mhiizadi
May 11th, 2015, 19:21
سیستم تایید شماره تماس (https://asiasazan.org/phone-verification-system/)
سیستم تایید شماره تماس
قابلیت انتخاب تایید از طریق sms یا تماس تلفنی
انتخاب استراژی تایید و مراحل آن
بدون نیاز به هیچ گونه تغییری در قالب سایت
عملیاتی حرفه ای و در عین حال ساده در بخش کاربری
نصب رایگان و آسان
آپدیت همیشگی
قابلیت انتخاب نوع api
انجام راهنمایی های لازم
45000 تومان (خطوط و پنل ایرانی و ارسال از طریق اس ام اس ) خط و پنل رایگان
سفارش (https://asiasazan.org/clients/cart.php?a=add&pid=136)
https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/admin2.png
چرا تایید شماره ؟
تحقیقات اخیری که انجام شده است نشان می دهد که هر سایت فروشگاهی نیازمند تایید شماره موبایل است ؛ زیرا بیشتر از 80% سفارشات به صورت تقلبی ثبت می گردند، همچنین شما قادر خواهید بود که از صحت شماره تلفن فرد مورد نظر مطلع گردید .
https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ligthbulb1.png
ایده های جدید !
تیم برنامه نویسی ما متشکل از بهترین ها هستند . ما همیشه منتظر ایده های جذاب شما برای این سیستم هستیم ؛ هر گونه ایده ی خود را برای بخش پشتیبانی نرم افزاری ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی ما از آن ها استفاده کنیم !
https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/gear1.png کاملاً هماهنگ با سایر افزونه ها و قالب ها هماهنگی کامل ماژول ما با آخرین ورژن سیستم whmcs و همچنین واکنش پذیری با تمام قالب ها می باشد ؛ همچنین شما در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید از بخش کاربری اقدام کنید ! پشتیبانان ما همیشه حاضر هستند .
خبر خوب ! قیمتی که در حال حاضر برای ماژول در نظر گرفته شده است قیمت ابتدایی بوده و در آینده افزایش می یابد .
امکانات بخش مدیریت
قابلیت انتخاب api و وب سرویس پیامک و تماس
قابلیت انتخاب استراژی تایید شماره
قابلیت انتخاب روش تایید ( تماس تلفنی یا sms )
مشاهده و بررسی اکانت های تایید نشده
مشاهده و بررسی اکانت های تایید شده
جست و جوی اکانت های تایید شده یا نشده در سیستم
تایید دستی اکانت ها از قسمت مدیریت
غیر فعال کردن دستی اکانت از قسمت مدیریت
ریست کردن تعداد تلاش ها برای تایید شماره تماس
تغییر ابتدای پیام و متن خوش آمد گویی
تغییر انتهای پیام
و ده ها امکانات دیگر…
بخش کاربری
فرآیندی تک نفره ،انفرادی و ساده
اجازه ی دو بار تلاش به کاربر برای تایید شماره تماس
دسترسی برای وارد کردن کد تایید
پیام های خطا به درستی نمایش داده خواهند شد و کاربر را به بهترین روش راهنمایی خواهند کرد .
موراد بیشتر: پرسش و پاسخ !
سوال : آیا این ماژول از کاربران قدیمی/کنونی درخواست فعال سازی شماره تماس می کند ؟
پاسخ : خیر! ، تنها از مشتریان جدید شما که سفارشات جدید ثبت کنند درخواست تایید شماره را می کند .
سوال : بعضی از کاربران تنها در سایت عضو می شوند و سفارشی ثبت نمیکنند! ؛ راه حل چیست ؟
سیستم هوشمنده تعیبیه شده است . شما میتوانید در تنظیمات استراژی فعال سازی را تنها وقتی بگذارید که مشتری محصولی را سفارش بدهد ؛ قبل از مرحله ی پرداخت نهایی می تواند پروسه ی فعال سازی را انجام دهد. در صورتی هم که میخواهید به محض عضویت حساب وی فعال شود ( بدون ثبت سفارش ) می توانید از قسمت تنظیمات ماژول این کار را انجام دهید .
