PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بدست آوردن اطلاعات و راه ارتباطی با دریا وب هاست



majid rostami
November 2nd, 2015, 19:33
با سلام ...

چندی پیش یک سرویس سی پنل ایران از دریا وب هاست ( daryawebhost.com ) تهیه شد و تقریبا بیشتر از یک ماه همکاری ادامه داشت تا اینکه یکی دو روز قبل از تاسوعا ، لایسنس به مشکل برخورد کرد و امکان ورود به هاست نبود ...
خب با توجه به اینکه سرویس سی پنل و روی دیتاسنتر ایرانی بود این مشکل همچین مشکل بزرگی نیست و طبیعی هست پیش بیاد ( فکر میکنم بار دوم بود که به مشکل لایسنس برخوردیم و بار اول تیکت دادیم بعد از دو روز مشکل حل شد ) .
بنده هم به پشتیبانی تیکت زدم که لایسنس به مشکل خورده و رسیدگی کنند ... ولی تا 4 روز بعد ، پاسخی به تیکت ندادند ... و اینجا بود که اتفاق پیش بینی نشده ای افتاد ...
تمامی سایت های روی این سرور به صورت کلی مسدود شدند و نه سایت بنده و نه حتی سایت خودشون بالا نمیومد ... ( حالا سایت اصلی بنده روی این سرور بود و دی ان اس ها اینجا تعریف شده بودند ... خودتون تصور کنید چه بلایی سر سایر سایت هایی که روی این سرور نبودند اومده ... )

خب تا اینجا ما مقداری محتمل خسارت شدیم ولی خب سریعا مشکل سایر سرویس هامون رو حل کردیم ( دامنه رو منتقل کردیم به سرویس آمریکا و دی ان اس ها رو ست کردیم دوباره و تمامی سایت های مشتریان و خودمون بالا اومد و برای جبران خسارت 12 ساعت بسته بودن سایت مشتریان برای همشون یک ماه هاست به صورت رایگان تمدید کردیم ) ...

خب تا اینجا مشکلات سایر مشتریان حل شد و برای باقی مشتریان نیز از سرویس دایرکت ادمین استفاده کردیم و بهشون هاست ایران دادیم ..

متاسفانه الان نزدیک به یک هفته هست که سایت ایشون بالا نمیاد و شماره تلفنی که داخل هوایز نوشته شده نیز خاموشه ... شماره ای هم که در امضای ایشون وارد شده hamra (http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=100255) نیز پاسخگو نیستند ... بنده هم از سایت های مشتریان بک آپ تهیه کرده بودم و بهشون تحویل دادم ولی از سه چهار تا سایت خودم هیچ بک آپی نداشتم متاسفانه ( که میدونم مقصر خودم هستم ) .

تا اینجا بنده خسارت زیادی دیدم ... خب مسلما ایشون هم خسارت زیادی بهشون وارد شده ولی الان بنده هیچ دسترسی به ایشون ندارم و نمیدونم اصلا قرار هست مشکل حل بشه یا خیر ؟؟؟ بنده هزینه 1 سال سرویس رو به ایشون پرداخت کردم و خب یا باید جبران خسارت کنند یا هزینه بنده رو برگشت بزنن !!! ولی همونطور که گفتم هیچ دسترسی به ایشون نیست ...

اصلا هم قصد تخریب ایشون رو ندارم ... بالاخره در حال همکاری هستیم ولی یک هفته هست که سرویسشون قطعه و باید از طریقی بهشون دسترسی پیدا کنم ...

میخواستم بدونم از دوستانی که در وبهاستینگ فعالیت دارند کسی هست که با ایشون آشنایی داشته باشه و راه ارتباطی به بنده بده تا پیگیری کنیم ؟ چون اگه تا سه روزه دیگه نتونم به صورت دوستانه مشکل رو حل کنیم چاره ای نیست جز شکایت کردن که هم برای خود بنده دردسر هست و هم ایشون ... و اصلا به نظرم این کار درست نیست ...

ممنون میشم دوستان کمک کنند تا بتونیم مشکل رو دوستانه حل کنیم ...

Hi Data
November 2nd, 2015, 19:51
اگر محتوای وبسایتتون مهم هست که دردسترس باشه چرا منتقل نمیکنید؟

majid rostami
November 2nd, 2015, 19:54
اگر محتوای وبسایتتون مهم هست که دردسترس باشه چرا منتقل نمیکنید؟

محتوای سایت چطور در دسترس هست ؟ به چه صورت دسترسی پیدا کنم برای انتقال ؟

عرض کردم که متاسفانه فقط از سایت های مشتریان بک اپ گرفته بودم که خب براشون روی سرویس دایرکت ادمین ریستور کردم ...

از سایت های خودم متاسفانه هیچ بک اپی ندارم ... یه مقداری امیدوار بودم که روی سرویس ایران مشکل بوجود نیاد ...

--------
شما آشنایی با ایشون ندارید ؟ راه ارتباطی خاصی قابل ذکر نیست ؟ چون بنده هیچ دسترسی نتونستم پیدا کنم ...