توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تحویل کنسول
taninserver
April 1st, 2015, 11:24
با سلام و عرض ادب
دوستان عزیزی که در قسمت فروش سرور های مجازی هستند
لطفا به این سوال بنده پاسخ بدهند
وقتی یک شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی سروری رو تحویل میده و سرور به مشکل مواجه میشه مثلا سیستم عامل لود نمیشه مگر نباید خود شرکت مشکل رو حل کنه؟
در این صورت شرکت جوابگو نیست که پنل کامل و همچنین اطلاعات ورود به کنسول داده بشه
آیا مگر اطلاعات کنسول رایگان نیست؟
لطفا این هارو جواب بدید
سوالات به هم ربط دارند و بنده هم میدونم سوال درست چی هستش اما لطفا پاسخ بدید تا به اون شرکت بفهمونم که اشتباه میکنند
با تشکر
Cpt.Liux
April 1st, 2015, 13:13
موارد مختلفی میتونه باعث لود نشدن سیستم عامل شما بشه. شرکت ارائه دهنده موظف به برسی ایراد هست. در بیشتر موارد مشکل از سمت مشتری هست این به این معناست که نرم افزار یا اطلاعات روی سرور ممکنه که در کارکد سرور اختلال ایجاد کنند. در این صورت شرکت ارائه دهنده بعد از برسی بسته به قوانین سرویس ارائه شده این حق رو داره که از مشتری بخواد که جهت حل مشکل خودشون اقدام کنند یا اینکه برای حل مشکل توسط شرکت هزینه پرداخت کنند.
البته به غیر از در مواردی که سرور به صورت منیج شده ارائه میشه (هزینه ماهیانه جهت رفع ایرادات ناگهانی یا به صورت جداگانه و یا بر روی قیمت اصلی سرور پرداخت بشه)
در مورد کنسول اصولا باید ارائه بشه. اگر ندارند که سرویس خوبی ارائه نمیکنند.
mhiizadi
April 1st, 2015, 14:17
با سلام و عرض ادب
دوستان عزیزی که در قسمت فروش سرور های مجازی هستند
لطفا به این سوال بنده پاسخ بدهند
وقتی یک شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی سروری رو تحویل میده و سرور به مشکل مواجه میشه مثلا سیستم عامل لود نمیشه مگر نباید خود شرکت مشکل رو حل کنه؟
در این صورت شرکت جوابگو نیست که پنل کامل و همچنین اطلاعات ورود به کنسول داده بشه
آیا مگر اطلاعات کنسول رایگان نیست؟
لطفا این هارو جواب بدید
سوالات به هم ربط دارند و بنده هم میدونم سوال درست چی هستش اما لطفا پاسخ بدید تا به اون شرکت بفهمونم که اشتباه میکنند
با تشکر
خیر ؛ معمولا 90% شرکت ها کنسول میدن به خوده مشتری مشکلو حل کنه
jahromweb
April 1st, 2015, 14:22
سلام
برخی از شرکت ها برای یک سرور کنسول نمیدهند (ان هایی که vmware کار میکنند) اما کیفیت خوبی دارند و پشیتبانی عالی ( در قوانین ذکر شده که ارائه نمیشود یا درزمان خرید میگویند و ...)
