ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در انتقال دامنه از Resello به Tucows



shahram maleki
August 2nd, 2015, 12:00
با سلام،

چند وقتی است که مشکلی در رابطه با Transfer کردن یک دامنه از رجیسترار Resello به Tucows برایم مشکل پیش آمده و هر کاری کردم تا مشکل برطرف شود، نشد که نشد!


دامنه ی مذکور هم اکنون در رجیسترار Resello قرار دارند. شرکت ایرانی که دامنه ها را ثبت کرده است، اعلام کرده که دامنه ها را آنلاک کرده است اما Whois دامنه ها چیز دیگری است و بنابراین و امکان شروع فرآیند انتقال میسر نیست.


Domain Name: P********N.COM
Registrar: REALTIME REGISTER BV
Sponsoring Registrar IANA ID: 839
Whois Server: whois.yoursrs.com
Referral URL: http://www.realtimeregister.com
Name Server: NS1.A******B.COM
Name Server: NS2.A******B.COM
Status: clientTransferProhibited http://www.icann.org/epp#clientTransferProhibited
Updated Date: 04-jul-2015
Creation Date: 10-jul-2014
Expiration Date: 10-jul-2016


هر اندازه من به شرکت ایرانی که دامنه ها را ثبت کرده است گفتم که دامنه ها در وضعیت قفل هستند و هنوز آنلاک نشده اند قبول نکردند و گفتند که مطمئن هستند که دامنه ها را آنلاک کرده اند.
برای ایجاد اعتماد نیز تصویری از کنترل پنل مدیریت دامنه را برایم ارسال کرده اند که من برایتان ضمیمه کرده ام.



حال سوالم اینست که:
آیا اصولأ راهی برای آنلاک کردن این دامنه وجود دارد؟
آیا باید با مسئولان سایت Resello صحبت کنم؟ آیا ایمیلی از مسئولان Resello دارید؟



هر راهی را که منتهی به انتقال دامنه گفته شده شود حتمأ اعلام کنید. شاید افاقه کرد و مشکلم حل شد!

MagicVps.Com
August 2nd, 2015, 22:44
اگر با مشخصات واقعی خودتون ثبت شده باشه با ایمیل زدن و ارسال مدارک هویتی خودتون توضیح قضیه 100% ریسلو باتون همکاری میکنه فقط اینکه حتما باید مشخصات هویتی واقعی ثبت شده باشه

penfulmega
August 2nd, 2015, 23:02
خودتون به پنل ریسلو در این شرکت دسترسی ندارید ؟

shahram maleki
August 3rd, 2015, 06:37
اگر با مشخصات واقعی خودتون ثبت شده باشه با ایمیل زدن و ارسال مدارک هویتی خودتون توضیح قضیه 100% ریسلو باتون همکاری میکنه فقط اینکه حتما باید مشخصات هویتی واقعی ثبت شده باشه
به بخش پشتیبانی سایت ریسلو ایمیل زدم و صادقانه مسئاه را مطرح کردم اما آنها گفتند که این قضیه باید از سوی شرکت ثبت کننده دامنه پیگیری شود. شرکت ثبت کننده دامنه هم فقط تصویری از کنترل پنل را که ضمیمه کرده بودم را ارائه می دهد!


خودتون به پنل ریسلو در این شرکت دسترسی ندارید ؟
خیر. به پنل ریسلر دسترسی ندارم. قفط به پنل Customer دسترسی دارم.

Kian
August 3rd, 2015, 11:08
مشکل شما احتمالا از باگهای ریسلو هست،
توصیه می کنم به شرکت ایرانی بگویید که یک تیکت به پشتیبانی ریسلو ارسال کنند و مشکل باز نشدن قفل دامنه را به آنها اطلاع بدهند تا خود ریسلو مشکل را حل کند.