PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تبلیغات پاپ آپ در سایت موزیک با تخفیف ویژه (محدود)



IrIsT
September 28th, 2015, 13:45
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز.
سایت سانگ دانلود,با یک سال فعالیت در زمینه دانلود آهنگ ایرانی و خارجی,با 19 هزار پست مفید و .....,تصمیم داریم که به صورت محدود تا دو تا پاپ آپ ماهیانه در سایت قرار بدیم.
این ساین قبلا با دومین song-dl.ir و بعد به دامین songdownload.ir منتقل شد و دو هفته پش که برای تمامی سایت های موزیک اتفاق هایی به وجود آمد ( فیل... و اخطاریه و ... )تصمیم گرفتیم دامین جدید رو بالا بیاریم و تمامی دامین ها به این دامین اصلی انتقال پیدا کردند :

https://www.downloadnewsong.in

تمام بازدید ها و کاربران به این دامین انتقال پیدا میکنن و هرروز در حال پیشرفت میباشد.چون دامین های قبلی تا رنک 200 هزار خارجی رفته بودن.این دامین جدید هم هرروز درحال پیشرفت می باشد.
قیمت پاپ آپ در سایت,حدودا 300ت می باشد.
اما فقط برای همین هفته و فقط تا عید غدیر خم,قیمت پاپ آپ 150ت ماهیانه می باشد.
ما آمارگیر نداریم.اما تضمینی روزی حداقل 5 هزار آیپی ورودی داخل سایت هستش و هرروز درحال پیشرفت می باشد.
اگر راضی بودین,باز هم ماههای بعد هم همین قیمت قرار خواهد گرفت.فقط و فقط برای رضایت دوستان این کارو میکنیم که دوستان رضایت داشته باشند.
در صورت عدم رضایت که دیگه برای ماه بعد فسخ میشه ( این کار فقط و فقط برای کاربران این فروم هستش و چون سایت ما با این همه آهنگ و سئوی بسیار خوب و ..... هرروز درحال پیشرفت هستش و کسانی که این ماه رو بگیرن,با بازدید پیشتر,باز هم به همین قیمت خواهد بود )

حالا کسانی که تمایل دارند در سایت تبلیغات کنند,یا پیغام خصوصی کنید,یا اینکه با ایمیل زیر در تماس باشید :

iedb.team@gmail.com

این تخفیف ویژه,فقط برای این هفته می باشد و تا عید غدیر اعتبار دارد.

خلاصه این پیام ها :
کسانی که درخواست پاپ آپ بدن,150ت می باشد.
ماههای بعد هم به همین قیمت می باشد ( چون سایت هرروز بازدید بالاتر میره,یک گزینه خیلی خوب میشه و با قیمت پایین و بیشترین بازدید و قیمت بسیار پایین)
و ....

حتی تبلیغات بنری و اسپانسری و .... هم میتونید با ایمیل در تماس باشید.
در تماس باشید.

- - - Updated - - -

سلامی دوباره
یک پاپ آپ فروخته شد
فقط یک سایت دیگه پذیرفته میشه.
موفق باشید.