PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخواست رفع مشکل ارسال ایمیل اسپم از هاست



Saba0000
September 19th, 2015, 14:10
سلام سایت من مدتی که طبق اعلام مدیر سرور هاست از ادرس های مختلف در سی پانل ایمیل ارسال میکنه و هاست مسدود میشه افزونه ها رو بروز کردم اما پوسته رو بعلت اینکه تغییراتی دادم نمی تونم بروز کنم چون اون تغییرات از دست میره تغییرات جزیی هستن مثل نوع فونت نحوه نمایش نظرات کاربران می تونین راهنمایی کنین اگه پوسته رو بروز کنم ترتیب نمایش فرم ارسال نظر کاربران رو چطور می تونم به حالت قبل از بروز رسانی برگردونم ؟

iranhostcom
October 5th, 2015, 00:21
اگر ارسال اسپم از طریق فایل های وب سایت شما (اسکریپت) انجام می شه پس یک بدافزار در سرویس میزبانی شما وجود داره. پیشنهاد می کنم فایل های وب سایت خود را کامل زیپ کرده و دانلود کنید سپس با یک انتی ویروس قوی اسکن کنید.
این کار اگر بدافزاری وجود داشته باشه رو پیدا می کنه

حالا یک نکته ای را هم باید در نظر بگیرید از ارسال از وب سایت شما نباشه - ممکنه از طریق Outlook و یا لو رفتن رمز عبورتان باشه (که وقتی از یک سیستم نا امن لاگین می کنید رخ میده) اگر این مورد باشه - کافیه رمز عبور ایمیل اکانت خود را عوض کنید و سیستم های الوده را شناسایی و پاک سازی کنید.

lizard.tiny
October 5th, 2015, 01:01
سلام

این مشکل رو روی Gmail دارید ؟ چون جدیداً سرویس ایمیل شرکت گوگل هرچیزی رو داره به تشخیص خودش اسپم میکنه!

برای رفع پیشنهاد میکنم از کانفیگ این موارد روی سرور اطمینان حاصل کنید :




SPF
RDNS
Domain Key
بلاک نبودن IP سرور


کلیه موارد رو میتونید از سایت http://www.mail-tester.com برسی کنید

Saba0000
October 5th, 2015, 11:12
یه افزونه امنیتی نصب کردم به اسم wordfence.6.0.17 و all-in-one-wp-security-and-firewall که ای پی هایی که سعی در وارد شدن به پیشخوان وردپرس دارن رو شناسایی و بلاک میکنه که با نصب اون ظاهر فعلا مشکل امنیتی ارسال اسپم رفع شده همینطور فایل های فانکشن و هدر پوسته رو از نسخه اورجینال جایگزین کردم این افزونه اخطار میداد که الوده هستن

ghomeishi
October 5th, 2015, 11:29
افزونه یا اسکریپت جدید نصب کردید

Saba0000
October 5th, 2015, 21:43
نه افزونه نصب کردم

Saba0000
October 7th, 2015, 00:40
نه منظورم اینه که با نصب این افزونه ها مشکل ارسال اسپم رفع شد از راهنمایی تون ممنونم