپلود نمیشه و هیچ وقت اینجور مشکلی برام پیش نیومده.
پیرو حل این مشکل یک ماهی هست که اخرین نسخه انتی شلر cxs مجددا روی سرور نصب و کانفیگ شده و تا کنون هیچ گزارشی مبنی به اپلود شل نداشتیم و تا حد زیادی از این مورد جلوگیری شده و امنیت بهبود یافته
viasky
April 11th, 2016, 00:19
پاسخ پشتیبانی 1 ساعت تا 8 ساعت زمان بسیار مناسبی هست
خواهش میکنم واقع بین باشید
بنده خودم به چند دیتاسنتر مطرح تیکت زدم دیشب هنوز پاسخی دریافت نکردم ( درخواست پشتیبانی داشتم)
در هر صورت بنده قصد برهم زدم نظم تاپیک و ندارم
پیروز باشید
tikweb.ir
April 11th, 2016, 00:35
پاسخ پشتیبانی 1 ساعت تا 8 ساعت زمان بسیار مناسبی هست
خواهش میکنم واقع بین باشید
بنده خودم به چند دیتاسنتر مطرح تیکت زدم دیشب هنوز پاسخی دریافت نکردم ( درخواست پشتیبانی داشتم)
در هر صورت بنده قصد برهم زدم نظم تاپیک و ندارم
پیروز باشید
درست میفرمایید
با جذب چند پشتیبان جدید در هفته گذشته میانگین زمان پاسخگویی به تیکت ها 30 دقیقه بوده
سعی داریم کیفیت پشتیبانی رو به حد بسیار بالایی برسونیم
Mr-MAMAD
April 11th, 2016, 02:51
سلام
پشتیبانی ضعیف شده آقای مخمری یک کار ساده نتونستند انجام بدن . لطفا رسیدگی کنید.
کد تیکت : #845638
پ.ن : البته خودم مشکلمو حل کردم ولی نظرمو ارسال کردم.
موفق و سربلند
tikweb.ir
April 11th, 2016, 08:07
سلام
پشتیبانی ضعیف شده آقای مخمری یک کار ساده نتونستند انجام بدن . لطفا رسیدگی کنید.
کد تیکت : #845638
پ.ن : البته خودم مشکلمو حل کردم ولی نظرمو ارسال کردم.
موفق و سربلند
دوست گرامی چرا میگید پشتیبانی ضعیف شده؟ و جو تاپیک رو بهم میریزید؟
پشتیبانی پاسخ درست و به موقعی به شما دادن
شما درخواست تغییر دامنه ریسلرتون رو به دامنه ای دادید که روی سرور هاستش موجوده و دارید استفاده میکنید !
خب اول اینکه با اینکار چون دامنه قبلی منقضی شده ، dns هاتون بهم میریزه که باید دستی اوکی کنید
دوم اینکه ما باید ریسلری اکانت قبلی رو حذف کنیم و به اکانت جدیدتون ریسلری بدیم که با اینکار ownership بهم میریزه و باید مجدد ownership تک تک یوزر هاتون رو ست کنیم
سوم اینکه اصلا شما خودتون به همه چیز دسترسی دارید ! و میتونید اینکارو بدون نیاز به پشتیبانی انجام بدید و مسئولیتش هم با خودتون باشه... !!
پشتیبانی به شما راه حل دادن که دامنه رو از سرور حذف کنید تا با یه یک تغییر دومین ساده مشکلتون حل بشه
در هر حال اگر از پشتیبانی و خدمات ما ناراضی هستید تیکت بدید هزینه تون رو برگشت بدیم
Mr-MAMAD
April 11th, 2016, 22:02
دوست گرامی چرا میگید پشتیبانی ضعیف شده؟ و جو تاپیک رو بهم میریزید؟
پشتیبانی پاسخ درست و به موقعی به شما دادن
شما درخواست تغییر دامنه ریسلرتون رو به دامنه ای دادید که روی سرور هاستش موجوده و دارید استفاده میکنید !
