PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !



rasoul123
August 12th, 2015, 18:20
سلام
دوستان
بنده چند ماهی هست در هاستیگ یوگیگ سرویس داشتم که در این ماه مشکل خیلی عجیبی برای سایت ما پیش اومد بود که بارها تماس گرفتیم که گفتن سایت شما مورد حمله دیداس هست ما هم برای سنجش این کار اومدیم و سایت را روی کلود پروتکش سنترال هاستینگ ست کردیم جهت بررسی سایت 24 ساعت بررسی شد و طبق گفته دوستان سنترال هیچ مشکلی نبوده

مشکل اصلی این هست سایت ما یهو 2000 پروسس پرو میکنه بی دلیل که این مشکل در طی انتقال به میزبان دیگه کاملا برطرف شد و پروسس سایت از 50 تا بالاتر نیومده
حالا جالبی کار اینجاست این دوستان همون زمان هم به ما هاست vip دادن که طی این مشکلات و تماس های ما با بخش فنی این دوستان و تماس بعد از چند روز تیکتی زدن که سایت شما بازدید بالایی دارد ارتقا بده به vip که چند سایت روی اون هست برای ما سوال شده بود که اون چیه این چیه

حالا بنده فاکتور را پرداخت کردم و بعد از 9 روز کنسل زدم و به خاطر مشکلاتی که بازدید سایت را از 75 هزار تا رسونده به 40 هزارتا کنسل کردیم و خواهان بازگشت وجه شدیم که به ما گفتن تست 7 روز گذشته
ولی تا اونجایی که بنده اطلاع دارم تست برای سایت هایی هست که تازه اومدن رو سرویس نه کسایی که 3 ماه هستن

حالا از دوستان سوال دارم واقعا این هفت روز ملاک هست ؟ وقتی هیچ سخنی نگفتن جز این

Yas-Host
August 12th, 2015, 18:34
سلام.

این تعداد پروسس ها بسیار آسان قابل شناسایی هست.

با چک کردن لوگ ها( در سی پنل /usr/local/apache/domlogs/domain.ir) و بستن IP های خارج از ایران راحت می توان مشکل را بصورت دقیق شناسایی کرد.

شاید مشکل شما از یک IP یا چند IP بوده که از طریق متد Post به فایل xmlrpc.php در سایت شما به سرور اصلی فشار وارد میکرده.

در هر صورت با یک trace ساده از PID یوزر شما می توانستند مشکل را پیدا کنند.

موفق باشید.

rasoul123
August 12th, 2015, 18:37
ما الان در هاست اسمان هاست روی سرور ایرانشون هستم و مشکلی طی 4 روز هیچ مشکلی این چنین نبوده
من سوالم اینه باید برگشت بدن یا نه

hamra
August 12th, 2015, 18:42
مسلما طبق قوانین موجود در سایت پیش خواهند رفت .
اگر بازگشت وجه تا پیش از7 روز است قطعا الان دیگه نمیتونید درخواست بازگشت وجه بدید (با توجه به اینکه 9 روز از پرداخت گذشته است).
باز هم با خودشون صحبت کنید بهتر است .

rasoul123
August 12th, 2015, 18:44
مسلما طبق قوانین موجود در سایت پیش خواهند رفت .
اگر بازگشت وجه تا پیش از7 روز است قطعا الان دیگه نمیتونید درخواست بازگشت وجه بدید (با توجه به اینکه 9 روز از پرداخت گذشته است).
باز هم با خودشون صحبت کنید بهتر است .

ببنید این مورد زمانی هست که بنده تازه هاست خریده باشم و تست باشه
نه این که ما 2 ماه از سرویس هاشون استفاده کرده باشیم و این قانون بشه
مشکل از جانب ما نبوده که از جانب سرور بوده

starting
August 12th, 2015, 20:53
در کل اگر شما بخواید برید نه برگشت پذیر نیست ولی بخوان بیرونتون کنن بله. بهرحال شما 3ماه و 9روز روی این سرویس بودین نه 7 روز!!

