PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خروجی گرفتن از وردپرس



mehrdad76
November 15th, 2015, 17:22
سلام دوستان
من یه سایت روی لوکال درست کردم و میخوام دقیقا همون رو با همون اطلاعات و تنظیمات روی هاست آپلود کنم.
میشه راهنمایی کنید که چجوری میشه این کارو انجام داد؟

poriya_hashie
November 15th, 2015, 17:32
میخواید تم رو انتقال بدید یا محتوای وردپرس رو؟

mehrdad76
November 15th, 2015, 17:33
میخواید تم رو انتقال بدید یا محتوای وردپرس رو؟
هم تم و هم محتوا

Sent from my SM-N910H using Tapatalk

poriya_hashie
November 15th, 2015, 17:41
چطور وردپرس را از لوکال هاست به هاست اصلی منتقل کنیم ؟

راه اندازی وردپرس بر روی لوکال هاست localhost کامپیوتر به سریعتر شدن راه اندازی کمک میکند. آموزش نصب وردپرس بر روی لوکال و بر روی مک را در آینده با شما می آموزیم.
وقتی که شما سایت خود را یک بار بر روی لوکال راه اندازی کردید لازم است آن را به هاستی منتقل کنید.در این مقاله ما قصد داریم به شما آموزش بدهیم چگونه وردپرس خود را از لوکال به هاست معمولی انتقال دهید آن هم بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای محتوای ان به وجود بیاید. با ما همراه باشید.
قبل ازین که شروع کنیم لازم است بدانید ما با یکی از دو افزونه BackupBuddy یا Duplicator کار خواهیم کرد.
ما شدیدا پیشنهاد می کنیم برای راحت تر شدن کارتان از افزونه BackupBuddy استفاده کنید.
لطفا توجه داشته باشید که برای انتقال به هاست اینترنتی و لوکال نیاز دارید و این انتقال از طریق Ftp انجام می شود. آموزش استفاده از FTP
مرحله یک : اکسپورت، وارد کردن دیتابیس از لوکال هاست localhost

اولین چیزی که به آن نیاز دارید دیتابیس است.ما در اینجا از phpmyadmin استفاده میکنیم.برای رفتن به phpmyadmin کافی است به این آدرس بروید :
http://localhost/phpmyadmin/
سپس روی دیتابیس مورد نطر خود کلیک کردن و گزینه Export را کلیک کنید تا خروجی انجام شود :



هنگامی که روی اکسپورت کلیک کردید روی گزینه all tables کلیک کنید و سپس فشرده سازی gzip را انتخاب کنید . به پایین صفحه بروید و بر روی Go کلیک کنید و دیتابیستان را دانلود نمایید.
مرحله دو : آپلود فایل ها بر روی هاست اینترنتی

اکنون یک کلاینت Ftp را باز کنید ، اکنون آن را به سایتتان وصل کنید ، اکنون مطمئن شوید که فایل ها در مسیر درستی آپلود می شوند.به عنوان مثال اگر بخواهید که آدرس سایتتان yoursite.com اشد باید فایل ها را در مسیر public_html آپلود کنید.
اکنون مطابق عکس فایل ها را آپلود کنید :

مرحله سوم : ساخت دیتابیس Mysql در هاست :

وقتی که در حال آپلود فایل ها هستید اونم با این وضعیت اینترنت !!! در این وقت می توانید به ساخت دیتابیس جدید بپردازیدبرای این کار لازمه به پنل هاستتون متصل بشید مثلا ما در اینجا به پنل هاستمون که Cpanel بوده متصل شدیم.بعد از اتصال به پنل بر روی Mysql databases کلیک کنید
درست کردن دیتابیس در ادامه نامی برای دیتابیستان انتخاب کنید :

به پایین تر بیایید و نامی برای یوزر دیتایستان وارد کنید.همچنین پسوردی نیز وارد کنید . دقت کنید که یوزر و پسورد را به خاطر داشته باشید.سپس بر روی create user کلیک کنید و در صفحه بعد ر روی all privileges کلیک کنید تا تمامی فیلد ها تیک بخورند.
سپس به قسمت پایینتر بیاید و یوزر و دیتابیسی که ایجاد کردید رو اینتخاب کنید و add رو بزنید

مرحله چهارم : ایمورت دیتابیس به هاست اصلی اینترنتی

مرحله بعدی ایمورت دیتابیس به هاست اینترنتی است ، به این منظور به پنل خود بروید – Cpanel – سپس به phpmyadmin بروید و بر روی دیتابیسی که قبلا ساختید کلیک کنید . phpmyadmin دیتابیسی خالی بدون هیچگونه table به شما نشان می دهد. بر روی تب import کلیک کنید سپس بر روی choose file کلیک کنید و فایل دیتابیسی که در ابتدا دانلود کردیم را انتخاب نمایید . در آخر بر روی دکمه Go کلیک کنید.

مرحله ۵ : تغییر آدرس سایت :

اکنون شما باید آدرس سایت خود را عوض کنید . در phpmyadmin fi به دنبال wp-options بگردید ، این همان چیزی بود که در مرحله ۴ ایمپورت کردیم.اگر شما در هنگان نصب وردپرس بر روی لوکال خود prefix خود را از wp تغییر داده باشید اینجا هم prefix جدید را خواهید داشت. بر روی دکمه browse کلیک کنید.

زیر فیلد options_name باید به دنبال siteurl بگردید.بر روی دکمه edit در سمت چپ کلیک کنید.

برای مثال اگر آدرس سایت شما در لوکال http://localhost/test. بوده باشد آنرا به آدرس سایت جدیدی که مایل هستید تغییر دهید.
با کلیک بر روی دکمه go ذخیره کنید
تب wp-option میتونه خیلی خیلی طولانی باشه.اما معمولا آدرس در صفحه دوم هستش.
مرحله ۶ : سایتتان را تنظیم کنید .

حالا که ما دیتابیس رو ایمپورت کردیم و محتوای ما نیز آپلود گشتند نوبت کانفیگ یا همان پیکربندی ورد پرس است . در حال حاظر سایت شما باید ارور برقراری ارتباط با دیتابیس را نمایش بدهد.بسیار خب ما برای برطرف کردن این ارور لازم است فایل wp-config.php را ویرایش و مشخصات دیتابیس را در آن وارد کنید.
حالا به پنل ادمین سایت خود وارد شوید ، به Settings » Genera رفته و save Options را کلیک کنید. سپس به Settings » Permalink رفته و روی save کلیک کنید.اینگونه شما اطمینان حاصل میکنید که همه تنظیمات به درستی کار میکنند.
مرحله آخر : رفع ارور های مربوط به کارنکردن لینک ها توسط جابه جا کردن مکان ها
هز رمان که شما وردپرسی را از لوکال به سایت زنده منتقل کنید با خطاهایی مبنی بر نود بعضی فایل ها مواجه خواهید شد. شما میتوانید از دستورات sql یا پلاگین Velvet Blues WordPress plugin استفاده کنید.
اگر بخواهید از دستورات sql استفاده کنید اینجا یک نمونه query برایتان می گذارم.
UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE(post_content, 'localhost/test/', 'www.yourlivesite.com/');


1


UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE(post_content, 'localhost/test/', 'www.yourlivesite.com/');





فقط کافیه به phpmyadmin برید و روی دیتابیس از منوی بالا کلیک کنید.
query را استفاده کنید اما یادتان نرود که آدرس سایتتان را به جای yourlivesite و آدرس لوکال را به جای localhost/test/ بنویسید