خب اول اینکه با اینکار چون دامنه قبلی منقضی شده ، dns هاتون بهم میریزه که باید دستی اوکی کنید
دوم اینکه ما باید ریسلری اکانت قبلی رو حذف کنیم و به اکانت جدیدتون ریسلری بدیم که با اینکار ownership بهم میریزه و باید مجدد ownership تک تک یوزر هاتون رو ست کنیم
سوم اینکه اصلا شما خودتون به همه چیز دسترسی دارید ! و میتونید اینکارو بدون نیاز به پشتیبانی انجام بدید و مسئولیتش هم با خودتون باشه... !!
پشتیبانی به شما راه حل دادن که دامنه رو از سرور حذف کنید تا با یه یک تغییر دومین ساده مشکلتون حل بشه
در هر حال اگر از پشتیبانی و خدمات ما ناراضی هستید تیکت بدید هزینه تون رو برگشت بدیم
سلام
پشتیبانیتون هیچ کدوم از این هارو نگفته و توضیحی نیز ندادند . اولین جوابشون این بود که دامنه رو تمدید کنم همین رو فقط گفتند. دومین جواب نیز که نمیشه و باید دامین رو از زیر مجموعه حذف کنم در صورتی که بنده روی اون دامین سایت بالا اوردم. حتی راه حلش نیز از یک جای دیگه گیر اوردم بدون هیچ کمکی یا راهنمایی از طرف شما.
بعد هم بنده درخواست بازگشت وجه بدم شما اون رو به حساب بانکی واریز نمیکنید و اون رو به حساب کاربری انتقال میدید که در هر حالت میخواین حساب کنید جز ضرر سودی نکرده ام و یک جور این قانون برگشت وجه دراماتیکی هست و قوانینی برای این مورد در بین قوانین شما نیست.
لطفا سعی کنید سطح پشتیبانی رو ببرید بالا .
بخشی از پاسخ پشتیبانی شما :
خودتون این مورد رو میتونید انجام بدید
در ضمن با تغییر دامنه باید تک تک دامنه های مشتریانتون رو ادیت کنید و dns جدید جایگزین کنید
پیشنهاد میکنم دامنه رو تمدید کنید
ببخشید این رو میگم . اگر قرار باشه خودم انجام بدم مسئله رو تیکت نمیدادم.
و حالا که بحث داغ پشتیبانی باز شده این رو نیز متذکر بشم به دوستان که بر خلاف گفته های استارتر که گفتند حداکثر نیم ساعته پاسخ داده میشه این رو بگم که حداقل مدت زمانی که این پاسخ هارو میفرستند 5 ساعت میانگین هست. که بازم جای شکر داره که پاسخ میدهند.
بازم تاکید میکنم لطفا سعی کنید سطح پشتیبانی رو ببرید بالا هر چند مدت زمان پاسخگویی رو نمیشه کاریش کرد ولی سطحش رو میشه تایین کرد.
موفق و سربلند
tikweb.ir
April 11th, 2016, 22:09
سلام
پشتیبانیتون هیچ کدوم از این هارو نگفته و توضیحی نیز ندادند . اولین جوابشون این بود که دامنه رو تمدید کنم همین رو فقط گفتند. دومین جواب نیز که نمیشه و باید دامین رو از زیر مجموعه حذف کنم در صورتی که بنده روی اون دامین سایت بالا اوردم. حتی راه حلش نیز از یک جای دیگه گیر اوردم بدون هیچ کمکی یا راهنمایی از طرف شما.
بعد هم بنده درخواست بازگشت وجه بدم شما اون رو به حساب بانکی واریز نمیکنید و اون رو به حساب کاربری انتقال میدید که در هر حالت میخواین حساب کنید جز ضرر سودی نکرده ام و یک جور این قانون برگشت وجه دراماتیکی هست.
