PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : 75 درصد تخفیف ویژه <ریسلر ، مستر ریسلر ، آلفا مستر ریسلر>



rastindata
November 16th, 2015, 18:06
به نام او که یادش آرامش بخش دل هاست

(به دلیل خراب کاری بعضی از همکاران در تاپیک قبلی و قفل شدن آن مجبور به باز کردن تاپیک جدید شدیم)




با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما همکاران عزیز .
به مناسبت آغاز به کار وب سایت ، راستین دیتا تخفیف ویژه ای برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم :
25 درصد تخفیف همیشگی یا 50 درصد تخفیف ماه اول.



http://rastindata.com/wp-content/uploads/2015/11/75-1.png (https://rastindata.com/)

کد تخفیف 25 درصدی دائمی : hbd25
کد تخفیف 50 درصدی ماه اول : hbd50

کد تخفیف 80 درصدی ماه اول برای اثبات کیفیت محصولات : two80 (فقط 2 عدد موجود است)




سرویس های قابل ارائه با کد تخفیف :

█نمایندگی هاست سی پنل
(https://rastindata.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%db%8c-%d9%be%d9%86%d9%84.php/)█ نمایندگی هاست حرفه ای
(https://rastindata.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c.php/)█ مستر ریسلر (https://rastindata.com/%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d8%b3%d9%84%d8%b1.php/)
█ مستر ریسلر حرفه ای
(https://rastindata.com/%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d8%b3%d9%84%d8%b1-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c.php/)█ (https://rastindata.com/%d8%a2%d9%84%d9%81%d8%a7-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d8%b3%d9%84%d8%b1-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c.php/) آلفا مستر ریسلر حرفه ای (https://rastindata.com/%d8%a2%d9%84%d9%81%d8%a7-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d8%b3%d9%84%d8%b1-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c.php/)

مشخصات کامل سرویس های نمایندگی در لینک های ارائه شده موجود میباشد



همچنین به تمامی خریداران گرامی ، یک عدد پنل نمایندگی دامین بین المللی ، یک عدد نمایندگی فروش اینترنت پرسرعت ، یک عدد پنل اس ام اس و یک عدد اینترنت پر سرعت با سه ماهه سرعت 1MB و حجم 3GB بصورت رایگان تقدیم خواهد شد






درباره ی ما (https://rastindata.com/about.php/)
کارکنان راستین دیتا (https://rastindata.com/staff.php/)
گالری عکس شرکت (https://rastindata.com/gallery.php/)
تماس با ما (https://rastindata.com/contact.php/)






سوالی بود در خدمتم

09168504787 فرزام
09336347079 حسینی

webmaster406
November 25th, 2015, 10:32
همکاراتون حتما شمارو میشناختند که خرابکاری کردند دیگه.
بنده هم اشتباه کردم ازتون هاست خریدم. و کلی مشکلات برام ایجاد کردید و حتی سایت هام رو بعضی هاش پرید. الکی فقط بلدین بابت هر کاری پول بگیرین. پول گرفتنون به کنار حداقل کار رو انجام میدادین.
الکی فقط پول گرفتین از بنده. موقع بازگشت وجه هم دلیل میخواهید از آدم و بعداز دلیل هم 10درصد از مبلیغ رو هم کم میکنید.
دوستان بهتون توصیه میکنم اشتباه بنده رو تکرار نکنید.
بابت حرف هایی هم که زدم مدرک دارم. کسی خواست میتونم ارائه بدم.

s0NY
November 25th, 2015, 11:04
شما مدرک در تاپیک قرار بدید :|

webmaster406
November 25th, 2015, 17:59
بعضی از سایت های بنده حجمشون 50یا کمتر هم بود ولی باعث شدین حذف بشن.
موقع عودت وجه دلیل میخواهید از مشتری و به همین سادگی هزینه رو بازگشت نمیدین و همچنین 10درصد هم کارمزد کم میکنید.
اینم لینکی از تصویر تیکت های بنده.
http://uupload.ir/files/gmng_مy.png
http://uupload.ir/files/gmng_مy_thumb.png (http://uupload.ir/viewer.php?file=gmng_مy.png)
http://uupload.ir/files/gmng_مy.png (http://uupload.ir/)

- - - Updated - - -

مثلا داری بچه میترسونی که بهم پیام خط و نشون و تهید میفرستی؟؟؟
برو پلیس فتا...مثلا میخوای چی بگی؟ بگی بی مسئولیتی بنده باعث از بین رفتن سایت هاش شده؟یا چی؟
درضمن واقعا عکس العمل شما منو تحت تاثیر قرار داد...من تاپیک زدم و شما بعد 2ساعت پرونده منو تکمیل کردین و به پلیس فتا ارسال کردین؟
کاش تو پشتیبانی هاستتون هم عکس العملتون اینجوری سریع می بود!

rastindata
November 25th, 2015, 18:02
دوست عزیز روز اول اومدید و سرویستونو با تخفیف بهتون تحویل دادیم و بجای سرویس معمولی سرویس حرفه ای بهتون تحویل دادیم !