ali09366
August 12th, 2015, 21:35
سلام
دوستان
بنده چند ماهی هست در هاستیگ یوگیگ سرویس داشتم که در این ماه مشکل خیلی عجیبی برای سایت ما پیش اومد بود که بارها تماس گرفتیم که گفتن سایت شما مورد حمله دیداس هست ما هم برای سنجش این کار اومدیم و سایت را روی کلود پروتکش سنترال هاستینگ ست کردیم جهت بررسی سایت 24 ساعت بررسی شد و طبق گفته دوستان سنترال هیچ مشکلی نبوده

مشکل اصلی این هست سایت ما یهو 2000 پروسس پرو میکنه بی دلیل که این مشکل در طی انتقال به میزبان دیگه کاملا برطرف شد و پروسس سایت از 50 تا بالاتر نیومده
حالا جالبی کار اینجاست این دوستان همون زمان هم به ما هاست vip دادن که طی این مشکلات و تماس های ما با بخش فنی این دوستان و تماس بعد از چند روز تیکتی زدن که سایت شما بازدید بالایی دارد ارتقا بده به vip که چند سایت روی اون هست برای ما سوال شده بود که اون چیه این چیه

حالا بنده فاکتور را پرداخت کردم و بعد از 9 روز کنسل زدم و به خاطر مشکلاتی که بازدید سایت را از 75 هزار تا رسونده به 40 هزارتا کنسل کردیم و خواهان بازگشت وجه شدیم که به ما گفتن تست 7 روز گذشته
ولی تا اونجایی که بنده اطلاع دارم تست برای سایت هایی هست که تازه اومدن رو سرویس نه کسایی که 3 ماه هستن

حالا از دوستان سوال دارم واقعا این هفت روز ملاک هست ؟ وقتی هیچ سخنی نگفتن جز این
در این موارد معمولا مبلغی عودت نمی شود .

shazo
August 12th, 2015, 21:40
سلام... هر سایتی قوانینی داره.. یو گیگ هم طی گفته شما 7 روز..

شما هفت روز وقت دارید خرید خودتون رو از دی جی کالا برگشت بدین این هفت روز بشه هشت روز دیگه برگشت پذیر نیست..

حالا شما ده تا خرید هم کرده باشید از دی جی کالا آیا فرقی می کنه ؟

همیشه گفته شده قبل از انتخاب سرویس توی سایت های هاستینگ اول صفحه قوانین رو بخونید..

mobinhost.in
August 12th, 2015, 22:18
دوست من این موضوع همیشه درگیری بین سرویس دهنده ها و مشتریان بوده و هست

به نظر بنده قوانین تجارت الکترونیک رو بخوانید و متوجه می شوید که سرویس دهنده در صورتی که سرویسش مشکلی نداشته و ایراد از سمت شما بوده دلیل برای بازگشت وجه ندارد

دوست من به دنبال سوریس دهنده دیگر باشید و در مورد بازگشت وجه به نطر من اقدام نکنید به نفع خودتون هست

rasoul123
August 12th, 2015, 22:40
ببنید دوستان هاست ماهیانه بوده یعنی هر ماه تمدید می شده
ولی دقت کنید مشکل از جانب سایت ما نبوده چون اگر بود نباید الان روی هاستینگ دیگر میزبانی می شد
یعنی ما هزینه 56 که دادیم را بی خیال بشیم به چه دلیل اونوقت

این قوانین هفت روز زمانی میشه اجرایی بشه که ما تازه سرویس خریدیم ولی اینطوری نبوده
ما روی خیلی سرور ها بودیم ولی وقتی متوجه بودن سرویس مشکل داره پس میدان حتی 10 روز را

AHF-victory
August 13th, 2015, 00:45
بنده هاستینگ ندارم اما از یه شرکت فناوری اطلاعات هاست گرفتم(تو انجمن نیستم اما درکل اسم نیامرم) برای بازگشت پرسیدم گفتن اگر سرویس 1 یا 3ماهه خرداری کنید تا 3روز کامل و تا 4روز دیگه یعنی 7روز با کسرخسارت بازگشت میدن اما سالانه تا 1هفته کامل و تا 10روز هم با خسارت اما بعد از آن فقط در صورتی که مشکل جدی باشه و در شرایط خاص برگشت میزنن که گفتن کم پیشمیاد
واقعا خوب راهمنایی کردن من 2جا هاست دارم آنجا مشکل دارم برطرف نمیکنن اینا برطرف میکنن خدایی برام (یعنی برای رقیب را رفع میکنند) قانون هم گفتن همه همین طوری هست اما متاسفانه همه فقط میگن قانون قانون و برای خودشان قانون میزارن...

