توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل ثبت دامنه در پنل نمایندگی resello
salar123
August 30th, 2015, 03:35
سلام .پنل نمایندگی 25 دلار شارژ شده ولی مشکل اینجاست موقع ثبت دامنه پیغام زیر نمایش داده میشه
Action disabled
This action is currently disabled because your reseller account is not yet verified. As soon as it is verified, this action is available to you.
You will be automatically redirected where you came from or click here to go back now.
- - - Updated - - -
سلام کسی نیست راهنمایی کنه چجوری مشه فعالسازی کرد. مشخصات حسابی که باهاش پردخت کردم با مشخصات ثبت نام شده یکی هست. یکی نحوه فعال سازی رو راهنمایی کنه.
sarvar
August 30th, 2015, 08:43
سلام
با چي پرداخت كردين؟
salar123
August 30th, 2015, 10:06
webmony
GREAT
August 30th, 2015, 10:12
مشخصات حساب با صاحب اکانت یکیه؟
salar123
August 30th, 2015, 10:15
مشخصات حساب با صاحب اکانت یکیه؟
بله کاملا یکی هست.
- - - Updated - - -
بهشون تیکت زدم ول تو این 12 ساعت هنوز جوابمو ندادن. راه های ارتباطی این شرکت چی هست؟
GREAT
August 30th, 2015, 10:35
چقدر وقته پی کردید؟
sarvar
August 30th, 2015, 11:01
بايد صبر كنيد تا روز كاري اونا شروع بشه الان تعطيل هستن
ra3ou1
August 30th, 2015, 11:14
سلام .پنل نمایندگی 25 دلار شارژ شده ولی مشکل اینجاست موقع ثبت دامنه پیغام زیر نمایش داده میشه
Action disabled
This action is currently disabled because your reseller account is not yet verified. As soon as it is verified, this action is available to you.
You will be automatically redirected where you came from or click here to go back now.
- - - Updated - - -
سلام کسی نیست راهنمایی کنه چجوری مشه فعالسازی کرد. مشخصات حسابی که باهاش پردخت کردم با مشخصات ثبت نام شده یکی هست. یکی نحوه فعال سازی رو راهنمایی کنه.
مشخصه دیگه
گفته حسابتون ورفای نشده
مدارک زمان افتتاح حساب براشون ارسال نکردین مگه؟
اسکن پاسپورت باید ارسال کنید.
تا دوشنبه باید صبر کنید
salar123
August 30th, 2015, 11:21
مشخصه دیگه
گفته حسابتون ورفای نشده
مدارک زمان افتتاح حساب براشون ارسال نکردین مگه؟
اسکن پاسپورت باید ارسال کنید.
تا دوشنبه باید صبر کنید
داخل خود ریسلو نوشته مشخصات حساب با مشخصات داخل پنل یکی باشه مشکلی نیست.
بنده مشکلم اینه به هر سه بخش فروش پشتیبانی و اون یکی که نمیدنم تیکت زدم 12 ساعت هنوز جوابمو ندادن
25 دلار هم شارژ کردم.
mobinhost.in
August 30th, 2015, 11:33
دوست من براتون ایمیل ارسال کردند و درخواست ارسال مدارک ازتون کردند
آیا مدارک ارسال کردین
برای وریفای کردن باید مدارک پاسپورت ارسال کنید
iwpanel
August 30th, 2015, 11:40
داخل خود ریسلو نوشته مشخصات حساب با مشخصات داخل پنل یکی باشه مشکلی نیست.
بنده مشکلم اینه به هر سه بخش فروش پشتیبانی و اون یکی که نمیدنم تیکت زدم 12 ساعت هنوز جوابمو ندادن
25 دلار هم شارژ کردم.
فرقی نمیکنه حداکثر تا فردا جواب میدن
- - - Updated - - -
دوست من براتون ایمیل ارسال کردند و درخواست ارسال مدارک ازتون کردند
آیا مدارک ارسال کردین
برای وریفای کردن باید مدارک پاسپورت ارسال کنید
نه اگه info ایران داده باشه نمیخواد
salar123
August 30th, 2015, 12:18
دوست من براتون ایمیل ارسال کردند و درخواست ارسال مدارک ازتون کردند
آیا مدارک ارسال کردین
برای وریفای کردن باید مدارک پاسپورت ارسال کنید
دوست عزیز نه هنوز برام ایمل ارسال نکردن. و رسیلو هم تاکیدی بر ارسال مدارک نکرده و به پاسخ هایی که دوستان به بنده دادن متشکرم. با جواب های دوستان متوجه شدم احتمالا این چند روز جزو روزهای تعطیل هست چون ریسلو حتی جواب تیکت های بنده رو هم نداده
با تشکر.از دوستان.
- - - Updated - - -
فرقی نمیکنه حداکثر تا فردا جواب میدن
- - - Updated - - -
نه اگه info ایران داده باشه نمیخواد
با تشکر فراوام از شیراز تکنولوژی که جواب سوالات بنده رو دادن خیلی ممنون.