PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در بخش مدیریت دامنه های whmcs

parsvia
August 1st, 2015, 12:03
سلام دوستان خسته نباشید

با یک مشکل در whmcs رو به رو شدیم
توی بخش نمایش دامنه ها و مدیریت اون ها با ارور زیر رو به رو میشیم
دوستان می دونن چجوری باید این مشکل رو رفع کرد؟
فراسو به ما گفته که توی php.ini سرور مقدار دیفالت تایم رو تغییر بدیم! اما به چی تغییر بدیم؟ این مقدار توی فایل php.ini سرور وجود نداشت!
فراسو هم که پشتیبانی نمیده! و درست جواب مارو نمیده!
ممنون میشم راهنمایی کنید

Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'DateTime::__construct(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.' in /home/saranhosting/public_html/my/includes/classes/WHMCS/Domains.php:0 Stack trace: #0 /home/saranhosting/public_html/my/includes/classes/WHMCS/Domains.php(0): DateTime->__construct() #1 /home/saranhosting/public_html/my/clientarea.php(0): WHMCS\Domains::getRenewableDomains() #2 {main} Next exception 'Exception' with message 'DateTime::__construct(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still gettin in/home/saranhosting/public_html/my/includes/classes/WHMCS/Terminus.php on line 0

- - - Updated - - -

کسی نیست راهنمایی کنه؟

- - - Updated - - -

دوستان هیچکس نبود راهنمایی کنه؟!!!

NINJA
August 2nd, 2015, 12:23
از چه ورژنی استفاده میکنید

farhadhelix
September 2nd, 2015, 13:26
تو فایل configuration.php خط زیر رو به انتها وارد کنید
date_default_timezone_set('Asia/Tehran');