tombstone
August 13th, 2015, 01:04
ببنید دوستان هاست ماهیانه بوده یعنی هر ماه تمدید می شده
ولی دقت کنید مشکل از جانب سایت ما نبوده چون اگر بود نباید الان روی هاستینگ دیگر میزبانی می شد
یعنی ما هزینه 56 که دادیم را بی خیال بشیم به چه دلیل اونوقت

این قوانین هفت روز زمانی میشه اجرایی بشه که ما تازه سرویس خریدیم ولی اینطوری نبوده
ما روی خیلی سرور ها بودیم ولی وقتی متوجه بودن سرویس مشکل داره پس میدان حتی 10 روز را

سلام
ببین داداش
موقعی که شما میگی ماهیانه
یعنی هر ماه که تمدید میکنید برای شما محاسبه میشه
حالا فرقی نمیکنه 1 ماه مشتریشون بودید یا 1 سال
کلا بعد از 7 روز از خرید یا تمدید سرویس قابل برگشته

api
August 15th, 2015, 14:50
سلام
دوستان
بنده چند ماهی هست در هاستیگ یوگیگ سرویس داشتم که در این ماه مشکل خیلی عجیبی برای سایت ما پیش اومد بود که بارها تماس گرفتیم که گفتن سایت شما مورد حمله دیداس هست ما هم برای سنجش این کار اومدیم و سایت را روی کلود پروتکش سنترال هاستینگ ست کردیم جهت بررسی سایت 24 ساعت بررسی شد و طبق گفته دوستان سنترال هیچ مشکلی نبوده

مشکل اصلی این هست سایت ما یهو 2000 پروسس پرو میکنه بی دلیل که این مشکل در طی انتقال به میزبان دیگه کاملا برطرف شد و پروسس سایت از 50 تا بالاتر نیومده
حالا جالبی کار اینجاست این دوستان همون زمان هم به ما هاست vip دادن که طی این مشکلات و تماس های ما با بخش فنی این دوستان و تماس بعد از چند روز تیکتی زدن که سایت شما بازدید بالایی دارد ارتقا بده به vip که چند سایت روی اون هست برای ما سوال شده بود که اون چیه این چیه

حالا بنده فاکتور را پرداخت کردم و بعد از 9 روز کنسل زدم و به خاطر مشکلاتی که بازدید سایت را از 75 هزار تا رسونده به 40 هزارتا کنسل کردیم و خواهان بازگشت وجه شدیم که به ما گفتن تست 7 روز گذشته
ولی تا اونجایی که بنده اطلاع دارم تست برای سایت هایی هست که تازه اومدن رو سرویس نه کسایی که 3 ماه هستن

حالا از دوستان سوال دارم واقعا این هفت روز ملاک هست ؟ وقتی هیچ سخنی نگفتن جز این

با سلام خدمت تمامی دوستان

جناب rasoul123 من چند بار تو پست های انجمن های مختلف پست های شما رو دیدم و جوابی ندادم . اما انگار شما دنبال حاشیه سازی هستید پس من هم لازم دونستم که دوستان رو کامل روشن کنم .

آقای rasoul123 مدیر سایت http://negahdl.com هستن که حدود چند ماه پیش (برای دومین بار) به سرورهای یوگیگ منتقل کردن .
ایشون فقط دنبال سرویس ارزون یا ترجیحا رایگان هستن . قرار بود به ازای درج بنر در سایتشون ، بنده سرویس رو با 50 درصد تخفیف در اختیارشون قرار بدم . بنر رو تو سایتشون قرار دادیم اما چند روز بعد اینقدر تبلیغ دور بنر قرار دادن که بنر ما عملا قابل مشاهده نبود .
باز هم بنده چیزی نگفتم و بهشون پیشنهاد دادیم که بنر آخر سایت قرار بگیره و با همون شرایط ماهیانه حدود 50 تومن برای سرویسی که حدود 4 گیگابایت رم مصرف میکند پرداخت کنند.
البته لازم به توضیح هست که میزبانی این سایت چیزی جز هزینه برای ما نبوده و حتی یک مشتری هم از سمت بنر ایشون از یوگیگ سرویسی خریداری نکرد .

