PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل با هاست ایران hostiran.net



navidahwaz
July 17th, 2015, 19:54
سلام
مدتی هست که از هاست ایران یک ریسلر لینوکس گرفتم
و قصد انتقال اکانت های سرور دیگر به هاست ایران رو دارم

به هاست ایران پیام دادم که اکانت ها رو به سرور خودشون منتقل کنند و آقای محمد رهی این پیام رو به من دادند:

انتقال هر اکانت 5000 تومان هزینه دارد
تایید بفرمایید تا فاکتور مربوطه صادر گردد

درحالی که انتقال اکانت سی پنل به سی پنل بصورت کاملا اتوماتیک توسط ابزار transfer tools در عرض چند دقیقه و بدون داون تایم با چند کلیک انجام میشه!

بهشون تماس گرفتم که انتقال بصورت اتوماتیک از طریق transfer tools هست و همه جا رایگان انجام میشه! و آقای رجایی گفتند که
این پالیسی شرکت ما هست!

گفتم هر اکانت رو 2 هزارتومان منتقل کنند (32 اکانت)پاسخ تیکت رو به این شکل دادند:

transfer tools در سرور هاست ایران بسته شده و امکان فعال سازی ان به دلیل مسائل امنیتی وجود ندارد
قبلا هم خدمت شما عرض شد اگر بک اپ توسز ما در سرور اپلود شود شامل 5000 تومات هزینه است . برای کل اکانت های شما با احتساب تخفیف 200.000 تومان میتوانیم فاکتور کنیم
ولی به نظر بنده خود شما از داخل سی پنل هر اکانت بک اپ و به صورت FTP به سرور هاست ایران انتقال دهید
در این صورت هزینه ای هم پرداخت نخواهید کرد

(درحالی که کلا گزینه ای برای غیرفعال کردن transfer tools وجود نداره و طبق تماسی که داشتم تایید کردند که درسته از transfer tools انجام میدیم ولی پالیسی شرکت ماست!!)

و مدیر سرور قبل از طریق ftp بک آپ ها رو منتقل کردند

الان بخاطر اینکه پول زور! بهشون ندادم اکانت هام چند روزه موندن و همه وب سایت هام داون هستند! و ریستور نمیکنن!
روزی که بک آپ ها رو فرستادم تماس گرفتم گفتند که باید آقای رهی ریستور کنند!
یک روز گذشت تماس گرفتم دوباره میگن آقای رهی نیستند و 3 روز دیگه (بعد از تعطیلات عید فطر) میان اونوقت ریستور میشه!
بهشون گفتم که سایت ها خوابیدن لطفا انجامش بدید گفتن که چشم تا 1 ساعت دیگه انجام میشه و الان 2 روزه که جواب تماس و تیکت نمیدن!

چطور میتونم پیگیری کنم و باهاشون ارتباط برقرار کنم؟
ممنون میشم کمک کنید..

zwb
July 17th, 2015, 19:57
مراجعه حضوری

hostorder
July 17th, 2015, 20:59
اینم از هاست ایران!!!!به بزرگی اسم نیست!!!!

pardazonline
July 17th, 2015, 21:11
هاست ایران یعنی اینطوری هست !:( :o

RoobinaServer
July 17th, 2015, 21:13
اینم از هاست ایران!!!!به بزرگی اسم نیست!!!!

من که مشکلی در هاست ایران ندیدم ایشون هزینه کاری را باید میپرداختند که نپرداختند (چون امکان انتقال اتوماتیک هست باید هاست ایران به ایشون هم رایگان بده و چنین توقعی داشتند اما اگر هزینه را همان اول داده بودند انجام شده بود)

مشکل از خود استارتر عزیز هست. الان هم که درگیر تعطیلی شدند. احتمالا کاری که باید انجام شود فقط توسط ادمین های کور باید انجام بشه که نیستند و طبیعتا تمام مراکز بزرگ نیز به همین صورت هست که مواردی که به کور مربوط میشه میره توی ساعت اداری و موارد معمولی و نرمال در تعطیلات بررسی میشه.

به نظرم خودتان را خسته نکنید و با اصرار بیشتر هاست ایران را از دست خودتان عصبانی نکنید یا منتظر باشید تا در روز عادی به شما سرویس بدهند یا به مکان دیگری منتقل کنید.

باتشکر

hostorder
July 17th, 2015, 21:17
با 200000 هزار تومان ایشون می تونه 1 ساله از جایی دیگر سرویس تهیه کنه با همان کیفیت و حتی کیفیت بهتر

yourhosting
July 17th, 2015, 21:20
روبینا سرور عزیز
شما خودتون هم برای کوچکترین کاری هزینه دریافت می کنید
امیدوارم یکم با مشتری های عزیز بیشتر راه بیاین
روال کار به همین صورت هست! حالا بعضی ها برای جذب مشتری دریافت نمیکنند دلیل نمیشود بقیه هم دریافت نکنند!

hostorder
July 17th, 2015, 21:21
روال کار به همین صورت هست! حالا بعضی ها برای جذب مشتری دریافت نمیکنند دلیل نمیشود بقیه هم دریافت نکنند!

