PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وسواسی به نام “سئو”



iranian-portal
September 7th, 2015, 22:16
چه با سابقه باشید ، چه تازه وارد ؛ به محض آغاز مدیریت یک وبسایت ، وسواسی به نام سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو در شما آشکار می شود.


اگر تصور می کنید تنها راهی که برای موفقیت و برندینگ دارید ، توجه به سئو یا موتورهای جستجوگر است ، بدون حتم ، سرمایه های کوچک و بزرگی را در این راه صرف خواهید کرد اما آیا واقعا در شرایطی که هم اکنون دارید ، اولویت ها را رعایت کرده اید؟


کمبودها را شناسایی کنید و سپس ؛ تولید محتوا


تصور کنید در زمینه آموزش تعمیر ساعت های قدیمی ، محتوای مناسب و قابل استفاده کم است ، اگر بتوانید مطالبی در این زمینه منتشر کنید ، به صورت انحصاری حجم نیاز به این محتوا را پوشش خواهید داد ، شما در واقع تولید محتوا کرده اید ، محتوایی که برای اولین بار توسط خودتان منتشر می شود و از نظر کاربران مفید ، محبوب می باشد. مطالبی که موفق به جلب رضایت کاربران شود ، تولید محتوای ارزشمند است ، موتورهای جستجو با اشتیاق فراوان به دنبال چنین محتوایی می گردند و شما را با افتخار به کاربران پیشنهاد می کنند.


مصنوعی ؛ خودتان را مهم جلوه ندهید


اگر در سئو ، بر موضوعاتی مانند { میزان زمانی که کاربران در سایت صرف می کنند ، بک لینک ، رتبه و میزان بازدیدکنندگان ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، … } تاکید می شود ، چون موتورهای جستجوگر معتقدند ، مطالب یا سایتی که این ویژگی ها را داشته باشد از نظر کاربران مفید است ، پس آن را به کاربران پیشنهاد می کنند.


” یک شبه ره صد ساله رفتن ” ؛ خیال باطل است.


سایت های بسیار زیادی قبل از شما بوده اند ، سال های سال در کنار کاربران و مشتریان ، کسب تجربه ، بهبود و به روزآوری !!! آیا انتظار دارید به محض افتتاح سایت جدیدتان ، با قدیمی ها برابر شوید یا از آنها سبقت بگیرید؟؟ اگر چنین انتظاری دارید ، صادقانه بگم : دچار جو هستید یا احتمالا چند مقاله سئو یا روش های عجیب رو مطالعه کردید که به کلی قدرت ادراک و تصمیم گیری صحیح شما رو دستخوش تغییر و تخریب کرده!!!


==================================


مطالعه نسخه کامل : آناتاج بلاگ » وسواسی به نام “سئو” (http://www.anatajj.com/244/%D9%88%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%A6%D9%88/)