ایشون در حال تمدید بودن که ما یک سرویس جدید به نام VIP برای یک سری سایت های بسیار پربازدیدمون اضافه کردیم و به تعدادی از کاربران تیکت دادیم که اگر مایل بودید به این سرویس ارتقا بدید . ایشون تا پیغام ارتقا رو دیدن شروع کردن به تیکت دادن که سرویس مشکل داره ، پول من رو پس بدید و سایت رو انتقال دادن .

حالا سوالی از همکاران دارم :

به چه علت یک شرکت تضمین بازگشت وجه تعیین میکند ؟

ایا برای سرویسی که چند ماه بر روی سرور قرار دارد تضمین بازگشت وجهی هست ؟

حرف آخر :
جناب rasoul123 ، کیفیت یوگیگ و سرویس های آن برای مشتریان ثابت شده هست و شرکت بر پایه قوانین اداره میشه و نقض کردن قوانین شرکت تحت هیچ شرایطی برای ما قابل قبول نیست .

ترجیح میدم دیگه این بحث رو ادامه ندید وگرنه حرفهای بیشتری برای گفتن هست .

موفق باشید .

Yas-Host
August 15th, 2015, 15:06
سلام.

صحبت های یوزر api تایید می شود سایت ایشان نیز زمانی در سرور های میزبانی میشد و سایتشان مشکل نرم افزاری (از جانب mysql) داشت که تا حدودی توسط کاربر hamid.soltani92 (جناب سلطانی) برطرف گردید اما ایشان باز اعلام کردند که راضی نیستند و مشکلاتی ایجاد شد که واقعا مقصر ما نبودیم.

به هر حال ان شاء الله از سرویس فعلی که دارید رضایت کافی را داشته باشید.

موفق باشید.

rasoul123
August 15th, 2015, 22:14
با سلام خدمت تمامی دوستان

جناب rasoul123 من چند بار تو پست های انجمن های مختلف پست های شما رو دیدم و جوابی ندادم . اما انگار شما دنبال حاشیه سازی هستید پس من هم لازم دونستم که دوستان رو کامل روشن کنم .

آقای rasoul123 مدیر سایت هستن که حدود چند ماه پیش (برای دومین بار) به سرورهای یوگیگ منتقل کردن .
ایشون فقط دنبال سرویس ارزون یا ترجیحا رایگان هستن . قرار بود به ازای درج بنر در سایتشون ، بنده سرویس رو با 50 درصد تخفیف در اختیارشون قرار بدم . بنر رو تو سایتشون قرار دادیم اما چند روز بعد اینقدر تبلیغ دور بنر قرار دادن که بنر ما عملا قابل مشاهده نبود .
باز هم بنده چیزی نگفتم و بهشون پیشنهاد دادیم که بنر آخر سایت قرار بگیره و با همون شرایط ماهیانه حدود 50 تومن برای سرویسی که حدود 4 گیگابایت رم مصرف میکند پرداخت کنند.
البته لازم به توضیح هست که میزبانی این سایت چیزی جز هزینه برای ما نبوده و حتی یک مشتری هم از سمت بنر ایشون از یوگیگ سرویسی خریداری نکرد .

ایشون در حال تمدید بودن که ما یک سرویس جدید به نام VIP برای یک سری سایت های بسیار پربازدیدمون اضافه کردیم و به تعدادی از کاربران تیکت دادیم که اگر مایل بودید به این سرویس ارتقا بدید . ایشون تا پیغام ارتقا رو دیدن شروع کردن به تیکت دادن که سرویس مشکل داره ، پول من رو پس بدید و سایت رو انتقال دادن .

حالا سوالی از همکاران دارم :

به چه علت یک شرکت تضمین بازگشت وجه تعیین میکند ؟

ایا برای سرویسی که چند ماه بر روی سرور قرار دارد تضمین بازگشت وجهی هست ؟

حرف آخر :
جناب rasoul123 ، کیفیت یوگیگ و سرویس های آن برای مشتریان ثابت شده هست و شرکت بر پایه قوانین اداره میشه و نقض کردن قوانین شرکت تحت هیچ شرایطی برای ما قابل قبول نیست .

ترجیح میدم دیگه این بحث رو ادامه ندید وگرنه حرفهای بیشتری برای گفتن هست .

موفق باشید .