لطفا سعی کنید سطح پشتیبانی رو ببرید بالا .
بخشی از پاسخ پشتیبانی شما :
ببخشید این رو میگم . اگر قرار باشه خودم انجام بدم مسئله رو تیکت نمیدادم.
و حالا که بحث داغ پشتیبانی باز شده این رو نیز متذکر بشم به دوستان که بر خلاف گفته های استارتر که گفتند حداکثر نیم ساعته پاسخ داده میشه این رو بگم که حداقل مدت زمانی که این پاسخ هارو میفرستند 5 ساعت میانگین هست. که بازم جای شکر داره که پاسخ میدهند.
بازم تاکید میکنم لطفا سعی کنید سطح پشتیبانی رو ببرید بالا هر چند مدت زمان پاسخگویی رو نمیشه کاریش کرد ولی سطحش رو میشه تایین کرد.
موفق و سربلند
شما هنوز فرق تیکتی که نیاز به بررسی داره و باید مدیر سرور حلش کنه رو با تیکت های معمولی نمیدونید و انتظار دارید همه جور تیکت رو زیر نیم ساعت پاسخ بگیرید !
ما وقتی دسترسی های لازم رو به یه نماینده دادیم پس چرا شمایی که نماینده هستید خودتون مورد رو حل نمیکنید و به پشتیبانی تیکت میدید و خیلی هم سریع انتظار پاسخ دارید و بر این موضوع منتقدید؟!
انتظارات شما خیلی بالاست ،
ماه اینده تصویر مقایسه پشتیبانی و میزان مدت پاسخگویی رو از خود سیستم whmcs میزارم تا بتونید قضاوت کنید
تیکت بدید بنده هزینه رو به حساب بانکیتون برگشت بدم
Mr-MAMAD
April 11th, 2016, 22:22
شما هنوز فرق تیکتی که نیاز به بررسی داره و باید مدیر سرور حلش کنه رو با تیکت های معمولی نمیدونید و انتظار دارید همه جور تیکت رو زیر نیم ساعت پاسخ بگیرید !
ما وقتی دسترسی های لازم رو به یه نماینده دادیم پس چرا شمایی که نماینده هستید خودتون مورد رو حل نمیکنید و به پشتیبانی تیکت میدید و خیلی هم بر این موضوع منتقدید؟!
انتظارات شما خیلی بالاست ،
تیکت بدید بنده هزینه رو به حساب بانکیتون برگشت بدم
پاسخی که دادید هیچ نیازی به بررسی نداشتید.
بنده که هزینه حق پشتیبانی میدهم آیا حق ندارم که برای این موارد پشتیبانی بخواهم ؟
بنده از سرویس راضی هستم فقط از این مشکل پشتیبانی که بعد از چند سال که از سرویس های شما استفاده میکنم به وجود اومد ناراضی هستم
tikweb.ir
April 11th, 2016, 22:26
پاسخی که دادید هیچ نیازی به بررسی نداشتید.
بنده که هزینه حق پشتیبانی میدهم آیا حق ندارم که برای این موارد پشتیبانی بخواهم ؟
بنده از سرویس راضی هستم فقط از این مشکل پشتیبانی که بعد از چند سال که از سرویس های شما استفاده میکنم به وجود اومد ناراضی هستم
بله سعی میکنیم کیفیت پشتیبانی رو طی ماه های اینده به حد بالایی برسونیم
gharibion
April 12th, 2016, 00:15
شما ارتباطی با رزبلاگ دارید ؟
farshid17
April 12th, 2016, 00:41
سرویس خوبی میدن اما کسایی که پشتیبانی می کنند حرفه ای نیستند
iHSG
April 12th, 2016, 12:27
سلام
منم نظرم رو میگم:
1.سایت خوبی دارن و دامنه هم عالیه و حتی همین الان هم برای خودش یه برند کوچک تو فضای هاستینگ شده طوری که تو همه انجمن ها و سایت ها تیک وب رو می شناسند.