تمامی تیکتاتون زیر 5 دقیقه جواب داده شده بجز چند تیکت آخر ، پس لطفا جو ندید !
در مورد انتقال هم ما وظیفه ای مبنی بر انتقال سایت های شما نداریم ، هزینه ای دریافت شد و قرار شد بک آپ گیری رو دستی انجام بدیم چون پورت FTP ، قسمت Backups و ... روی سرور شما بسته بود
قرار شد دستی انتقال بدیم ، که بازم از یه طریق اقدام کردیم نشد ، داشتیم فایلاتونو دانلود میکردیم روی سرور خودمون ، که تیکت دادید ، پولتونو برگشت دادیم ، عینا 15 هزار تومان !
بعدش هم که تیکت دادید گفتید سرویس رو نمیخوایم ، اونم 2 هزار تومن بخاطر کارمزد و هزینه ی پشتیبانی و این 2 روز کم شد و به حسابتون واریز کردیم ! در صورتی که طبق قوانین شرکت نباید بازگشت وجه بدیم وقتی دلیل قابل قبولی ندارید ! نه سرویس مشکل داشته نه دلیل دیگه ای

حالا هم همکاران خودشون قضاوت کنن !

به شما هم توصیه میکنم که وقتی 1 روز به ساسپند شدنتون مونده نرید سرویس تهیه کنید که اینطور بشه

اس ام اس هم براتون فرستاده شد بخونید ...

webmaster406
November 25th, 2015, 18:26
دوست عزیز روز اول اومدید و سرویستونو با تخفیف بهتون تحویل دادیم و بجای سرویس معمولی سرویس حرفه ای بهتون تحویل دادیم !

آره سرویس حرفه ای تحویل دادین اما با فضای 0 و امکانات محدود شده. من مستر میخواستم شما ریسلر معمولی دادین


تمامی تیکتاتون زیر 5 دقیقه جواب داده شده بجز چند تیکت آخر ، پس لطفا جو ندید !
در مورد انتقال هم ما وظیفه ای مبنی بر انتقال سایت های شما نداریم ، هزینه ای دریافت شد و قرار شد بک آپ گیری رو دستی انجام بدیم چون پورت FTP ، قسمت Backups و ... روی سرور شما بسته بود
قرار شد دستی انتقال بدیم ، که بازم از یه طریق اقدام کردیم نشد ، داشتیم فایلاتونو دانلود میکردیم روی سرور خودمون ، که تیکت دادید ، پولتونو برگشت دادیم ، عینا 15 هزار تومان !

با توجه به عکسی که تو پست قبلی قرار دادم فکر نمی کنید دروغ گفتن فایده ای نداره؟
من باهاتون تلفنی حرف زدم وگفتین این مشکلات وجود دارد برای همین باید دستی باید انتقال بدید و شامل هزینه می شود. و هزینه رو هم پرداخت کردم. گفتین شبانه همه سایت ها رو منتقل میکنین. ولی همونطور که تو عکس بالا میبینید من فردا 11صبح بهتون تیکت دادم که حتی یه سایت رو هم منتقل نکرده بودین. و باز بهتون فرصت دادم ولی به تیکتم جوابی ندادین. برای همین درخواست عودت وجه کردم. شما حتی تیکت عودت رو که بنده دادم اصلا فایلی منتقل نکرده بودین. چون فضای استفاده شده از سرور صفر بود.



بعدش هم که تیکت دادید گفتید سرویس رو نمیخوایم ، اونم 2 هزار تومن بخاطر کارمزد و هزینه ی پشتیبانی و این 2 روز کم شد و به حسابتون واریز کردیم ! در صورتی که طبق قوانین شرکت نباید بازگشت وجه بدیم وقتی دلیل قابل قبولی ندارید ! نه سرویس مشکل داشته نه دلیل دیگه ای

حالا هم همکاران خودشون قضاوت کنن !

به شما هم توصیه میکنم که وقتی 1 روز به ساسپند شدنتون مونده نرید سرویس تهیه کنید که اینطور بشه

اس ام اس هم براتون فرستاده شد بخونید ...