جناب خان پور شما تعارف نکن مگه جرم انجام شده که حرف برای گفتن باشه
بنده هم لازم به ذکر هست که بگم هیچ مانیتوری روی سرورهای شما نیست و زمانی که سایت دو روزا کامل به خاطر پروسس عجیب و غریب پر هست و اصلا بالا نبوده یه تکیت زده نشده بود که این سایت مشکل داره
اگر در جریان نیستید از تیم فنی تلفنی خودتون بپرسید چقدر تماس گرفتم که چرا مانیتور نمی شود گفتن چرا میشه اگر میشه پس اطلاع دادن لازمه هر کاری هست !
بنده اصرار کردم که تخفیف بدید ؟ خود شما برای جذب سایت پر بازدید این کار را کردید یادتون که نرفته گفتید ما منابع اختصاصی میدیم

و امام دیدی سرور پربازدید( که گفتید تیکت زدن پست سر هم) شما اصلا در جریان بودید سایت قبل این تیکت شما انتقال پیدا کرده(یک هفته قبل) بود به جای دیگه به خاطر مشکلات فراونی که ایجاد میکرد سرور

و اما مشکل سرور شما که میگد از جانب سایت ما بود
یادتون که هست مدیریت سرور سنترال هاستیک هم شاهد موضوع هستن که گفتن یک صدم حمله دیداسی روی سایت نیست ولی شما میگفتید حمله هست اسمان هاست هم تاکید کرد حمله ای نبوده ولی شما تاکید کردید حمله بوده
الان در سرور اسمان هاست بدون یک صدم مشکل داره میزبانی میشه نه با رم چهار بلکه دو و پانصد پروسس نه 2000 پروس که پروسس بیشتر از 50 تا نشده !

سلام.

صحبت های یوزر api تایید می شود سایت ایشان نیز زمانی در سرور های میزبانی میشد و سایتشان مشکل نرم افزاری (از جانب mysql) داشت که تا حدودی توسط کاربر hamid.soltani92 (جناب سلطانی) برطرف گردید اما ایشان باز اعلام کردند که راضی نیستند و مشکلاتی ایجاد شد که واقعا مقصر ما نبودیم.

به هر حال ان شاء الله از سرویس فعلی که دارید رضایت کافی را داشته باشید.

موفق باشید.

دوست عزیز خود شما شاهد نبودید سروتون کم اورد!
ندید مای اسکول سرور قطع میشد!!

api
August 15th, 2015, 22:40
الان در سرور اسمان هاست بدون یک صدم مشکل داره میزبانی میشه نه با رم چهار بلکه دو و پانصد پروسس نه 2000 پروس که پروسس بیشتر از 50 تا نشده !


حرف بنده رو توهین حساب نکنید . اما این حرف شما خنده دار هست .

همکارانی که حداقل یک بار با cloudlinunx کار کردن میدونن که این سیستم در پنل شما منابع مصرفیتون رو نشون میده . وقتی منابع شما پر بوده یعنی داشتید مصرف میکردید . طوری نوشتید که انگار من نشستم منابع شما رو دستی پر کردم ! :71:


بنده اصرار کردم که تخفیف بدید ؟ خود شما برای جذب سایت پر بازدید این کار را کردید یادتون که نرفته گفتید ما منابع اختصاصی میدیم

دوست ندارم این مورد رو ثابت کنم . چون باید بگردم و از حرفاتون اسکرین شات بگیرم که از حوصله من خارج هست .


اگر در جریان نیستید از تیم فنی تلفنی خودتون بپرسید چقدر تماس گرفتم که چرا مانیتور نمی شود گفتن چرا میشه اگر میشه پس اطلاع دادن لازمه هر کاری هست !

انتظار شما این هست که من بشینم 24 ساعته سایت شما رو مانیتور و خطاگیری کنم ؟
پس وظیفه شمایی که وبمستر هستید چی هست ؟
پس منابع اختصاصی برای چی هست ؟ نمودار های مصرف چرا تو پنل هست ؟
میخواین من به جای شما تو سایتتون پست بدم ؟



بنده هم لازم به ذکر هست که بگم هیچ مانیتوری روی سرورهای شما نیست و زمانی که سایت دو روزا کامل به خاطر پروسس عجیب و غریب پر هست و اصلا بالا نبوده یه تکیت زده نشده بود که این سایت مشکل داره

طبق شناختی که از شما دارم . شما شخصی نیستید که اگه سایت داون بشه تیکت ندید !




