mona39
September 19th, 2015, 12:52
موتور جستجوگر گوگل از مدل قدیمی بهینهسازی سایت ساز (http://www.portalsaz.com/)به حالت تمرکز بر روی محتوای معتبر و با کیفیت در حال منتقل شدن است. و این نکته ای است که کمتر به آن توجه می شود. این نکته از اهمیت به کارگیری بهینه از متادیتاها و به ویژه کیوردها، نمی کاهد، ولی نمیتوان پنهان کرد هنگامی که از ورودی ارگانیک موتورهای جستجو حرف زده می شود، «اعتبار» هست که حرف نخست را میزند. دیگر، غرق کردن مطالب در پارامترهای بهینه سازی سایت ساز، بهترین شیوه در جهت دعوت مخاطبان به وبسایت تان نخواهد بود. همیشه این شعار را می گویند که محتوا پادشاه شبکه مجازی است. با توجه به اینکه گوگل هر روز بیشتر و عمیق تر بر روی محتوای باکیفیت فو*** می کند، بازاریاب های اینترنتی به این نکته رسیدهاند که اکثر وقت ها، «اعتبار»، دارای اهمیت تر از بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. گوگل تنها موتور جستجویی نیست که بر روی «اعتبار» پافشاری میکند. به تازگی، وبسایت سرچانجینلند در گزارشی بیان کرده که موتور جستجوی بینگ نیز در حال طراحی و کسترش گوگل پاندای ویژه خودش می باشد. این الگوریتم تازه با دخیل کردن پارامترهایی نظیر «اعتبار» بیشتر از قبل بر روی محتوای باکیفیت پافشاری دارد و آن را مهم می داند. بازاریابی محتوا، از خیلی جهتها، برای کارشناسان بازاریابی اینترنتی، چالش بزرگتری نسبت به بهینهسازی سایت ساز موتورهای جستجو می باشد. قانون های دیروز از بین رفته اند. امروز، بازاریاب های اینترنتی باید بر روی تولید محتوای باکیفیتی فو*** کنند که ارزش منتشر کردن داشته باشد. این به این معنی است که بایست فهم کاملی از بازار هدف کسبوکار مورد نظر اتفاق بیفتد تا بتوان درک کرد که تولید چه مدل محتوایی باعث رسیدن به مخاطب های هدفمند می شود.
ارتباطات اجتماعی در قالب تولید محتوای صحیح و محکم به منزله یک اصل غیرقابل انکار باقی خواهد ماند. نکته مهم کار آنجاست که شما بتوانید محتوای جالب و جذب کننده ای تولید نمایید که توجه بازدیدکننده های موثر در اینترنت را به سمت خودتان جلب کنید و آنها را قانع کنید تا محتوای شما را با کاربران شان به اشتراک بگذارند. این عمل بیشتر از هر کاری، اغلب بر دامنه مخاطب های هدف تان اثرگذار خواهد بود. موتورهای جستجو همچنین برای تایید «اعتبار» سایت شما از سیگنالهای شبکههای اجتماعی بهره می گیرند. برای نمونه، موتور جستجوی بینگ از سیگنالهای شبکههای اجتماعی در جهت شناسایی متخصص بودن نویسندهی مورد نظرش در موضوع مورد بحث استفاده می کند و برتر بودن نویسنده را می سنجد این جاست که مشخص میشود که سیگنالهای لینکدین چقدر مفید و کارآمد هستند. محتوای صحیح و معتبر، نه تنها در جذب آمار بازدید سازماندهی شده از موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد، بلکه مسیر به وجود آمدن اعتماد در بازدید کننده را نیز آسان میکند. هنگامی که بازدیدکننده های سایت شما مطلبهای شما را میخوانند و با آنها ارتباط برقرار می کنند در واقع این حس به آنها دست می دهد که در حال ایجاد رابطه با شما هستند. آنها با این عمل رفته رفته یاد میگیرند که به شما و طراحی سایت شما اعتماد داشته باشند. همانطور که هر بازاریاب زبده و زیرکی میداند، فروش یک محصول وقتی که مصرفکننده به شما اعتماد دارد، بسیار آسان تر و راحت تر خواهد بود. حالا این پرسش پیش می آید که برای تولید محتوای صحیح و دارای اعتبار چه کاری باید کرد؟ 1. در مورد موضوع مطالب تان به خوبی اصلاعات داشته باشید و در جهت نوشتن آنها اشتیاق خاصی داشته باشید. زمان کافی برای نوشتن مطلب بگذارید و قبل از نوشتن تحقیقات خوبی انجام دهید. 2. خلاقیت به خرج بدهید. در هر زمانی که می خواهید مطلبی جدید بنویسید و یا وقتی که می خواهید حتی مطلبی را اصلاح کنید و یا به نکته های فراموش شده مطلبی اضافه کنید در همه این اوقات سعی کنید چیز تازه ای به آنها اضافه کنید و در واقع مطلب تان را سرحال نگه دارید. 3. روی نگارش محتوای خود فو*** کنید. وقت کافی بگذارید و مطلب های تان را با توجه کامل تولید کنید. 4. مطلب های تان را با گروهها و جامعه های هدف متفاوت به اشتراک بگذارید. به خاطر داشته باشید که سیگنالهای شبکههای اجتماعی، یک عامل موثر در به وجود آوردن اعتبار برای مطلبهای شما می باشند. با توجه به اینکه موتورهای جستجو تاکید روزافزونی بر میزان اهمیت محتوای معتبر دارند، اکنون وقت آن است که اعتبار آنلاین خود را به خوبی افزایش بدهید.