سوال : آیا واقعا قیمت این ماژول یک بار می باشد ؟ هیچ هزینه ی اضافی دیگری نخواهیم داشت ؟
جواب : البته که بله؛ ما به شما یک کلید لایسنس خواهیم داد که می توانید در هنگام نصب ماژول از آن استفاده کنید ؛ تمامی هزینه های آپدیت با هزینه ی اولیه خواهند بود ؛ اما هزینه اس ام اس های ارسالی از api درخواستی شما و تماس های گرفته شده توسط سیستم whmcs وب سایت شما هزینه ای جداگانه خواهند داشت .
سوال : سرویس دهندگان قابل استفاده چه سایت هایی هستند ؟
جواب :Twilio, یا Nexmo به عنوان سرویس دهندگان برای تماس یا اس ام اس یا تماس بین المللی هستند ! ، امکان استفاده از api اختصاصی فعلا وجود ندارد ؛ اما اگر مایل به استفاده از پنل های ایرانی هستید میتوانید از پنل خوده ما یعنی آسیا پیامک (http://payamak.asia/) استفاده کنید .
سوال : کاربر تا چند بار می تواند اقدام به درخواست ارسال اس ام اس فعال سازی یا تماس می باشد ؟ اگر شماره ای که وارد کرده است قبلا توسط کاربر دیگری استفاده شده باشد واکنش سیستم چیست ؟
جواب : کاربر تا دو بار می تواند درخواست ارسال کد کند ؛ پس از آن صفحه ای برای وی باز خواهد شد که متنی وجود دارد که به صفحه ی ارسال تیکت راهنمایی می شود . اگر شماره قبلا در سیستم موجود باشد کاربر کنونی قابلیت استفاده از آن را نداشته و با ارور مربوطه روبرو خواهد شد .
سوال : فایل ها متن باز است یا خیر ؟
جواب : خیر ؛ فایل های اصلی متن باز نیست و با در حال حاضر امکان ارائه ی نسخه ی متن باز وجود ندارد ، اما فایل های قسمت کاربری برای تغییرات در متن هایی که به مشتری نمایش داده می شود کاملا متن باز است و شما قابلیت هر گونه شخصی سازی را دارید .
شما میتونید …؟! شما میتونید api های دیگری رو به سیستم اضاف کنید ؟
جواب : تمامی امکاناتی که در حال حاضر در ورژن 3 موجود می باشد ؛ در وژن 2 وجود نداشته است و به درخواست کاربران و ایده های آنان به سیستم اضاف شده است . شما هم میتوانید با ارسال تیکت به بخش نرم افزار سایت از این موراد با خبر شوید و امکان اضاف کردن موراد یا امکانات مد نظر خود را جویا شوید .
پشتیبانی برای تمام سوالاتی که در رابطه با پشتیبانی دارید میتوانید مستقیما با استفاده از بخش ارسال تیکت ؛ و دپارتمان نرم افزار؛ با برنامه نویسان ما در تماس باشید . البته قبل از هر چیز پیشنهاد ما به شما مطالعه ی کامل متن راهنمای ماژول است . دانلود شما می توانید پس از پرداخت فاکتور خود ؛ به بخش سرویس ها بروید و از منوی دانلود ها ؛ فایل zip مربوط به محصول و راهنمای آن را دانلود کنید .
تصاویر بخش کاربری https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver1-284x300.png (https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver1.png)
https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver2-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver2.png)https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver3-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver3.png)https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver6-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver6.png)https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver4-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver4.png)https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver5-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver5.png)
جهت اطلاعات جامعتر به این صفحه (https://asiasazan.org/phone-verification-system/) مراجعه کنید .
راه اندازی به رایگان انجام میگردد ؛ پس از خرید تیکت ارسال نمایید .
در صورتی که هر گونه سوالی یا ابهامی دارید قبل از خرید با ما در تماس باشید (https://asiasazan.org/contact-us/) ؛از طریق چت آنلاین با اُپراتور های پشتیبانی ما صحبت نمایید و یا در سایت تیکت ارسال کنید (https://asiasazan.org/support) .