2.تنها جایی که دیدم معرفتی سرویس فعال میکنن من یه هاست دانلود نیاز داشتم تیکت دادم بهشون گفتم فعلاً پولی در کارتم نیست بعداً پرداخت میکنم ایشون هم یک ماه رایگان برام فعال کردن.
3.سرعت پاسخگویی به تیکت ها از حق نگذریم واقعاً پایینه.مسلماً مشتری های شما بیشتر از شرکت parspack.com نیست اما شرکت پارس پک در عرض کمتر از 5 دقیقه همیشه پاسخ میدن می تونید خودتون تست کنید و اینکه میگید تیکت معمولی داریم و تیکت فوری و... به نظرم حرفتون خیلی غیر منطقیه طبق گفته دوستمون وقتی کسی پول سرویس رو میده هزینه پشتیبانی هم داده شما اگر می بینید با این قیمت ها پشتیبانی براتون سخته قیمت ها رو بالا ببرید اما پشتیبانی رو ضعیف نکنید.راستی بعضی از تیکت ها هم که اصلاً پاسخ نمیدین من الان چند ماهه یه تیکت در حسابم دارم که پاسخ داده نشده که البته دیگه نیازی هم به پاسخش ندارم.
4.متاسفانه یکم نظم کاری شرکتشون پایینه.من دو سرویس داشتم یه هاست دانلود و یه نمایندگی هاست سی پنل هاست دانلود تا سر موعد رسید بدون اینکه مثل همه شرکت ها قبلش 3 تا اطلاعیه رو بدن با همون اطلاعیه اول ساسپند کردن که واقعاً از این کارشون ناراحت شدم البته من قصد تمدید نداشتم اما خدایی این کارشون اذیت کننده است اما حالا جالب این جاست که نمایندگی هاست من خیلی وقت بیشتر از اون هاست دانلود منقضی شده بود اما تا چند ماه بعدش هم همچنان نمایندگی هاستم بدون پرداخت هیچ پولی باز بود :) الانم نمی دونم شاید الانم نمایندگی هاستم باز هست آخه خیلی وقته دیگه بهش نیازی ندارم و اون موقع هم قصد تمدید نداشتم.به نظرم یکم نظم کاری سایت رو بالا ببرید که سیستم ساسپند و اطلاعیه ها و... برای همه سرویس ها یکی باشه بهتره.
همانطور که می بینید من هم نکات مثبت سرویس شما رو گفتم و هم نکات منفی پس مطمئن باشید هرگز قصد خراب کردن جلوه هاستینگ شما رو ندارم.
فقط خواستم مثل سایر مشتریان نظر خودم رو پس از استفاده از سرویس های شما بگم.
hemaseh
June 6th, 2016, 13:30
سرویس ها خوب هستند ولی متاسفانه پشتیبانی نامناسبی دارند، 2 روز از درخواست یک بکاپ گذشته و همچنان ما در انتظار هستیم، و بعد از یک روز (یعنی 24 ساعت) که هیچ جوابی داده نشده.
تمامی سرویس ها توسط هکر عربی هک شده و پشتیبانی میگه خودتون باید بررسی کنید. ما هم قبول کردیم که تمامی cms ها که جوملا و وردپرس و سایت ساده html بوده مشکل داشته و بررسی میکنیم ولی درخواست بازگردانی کردیم که بعد از 24 ساعت هیچ جوابی نگرفتیم.
کل سایت هایی که هک شده بودند 20 سایت بود که ما در نهایت و با توجه به عدم پاسخگویی مناسب احتیاج به بکاپ 3 سایت داشتیم که اون هم خبری نشد.
دوست نداشتم اینجا مطرح بشه ولی وقتی میبینم نه تیکت پاسخگو هستند و نه تلفنی که اعلام کردند و مشتری ها ناراضی هستند دنبال راه حل می گردم و به اینجا میرسم.
