PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اسکریپت امنیتی وارش - اسکن هاست جهت شناسایی فایل های مشکوک



yastheme
July 14th, 2015, 16:20
اول ضمن تبریک بابت توافق هسته ای به همه ایرانی های سرتاسر دنیا؛ تبریک به افرادی که مثل جریانی خاص سعی در کمرنگ کردن این اتفاق بزرگ و تاریخی ندارند! همانطور که بهتر از اینجانب می دانید این یک دستاورد بزرگ است, نه به دلیل رفع تحریم ها یا منابعی که در حال حاضر بدست می آید؛ بلکه به عنوان بزرگترین مذاکره بین المللی صلح! به دلیل اینکه این اتفاق یک مقدمه برای آینده های پیش روست. تبریک به افراد آینده نگر؛ تبریک به جناب آقای ظریف که در تاریخ ایران جاودانه شد!

اسکریپت زیر که در اوقات بیکاری گاه و بیگاه بر روی آن کار می کردم امروز به مناسبت توافق هسته آماده انتشار شده :)


اسکریپت امنیتی وارش - اسکن هاست جهت شناسایی فایل های مشکوک

وارش یک اسکریپت امنیتی می باشد که کلیه فایل های سایت شما را جهت شناسایی کد های مخرب احتمالی اسکن می نماید.
وارش یه معنی باران و ابزاری در دستان شما جهت شناسایی کد های مخرب سایتتان است.

http://central-hosting.com/blog/wp-content/uploads/2015/07/varesh.png (http://central-hosting.com/blog/wp-content/uploads/2015/07/varesh.png)

وارش به دنبال چه می گردد؟


وارش فایل های شما را جهت یافتن PHP Shell, Malware,IFrame و توابع خطرناک و همچنین کد های انکدینگ شده جستجو می نماید.

توجه:این برنامه به هیچ وجه تغییری در فایل های شما به وجود نمی آورد و فقط کد های شما را اسکن می کند و هیچ فایل یا کدی حذف یا ویریش نمی شوند.

این برنامه تمام تلاش خود را جهت شناسایی موارد مشکوک می کند اما به معنی امنیت و تست صد در صد نیست.

زمان اسکن به مواردی همچون حجم و تعداد فایل های PHP دارد؛ برای سایت های بزرگ تر نیاز به مدت زمان اجرای PHP بیشتری است تا با خطا مواجه نشود

توجه: فرمز شدن یک فایل دلیل بر صد در صد مورد داشتن یا مخرب بودن یک فایل نیست؛ بلکه شما پیشنهاد می کند آن را بازبینی کنید تا مشکلی نداشته باشد ؛ پس در صورتی که هیچ آشنایی با کد نویسی و توابع PHP ندارید استفاده از این برنامه برای شما توصیه نمی شود.

دانلود Varesh (http://www.ddos-guard.ir/tools/Varesh-OnlineScanner.zip)

فایل Index این برنامه توسط نسخه ارجینال Ioncube جهت جلوگیری از سو استفاده های احتمالی کد شده و کاملا امن است.

این اسکریپت توسط سنترال هاستینگ نوشته شده است و هر گونه استفاده غیر قانونی از آن برای شما عذاب وجدان به همراه خواهد داشت.

Mr.Pouria
July 14th, 2015, 17:42
اسکریپتی عالی میباشد و کاربرد های زیادی داره ....

یکی از کاربرد های ابتدایی اون مثلا اینه که شما یه قالب یا اسکریپت که شامل هزاران صفحه هست رو دانلود میکنید ... شاید توی بعضی از این صفحه ها فایل های کد شده باشه شما ندونید چیه و چیکار میکنه ! اصلا هم خبر نداشته باشید !

با استفاده از این میتونید به راحتی اونارو پیدا کنید !

البته این فقط کاربرد بسیار کوچک این اسکریپت هست ...

تشکر از آقای بینایی بابت انتشار رایگان اسکریپت :x