سیستم تایید شماره تماس
قابلیت انتخاب تایید از طریق sms یا تماس تلفنی
انتخاب استراژی تایید و مراحل آن
بدون نیاز به هیچ گونه تغییری در قالب سایت
عملیاتی حرفه ای و در عین حال ساده در بخش کاربری
نصب رایگان و آسان
آپدیت همیشگی
قابلیت انتخاب نوع api
انجام راهنمایی های لازم
45000 تومان (خطوط و پنل ایرانی و ارسال از طریق اس ام اس ) خط و پنل رایگان
سفارش (https://asiasazan.org/clients/cart.php?a=add&pid=136)
https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/admin2.png
چرا تایید شماره ؟
تحقیقات اخیری که انجام شده است نشان می دهد که هر سایت فروشگاهی نیازمند تایید شماره موبایل است ؛ زیرا بیشتر از 80% سفارشات به صورت تقلبی ثبت می گردند، همچنین شما قادر خواهید بود که از صحت شماره تلفن فرد مورد نظر مطلع گردید .
https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ligthbulb1.png
ایده های جدید !
تیم برنامه نویسی ما متشکل از بهترین ها هستند . ما همیشه منتظر ایده های جذاب شما برای این سیستم هستیم ؛ هر گونه ایده ی خود را برای بخش پشتیبانی نرم افزاری ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی ما از آن ها استفاده کنیم !
https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/gear1.png کاملاً هماهنگ با سایر افزونه ها و قالب ها هماهنگی کامل ماژول ما با آخرین ورژن سیستم whmcs و همچنین واکنش پذیری با تمام قالب ها می باشد ؛ همچنین شما در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید از بخش کاربری اقدام کنید ! پشتیبانان ما همیشه حاضر هستند .
خبر خوب ! قیمتی که در حال حاضر برای ماژول در نظر گرفته شده است قیمت ابتدایی بوده و در آینده افزایش می یابد .
امکانات بخش مدیریت
قابلیت انتخاب api و وب سرویس پیامک و تماس
قابلیت انتخاب استراژی تایید شماره
قابلیت انتخاب روش تایید ( تماس تلفنی یا sms )
مشاهده و بررسی اکانت های تایید نشده
مشاهده و بررسی اکانت های تایید شده
جست و جوی اکانت های تایید شده یا نشده در سیستم
تایید دستی اکانت ها از قسمت مدیریت
غیر فعال کردن دستی اکانت از قسمت مدیریت
ریست کردن تعداد تلاش ها برای تایید شماره تماس
تغییر ابتدای پیام و متن خوش آمد گویی
تغییر انتهای پیام
و ده ها امکانات دیگر…
بخش کاربری
فرآیندی تک نفره ،انفرادی و ساده
اجازه ی دو بار تلاش به کاربر برای تایید شماره تماس
دسترسی برای وارد کردن کد تایید
پیام های خطا به درستی نمایش داده خواهند شد و کاربر را به بهترین روش راهنمایی خواهند کرد .
موراد بیشتر: پرسش و پاسخ !
سوال : آیا این ماژول از کاربران قدیمی/کنونی درخواست فعال سازی شماره تماس می کند ؟
پاسخ : خیر! ، تنها از مشتریان جدید شما که سفارشات جدید ثبت کنند درخواست تایید شماره را می کند .
سوال : بعضی از کاربران تنها در سایت عضو می شوند و سفارشی ثبت نمیکنند! ؛ راه حل چیست ؟
سیستم هوشمنده تعیبیه شده است . شما میتوانید در تنظیمات استراژی فعال سازی را تنها وقتی بگذارید که مشتری محصولی را سفارش بدهد ؛ قبل از مرحله ی پرداخت نهایی می تواند پروسه ی فعال سازی را انجام دهد. در صورتی هم که میخواهید به محض عضویت حساب وی فعال شود ( بدون ثبت سفارش ) می توانید از قسمت تنظیمات ماژول این کار را انجام دهید .