یادتون که هست مدیریت سرور سنترال هاستیک هم شاهد موضوع هستن که گفتن یک صدم حمله دیداسی روی سایت نیست ولی شما میگفتید حمله هست اسمان هاست هم تاکید کرد حمله ای نبوده ولی شما تاکید کردید حمله بوده
الان در سرور اسمان هاست بدون یک صدم مشکل داره میزبانی میشه نه با رم چهار بلکه دو و پانصد پروسس نه 2000 پروس که پروسس بیشتر از 50 تا نشده !

مشکل شما این هست که هر شخصی هر چیزی به شما میگه بدون تحقیق و اطلاع ، قبول میکنید . نمونه اش تاپیک قبلی شما قبل از انتقال مجددتون رو یوگیگ هست که مشکل انجمن و کش داشتید !

سنترال هاستینگ یا سایر دوستان هم از همکاران محترم ما هستند و دورادور باهاشون در ارتباط هستیم و همکاری داریم . اما فکر نمیکنم هیچ کدومشون به root سروری که شما روش بودید دسترسی داشته باشند که لاگ بخونن !

انشالله سرویس دهنده جدیدتون بتونن بدون مشکل میزبانیتون رو انجام بدن .

rasoul123
August 15th, 2015, 22:45
حرف بنده رو توهین حساب نکنید . اما این حرف شما خنده دار هست .

همکارانی که حداقل یک بار با cloudlinunx کار کردن میدونن که این سیستم در پنل شما منابع مصرفیتون رو نشون میده . وقتی منابع شما پر بوده یعنی داشتید مصرف میکردید . طوری نوشتید که انگار من نشستم منابع شما رو دستی پر کردم ! :71:
اوکی شما درست میگی بنده هم میگم با این منابع میربانی شده


دوست ندارم این مورد رو ثابت کنم . چون باید بگردم و از حرفاتون اسکرین شات بگیرم که از حوصله من خارج هست .



انتظار شما این هست که من بشینم 24 ساعته سایت شما رو مانیتور و خطاگیری کنم ؟
پس وظیفه شمایی که وبمستر هستید چی هست ؟
پس منابع اختصاصی برای چی هست ؟ نمودار های مصرف چرا تو پنل هست ؟
میخواین من به جای شما تو سایتتون پست بدم ؟


انتظار این نیست شما بشینی نگاه کنی ولی حدقل کاری این هست که به مصرف سایت ها دقت کنید
نباید گفته بشه دلیل پروسس چی هست وقتی حمله نیست !
شما زحمت نکش

طبق شناختی که از شما دارم . شما شخصی نیستید که اگه سایت داون بشه تیکت ندید !

دقت نکردید اصلا ا شما دقت کردید گفتم تماس گرفتم بپرسید!

مشکل شما این هست که هر شخصی هر چیزی به شما میگه بدون تحقیق و اطلاع ، قبول میکنید . نمونه اش تاپیک قبلی شما قبل از انتقال مجددتون رو یوگیگ هست که مشکل انجمن و کش داشتید !

سنترال هاستینگ یا سایر دوستان هم از همکاران محترم ما هستند و دورادور باهاشون در ارتباط هستیم و همکاری داریم . اما فکر نمیکنم هیچ کدومشون به root سروری که شما روش بودید دسترسی داشته باشند که لاگ بخونن !

انشالله سرویس دهنده جدیدتون بتونن بدون مشکل میزبانیتون رو انجام بدن .

همچنین شما
من نه بد گفتم گفتم فقط قوانین سرور ها چطوری هست بازگشت دارن یا نه

- - - Updated - - -


حرف بنده رو توهین حساب نکنید . اما این حرف شما خنده دار هست .

همکارانی که حداقل یک بار با cloudlinunx کار کردن میدونن که این سیستم در پنل شما منابع مصرفیتون رو نشون میده . وقتی منابع شما پر بوده یعنی داشتید مصرف میکردید . طوری نوشتید که انگار من نشستم منابع شما رو دستی پر کردم ! :71:
اوکی شما درست میگی بنده هم میگم با این منابع میربانی شده


دوست ندارم این مورد رو ثابت کنم . چون باید بگردم و از حرفاتون اسکرین شات بگیرم که از حوصله من خارج هست .



