PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوالاتی در مورد kayako



P30Amin
October 29th, 2015, 21:39
سلام

چند سوال داشتم در مورد کایاکو:
با قسمت های مختلفش کار کردم ولی جواب این سوال ها رو پیدا نکردم - اگر کسی میدونه لطفا راهنمایی کنید:

1- عکسی که در زیر گذاشتم پنل کارکنان یا staff هستش :
http://s3.picofile.com/file/8219819850/001kayako.jpg

همونطور که میبینید staff دارن ایمیل یوزر معمولی رو می بینه در زیر پستش .
میخام نتونه ایمیل یوزر ها رو ببینه.
این رو چطور باید انجام داد؟



2- من یک دپارتمان ساختم مثلا به نام کامپیوتر. و یک نفر رو فقط دسترسی دادم که به اون بخش دسترسی داشته باشه و تیکت هاش رو ببینه و پاسخ بده.
وقتی با یوزر معمولی تیکت ارسال میکنم با اینکه یک نفر فقط هست در بخش کامپیوتر که جواب میده ولی در قسمت owner اون تیکت میزنه unassigned و زیرش یوزر اون شخص هست.


3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل, اون تیکت رو تائید کنه و بعد از تائید, staff یا کارکنان اون رو بتونن در پنلشون ببینن. پست های staff هم بعد از ارسال توسط ادمین کل تائید بشه.
در هر مرحله وقتی که یوزر معمولی تیکت میزنه و نیاز به تائید ادمین داره و کارکنان جوابش هم جوابش رو میدن که اونم ادمین باید تائید کنه یک ایمیل برای ادمین ارسال بشه تا مطلع بشه و تائید کنه.
برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق تیکت در ارتباط باشن.

sht-design
October 29th, 2015, 23:40
شما دارید از نسخه ی نال شده استفاده میکنید یا نسخه ی اصلی ؟

P30Amin
October 29th, 2015, 23:58
شما دارید از نسخه ی نال شده استفاده میکنید یا نسخه ی اصلی ؟

برای این مورد میخاستم :
http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=152820&p=1421386&viewfull=1#post1421386

که دوستان کایاکو رو پیشنهاد دادن.
بله نال هستش. مشکل خاصی نداشته ایمیل رو به یوزر میزنه ولی به کارکنان نمیزنه.

.Net
October 30th, 2015, 11:40
سلام پیشنهاد میدم osticket (http://osticket.com/download)نصب کنید
رایگان، متن باز و زبان فارسی هم داخل تب Language Packs (http://osticket.com/download#linguas) قرار داره
تا حدودی هم شرایطی که لازم دارید، داره