سوال : آیا واقعا قیمت این ماژول یک بار می باشد ؟ هیچ هزینه ی اضافی دیگری نخواهیم داشت ؟
جواب : البته که بله؛ ما به شما یک کلید لایسنس خواهیم داد که می توانید در هنگام نصب ماژول از آن استفاده کنید ؛ تمامی هزینه های آپدیت با هزینه ی اولیه خواهند بود ؛ اما هزینه اس ام اس های ارسالی از api درخواستی شما و تماس های گرفته شده توسط سیستم whmcs وب سایت شما هزینه ای جداگانه خواهند داشت .
سوال : سرویس دهندگان قابل استفاده چه سایت هایی هستند ؟
جواب :Twilio, یا Nexmo به عنوان سرویس دهندگان برای تماس یا اس ام اس یا تماس بین المللی هستند ! ، امکان استفاده از api اختصاصی فعلا وجود ندارد ؛ اما اگر مایل به استفاده از پنل های ایرانی هستید میتوانید از پنل خوده ما یعنی آسیا پیامک (http://payamak.asia/) استفاده کنید .
سوال : کاربر تا چند بار می تواند اقدام به درخواست ارسال اس ام اس فعال سازی یا تماس می باشد ؟ اگر شماره ای که وارد کرده است قبلا توسط کاربر دیگری استفاده شده باشد واکنش سیستم چیست ؟
جواب : کاربر تا دو بار می تواند درخواست ارسال کد کند ؛ پس از آن صفحه ای برای وی باز خواهد شد که متنی وجود دارد که به صفحه ی ارسال تیکت راهنمایی می شود . اگر شماره قبلا در سیستم موجود باشد کاربر کنونی قابلیت استفاده از آن را نداشته و با ارور مربوطه روبرو خواهد شد .
سوال : فایل ها متن باز است یا خیر ؟
جواب : خیر ؛ فایل های اصلی متن باز نیست و با در حال حاضر امکان ارائه ی نسخه ی متن باز وجود ندارد ، اما فایل های قسمت کاربری برای تغییرات در متن هایی که به مشتری نمایش داده می شود کاملا متن باز است و شما قابلیت هر گونه شخصی سازی را دارید .
شما میتونید …؟! شما میتونید api های دیگری رو به سیستم اضاف کنید ؟
جواب : تمامی امکاناتی که در حال حاضر در ورژن 3 موجود می باشد ؛ در وژن 2 وجود نداشته است و به درخواست کاربران و ایده های آنان به سیستم اضاف شده است . شما هم میتوانید با ارسال تیکت به بخش نرم افزار سایت از این موراد با خبر شوید و امکان اضاف کردن موراد یا امکانات مد نظر خود را جویا شوید .
پشتیبانی برای تمام سوالاتی که در رابطه با پشتیبانی دارید میتوانید مستقیما با استفاده از بخش ارسال تیکت ؛ و دپارتمان نرم افزار؛ با برنامه نویسان ما در تماس باشید . البته قبل از هر چیز پیشنهاد ما به شما مطالعه ی کامل متن راهنمای ماژول است . دانلود شما می توانید پس از پرداخت فاکتور خود ؛ به بخش سرویس ها بروید و از منوی دانلود ها ؛ فایل zip مربوط به محصول و راهنمای آن را دانلود کنید .
تصاویر بخش کاربری https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver1-284x300.png (https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver1.png)
https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver2-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver2.png)https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver3-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver3.png)https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver6-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver6.png)https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver4-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver4.png)https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver5-276x300.png
(https://asiasazan.org/wp-content/uploads/2015/05/ver5.png)
جهت اطلاعات جامعتر به این صفحه (https://asiasazan.org/phone-verification-system/) مراجعه کنید .
راه اندازی به رایگان انجام میگردد ؛ پس از خرید تیکت ارسال نمایید .
در صورتی که هر گونه سوالی یا ابهامی دارید قبل از خرید با ما در تماس باشید (https://asiasazan.org/contact-us/) ؛از طریق چت آنلاین با اُپراتور های پشتیبانی ما صحبت نمایید و یا در سایت تیکت ارسال کنید (https://asiasazan.org/support) .