انتظار شما این هست که من بشینم 24 ساعته سایت شما رو مانیتور و خطاگیری کنم ؟
پس وظیفه شمایی که وبمستر هستید چی هست ؟
پس منابع اختصاصی برای چی هست ؟ نمودار های مصرف چرا تو پنل هست ؟
میخواین من به جای شما تو سایتتون پست بدم ؟


انتظار این نیست شما بشینی نگاه کنی ولی حدقل کاری این هست که به مصرف سایت ها دقت کنید
نباید گفته بشه دلیل پروسس چی هست وقتی حمله نیست !
شما زحمت نکش

طبق شناختی که از شما دارم . شما شخصی نیستید که اگه سایت داون بشه تیکت ندید !

دقت نکردید اصلا ا شما دقت کردید گفتم تماس گرفتم بپرسید!

مشکل شما این هست که هر شخصی هر چیزی به شما میگه بدون تحقیق و اطلاع ، قبول میکنید . نمونه اش تاپیک قبلی شما قبل از انتقال مجددتون رو یوگیگ هست که مشکل انجمن و کش داشتید !

سنترال هاستینگ یا سایر دوستان هم از همکاران محترم ما هستند و دورادور باهاشون در ارتباط هستیم و همکاری داریم . اما فکر نمیکنم هیچ کدومشون به root سروری که شما روش بودید دسترسی داشته باشند که لاگ بخونن !

انشالله سرویس دهنده جدیدتون بتونن بدون مشکل میزبانیتون رو انجام بدن .

همچنین شما
من نه بد گفتم گفتم فقط قوانین سرور ها چطوری هست بازگشت دارن یا نه

api
August 15th, 2015, 22:51
من نه بد گفتم گفتم فقط قوانین سرور ها چطوری هست بازگشت دارن یا نه


من نه قصد دفاع دارم و نه چیز دیگه ای ، وقتی میگین مشکل بوده حتما بوده و شاید من بی اطلاعم .

اگر قصد بدگفتن نداشتید میتونستید از تیتر بهتری برای تاپیک استفاده کنید یا پست های حاشیه ای دیگه ای تو سایر انجمن ها ایجاد نکنید.

شما از تیکت پرسیدید که سرویستون مشمول بازگشت وجه میشه یا نه که پاسختون رو گرفتید .

اینجا هم همکاران پاسختون رو دادن ، اما قصد ایجاد بحث های حاشیه ای داشتید .

به هر حال سرویس شما تا پایان روز قرار داد مهلت دارد.

انشالله همه وبمستر های ایرانی تو کارشون موفق باشن.

rasoul123
August 15th, 2015, 22:57
من نه قصد دفاع دارم و نه چیز دیگه ای ، وقتی میگین مشکل بوده حتما بوده و شاید من بی اطلاعم .

اگر قصد بدگفتن نداشتید میتونستید از تیتر بهتری برای تاپیک استفاده کنید یا پست های حاشیه ای دیگه ای تو سایر انجمن ها ایجاد نکنید.

شما از تیکت پرسیدید که سرویستون مشمول بازگشت وجه میشه یا نه که پاسختون رو گرفتید .

اینجا هم همکاران پاسختون رو دادن ، اما قصد ایجاد بحث های حاشیه ای داشتید .

به هر حال سرویس شما تا پایان روز قرار داد مهلت دارد.

انشالله همه وبمستر های ایرانی تو کارشون موفق باشن.

قبول دارم عنوان جالب نبود
و کمی هم میشه گفته عصبی بود
ما ارات داریم

Ganool
August 15th, 2015, 22:58
سلام اول بگم بایت پیام واقعا عذر میخوام و شدیدا شرمندم خواستم پیام بدم نشد
استارتر عزیز من همین مشکل شمارو دارم میشه بگید الان از کجا هاست گرفتید
بازم شرمنده :53:

rasoul123
August 15th, 2015, 23:00
سلام اول بگم بایت پیام واقعا عذر میخوام و شدیدا شرمندم خواستم پیام بدم نشد
استارتر عزیز من همین مشکل شمارو دارم میشه بگید الان از کجا هاست گرفتید
بازم شرمنده :53:

از اسمان هاست