اما این که پشتیبانی درمورد مشکلی که توسط خودتان درست شده را رفع کند و پول بگیرد طبیعی است
موفق باشید
s0NY
April 1st, 2015, 14:42
برای اینکه مشتری ادیت نشوند و رفع شبهاتی که باعث می شود مشتری به منابع اختصاصی دارد یا خیر پنل می دهند بعضی شرکنها طبق سیاست کاری اینکار انجام نمی دهند
007
April 1st, 2015, 14:44
با سلام و عرض ادب
دوستان عزیزی که در قسمت فروش سرور های مجازی هستند
لطفا به این سوال بنده پاسخ بدهند
وقتی یک شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی سروری رو تحویل میده و سرور به مشکل مواجه میشه مثلا سیستم عامل لود نمیشه مگر نباید خود شرکت مشکل رو حل کنه؟
در این صورت شرکت جوابگو نیست که پنل کامل و همچنین اطلاعات ورود به کنسول داده بشه
آیا مگر اطلاعات کنسول رایگان نیست؟
لطفا این هارو جواب بدید
سوالات به هم ربط دارند و بنده هم میدونم سوال درست چی هستش اما لطفا پاسخ بدید تا به اون شرکت بفهمونم که اشتباه میکنند
با تشکر
سلامم سرور مجازی در99درصد وقتها لوودشده تحویل مشتری می گردد و وقتی مشکل لودنشدن دارد غیرازتنظیمات شبکه ای مسولیت ان با مشتری است و به فروشنده ربطی ندارد
درضمن دادن کنسول هم بسته ببه قوانین فروشنده است یا رایگان یا پولی ارایه می شود
ارادت
OmidX
April 2nd, 2015, 19:16
با سلام و عرض ادب
دوستان عزیزی که در قسمت فروش سرور های مجازی هستند
لطفا به این سوال بنده پاسخ بدهند
وقتی یک شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی سروری رو تحویل میده و سرور به مشکل مواجه میشه مثلا سیستم عامل لود نمیشه مگر نباید خود شرکت مشکل رو حل کنه؟
در این صورت شرکت جوابگو نیست که پنل کامل و همچنین اطلاعات ورود به کنسول داده بشه
آیا مگر اطلاعات کنسول رایگان نیست؟
لطفا این هارو جواب بدید
سوالات به هم ربط دارند و بنده هم میدونم سوال درست چی هستش اما لطفا پاسخ بدید تا به اون شرکت بفهمونم که اشتباه میکنند
با تشکر
هیچ چیز در این دنیا رایگان نیست ، اما اگر منظور از کنسول کنسول vmware هست ، بله ، اغلب شرکت های ایرانی ب مشتری در هنگام تحویل سرور رایگان میدن ...
اگر سرور مجازی شما مدیریت شده باشه و شما هزینه ای رو بابت مدیریت سرور ماهانه پرداخت میکنید ، بله ، سرویس دهنده شما وظیفه داره طیق توافق قبلی مشکل سرور رو حل کنه ...
اما اگر مدیریت نشده ست ، سرویس دهنده فقط میتونه برای شما سیستم عامل رو ریلود کنه ، چون نمیدونه شما چه بلایی سر سرور آوردید ک دیگه لود نمیشه ... !
با تشکر ...
sina.click
April 2nd, 2015, 23:59
با سلام و عرض ادب
دوستان عزیزی که در قسمت فروش سرور های مجازی هستند
لطفا به این سوال بنده پاسخ بدهند
وقتی یک شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی سروری رو تحویل میده و سرور به مشکل مواجه میشه مثلا سیستم عامل لود نمیشه مگر نباید خود شرکت مشکل رو حل کنه؟
در این صورت شرکت جوابگو نیست که پنل کامل و همچنین اطلاعات ورود به کنسول داده بشه
آیا مگر اطلاعات کنسول رایگان نیست؟
لطفا این هارو جواب بدید
سوالات به هم ربط دارند و بنده هم میدونم سوال درست چی هستش اما لطفا پاسخ بدید تا به اون شرکت بفهمونم که اشتباه میکنند
با تشکر
با سلام
پشتیبانی نرم افزاری ، در صورتی که سرور شما (unmanaged) باشد ، وظیفه شرکت ارائه دهنده سرور مجازی نیست ، اگر تشخیص به مشکل نرم افزاری باشه ، وظیفه شرکت ارائه دهنده ، حل مشکل با دریافت هزینه است
ارائه کنسول هم به دلخواه است ، شرکتی هزینه میگیره و شرکتی خیر ولی اکثرا رایگان انجام میدن
se7en-host
April 3rd, 2015, 13:17
معمولا خیلی برای همکاری با مشتری انجام میدن اما وظیفه ایشون نیست
کنسول هم بسته به سیسات شرکت دارند قبل خرید باید این ها رو بپرسید
می تونید با پرداخت هزینه به ایشون درخواست حل مشکل یا ریلود سیستم عامل بکنید
sssoheil
April 3rd, 2015, 15:20
سلام
کنسول معمولا سرویس دهندگانی که از مجازی سازهای KVM یا Xen استفاده میکنند میدهند.برای ESXI ارائه کنسول معمولا به ضرر سرویس دهنده است ولی برخی پنل ریبوت از طریق سایت خود جهت راحتی کاربران در ریست کردن ماشین مجازی ارائه میدهند.ارائه کنسول معمولا بسته به سیاست سرویس دهنده رایگان یا با هزینه است ولی در هر 2 حالت در صورتی که مشکل بوجود آمده از جانب مشتری باشد مسولیتی متوجه سرویس دهنده نمیباشد و ارائه پشتیبانی در این حالت فقط به جهت همکاری میباشد زیرا پشتیبانی سرور های مجازی سلف منیج است.