99درصد افراد رایگان انتقال میدند روال هم رایگان هست

RoobinaServer
July 17th, 2015, 21:29
روبینا سرور عزیز
شما خودتون هم برای کوچکترین کاری هزینه دریافت می کنید
امیدوارم یکم با مشتری های عزیز بیشتر راه بیاین


روال کار به همین صورت هست! حالا بعضی ها برای جذب مشتری دریافت نمیکنند دلیل نمیشود بقیه هم دریافت نکنند!

بستگی دارد کوچکترین کار منظور شما چه چیزی باشد.
اگر مثلا مشترکی روی سرور پورتی تعویض کرده که دسترسیس قطع شده باشد و چنین موارد فورسی که ناخواسته باشه طبیعتا هزینه گرفته نمیشه و تا جایی که دستریس مجدد وصل بشه کمک میشه اما وقتی دسترسی وصل شد هر مورد دیگر بخواهد انجام دهد برای سرویس هایی که هزینه پشتیبانی نرم افزاری پرداخت نشود هزینه جداگانه دریافت میشود.

هزینه سرور اجاره ای یا هزینه اجاره هاست با هزینه موارد و کارهای فنی متفاوت هست در این بازار یا باید از کیفیت سرویس مشترک زد و موارد فنی هم رایگان ارائه کرد یا هزینه مشترک را تمام و کمال برای ارائه سرویس درنظر گرفت و از کیفیت نزد در عوض برای موارد جانبی هزینه از مشترکینی که نیاز به کار جانبی دارند دریافت کرد.

این یک اصل میباشد و تمام شرکت های بزرگ رعایت میکنند.
شما یه تماس بگیرید با دیتاسنتر تبیان که در ایران هست بفرمائید سرور اختصاصی ازشون اجاره میکنید حتی بخواهند برای شما ریموت بزنند و فایروال شما یک رول پورت تعریف کنند هزینه میگیرند یا رایگان (حداقل باید 30الی 60 هزار تومان هزینه بدهید برای خرید نیم ساعت ادمینی برای زدن 1 رول که در یک دقیقه انجام میشود)

پشتیبانی یک ادمین کور با اجاره سرویس کلا دو مورد جداگانه هستند، به هر حال قصد حمایت از هاست ایران را نداریم چون سوء تفاهم میشه ولی کلا از نحوه کارشون که حرفه ای هست حمایت کردیم چون رستور بکاب هزینه ترافیک دارد مخصوصا اگر سرور ایران باشد، باید یک ادمین سرور روی سرور باشه و کنترل بکنه که یک موقع مشکلی ایجاد نشه که باعث دان تایم یا هنگ سرور بشه و ... اون ادمین دقیقه ای هزینه دارد برای شرکت.

انشالله که مشترکین نیز قدر کار it را بدانند ،بین ادمین یک سرور و یک گارسون رستوران که هر دو خدماتی هستند فرق بگذارند و درک کنند که هزینه بردار هست.

موفق باشید

مینا-صیفی
July 17th, 2015, 21:40
به نظر من هرچیزی که امکانش در دسترس کاربر نباشد یا امکانش در مدیریتی کاربر وجود نداشته باشد و فقط ادمین ان شرکت ان دسترسی ها را داشته باشد که فقط ان بتواند فلان کار را به فرض کند باید و الزامی کار مشتری را رایگان انجام دهد زیرا ان دسترسی دست کاربر نیست که بخواد خودش انجام بده پس مدیر وظیفه داره این کار را انجام بده و اما اگر ان دسترسی ها فراهم برای کاربر باشد در این مواقع کاربر وظیفه داره کار خودش را انجام بده نه مدیر اما چیزی که ایشون درخاست دارند فقط دست مدیر هست با تشکر

hostorder
July 17th, 2015, 21:42
به نظر من هرچیزی که امکانش در دسترس کاربر نباشد یا امکانش در مدیریتی کاربر وجود نداشته باشد و فقط ادمین ان شرکت ان دسترسی ها را داشته باشد که فقط ان بتواند فلان کار را به فرض کند باید و الزامی کار مشتری را رایگان انجام دهد زیرا ان دسترسی دست کاربر نیست که بخواد خودش انجام بده پس مدیر وظیفه داره این کار را انجام بده و اما اگر ان دسترسی ها فراهم برای کاربر باشد در این مواقع کاربر وظیفه داره کار خودش را انجام بده نه مدیر اما چیزی که ایشون درخاست دارند فقط دست مدیر هست با تشکر

بهترین پاسخ این هست