ارتباطات اجتماعی در قالب تولید محتوای صحیح و محکم به منزله یک اصل غیرقابل انکار باقی خواهد ماند. نکته مهم کار آنجاست که شما بتوانید محتوای جالب و جذب کننده ای تولید نمایید که توجه بازدیدکننده های موثر در اینترنت را به سمت خودتان جلب کنید و آنها را قانع کنید تا محتوای شما را با کاربران شان به اشتراک بگذارند. این عمل بیشتر از هر کاری، اغلب بر دامنه مخاطب های هدف تان اثرگذار خواهد بود. موتورهای جستجو همچنین برای تایید «اعتبار» سایت شما از سیگنالهای شبکههای اجتماعی بهره می گیرند. برای نمونه، موتور جستجوی بینگ از سیگنالهای شبکههای اجتماعی در جهت شناسایی متخصص بودن نویسندهی مورد نظرش در موضوع مورد بحث استفاده می کند و برتر بودن نویسنده را می سنجد این جاست که مشخص میشود که سیگنالهای لینکدین چقدر مفید و کارآمد هستند. محتوای صحیح و معتبر، نه تنها در جذب آمار بازدید سازماندهی شده از موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد، بلکه مسیر به وجود آمدن اعتماد در بازدید کننده را نیز آسان میکند. هنگامی که بازدیدکننده های سایت شما مطلبهای شما را میخوانند و با آنها ارتباط برقرار می کنند در واقع این حس به آنها دست می دهد که در حال ایجاد رابطه با شما هستند. آنها با این عمل رفته رفته یاد میگیرند که به شما و طراحی سایت شما اعتماد داشته باشند. همانطور که هر بازاریاب زبده و زیرکی میداند، فروش یک محصول وقتی که مصرفکننده به شما اعتماد دارد، بسیار آسان تر و راحت تر خواهد بود. حالا این پرسش پیش می آید که برای تولید محتوای صحیح و دارای اعتبار چه کاری باید کرد؟ 1. در مورد موضوع مطالب تان به خوبی اصلاعات داشته باشید و در جهت نوشتن آنها اشتیاق خاصی داشته باشید. زمان کافی برای نوشتن مطلب بگذارید و قبل از نوشتن تحقیقات خوبی انجام دهید. 2. خلاقیت به خرج بدهید. در هر زمانی که می خواهید مطلبی جدید بنویسید و یا وقتی که می خواهید حتی مطلبی را اصلاح کنید و یا به نکته های فراموش شده مطلبی اضافه کنید در همه این اوقات سعی کنید چیز تازه ای به آنها اضافه کنید و در واقع مطلب تان را سرحال نگه دارید. 3. روی نگارش محتوای خود فو*** کنید. وقت کافی بگذارید و مطلب های تان را با توجه کامل تولید کنید. 4. مطلب های تان را با گروهها و جامعه های هدف متفاوت به اشتراک بگذارید. به خاطر داشته باشید که سیگنالهای شبکههای اجتماعی، یک عامل موثر در به وجود آوردن اعتبار برای مطلبهای شما می باشند. با توجه به اینکه موتورهای جستجو تاکید روزافزونی بر میزان اهمیت محتوای معتبر دارند، اکنون وقت آن است که اعتبار آنلاین خود را به خوبی افزایش بدهید.