ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تغییر نکردن مشخصات دامنه



i.sharifi
June 29th, 2015, 20:48
سلام دوستان

سال گذشته یک دامین com. در سرور پارس ثبت کردم . مدتی پیش وارد پنل شدم و اطلاعات دامنه رو تغییر دادم ، اما متاسفانه بعد از گذشت حدودا 10 روز هنوز تغییرات اعمال نشده .
امروز مجددا امتحان کردم اما با پیغام خطایی مواجه شدم که گفته بود تا زمان اعمال نشدن تغییرات قبلی تغییرات جدید ذخیره نمی شوند .
با توجه به اینکه مدت زیادی سپری شده ، اما رکوردها در whois هنوز تغییر نکردند ، می خواستم بدونم ایراد کار کجاست .
--
پشتیبانی سرور پارس هم که با وقفه بسیار زیادی پاسخگو تیتکت هاست .

mamalak
June 29th, 2015, 20:53
سلام دوستان

سال گذشته یک دامین com. در سرور پارس ثبت کردم . مدتی پیش وارد پنل شدم و اطلاعات دامنه رو تغییر دادم ، اما متاسفانه بعد از گذشت حدودا 10 روز هنوز تغییرات اعمال نشده .
امروز مجددا امتحان کردم اما با پیغام خطایی مواجه شدم که گفته بود تا زمان اعمال نشدن تغییرات قبلی تغییرات جدید ذخیره نمی شوند .
با توجه به اینکه مدت زیادی سپری شده ، اما رکوردها در whois هنوز تغییر نکردند ، می خواستم بدونم ایراد کار کجاست .
--
پشتیبانی سرور پارس هم که با وقفه بسیار زیادی پاسخگو تیتکت هاست .

سلام خدمت شما
دوست عزیز موقعی که شما مشخصات دامنه عوض میکنید بلافاصله از طرف پنل ایمیل حاوی لینک تایید میاد که بایستی روی اون کلیک کنید
دقت کنید یادتون نرفته ؟؟؟
آیا ایمیل ارسال شده ؟؟

به مدیریت سایت تیکت بزنید راجب به این موضوع باهاشون در ارتباط باشید

موفق باشید

i.sharifi
June 29th, 2015, 21:08
سلام خدمت شما
دوست عزیز موقعی که شما مشخصات دامنه عوض میکنید بلافاصله از طرف پنل ایمیل حاوی لینک تایید میاد که بایستی روی اون کلیک کنید
دقت کنید یادتون نرفته ؟؟؟
آیا ایمیل ارسال شده ؟؟

به مدیریت سایت تیکت بزنید راجب به این موضوع باهاشون در ارتباط باشید

موفق باشید

ممنونم بابت پاسخگویی
بنده هر دو ایمیلم رو چک کردم .
هم ایمیلی که در حال حاضر در مشخصات دامنه درج شده و هم ایمیلی که در مشخصات جدید وارد کردم ، اما متاسفانه در اینباکس هیچ یک اثری از ایمیل تایید نبود .
البته یکی دو روز پیش تعدادی ایمیل در پوشه اسپم رسیده بود که به طور اتوماتیک حذف شدند . بر فرض اگر ایمیل تایید در پوشه اسپم قرار گرفته ، با توجه به اینکه هنگام تغییر مجدد مشخصات دامنه با پیغامی که در بالا به اون اشاره شد مواجه میشم ، باید چه کاری انجام بدم تا دوباره ایمیل تایید ارسال شود ؟

متاسفانه پشتیبانی در فواصل زمانی طولانی پاسخگوی تیکت هاست و مورد بنده هم کمی فوری .

iwpanel
July 3rd, 2015, 18:44
ممنونم بابت پاسخگویی
بنده هر دو ایمیلم رو چک کردم .
هم ایمیلی که در حال حاضر در مشخصات دامنه درج شده و هم ایمیلی که در مشخصات جدید وارد کردم ، اما متاسفانه در اینباکس هیچ یک اثری از ایمیل تایید نبود .
البته یکی دو روز پیش تعدادی ایمیل در پوشه اسپم رسیده بود که به طور اتوماتیک حذف شدند . بر فرض اگر ایمیل تایید در پوشه اسپم قرار گرفته ، با توجه به اینکه هنگام تغییر مجدد مشخصات دامنه با پیغامی که در بالا به اون اشاره شد مواجه میشم ، باید چه کاری انجام بدم تا دوباره ایمیل تایید ارسال شود ؟

متاسفانه پشتیبانی در فواصل زمانی طولانی پاسخگوی تیکت هاست و مورد بنده هم کمی فوری .

باید به سرور پارس اطلاع بدید دوباره ارسال کنه براتون یا خودشون تیکت بدن resello

i.sharifi
July 4th, 2015, 00:37
باید به سرور پارس اطلاع بدید دوباره ارسال کنه براتون یا خودشون تیکت بدن resello

سلام

سپاسگزارم دوست گرامی .
2 روز پیش با سرور پارس تماس گرفتم و در نهایت مشکل رفع شد .