---------
پ ن : بالاخره بعد از 6 روز که سرویس ها رو هوا بوده جواب دادن " سرویس رو تمدید کنید انجام بشه "
هزینه سرویس 25 هزار تومان هست و نه کسی پول دار میشه و نه کسی بد بخت ولی به راحتی و بی مسئولیتی یک نفر باعث آبرو ریزی میشه.
درخواست بکاپ از 3 تا سایت کردیم که امیدواریم حداقل بکاپ رو برامون بفرستن.
tikweb.ir
June 9th, 2016, 14:04
سرویس ها خوب هستند ولی متاسفانه پشتیبانی نامناسبی دارند، 2 روز از درخواست یک بکاپ گذشته و همچنان ما در انتظار هستیم، و بعد از یک روز (یعنی 24 ساعت) که هیچ جوابی داده نشده.
تمامی سرویس ها توسط هکر عربی هک شده و پشتیبانی میگه خودتون باید بررسی کنید. ما هم قبول کردیم که تمامی cms ها که جوملا و وردپرس و سایت ساده html بوده مشکل داشته و بررسی میکنیم ولی درخواست بازگردانی کردیم که بعد از 24 ساعت هیچ جوابی نگرفتیم.
کل سایت هایی که هک شده بودند 20 سایت بود که ما در نهایت و با توجه به عدم پاسخگویی مناسب احتیاج به بکاپ 3 سایت داشتیم که اون هم خبری نشد.
دوست نداشتم اینجا مطرح بشه ولی وقتی میبینم نه تیکت پاسخگو هستند و نه تلفنی که اعلام کردند و مشتری ها ناراضی هستند دنبال راه حل می گردم و به اینجا میرسم.
---------
پ ن : بالاخره بعد از 6 روز که سرویس ها رو هوا بوده جواب دادن " سرویس رو تمدید کنید انجام بشه "
هزینه سرویس 25 هزار تومان هست و نه کسی پول دار میشه و نه کسی بد بخت ولی به راحتی و بی مسئولیتی یک نفر باعث آبرو ریزی میشه.
درخواست بکاپ از 3 تا سایت کردیم که امیدواریم حداقل بکاپ رو برامون بفرستن.
مشکل امنیتی خود سایت هاتون یا پسورد ریسلری یا... بوده وگرنه کل سایت های سرور هک میشد نه فقط سه تا سایت داخل نمایندگی شما !!
حتی یک سایت دیگه هم هک نشده پس لطفا جو سازی نکنید داخل تیکت هم توضیحات کافی داده شده بهتون
در مورد بکاپ هم طبق قوانین وقتی تاریخ سرویس به پایان میرسه ارائه بکاپ تنها با پرداخت هزینه تمدید یا پرداخت هزینه بکاپ امکان پذیره
st3205
June 9th, 2016, 14:29
پشتیبانیتون بسیار ضعیفه،به جای اینکه جواب تیکت رو بدید تیکت رو میبندین .
قبلا همکاری با شما رو داشتم ولی پشتیبانیتون واقعا ضعبفه.
موفق باشین
tikweb.ir
June 9th, 2016, 14:40
پشتیبانیتون بسیار ضعیفه،به جای اینکه جواب تیکت رو بدید تیکت رو میبندین .
قبلا همکاری با شما رو داشتم ولی پشتیبانیتون واقعا ضعبفه.
موفق باشین
وقتی مشکل حل میشه تیکت بسته میشه چیز طبیعی هست
st3205
June 9th, 2016, 14:50
میدونم ولی اصلا جوابی داده نشده.
من مشکلی نداشتم فقط یک سوال پرسیده بودم که...
tikweb.ir
June 9th, 2016, 15:14
میدونم ولی اصلا جوابی داده نشده.
من مشکلی نداشتم فقط یک سوال پرسیده بودم که...
اگر سوال بوده که احتمالا اشتباه بسته شده مجدد تیکت میدادید پاسخ داده میشد