پشتیبانی جزئی از تعهدات یک هاستینگ هستش. البته شما میتونید این رو تو قوانینتون ذکر کنید که همچین تعهدی ندارین...
عجب رویی داری!!! با اینکه عکس گذاشتم باز میگین دلیل قابل قبولی ندارم.
من بهتون قبل از خرید مشکلاتم رو گفتم و قبول کردین.
جواب اس ام اس شمارو هم بالا دادم.
اینطور که معلومه شما فقط میخوای با دلیل منطقی یا غیر منطقی کارتون رو توجیح کنید. برای همین بنده هم ترجیح میدم الکی بحثت نکنم

CYCLONER
November 25th, 2015, 18:31
بعضی از سایت های بنده حجمشون 50یا کمتر هم بود ولی باعث شدین حذف بشن.
موقع عودت وجه دلیل میخواهید از مشتری و به همین سادگی هزینه رو بازگشت نمیدین و همچنین 10درصد هم کارمزد کم میکنید.
اینم لینکی از تصویر تیکت های بنده.
http://uupload.ir/files/gmng_مy.png
http://uupload.ir/files/gmng_مy_thumb.png (http://uupload.ir/viewer.php?file=gmng_مy.png)
http://uupload.ir/files/gmng_مy.png (http://uupload.ir/)

- - - Updated - - -

مثلا داری بچه میترسونی که بهم پیام خط و نشون و تهید میفرستی؟؟؟
برو پلیس فتا...مثلا میخوای چی بگی؟ بگی بی مسئولیتی بنده باعث از بین رفتن سایت هاش شده؟یا چی؟
درضمن واقعا عکس العمل شما منو تحت تاثیر قرار داد...من تاپیک زدم و شما بعد 2ساعت پرونده منو تکمیل کردین و به پلیس فتا ارسال کردین؟
کاش تو پشتیبانی هاستتون هم عکس العملتون اینجوری سریع می بود!


با سلام


دوست عزیز شما دلیل قانع کننده ای برای حرفتون نیاوردید ایشون سرویس رو تحویل دادن

شما باید اول قوانین شرکت رو بخوانید و بعد اقدام به خرید سرویس بکنید

روز خوش !

webmaster406
November 25th, 2015, 19:33
با سلام


دوست عزیز شما دلیل قانع کننده ای برای حرفتون نیاوردید ایشون سرویس رو تحویل دادن

شما باید اول قوانین شرکت رو بخوانید و بعد اقدام به خرید سرویس بکنید

روز خوش !

دوست عزیز لطفا پستهای بنده رو بخونید و بعد نظر پست ارسال کنید.
سرویس که بنده بابتش هزینه دادم با سرویسی که بهم تحویل دادن فرق میکرد علتش رو هم تو حرف های بالا هست.
چندتا از سایت هام به دلیل عدم احساس مسئولیت حذف شدن.
بنده قوانین رو نخوندم ولی انتظاراتی که بنده داشتم رو معمولا هر هاستینگی که ادعای کیفیت میکنه رو داره. مثلا احساس مسئولیت و تعهد، انجام به موقع درخواست های کاربر و...

rastindata
November 25th, 2015, 23:14
دوست عزیز لطفا پستهای بنده رو بخونید و بعد نظر پست ارسال کنید.
سرویس که بنده بابتش هزینه دادم با سرویسی که بهم تحویل دادن فرق میکرد علتش رو هم تو حرف های بالا هست.
چندتا از سایت هام به دلیل عدم احساس مسئولیت حذف شدن.
بنده قوانین رو نخوندم ولی انتظاراتی که بنده داشتم رو معمولا هر هاستینگی که ادعای کیفیت میکنه رو داره. مثلا احساس مسئولیت و تعهد، انجام به موقع درخواست های کاربر و...

دوست عزیز شما میفرمایید فضاتون 0 بوده ، درست !

این یه باگ هست توی سیستم WHMReseller و بخاطر اینکه تحویل سیستمی هست ، باید یک تیکت جدا ارسال میکردید و اینو توش ذکر میکردید تا اوکی میشد براتون

شما که ماشالله یک تیکت ایجاد کردید و دقیقه ای 1000 تا پاسخ ارسال میکنید !

- - - Updated - - -


دوست عزیز لطفا پستهای بنده رو بخونید و بعد نظر پست ارسال کنید.
سرویس که بنده بابتش هزینه دادم با سرویسی که بهم تحویل دادن فرق میکرد علتش رو هم تو حرف های بالا هست.
چندتا از سایت هام به دلیل عدم احساس مسئولیت حذف شدن.
بنده قوانین رو نخوندم ولی انتظاراتی که بنده داشتم رو معمولا هر هاستینگی که ادعای کیفیت میکنه رو داره. مثلا احساس مسئولیت و تعهد، انجام به موقع درخواست های کاربر و...

دوست عزیز شما میفرمایید فضاتون 0 بوده ، درست !

این یه باگ هست توی سیستم WHMReseller و بخاطر اینکه تحویل سیستمی هست ، باید یک تیکت جدا ارسال میکردید و اینو توش ذکر میکردید تا اوکی میشد براتون

شما که ماشالله یک تیکت ایجاد کردید و دقیقه ای 1000 تا پاسخ ارسال میکنید !