PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نزول مداوم رتبه سایت در گوگل



bijans
August 15th, 2010, 14:00
سایت من (netsazan.com) دائماً در کلیدواژه ی «هاست» در حال نزول است. این در حالی است که من تمام مقالات مرتبط با SEO را می خوانم و عمل می کنم و دائم برای وبلاگ سایت مقاله ی جدید می نویسم. گاهی اوقات وقتی تغییری در سایت می دهم، سایت ناگهان در کیورد هاست به صفحه ی 4 یا 5 گوگل می رسد، ولی دوباره بعد از یکی دو روز به صفحات 15 و 16 نزول پیدا می کند.

این در حالی است که پیج رنک سایت من از خیلی از رقبا بیشتر است، سایت های زیادی دائماً در حال لینک دادن به سایت من هستند و ... ولی هر چه بیشتر تلاش می کنم، سایت پایین تر می رود.

کسی می داند دلیل چه چیزهایی می تواند باشد؟

kingoftehran
August 15th, 2010, 15:56
با سلام
کلید واژه هاست (http://www.parmishost.com) را مدام همه دوستان دارن روش کار می کنند و در ضمن پیچ رنک در قرار گیری سایت مهم نیست مثلا سایت من یک زمانی 9 صفحه اول بود ولی رنکم صفر بود.شما باید میزان ارتباط در title و توضیحات را با کل صفحه به بیشترین حد برسونید(وزن هاست بره بالا تو پیج هاتون )و بعدش روی رنک الکساتون کار کنید و بازدید و ترافیک را بالا ببرید و بعدش می بینید که روز به روز بالاتر می آیید.